Single, we kletsen hier verder (deel 2)

28-04-2020 17:22 3028 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van het vorige topic van Qiyara (we missen haar!), is hier deel 2! Laten we gezellig en respectvol verder kletsen over het single zijn en alle wat daarmee te maken heeft :-)
Karratha schreef:
17-05-2020 22:54
Ik (man) sla de profielen van die hele knappe dames juist altijd over. Ten eerste omdat een deel nep is, maar een net zo groot deel van die te knappe dames lijkt er ook alleen maar op te zitten voor een ego boost. Daarnaast vind ik de 'vibe' die van veel van die te knappe dames uit gaat vaak helemaal niet prettig. Die foto's schreeuwen vaak al 'kijk mij eens even interessant zijn'.

Het laatste wat ik van plan ben is om toch al over het paard getilde typjes nog meer te laten zweven, en ook niet om hun instagram-volger te worden.

Overigens geeft het als vrouw ook wel een vertekend beeld. Heb met meerdere vrouwen wel eens op hun tinder mogen meekijken, waar ook vrouwen tussen zaten die enorm 'gemiddeld' waren qua uiterlijk. En ook die zaten binnen een paar weken al gauw tegen/over de duizend likes. Er zijn nu eenmaal een hoop mannen die gewoon de visnet tactiek toepassen : eerst maar eens kijken wat er allemaal in de netten zwemt, en pas dan begint de selectie van wat de moeite waard is en wat niet.
Ik heb echt nog nooit zoveel matches gehad. Maar ik moet wel zeggen dat ik selectief was en dus hooguit 20 likes gaf.
Flaffy schreef:
17-05-2020 16:10
Wat fijn dat jullie op 1 lijn zitten. Misschien ontstaat er wel een vriendschap uit? Mocht je daar behoefte aan hebben.

Tussen mij en mijn date gaat het goed, heel fijn. Merk dat ik hem steeds leuker begin te vinden, misschien zelfs een beginnende verliefdheid. Blijf het eng en spannend vinden, dat hij heeft hij ook. Alleen is zijn beeld van relaties nu wel wat negatief door zijn vorige relatie maar ik hoop dat dat met de tijd wel bijtrekt.
Fijn dat het goed gaat tussen jullie! Wel jammer dat zijn beeld negatief is van relaties, maar niet elke relatie is hetzelfde. Hopelijk gaat hij dat ook in zien en geeft het een eerlijke kans. Maar ik snap goed dat je het eng en spannend blijft vinden. Dat lijkt mij ook eng, jezelf echt openstellen voor iemand.
Karratha schreef:
17-05-2020 22:54
Ik (man) sla de profielen van die hele knappe dames juist altijd over. Ten eerste omdat een deel nep is, maar een net zo groot deel van die te knappe dames lijkt er ook alleen maar op te zitten voor een ego boost. Daarnaast vind ik de 'vibe' die van veel van die te knappe dames uit gaat vaak helemaal niet prettig. Die foto's schreeuwen vaak al 'kijk mij eens even interessant zijn'.

Het laatste wat ik van plan ben is om toch al over het paard getilde typjes nog meer te laten zweven, en ook niet om hun instagram-volger te worden.

Overigens geeft het als vrouw ook wel een vertekend beeld. Heb met meerdere vrouwen wel eens op hun tinder mogen meekijken, waar ook vrouwen tussen zaten die enorm 'gemiddeld' waren qua uiterlijk. En ook die zaten binnen een paar weken al gauw tegen/over de duizend likes. Er zijn nu eenmaal een hoop mannen die gewoon de visnet tactiek toepassen : eerst maar eens kijken wat er allemaal in de netten zwemt, en pas dan begint de selectie van wat de moeite waard is en wat niet.
Is dat niet beetje een vooroordeel? Ik snap wel wat je bedoeld hoor, want soms kom ik mannen tegen en al hun foto's zijn heel "arrogant" en dan zie je gewoon dat ze zichzelf geweldig vinden en trots zijn op hun lichaam. Daarvan denk ik ook 'die willen maar 1 ding'.

