Single, we kletsen hier verder (deel 2)
zaterdag 23 mei 2020 om 23:14
1 dag geen contact zie ik niet perse als ghosten, vooral als hij aangeeft zich niet goed te voelen. Daarnaast is 2 maanden elke dag contact best intensief + ouders en vrienden ontmoeten. Dan is een beetje ruimte van elkaar niet zo gek. Maar dat ben ik uiteraard, ik heb zelf altijd even tijd nodig om op te laden.80Juut80 schreef: ↑23-05-2020 22:40Goedenavond dames,
Ik heb de afgelopen 2 maanden flink gedate met een man, leuke dingen gedaan, veel samen geweest, zijn vrienden en familie ontmoet en nu ineens wordt ik geghost. Snap er echt werkelijk waar helemaal niks meer van. Hij was helemaal gek van me zei hij en we hadden het echt super. Vorig weekend nog top en daarna hoorde ik maar niks meer. Hij zegt dat hij in een dip zit en dat hij dat elke maand heeft. Ik heb hem gebeld en dan kletst ie een beetje in de ruimte. Vandaag voor het eerst in 2 maanden de hele dag niks gehoord. We hebben gisteravond wat geappt en ik heb aangegeven dat ik er echt niks van snap maar hij doet vaag. Ligt niet aan mij, ligt aan hem, flinke dip, legt verder niks uit.
Wat adviseren jullie? Ik wil niet te snel handelen maar zo wens ik echt niet behandeld te worden. Maar ergens vraag ik me echt af of er iets aan de hand is met hem en dat ik het even de tijd moet gunnen. Ik laat het nu in elk geval maar even van hem afhangen en zoek geen contact.
Mannen....pfffff
Ik zou me meer afvragen waarom hij zegt dat hij elke maand even in een dip zit? Daar zou ik juist meer alert op zijn dan dat jullie nu 1 dagje even stil is.. Klinkt niet als een stabiele man in dat geval.
zaterdag 23 mei 2020 om 23:25
@Jules: Ja precies. Alleen hoop ik niet dat ze denken dat je gelijk "makkelijk" bent. Omdat je wel even je 06 geeft.
Veel plezier met je wandeldate morgen! Ik ben echt heel benieuwd hoe het is als je elkaar nog helemaal niet kent eigenlijk!
@Juut: Maar dit is toch niet echt geghost worden? Hij heeft toch aangegeven dat hij op dit moment niet verder wil/kan? Wat wel super rot voor jou is, vooral omdat het de afgelopen 2 maanden zo goed ging. Ik zou het denk ik nog even aan kijken omdat hij het een dip noemt. Want hij heeft wel aangegeven wat er is. En misschien dat wanneer hij eruit is dat je er beter over kan praten? Maar het wil niet zeggen dat je dit elke maand zou moeten "pikken" van hem. Dus ik zou voor nu nog even niet handelen en het contact vanuit hem laten komen denk ik.
@Vivi: Klinkt wel als een goede keuze toch. Want je was uiteindelijk niet zo heel enthousiast over hem omdat de echte klik ontbrak.
Sinds vanavond praat ik wel met iemand van tinder. Hij is echt heel enthousiast en geeft veel complimenten. Wel beetje ongemakkelijk haha. Maar hij vertelt echt veel uit zichzelf, zonder dat je iets uit hem moet trekken. Dus zo kom je wel veel over iemand te weten. Hij vindt echt dat we een klik hebben en het komt nu wel zo over alsof we dat hebben. Het enige wat ik wel "vervelend" vind, groot woord, is dat hij toen ik een tijdje niet appte gelijk vroeg wat ik aan het doen was. Of dat wanneer ik even niet antwoord er gelijk een 2e appje komt. Dan niet met waarom ik niet antwoord, maar dan iets met een aanvulling of totaal ander onderwerp. Maar he, het is iig totaal het tegenover gestelde dan bij die andere man
Echt groter verschil in appen kan niet.
Veel plezier met je wandeldate morgen! Ik ben echt heel benieuwd hoe het is als je elkaar nog helemaal niet kent eigenlijk!
@Juut: Maar dit is toch niet echt geghost worden? Hij heeft toch aangegeven dat hij op dit moment niet verder wil/kan? Wat wel super rot voor jou is, vooral omdat het de afgelopen 2 maanden zo goed ging. Ik zou het denk ik nog even aan kijken omdat hij het een dip noemt. Want hij heeft wel aangegeven wat er is. En misschien dat wanneer hij eruit is dat je er beter over kan praten? Maar het wil niet zeggen dat je dit elke maand zou moeten "pikken" van hem. Dus ik zou voor nu nog even niet handelen en het contact vanuit hem laten komen denk ik.
