Single, we kletsen hier verder (deel 2)

donderdag 21 mei 2020 om 10:35
Als hij al laat doorschemeren wat hij wil en jij ziet dat niet zitten, zou ik het wel weten. Tenzij jij ook zin hebt in een verzetje
Ik heb vaak gehad dat ik al veel gedeeld had met een date. En dan zie je elkaar..en is er geen klik. Of je bent al uitgepraat. Dus ik vind dit wel leuk, om eens te ervaren wat dat brengt. Gewoon blanco iemand ontmoeten. Rondje om het park en dus geen date van een dag. Lekker luchtig. Voelt goed om het eens helemaal anders te doen.

Ik heb vaak gehad dat ik al veel gedeeld had met een date. En dan zie je elkaar..en is er geen klik. Of je bent al uitgepraat. Dus ik vind dit wel leuk, om eens te ervaren wat dat brengt. Gewoon blanco iemand ontmoeten. Rondje om het park en dus geen date van een dag. Lekker luchtig. Voelt goed om het eens helemaal anders te doen.
donderdag 21 mei 2020 om 10:50
Het is zolang geleden dat we elkaar hebben gezien, je bent dan toch weer een soort van vreemde? Dus ik wacht het wel af hoe het gaat lopen of het tot afspreken komt of niet. Ik ben er voor mezelf ook nog niet over uit wat ik wil.
Ja dit kan zeker ook voordelen hebben hoor! Maar fijn dat je je er goed bij voelt!
Ja dit kan zeker ook voordelen hebben hoor! Maar fijn dat je je er goed bij voelt!

donderdag 21 mei 2020 om 11:28
Met die insteek date ik regelmatig. Ik vind het leuk om ook eens iets met een man te doen ipv mijn vriendinnen. Zo ben ik al naar bioscoop en festivals geweest als eerste date,, gewoon omdat bleek dat we daar beide naartoe zouden gaan en dat dan maar samen deden.Julus schreef: ↑21-05-2020 10:35Ik heb vaak gehad dat ik al veel gedeeld had met een date. En dan zie je elkaar..en is er geen klik. Of je bent al uitgepraat. Dus ik vind dit wel leuk, om eens te ervaren wat dat brengt. Gewoon blanco iemand ontmoeten. Rondje om het park en dus geen date van een dag. Lekker luchtig. Voelt goed om het eens helemaal anders te doen.
donderdag 21 mei 2020 om 11:48
@Julus: In een impulsief besluit heb ik dus zelf contact opgenomen. Dus ik snap wel dat hij nu helemaal wat verwacht. Ook niet heel handig van mezelf als ik niet weet wat ik nu werkelijk wil 
Hoezo zou er tot zondag geen contact meer zijn denk je? Omdat jullie beide echt blanco de date in willen gaan?
@Attra: Wel leuk als je zo een eerste date kan doen! Dat is ook wat ongedwonger dan even wat gaan drinken. Tenzij het natuurlijk niet klikt, dan is het wat ongemakkelijk als het een festival is.

Hoezo zou er tot zondag geen contact meer zijn denk je? Omdat jullie beide echt blanco de date in willen gaan?
@Attra: Wel leuk als je zo een eerste date kan doen! Dat is ook wat ongedwonger dan even wat gaan drinken. Tenzij het natuurlijk niet klikt, dan is het wat ongemakkelijk als het een festival is.
donderdag 21 mei 2020 om 11:57
Heb ik nog niet meegemaakt omdat de insteek steeds is om gewoon elkaar gezelschap te houden. Dat waren telkens dates die beslist waren op zeer korte tijd zonder te veel te weten en verwachten van elkaar. Eens woonden we veel te ver uit elkaar om te daten maar lag het festival tussen ons in, we wisten dus dat het eenmalig was.
Oh onze wandeldate is trouwens gepland later deze namiddag.

donderdag 21 mei 2020 om 12:06
Ja dat! Heb ik ook gedaan en dat beviel goed. Ook al spreek je elkaar daarna niet meer. Gewoon nieuwe ervaringen met nieuwe mensen opdoen.Attraverso schreef: ↑21-05-2020 11:28Met die insteek date ik regelmatig. Ik vind het leuk om ook eens iets met een man te doen ipv mijn vriendinnen. Zo ben ik al naar bioscoop en festivals geweest als eerste date,, gewoon omdat bleek dat we daar beide naartoe zouden gaan en dat dan maar samen deden.