Alleen 'over het paard getilde typjes' klinkt idd niet zo heel aardig. En ik denk dat uiterlijk niet alles zegt over het wel of niet reageren. Ik reageer ook niet altijd omdat ik in die periode bijv. niet op tinder zit of dat mn hoofd er niet naar staat. Niet omdat ik mezelf ' te goed' voel, maar gewoon om die reden dus.
Vivi hebben jullie nu al een tweede date gepland?

Flaffy hij wil het gewoon wat rustig aan doen? Begrijp ik het zo goed? Hoeft niet negatief te zijn.

De babbelaar wordt wel erg nieuwsgierig zegt hij dus als ik er zin in heb doen we morgen een wandeldate.
Heb dan mijn eerste vrije dag in een lange reeks werken dus wou ik dat even afwachten, anders is het voor het weekend.
Hebben wel leuk app/belcontact intussen, bellen doen we maar om de zoveel dagen gelukkig :mrgreen:
Maar dat praten gaat intussen al veel beter om en weer.
Klinkt goed Attra :hyper:
Leuk Attra! Dus je wil wel gaan afspreken?

Ik heb contact met iemand met wie ik eerder ook kort contact had. Hij wil wel gaan wandelen. We wonen niet ver van elkaar vandaan. We weten niks van elkaar, omdat hij niet zo van het heen en weer mailen is.
Ik vind het wel leuk om er even uit te zijn, los van of hij leuk is of niet. Gewoon wandelen, andere omgeving. Zon pakken. En wie weet klikt het ook nog.
Deze is van ematching trouwens.

En via de wandeldate kreeg ik een bericht. Helaas niet mijn type.
@Attra: Wat leuk dat het bellen nu wel beter is geworden! Misschien waren het toch ook gewoon de zenuwen bij hem. Weet je al of je morgen wil?

@Julus: Leuk dat je met iemand contact hebt! Je kan natuurlijk altijd gewoon een wandeling maken en op je af laten komen hoe iemand is. Wanneer zou hij willen afspreken?
Julus, nou lekker laagdrempelig toch zo.
Veel plezier alvast!
En anders heb je iig een leuk 'uitje' .. Je moet toch wat in de corona tijd😂

Ik heb volgende week een hypotheek gesprek btw.
Even de focus verleggen 😊 Daten ga ik voorlopig nog maar even niet.
Misschien over een paar weken even ter afleiding.
Niet om per se verder iets te willen ofzo.

Merk dat ik verder aardig oké ben en de ergste somberheid te boven🎉
Geen contact is dan wel essentieel. Gevoelens zijn uiteraard niet zomaar weg, als dat al ooit helemaal gebeurd.. Maar dat probeer ik maar te accepteren van mezelf.
Ik heb zondag een afspraak met ex date, voor zijn verjaardag. Ik heb er wel veel zin in. Heb ook een aantal leuke contacten lopen. Ik heb ook een leuke collega die ik wel zie zitten :') we gaan het zien
Er zit weer schot in de zaak bij iedereen. Nu met versoepeling van maatregelen zal men eerder geneigd zijn om af te willen spreken?

Mikiniki wat spannend! Grote stap, een huis kopen. Ik zou daar nu ook de focus op richten ipv op daten. Maar een laagdrempelige wandeling is altijd welkome afleiding inderdaad.

Shiver, hij kan dit weekend. Ik had al iets staan maar heb de komende dagen al voorstel gedaan. Hij reageert altijd pas een dag of wat later, dus mogelijk is de kans dan voorbij.

Redrose, klinkt goed! Fijn die leuke vooruitzichten.

En het is zo lekker buiten, ik heb echt zin om veel buiten te zijn. Hopen op lange leuke dates voor ons allen!
Grappig detail: mijn match stuurt elke dag rond 0830 iets. Nooit op een ander tijdstip dus ook echt 1x in de ochtend. Zou dat iets zeggen over zijn persoonlijkheid? Dat ie nogal van de strikte planning is ofzo? Want dat past niet bij mij. Ik vind het juist leuk om spontaan ( en iets vaker) contact te hebben.
@Julus: Denk wel dat de versoepeling ervoor zorgt dat iedereen sowieso meer erop uit gaat, dus ws ook de dates.
Hier in ieder geval wel de trend 😎

Ja, zeker een grote stap! Maar ook erg zin in, eindelijk vooruit.