@Vivi: Klinkt wel als een goede keuze toch. Want je was uiteindelijk niet zo heel enthousiast over hem omdat de echte klik ontbrak.
Sinds vanavond praat ik wel met iemand van tinder. Hij is echt heel enthousiast en geeft veel complimenten. Wel beetje ongemakkelijk haha. Maar hij vertelt echt veel uit zichzelf, zonder dat je iets uit hem moet trekken. Dus zo kom je wel veel over iemand te weten. Hij vindt echt dat we een klik hebben en het komt nu wel zo over alsof we dat hebben. Het enige wat ik wel "vervelend" vind, groot woord, is dat hij toen ik een tijdje niet appte gelijk vroeg wat ik aan het doen was. Of dat wanneer ik even niet antwoord er gelijk een 2e appje komt. Dan niet met waarom ik niet antwoord, maar dan iets met een aanvulling of totaal ander onderwerp. Maar he, het is iig totaal het tegenover gestelde dan bij die andere man

zondag 24 mei 2020 om 07:57
Had hij je geghost dan had hij de telefoon niet opgenomen en je geen uitleg gegeven over waarom hij plots zo stil is.80Juut80 schreef: ↑23-05-2020 22:40Goedenavond dames,
Ik heb de afgelopen 2 maanden flink gedate met een man, leuke dingen gedaan, veel samen geweest, zijn vrienden en familie ontmoet en nu ineens wordt ik geghost. Snap er echt werkelijk waar helemaal niks meer van. Hij was helemaal gek van me zei hij en we hadden het echt super. Vorig weekend nog top en daarna hoorde ik maar niks meer. Hij zegt dat hij in een dip zit en dat hij dat elke maand heeft. Ik heb hem gebeld en dan kletst ie een beetje in de ruimte. Vandaag voor het eerst in 2 maanden de hele dag niks gehoord. We hebben gisteravond wat geappt en ik heb aangegeven dat ik er echt niks van snap maar hij doet vaag. Ligt niet aan mij, ligt aan hem, flinke dip, legt verder niks uit.
Ghosting is hier niet van toepassing.
Als hij momenteel in een dip zit en geen behoefte heeft aan contact kan je niets anders doen dan dit accepteren.
Terwijl heb je tijd om er eens over nadenken of een man van hoge toppen en frequente diepe dalen bij je past en of je dat wel wil.
zondag 24 mei 2020 om 08:13
Hier is de horeca potdicht, het enige beschikbare terras is hier dat in mijn eigen tuin.
Wel moeilijk met daten, zelf drank voorzien bij een wandeldate, geen toilet beschikbaar... je kan toch niet blijven rondlopen? Want officieel mag op een bankje uitrusten ook nog niet.
Ik wissel heel makkelijk telefoonnummers uit.
Julus erg benieuwd voor je date straks.
Shiverrr ik krijg de kriebels van je nieuwe contact. Niet appen is vervelend maar dit zou bij mij luide alarmbellen doen luiden. Het is ook nooit goed, arme tinderaars
Wel moeilijk met daten, zelf drank voorzien bij een wandeldate, geen toilet beschikbaar... je kan toch niet blijven rondlopen? Want officieel mag op een bankje uitrusten ook nog niet.
Ik wissel heel makkelijk telefoonnummers uit.
Julus erg benieuwd voor je date straks.
Shiverrr ik krijg de kriebels van je nieuwe contact. Niet appen is vervelend maar dit zou bij mij luide alarmbellen doen luiden. Het is ook nooit goed, arme tinderaars

zondag 24 mei 2020 om 08:34
Ja hier ben ik het mee eens. Dit is in mijn optiek geen ghosten maar open naar jou zijn over hoe hij in zijn vel zit. Wat jij daarmee wil is aan jou.Attraverso schreef: ↑24-05-2020 07:57Had hij je geghost dan had hij de telefoon niet opgenomen en je geen uitleg gegeven over waarom hij plots zo stil is.
Ghosting is hier niet van toepassing.
Als hij momenteel in een dip zit en geen behoefte heeft aan contact kan je niets anders doen dan dit accepteren.