donderdag 21 mei 2020 om 12:11
Oo ik dacht dat hij jou iets had gestuurd. Ik denk dat we nu allemaal iets vatbaarder zijn voor extra aandacht willen. Niks geks aan. Kan dat het zijn? Dat je wat aandacht van een man wilde? Dan is het verleidelijk om er eentje af te stoffen natuurlijk.Shiverrr schreef: ↑21-05-2020 11:48@Julus: In een impulsief besluit heb ik dus zelf contact opgenomen. Dus ik snap wel dat hij nu helemaal wat verwacht. Ook niet heel handig van mezelf als ik niet weet wat ik nu werkelijk wil
Hij is duidelijk geen mailer en zei ook, tot zondag. En hij had afspraken. Helemaal goed, ik ben de fase van ( veel) contact willen hebben voorbij. En ja dit voelt spannender zo. In alle opzichten verrast worden wie er voor me staat straks. Ik heb 1 foto gezien en die sprak me aan.

donderdag 21 mei 2020 om 12:12
Hier put ik hoop uit. De hoop dat ik iig een gezellige paar uren ga krijgen.Attraverso schreef: ↑21-05-2020 11:57Heb ik nog niet meegemaakt omdat de insteek steeds is om gewoon elkaar gezelschap te houden. Dat waren telkens dates die beslist waren op zeer korte tijd zonder te veel te weten en verwachten van elkaar. Eens woonden we veel te ver uit elkaar om te daten maar lag het festival tussen ons in, we wisten dus dat het eenmalig was.
Oh onze wandeldate is trouwens gepland later deze namiddag.
Veel plezier straks!
donderdag 21 mei 2020 om 13:32
@Jules: Ja dat en nog wat dingen die spelen denk ik. Ik zal wel zien wat er uiteindelijk van komt. Heb iig geen verwachtingen ervan, dus dan is het ook al anders.
Oh je hebt ook echt maar 1 foto gezien? Elkaar en weinig gesproken en weinig foto's. Dan lijkt het me helemaal spannend! Maar als hij het zo zegt idd, dan is er vast geen contact meer.
@Attra: Als je er zo naar toe gaat is het misschien ook wel anders of je hebt elke keer gewoon een leuk iemand getroffen om een date mee te hebben.
Veel plezier met je wandeldate! Is dat nu die man waarvan je eerst zei dat het zo'n monoloog aan de telefoon was?
Oh je hebt ook echt maar 1 foto gezien? Elkaar en weinig gesproken en weinig foto's. Dan lijkt het me helemaal spannend! Maar als hij het zo zegt idd, dan is er vast geen contact meer.
@Attra: Als je er zo naar toe gaat is het misschien ook wel anders of je hebt elke keer gewoon een leuk iemand getroffen om een date mee te hebben.
Veel plezier met je wandeldate! Is dat nu die man waarvan je eerst zei dat het zo'n monoloog aan de telefoon was?
donderdag 21 mei 2020 om 14:03
Ja maar dat was gelukkig enkel de eerste keer al heeft hij wel steeds heel veel te vertellen..
Heb het daarnet eens nagekeken en blijkbaar zijn we al ruim 3 weken aan het appen... Heeft te maken met de 'essentiële verplaatsingen' die nu wat versoepeld zijn.

donderdag 21 mei 2020 om 16:04
Dat is best lang, 3 weken. Kennelijk dus veel te vertellen allebei dus dat is positief.
Mijn date heeft weer een bericht gestuurd. Nu telnrs uitgewisseld. Had ik niet verwacht eigenlijk. Maar niks inhoudelijks verder. Heb het vermoeden dat hij niet NL is, vanwege de manier waarop hij schrijft. Ik ga er vast achter komen
Mijn date heeft weer een bericht gestuurd. Nu telnrs uitgewisseld. Had ik niet verwacht eigenlijk. Maar niks inhoudelijks verder. Heb het vermoeden dat hij niet NL is, vanwege de manier waarop hij schrijft. Ik ga er vast achter komen