Hmm wat betreft je date, niet teveel achter zoeken zou ik zeggen..
Misschien sport ie wel, of is ie bang je te vergeten terug te appen, of toeval..

@redrose: opties genoeg dus Haha

Even forummen tussen het thuiswerken door. Pff, soms ben ik het echt zat.
Super leuk Attra en Julus! Het is ook wel heerlijk weer voor een wandeling, wel grappig ergens dat hij elke keer op zelfde tijdstip wat stuurt Julus. Het is in ieder geval in de ochtend, dus hij denkt er dan wel aan 😊

Afgelopen dagen eigenlijk weinig contact gehad met laatste date, merk dat het ook beetje aan mij ligt. De nieuwsgierigheid en chemie miste, dat ik nu ook niet echt gevoel heb om snel iets nieuws in te plannen..

@Mikiniki, spannende tijden met huizenjacht! Ben er toevallig ook zelf mee bezig en merk dat ik daar best veel met z’n gedachte in zit. Vooral met de huidige markt, ik kon bijv na 3 dagen al geen bezichtiging meer krijgen bij een appartement..
@Mikini: Spannend!
En je relatie is nog maar net uit he, dan is het juist slim om ook nog even niet te daten vind ik. Gewoon even alles rustig verwerken en daten kan altijd nog!

@Redrosethorn: Hopelijk is het gezellig bij je afspraak en je hebt veel keuze haha. Denk je dat het met 1 van de mannen tot een date komt?

@Jules: Wel grappig dat hij bijna altijd op dezelfde tijd reageert. Klinkt wel alsof hij geordend is? Beetje alsof hij even een lijstje afwerkt wat hij die dag moet doen. Niet lullig naar jou bedoeld, maar gewoon dat hij jou ook een berichtje stuurt. Want waarom zou je het anders maar 1x per dag doen?

Het zou wel goed weer zijn voor een wandeling!

@Vivi: Maar als dat mist, je kan er toch ook gewoon mee stoppen? Als je toch te veel twijfelt of dit iets voor je is. Want juist in deze fase zou je toch benieuwd naar de ander moeten zijn? Ik zou het niet perse proberen om het maar een kans te geven terwijl je daar eigenlijk helemaal niet zo op zit te wachten.
Vivi, eens met Shiverr. Als jij nu al niet echt uitkijkt naar een nieuwe date kun je concluderen dat dit hem niet wordt. Waarom iets aanhouden waar je eigenlijk geen zin in hebt? En hij laat ook niks horen dus er is dan geen match.

Ik ben het thuiswerken na 10 weken ook zat maar wij blijven dat voorlopig doen.

Shiver, ik denk dus ook dat hij erg efficient is. Alhoewel ik ook eens een scharrel had die dit ook zo deed. Dit was omdat hij niks met social media had en de focus op andere dingen had. Het zijn denk ik mannen die het liefst real life contact hebben. Prima!
ik lees (en date) nog steeds mee!!
jullie gaan hard haha, heb alles bij gelezen maar reageer even op de laatste posts :D

@julus leuk dat hij weer contact opnam! en wandelen is altijd leuk (behalve als hij echt een creep is) zou nog niks achter datzelfde tijdstip zoeken

@mikiniki goed dat je nu geen contact hebt en ook iets anders hebt om op te focussen *knuffel

@vivi meer vissen in de zee, dus als je geen enthousiasme voelt voor een tweede date niet doen!

@shiverrr hoe gaat het met jou??

@redrosethorn oeh een collega!! voordeel is dat je diegene wel al als persoon kent :D
Zelf heb ik net een wandeldate gehad met een jongen van tinder, was gezellig!
Maarr volgende week ga ik dus afspreken met de jongen die ik al kende van de sportvereniging en ik heb ook twee leuke whatsapp gesprekken lopen..

Dus ik denk dat het geen tweede date wordt bij de jongen van vandaag
@Jules: Nouja als hij in het echt gewoon laat zien dat hij je leuk vindt, dan zou ik er idd niet te veel waarde aan hechten. Kan ook weer zijn voordelen hebben dat hij geordend is ipv een chaoot.