Terwijl heb je tijd om er eens over nadenken of een man van hoge toppen en frequente diepe dalen bij je past en of je dat wel wil.
zondag 24 mei 2020 om 09:30
@Attra: Ja ik voel me ook echt een zeikerd hoor, het is nooit goed
In begin dacht ik 'ah enthousiasme' maar nu vind ik het irritant worden. Dus ik denk dat als hij vandaag appt gewoon minder snel ga reageren, ook niet op zn dubbele app. Want ook als ik antwoord, de vinkjes worden gelijk blauw. Alsof hij erop wacht. Ik weet wel waar ik aan toe ben bij hem. Maar ik vind 4x benoemen dat het zo klikt wel beetje teveel van het goede. En dat dubbele appen is irritant. Een beetje "afstandelijker" kan geen kwaad.
Maar gelukkig zou jij ook de kriebels krijgen, ligt het toch niet helemaal aan mij haha.

Maar gelukkig zou jij ook de kriebels krijgen, ligt het toch niet helemaal aan mij haha.
zondag 24 mei 2020 om 09:49
Ook wel knap dat hij na 1 avond appen al gelijk een paar keer benoemd dat het zo klikt.. Zou het ook erg benauwd krijgenShiverrr schreef: ↑24-05-2020 09:30@Attra: Ja ik voel me ook echt een zeikerd hoor, het is nooit goedIn begin dacht ik 'ah enthousiasme' maar nu vind ik het irritant worden. Dus ik denk dat als hij vandaag appt gewoon minder snel ga reageren, ook niet op zn dubbele app. Want ook als ik antwoord, de vinkjes worden gelijk blauw. Alsof hij erop wacht. Ik weet wel waar ik aan toe ben bij hem. Maar ik vind 4x benoemen dat het zo klikt wel beetje teveel van het goede. En dat dubbele appen is irritant. Een beetje "afstandelijker" kan geen kwaad.
zondag 24 mei 2020 om 10:13
Ja toch en hij heeft wel gelijkt, we konden ook wel leuk praten. Alleen om zoiets zo vaak te benoemen gaat wel beetje te ver idd. Gewoon te benauwend idd. Haha ja ik hoef niet te raden wat hij nu denkt en wil. Ik vond het wel bijzonder dat hij een compliment gaf over hoe ik eruit zie en dan verder niet op seks hint.
Had paar jaar geleden ook iets, we hadden een leuke 1e date en hij bleef maar benoemen dat hij zo'n zin in de 2e date had. Dus ik had er gewoon aardig iets van gezegd dat ik het benauwd kreeg daarvan. Dat werd me toch een drama, dus dat was gelijk het einde.
Had paar jaar geleden ook iets, we hadden een leuke 1e date en hij bleef maar benoemen dat hij zo'n zin in de 2e date had. Dus ik had er gewoon aardig iets van gezegd dat ik het benauwd kreeg daarvan. Dat werd me toch een drama, dus dat was gelijk het einde.
zondag 24 mei 2020 om 10:31
Ja true. Is ook zo. Ik kijk het even aan en zal eens goed nadenken of dit werkt voor mij. Thanks!RedRoseThorn schreef: ↑24-05-2020 08:34Ja hier ben ik het mee eens. Dit is in mijn optiek geen ghosten maar open naar jou zijn over hoe hij in zijn vel zit. Wat jij daarmee wil is aan jou.
zondag 24 mei 2020 om 11:17
Nou mijn enthousiasme is denk ik een eind weg hoor. Vanochtend weer, ik had zn goede morgen berichtje niet gezien. Half uur later weer een bericht. Dus ik stuur wat terug, gewoon serieus gelijk reactie. Zit hij schijnbaar auto dus stuurt hij spraakbericht. Sowieso wat doe je ooit met je tel in de auto
Ik kan sowieso komende dagen niet, dus dit gaat nooit tot een 1e date komen vrees ik.

Ik kan sowieso komende dagen niet, dus dit gaat nooit tot een 1e date komen vrees ik.

zondag 24 mei 2020 om 13:09
Hij komt wel wat needy over. Als het voor jou niet goed voelt en je enthousiasme weg is, zou ik ermee kappen. Als je iemand echt heel erg leuk vindt, zou je dit juist leuk vinden. Lijkt mij een teken dat je hem niet leuk genoeg vindt. Misschien maar goed dat het niet meer tot een date komt?
Ik heb de slechtste dag gekozen voor een wandeldate. Maar er was geen andere optie en het is gelukkig droog. Ik ben niet degene die lang hoeft te fietsen
Ik ben erg benieuwd of hij er zal zijn. Heb niks meer gehoord sinds een aantal dagen, na een vraag van mij. Mijn fantasie slaat op hol; ik vrees dat ik een heel ander persoon ga zien dan op de foto. Misschien valt het mee. Ik date al amper en dan wil ik graag dat het de moeite waard is.
Ik heb de slechtste dag gekozen voor een wandeldate. Maar er was geen andere optie en het is gelukkig droog. Ik ben niet degene die lang hoeft te fietsen

Ik ben erg benieuwd of hij er zal zijn. Heb niks meer gehoord sinds een aantal dagen, na een vraag van mij. Mijn fantasie slaat op hol; ik vrees dat ik een heel ander persoon ga zien dan op de foto. Misschien valt het mee. Ik date al amper en dan wil ik graag dat het de moeite waard is.

zondag 24 mei 2020 om 13:13
En als mannen ons als makkelijk zien als we ons nummer geven, zijn zij nog veel makkelijker. Want de meesten geven vaak snel hun nummer of vragen er snel om. Die willen dus vooral ( veel) appen en dan is de vraag of dit vooral voor aandacht is? Of omdat het makkelijker is? Ik ga iig niet meer eindeloos en diepgaand appen.
zondag 24 mei 2020 om 13:18
@Jules: Veel plezier vanmiddag! Hopelijk blijft het droog vanmiddag. Echt spannend omdat je ook maar 1 foto heb gezien en weinig contact! Ik hoop dat je een leuke middag hebt met hem.
Ja in begin vond ik het ook niet erg, ik dacht gewoon enthousiasme. Daar is ook niks mis mee. Maar het ging opvallen dat het letterlijk elke keer was als ik niet direct antwoord gaf. En een 2e bericht kon soms al na 10 minuten zijn he.
Nu heb ik niet gereageerd op zn spraakbericht en hij heeft me ondertussen 1 spraakbericht + appje gestuurd. Dus ik ga het toch maar even voorzichtig aangeven dat ik het wat vervelend/benauwend vind dit.
Maar er is vaak wel een dubbel moraal qua dat. Mannen worden volgens mij veel minder snel als makkelijk gezien. Net zoals als wanneer een vrouw met veel mannen seks heeft gehad, is ze eerder een slet. Terwijl het bij een man niet zoveel uitmaakt.
Ja in begin vond ik het ook niet erg, ik dacht gewoon enthousiasme. Daar is ook niks mis mee. Maar het ging opvallen dat het letterlijk elke keer was als ik niet direct antwoord gaf. En een 2e bericht kon soms al na 10 minuten zijn he.
Nu heb ik niet gereageerd op zn spraakbericht en hij heeft me ondertussen 1 spraakbericht + appje gestuurd. Dus ik ga het toch maar even voorzichtig aangeven dat ik het wat vervelend/benauwend vind dit.
Maar er is vaak wel een dubbel moraal qua dat. Mannen worden volgens mij veel minder snel als makkelijk gezien. Net zoals als wanneer een vrouw met veel mannen seks heeft gehad, is ze eerder een slet. Terwijl het bij een man niet zoveel uitmaakt.
zondag 24 mei 2020 om 14:23
Ik had vandaag een vriendschappelijke afspraak met ex date en dat doe ik dus nooit meer. Hij zat de helft van de tijd op zijn telefoon en vaag te hinten naar seksuele dingen en toen kwam eruit dat hij een vriendin heeft sinds 2 weken (daar voelde ik wel een steek van jaloezie) en vrij snel daarna werd mij verteld dat ik wel zo weg moest want hij had nog een afspraak met een vriend.
Ik heb me zelden zo achterlijk gevoeld.
Dus de gesprekken zijn gewist en alles is verwijderd. Wat een ei. Dit is geen beginnende vriendschap voor mij.
Dus de gesprekken zijn gewist en alles is verwijderd. Wat een ei. Dit is geen beginnende vriendschap voor mij.
zondag 24 mei 2020 om 14:48
Ja absoluut. Hij had me voorgesteld als zijn date. Zijn vrienden wisten ook al dat we elkaar via tinder hadden leren kennen. En dat laatste klopt ook, we zijn beide ook nog niet zo ver, hij nog wat minder dan ik maar dat geeft niet.Vivi3338 schreef: ↑23-05-2020 23:07@Flaffy, klinkt erg positief dat hij jou aan z’n vrienden heeft voorgesteld! Dat geeft toch wel bevestiging dat hij jou wil laten zienStelt hij je dan voor als ‘zijn vriendin/date/een vriendin’? Er zijn geen regels hoe lang iets duurt qua overgang van daten naar relatie, zolang het voor jou maar gewoon goed blijft voelen.
@Julus, morgen is jouw wandeldate toch? Spannend! Wel fijn dat jullie toch even nummers hebben uitgewisseld, maakt het toch wat persoonlijk. Wel jammer van de harde wind.. Wel goed nieuws van de terrassen, met een lekker wijntje erbij is dat toch wel fijn op een date.
@Mikiniki, ja heel spannend met de huizenjacht! Binnenkort 2 bezichtigingen en elke dag moet ik er bovenop zitten. Ook wel weer een leuke afleiding. Hopelijk gaat het bij jou ook lukken, maar kan me voorstellen dat het vallen en opstaan is.
Heb m’n laatste date niet meer gesproken en laat het ook gaan. M’n vriendinnen en familie weer gezien en met andere projectjes bezig wat ook wel fijn is! Al zit ik ook wel weer beetje op Bumble te swipen en wat leuke matches![]()
Jammer dat het toch niks was met je wandeldate. Wel fijn dat hij er dus blijkbaar ook zo over dacht. Ah project huis. spannend maar dat is een hele leuke afleiding. Genoeg om je op te focussen in ieder geval

zondag 24 mei 2020 om 15:17
Hi allemaal,
Sinds ruim een maand is mijn relatie van anderhalf jaar definitief uitgegaan. Daarna probeerden we nog vrienden te blijven (we bleven afspreken samen in het weekend, wat iedere keer enorm fijn was, alsof we echt onszelf konden zijn omdat er niets meer op het spel stond ofzo), maar helaas hebben we vorig weekend met veel drama gebroken met elkaar; hij heeft mij nu overal geblokkeerd. Van de 1 op de andere dag helemaal geen contact meer. Het doet enorm veel pijn.
Ik ben er uiteraard nog helemaal niet klaar voor om te daten maar ik wil graag met jullie meelezen als afleiding en om alvast inspiratie op te doen voor veel later. Zit grootste gedeelte van de dag te huilen, dus afleiding is erg hard nodig.
Sinds ruim een maand is mijn relatie van anderhalf jaar definitief uitgegaan. Daarna probeerden we nog vrienden te blijven (we bleven afspreken samen in het weekend, wat iedere keer enorm fijn was, alsof we echt onszelf konden zijn omdat er niets meer op het spel stond ofzo), maar helaas hebben we vorig weekend met veel drama gebroken met elkaar; hij heeft mij nu overal geblokkeerd. Van de 1 op de andere dag helemaal geen contact meer. Het doet enorm veel pijn.
Ik ben er uiteraard nog helemaal niet klaar voor om te daten maar ik wil graag met jullie meelezen als afleiding en om alvast inspiratie op te doen voor veel later. Zit grootste gedeelte van de dag te huilen, dus afleiding is erg hard nodig.
zondag 24 mei 2020 om 15:21
Oh wat stom zeg. Dan had hij beter geen afspraak kunnen maken met je. Goed dat je alles nu verwijderd hebt van hem. Aan hem heb je ook niks.RedRoseThorn schreef: ↑24-05-2020 14:23Ik had vandaag een vriendschappelijke afspraak met ex date en dat doe ik dus nooit meer. Hij zat de helft van de tijd op zijn telefoon en vaag te hinten naar seksuele dingen en toen kwam eruit dat hij een vriendin heeft sinds 2 weken (daar voelde ik wel een steek van jaloezie) en vrij snel daarna werd mij verteld dat ik wel zo weg moest want hij had nog een afspraak met een vriend.
zondag 24 mei 2020 om 15:29
RedRose gelukkig ben je snel weg gegaan en kan je toch nog iets nuttig/leuk/ontspannend doen vandaag. Wat een tegenvaller.
Lemon veel sterkte. Meteen vrienden worden na een relatiebreuk werkt natuurlijk niet want dan kom je niet los van elkaar en stel je het verwerken van de breuk enkel uit. In dit geval met een maand.
Geen contact is zwaar maar echt het beste.
Lemon veel sterkte. Meteen vrienden worden na een relatiebreuk werkt natuurlijk niet want dan kom je niet los van elkaar en stel je het verwerken van de breuk enkel uit. In dit geval met een maand.
Geen contact is zwaar maar echt het beste.

zondag 24 mei 2020 om 15:45
Redrose wat een hufter! Was dit als egeboost bedoeld van zijn kant? Ik snap echt niet waarom hij nog met je wilde afspreken. Wat onbeschoft dit.
Mijn date was niks. Ik zag direct dat hij mijn type niet was en ik heb voor de vorm even een wandeling gemaakt, maar wilde direct naar huis. Ik had toch een ander beeld obv zijn foto maar hij was het wel. 9 jaar single en date flink, want zoekt liefde. Dat was hij tekort gekomen zei hij. Het was in geen enkel opzicht mijn ding.
Mijn date was niks. Ik zag direct dat hij mijn type niet was en ik heb voor de vorm even een wandeling gemaakt, maar wilde direct naar huis. Ik had toch een ander beeld obv zijn foto maar hij was het wel. 9 jaar single en date flink, want zoekt liefde. Dat was hij tekort gekomen zei hij. Het was in geen enkel opzicht mijn ding.
zondag 24 mei 2020 om 16:12
@Jules: Dat valt wel even tegen dat het zo tegenviel. Ook dat hij anders was dan op de foto's en verder totaal niet je type. Zou je het nog een keer doen, een date met iemand waarvan je vrijwel niks weet?
@Lemon: Rot dat je relatie uit is. Ik snap dat je vrienden wil blijven met je ex en dat wilde ik ook. Want we waren goed uit elkaar gegaan. Maar dat werkt gewoon niet. Je kan elkaar beter een hele tijd niet spreken en dan later kijken of er een vriendschap in zit. Het zal eerst wel even heel lastig zijn, maar op de langere termijn beter. Wij hadden elkaar een jaar niet gesproken en zijn toen af en toe eens begonnen met bijpraten. En nu praten we regelmatig gewoon als vrienden.
@Lemon: Rot dat je relatie uit is. Ik snap dat je vrienden wil blijven met je ex en dat wilde ik ook. Want we waren goed uit elkaar gegaan. Maar dat werkt gewoon niet. Je kan elkaar beter een hele tijd niet spreken en dan later kijken of er een vriendschap in zit. Het zal eerst wel even heel lastig zijn, maar op de langere termijn beter. Wij hadden elkaar een jaar niet gesproken en zijn toen af en toe eens begonnen met bijpraten. En nu praten we regelmatig gewoon als vrienden.
zondag 24 mei 2020 om 21:59
Ah wel jammer zeg! Maar ik snap wat je bedoelt, je voelt toch altijd direct aan of iemand je type is en dat gevoel dat het al geen zin heeft.. Herken ik ook wel. En tekortkoming opvullen door daten lijkt me ook niet echt slim van hem!Julus schreef: ↑24-05-2020 15:45Redrose wat een hufter! Was dit als egeboost bedoeld van zijn kant? Ik snap echt niet waarom hij nog met je wilde afspreken. Wat onbeschoft dit.
Ik merk dat ik laatste week ineens veel aan ex date denk van begin dit jaar. Gek dat ineens alle positieve dingen naar boven komen, maar ik denk dat het ook komt omdat alles toen even ‘stabiel’ was. Nu ligt alles beetje overhoop met daten/werk/huis etc en dan verlang je weer even terug naar dat stabiele. Ook niet helemaal verwerkt, waren toch bijna 3 maanden aan daten met hem en daarna te snel doorgegaan. Merk in deze tijd dat je toch meer tot jezelf komt etc, weet niet of iemand dit ook heeft?

zondag 24 mei 2020 om 22:06
Echt, waarom heb ik op tinder eigenlijk altijd de leukste gesprekken met vrouwen van een jaar of ca. 40 en ouder? Ik ben zelf 30 (man), en ik weet dus niet waar het nou aan ligt, maar met vrouwen van ca. 25-35 heb ik zelden leuke gesprekken. Maar met vrouwen van ouder dan 35, tot soms wel 55 aan toe heb ik echt de leukste tinder gesprekken. Maar tegelijkertijd weet ik nooit zo goed wat ik er mee aanmoet. Ik heb wel een kinderwens, en vrouwen in die categorie vaak niet meer, dus ik weet niet in hoeverre ik het eigenlijk als realistische opties zie.
Geen idee ook of het zeg maar aan mij ligt of aan het toeval of toch echt aan de leefitjd van de desbetreffende vrouwen (of dat die misschien iets anders zoeken dan een vrouw van zeg maar 30).
Geen idee ook of het zeg maar aan mij ligt of aan het toeval of toch echt aan de leefitjd van de desbetreffende vrouwen (of dat die misschien iets anders zoeken dan een vrouw van zeg maar 30).