donderdag 21 mei 2020 om 19:14
Ja vind ik ook heel fijn. Voelt gewoon echt goed. Ik heb inderdaad ook gezegd dat elke relatie anders is en dat beaamt hij ook wel. Eng is het inderdaad ook wel, maar ook wel heel erg leuk. We zien het welShiverrr schreef: ↑18-05-2020 21:28Fijn dat het goed gaat tussen jullie! Wel jammer dat zijn beeld negatief is van relaties, maar niet elke relatie is hetzelfde. Hopelijk gaat hij dat ook in zien en geeft het een eerlijke kans. Maar ik snap goed dat je het eng en spannend blijft vinden. Dat lijkt mij ook eng, jezelf echt openstellen voor iemand.

Ja we daten nu iets meer dan 2 maanden. Ja daar heb je een goed punt, maar heb niet echt het idee dat dat speelt. Gister 2 vrienden van hem ontmoet en ik vind dat altijd heel spannend maar het was gezellig.
donderdag 21 mei 2020 om 19:15
Ja hij wil het ook wel rustig aan doen, juist omdat hij het ook allemaal best eng vind omdat zijn vorige relatie op een rotte manier stuk is gelopen..Attraverso schreef: ↑20-05-2020 11:22Vivi hebben jullie nu al een tweede date gepland?
Flaffy hij wil het gewoon wat rustig aan doen? Begrijp ik het zo goed? Hoeft niet negatief te zijn.
De babbelaar wordt wel erg nieuwsgierig zegt hij dus als ik er zin in heb doen we morgen een wandeldate.
Heb dan mijn eerste vrije dag in een lange reeks werken dus wou ik dat even afwachten, anders is het voor het weekend.
Hebben wel leuk app/belcontact intussen, bellen doen we maar om de zoveel dagen gelukkig![]()
Maar dat praten gaat intussen al veel beter om en weer.
Hoe was je date?

donderdag 21 mei 2020 om 20:35
Klinkt heel leuk, houden zo!
Onze date was erg gezellig, we zien elkaar snel terug. Heel knappe, verzorgde man.
vrijdag 22 mei 2020 om 21:42
Wat leuk Viv, dat je ook op huizenjacht bent!
Ja. Is wel een aparte wereld op het moment.
Gelukkig ben ik nog niet in de fase van bezichtigen en bieden, scheelt weer wat stress haha
Jammer dat je minder nieuwsgierig bent naar je date.. Meestal niet echt een best teken, tenminste bij mij dan. En als hij dan ook wat stiller is, stopt het dan ook een beetje ..?
@shiver: heb je ook gelijk in, moet ook niet te snel willen.
Wat betreft je afspraakje.. Zou zeggen gewoon kijken, open ingaan.
Na al die jaren zou ik iig ook nu willen weten wat het is
@rnacie: gelukkig heb je niet op 1 paard gewed.. dat scheelt weer
Heeft de jongen van de sportvereniging ook een streepje voor omdat je hem irl kent? Of dat niet per se?
En wat betreft het geen contact.. pff heb het soms wel even zwaar. Bij vlagen.
Had m bijna gebeld vanavond, maar denk toch maar even afleiding zoeken hier
Schiet er ook niks mee op...
@Julus: kijk, soms valt het ook mee en appen ze opeens
@attra: Haha doe ik ook nog een beetje mee aan het daten.
Maar eerst verkennend, nog niet echt wat concreets gezien.
Klinkt als een geslaagde date! Leuk!
@Flaffy: wat fijn dat het zo goed gaat, vrienden zien, gaat de goede kant op!
Wij hopen uiteraard vroeg of laat jouw voorbeeld te volgen
Ja. Is wel een aparte wereld op het moment.
Gelukkig ben ik nog niet in de fase van bezichtigen en bieden, scheelt weer wat stress haha
Jammer dat je minder nieuwsgierig bent naar je date.. Meestal niet echt een best teken, tenminste bij mij dan. En als hij dan ook wat stiller is, stopt het dan ook een beetje ..?
@shiver: heb je ook gelijk in, moet ook niet te snel willen.
Wat betreft je afspraakje.. Zou zeggen gewoon kijken, open ingaan.
Na al die jaren zou ik iig ook nu willen weten wat het is
@rnacie: gelukkig heb je niet op 1 paard gewed.. dat scheelt weer

Heeft de jongen van de sportvereniging ook een streepje voor omdat je hem irl kent? Of dat niet per se?
En wat betreft het geen contact.. pff heb het soms wel even zwaar. Bij vlagen.
Had m bijna gebeld vanavond, maar denk toch maar even afleiding zoeken hier
@Julus: kijk, soms valt het ook mee en appen ze opeens
@attra: Haha doe ik ook nog een beetje mee aan het daten.
Maar eerst verkennend, nog niet echt wat concreets gezien.
Klinkt als een geslaagde date! Leuk!
@Flaffy: wat fijn dat het zo goed gaat, vrienden zien, gaat de goede kant op!
Wij hopen uiteraard vroeg of laat jouw voorbeeld te volgen
zaterdag 23 mei 2020 om 14:53
Ja daar heb je ook zeker gelijk in. Gisteravond nog een paar van zijn vrienden ontmoet en een vriendin van hem gaf ook aan dat het al best wel wat is dat ik zijn vrienden zie dus dat was wel fijn. Binnenkort kijken of hij ook wat van mijn vrienden kan zien.
@Attra, fijn dat de date zo leuk was! Ben benieuwd naar het vervolg.
@Mikini, haha, ja dat hoop ik ook zeker voor jullie!

zaterdag 23 mei 2020 om 19:14
@Attra: Leuk dat het goed klikte! Is er al een datum gepland?
@Flaffy: Wordt wel serieuzer als je ook zijn vrienden ontmoet. Wel leuk voor je!
@Julus: Ik dacht dat ik vanmiddag nog las dat 2 mensen van verschillende huishoudens wel op het terras mochten zitten, maar dan met 1,5 meter afstand? Al is het bij een date toch niet goed te zien in principe. Je zou toch gewoon kunnen samenwonen?
Hoe makkelijk zijn jullie met je 06 geven aan iemand? Ik merk bij mezelf dat ik heel makkelijk daar in ben. Want je kan ze makkelijk weer blokkeren en dan kunnen ze ook niks meer met je nummer. Via tinder mis ik namelijk wel eens meldingen van berichten. Hoe doen jullie dit?
@Flaffy: Wordt wel serieuzer als je ook zijn vrienden ontmoet. Wel leuk voor je!
@Julus: Ik dacht dat ik vanmiddag nog las dat 2 mensen van verschillende huishoudens wel op het terras mochten zitten, maar dan met 1,5 meter afstand? Al is het bij een date toch niet goed te zien in principe. Je zou toch gewoon kunnen samenwonen?
Hoe makkelijk zijn jullie met je 06 geven aan iemand? Ik merk bij mezelf dat ik heel makkelijk daar in ben. Want je kan ze makkelijk weer blokkeren en dan kunnen ze ook niks meer met je nummer. Via tinder mis ik namelijk wel eens meldingen van berichten. Hoe doen jullie dit?

zaterdag 23 mei 2020 om 21:15
Ik ben ook makkelijk met nummers uitwisselen. Wat kan er gebeuren? Wat jij zegt, zo zie ik het ook. Ik heb nog nooit gekke dingen meegemaakt.
Ik las het in het nieuws, het is nu afgesproken met de horeca dat je ook met 2 personen die niet uit 1 huishouden komen op een terras mag zonder afstand.
Daar stond als voorbeeld ook een date bij.
Ik las het in het nieuws, het is nu afgesproken met de horeca dat je ook met 2 personen die niet uit 1 huishouden komen op een terras mag zonder afstand.
Daar stond als voorbeeld ook een date bij.
zaterdag 23 mei 2020 om 22:40
Goedenavond dames,
Ik heb de afgelopen 2 maanden flink gedate met een man, leuke dingen gedaan, veel samen geweest, zijn vrienden en familie ontmoet en nu ineens wordt ik geghost. Snap er echt werkelijk waar helemaal niks meer van. Hij was helemaal gek van me zei hij en we hadden het echt super. Vorig weekend nog top en daarna hoorde ik maar niks meer. Hij zegt dat hij in een dip zit en dat hij dat elke maand heeft. Ik heb hem gebeld en dan kletst ie een beetje in de ruimte. Vandaag voor het eerst in 2 maanden de hele dag niks gehoord. We hebben gisteravond wat geappt en ik heb aangegeven dat ik er echt niks van snap maar hij doet vaag. Ligt niet aan mij, ligt aan hem, flinke dip, legt verder niks uit.
Wat adviseren jullie? Ik wil niet te snel handelen maar zo wens ik echt niet behandeld te worden. Maar ergens vraag ik me echt af of er iets aan de hand is met hem en dat ik het even de tijd moet gunnen. Ik laat het nu in elk geval maar even van hem afhangen en zoek geen contact.
Mannen....pfffff
Ik heb de afgelopen 2 maanden flink gedate met een man, leuke dingen gedaan, veel samen geweest, zijn vrienden en familie ontmoet en nu ineens wordt ik geghost. Snap er echt werkelijk waar helemaal niks meer van. Hij was helemaal gek van me zei hij en we hadden het echt super. Vorig weekend nog top en daarna hoorde ik maar niks meer. Hij zegt dat hij in een dip zit en dat hij dat elke maand heeft. Ik heb hem gebeld en dan kletst ie een beetje in de ruimte. Vandaag voor het eerst in 2 maanden de hele dag niks gehoord. We hebben gisteravond wat geappt en ik heb aangegeven dat ik er echt niks van snap maar hij doet vaag. Ligt niet aan mij, ligt aan hem, flinke dip, legt verder niks uit.
Wat adviseren jullie? Ik wil niet te snel handelen maar zo wens ik echt niet behandeld te worden. Maar ergens vraag ik me echt af of er iets aan de hand is met hem en dat ik het even de tijd moet gunnen. Ik laat het nu in elk geval maar even van hem afhangen en zoek geen contact.
Mannen....pfffff
zaterdag 23 mei 2020 om 23:07
@Flaffy, klinkt erg positief dat hij jou aan z’n vrienden heeft voorgesteld! Dat geeft toch wel bevestiging dat hij jou wil laten zien
Stelt hij je dan voor als ‘zijn vriendin/date/een vriendin’? Er zijn geen regels hoe lang iets duurt qua overgang van daten naar relatie, zolang het voor jou maar gewoon goed blijft voelen.
@Julus, morgen is jouw wandeldate toch? Spannend! Wel fijn dat jullie toch even nummers hebben uitgewisseld, maakt het toch wat persoonlijk. Wel jammer van de harde wind.. Wel goed nieuws van de terrassen, met een lekker wijntje erbij is dat toch wel fijn op een date.
@Mikiniki, ja heel spannend met de huizenjacht! Binnenkort 2 bezichtigingen en elke dag moet ik er bovenop zitten. Ook wel weer een leuke afleiding. Hopelijk gaat het bij jou ook lukken, maar kan me voorstellen dat het vallen en opstaan is.
Heb m’n laatste date niet meer gesproken en laat het ook gaan. M’n vriendinnen en familie weer gezien en met andere projectjes bezig wat ook wel fijn is! Al zit ik ook wel weer beetje op Bumble te swipen en wat leuke matches
@Julus, morgen is jouw wandeldate toch? Spannend! Wel fijn dat jullie toch even nummers hebben uitgewisseld, maakt het toch wat persoonlijk. Wel jammer van de harde wind.. Wel goed nieuws van de terrassen, met een lekker wijntje erbij is dat toch wel fijn op een date.
@Mikiniki, ja heel spannend met de huizenjacht! Binnenkort 2 bezichtigingen en elke dag moet ik er bovenop zitten. Ook wel weer een leuke afleiding. Hopelijk gaat het bij jou ook lukken, maar kan me voorstellen dat het vallen en opstaan is.
Heb m’n laatste date niet meer gesproken en laat het ook gaan. M’n vriendinnen en familie weer gezien en met andere projectjes bezig wat ook wel fijn is! Al zit ik ook wel weer beetje op Bumble te swipen en wat leuke matches