@Rnacie: Haha jij bent goed bezig! Denk je dat je date van vandaag er hetzelfde over denkt als jij? Het lijkt mij zo verwarrend 2 gesprekken gaande houden. Dat je zometeen dingen door elkaar haalt.

Ik heb van het weekend met een jongen lopen appen die ik al jaren ken, maar een tijd niet heb gesproken. We zouden paar jaar geleden al afspreken, maar we konden beide toen niet meer en later nog wel paar keer gepland, maar die zijn ook niet door gegaan. Alleen ik weet zijn intenties niet helemaal en ik weet van mezelf niet of ik daar in mee wil gaan. Ligt een beetje lastig.
Ik zou gewoon eens afspreken en kijken hoe dat is na al die jaren. Zonder na te denken over intenties. Het gewoon open laten en het zien als gezellig uitje.

Mijn match heeft zowaar net nog een berichtje gestuurd. En ik vond hem nu heel relaxt overkomen. Ivm andere afspraken die hij en ik hebben komen we nu op zondag uit en hij komt naar mijn woonplaats. Wandelen in het park. Ben erg benieuwd naar hem. We weten niks van elkaar, dat is ook voor het eerst
Attraverso ik heb je een PB gestuurd (voor als VIVA dat niet toont)
madamzonderm schreef:
21-05-2020 09:00
Attraverso ik heb je een PB gestuurd (voor als VIVA dat niet toont)
Heel erg bedankt!
Julus fijn zo’n spontane wandeldate. Als we niet ver van elkaar wonen doe ik dat ook wel eens. Zo al tal van aangename uitstapjes gemaakt.
Over het bericht om 8u30, de meeste werkende mensen hun ochtend ziet er elke dag hetzelfde uit, onbedoeld strak gepland. Misschien is dat het moment dat hij rustig op het ov zit of net voor hij binnenstapt waar hij werkt...

Mikiniki jij hebt een heel ander soort date volgende week, spannend. Heb je ook al een woonst op het oog of eerst een verkennend gesprek wat mogelijk is?
Fijn dat je je stilaan minder sober voelt. Geen contact is zwaar maar op lange termijn veel beter, anders kom je niet los van elkaar.

RedRose meerdere lijntjes open. De zondag-afspraak is puur vriendschappelijk?

Vivi als de goesting ontbreekt laat je het misschien beter zo?

Rnacie die man van de sportsvereniging had je toch meteen een berichtje gestuurd om af te spreken? Daar ben je nog niet op ingegaan maar wel met iemand van Tinder afgesproken? Precies niet zo enthousiast over dat sportmaatje?
@Jules: Maar als ik het doe zijn er wel verwachtingen zegmaar. Al kijk ik eerst maar eens of hij het nog keer vraagt en of het tot een werkelijke datum komt. We zullen wel zien hoe het verloopt.

Leuk dat hij je nu ook een berichtje stuurde ipv om 08.30 haha. Lijkt me wel spannend als je gewoon echt niks van elkaar weet. Maar leuk dat jullie een date hebben gepland. Heb je bij hem wel een goed gevoel?
Attra, ik denk ook dat het zoiets zal zijn mbt die 08.30. Bij mij is er weinig planning sinds ik thuiswerk :-D
Hoe gaat het met jouw contacten?

Shiverr, ben erg benieuwd of het tot een date komt. En geen verwachtingen hebben is heel erg lastig idd. Men doet nooit zomaar iets, er is altijd een belang.

Ik vind het ook wel gek om niks van elkaar te weten, maar het lijkt me een hele aardige man die er op de foto goed uitziet. Maar ja, het blijft een verrassing wie ik ga ontmoeten. Is altijd zo natuurlijk want het is en blijft onlinedating.
Ja het blijft natuurlijk altijd wel een verrassing, maar soms is het wel fijn om al iets van elkaar te weten. Al kan dit natuurlijk ook voor extra gesprekstof zorgen als je niks van elkaar weet. Ik ben echt benieuwd hoe je het gaat hebben!
shiverrr wijzigde dit bericht op 21-05-2020 10:48
27.13% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven