Gezondheid alle pijlers

5G zorgen

24-05-2020 10:15 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai!

Ik maak me zorgen om de uitrol van 5G en wat dit meebrengt voor onze gezondheid. De laatste 2 weken heb ik me er wat in zitten verdiepen en begrijp dat wel straks beduidend meer straling krijgen.
Internetten vind ik leuk en ik wil de technologie niet in weg staan, maar nu steeds meer naar buiten komt over de gevaren, maak ik me wel zorgen. De overheid wil dit invoeren zonder eigenlijk goed onderzoek te hebben uitgevoerd voor mens en dier.
Straks in iedere straat zoveel antennes lijkt me echt niet gezond.
Wie maakt zich hier nog meer zorgen om?
Maandag27 schreef:
24-05-2020 10:49
Ik niet. Wel om die andere bedreigingen, die kanker en ellende veroorzaken; sigaretten (en alles wat je kunt roken), obesitas en te weinig bewegen. Waarbij weinig bewegen dan veroorzaakt kan worden door heel de dag op je telefoon te kijken - mede mogelijk gemaakt door 5g.

Oh, en ik ben bang voor de betweterplaag. Een Ongeregeld groepje mensen die halve onderzoeken en hele onwaarheden bij elkaar plakken om anderen ‘te informeren’. Want zijn zijn de enige die de echte waarheid weten’. Die continu discussies starten op fora ‘want ze weten nu zo veel’. Nee. Je weet niets en alleen al de stelligheid van de teksten laat zien dat het niet door wetenschappers (je weet wel, mensen die jarenlang gestudeerd hebben en echt onderzoek doen) is opgesteld.

En wee diegene die de link tussen 5g en obesitas die ik hierboven maak als een zekerheid presenteert. Dit was een denkvoorbeeld van hoe een arts kan hebben gezegd dat WiFi kanker veroorzaakt, nl doordat je niet meer naar je vriend/familie/apparaat toeloopt maar het via je telefoon doet.
Off-topic: Eindelijk de reden gevonden waarom ik dik ben! Nou waar ligt die zak chips?

On topic: TO, maak je geen zorgen :)
Voor mijn gezondheid is 5G juist goed!

Ik ben veel online en ondervind dus dagelijks stress als het allemaal niet zo vlot loopt.

Gewone stress verstoort de hormoonproductie al, maar chronische stress is ronduit gevaarlijk. Het kan leiden tot overgewicht, diabetes, hart en vaatziekten, problemen met je immuunsysteem, verstoorde nachtrust, depressie en zelfs een veranderende structuur en werking van je hersenen.

Dus.
ietsiepietsie45 schreef:
24-05-2020 10:37
En die oncoloog uit Tilburg die aangeeft dat diverse kankersoorten verdubbeld zijn.
Je bedoelt Marc van Tilburg? Van het mooie bedrijf Dr Marc Injectables? :biggrin:
anoniem_65537e7f5e90c wijzigde dit bericht op 24-05-2020 11:02
12.30% gewijzigd
ietsiepietsie45 schreef:
24-05-2020 10:37
Tvp:
:lightbulb:

Je hoeft geen terug-vind-post te maken in een door jezelf geopend topic
granny71 schreef:
24-05-2020 10:54
Hoe kan iets dat nog niet (landelijk) werkt toch al kankersoorten verdubbelen?
Dat is nog een gevolg van de eerste televisieuitzendingen.
Mensen gingen meer zitten i.p.v. bewegen, werden passiever en met de komst van de afstandsbediening trad de medische apocalyps in.

De Spaanse Griep werd veroorzaakt door de eerste radiouitzendingen rond die tijd. Het virus werd meegestuurd met de uitzendingen.

Bewijs geleverd.
Slotje.
Klaar.

*Gemiep de hele tijd...*
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
granny71 schreef:
24-05-2020 11:01
:lightbulb:

Je hoeft geen terug-vind-post te maken in een door jezelf geopend topic
Ik denk dat ze mij bedoelt. Ik vroeg om wetenschappelijke onderbouwing dat bewezen zou zijn dat mobiele telefonie straling gevaarlijk is, aangezien dat hier beweerd werd.
Kindrebel, ja die inderdaad, wat is daarmee dan?
TVP schreef:
24-05-2020 11:05
Ik denk dat ze mij bedoelt. Ik vroeg om wetenschappelijke onderbouwing dat bewezen zou zijn dat mobiele telefonie straling gevaarlijk is, aangezien dat hier beweerd werd.
Oh hahahha. Dacht slim te zijn maar dat valt tegen dus.
Toch die verdomde 5G???
ietsiepietsie45 schreef:
24-05-2020 11:06
Ben Kindrebel niet maar jouw geliefde arts is helemaal geen oncoloog

Opleiding:
Geneeskunde: Radboud Universiteit, Nijmegen
Chirurgie: Rijnstate ziekenhuis, Arnhem
Radboud ziekenhuis, Nijmegen

Werkervaring:
Student onderzoeker: Afdeling plastische en reconstructieve chirurgie, Radboudziekenhuis, Nijmegen 1999
Anios chirurgie: Rijnstate ziekenhuis, Arnhem 2001-2002
Chirurg: ziekenhuis St Jansdal, Harderwijk 2009-
ietsiepietsie45 schreef:
24-05-2020 11:06
Vind ik mooi, om een uitspraak van één random arts als bewijs aan te dragen.
Niet iemand die zich al jaren bezighoudt met de gevolgen van straling en een heel onderzoeksteam achter zich heeft.
Nee, Marc van Dr Marc Injectables. :rofl:
We hebben het over dit filmpje toch? Helemaal onderaan

https://youtu.be/7x7qXthpU6E
Ik dacht dat sommige overheden tegen 5G waren omdat het door Huawei was uitgebouwd en dus mogelijk spionage van China kon gebeuren. Niet vanwege gezondheidsproblemen. Maar misschien klopt dat intussen niet meer.
Ik heb gelezen - ga zo even de bron opzoeken - dat door langdurige telefoongesprekken met een mobiele telefoon inderdaad een temperatuurstijging werd gemeten van een paar procent. Wat daar het gevolg van is, is nog niet onderzocht. Als je in de zon loopt, wordt je hoofd ook wat warmer - en daar zijn ook geen gevolgen aan verbonden.
Wat eten we vanavond?
Santaaa schreef:
24-05-2020 10:55
Off-topic: Eindelijk de reden gevonden waarom ik dik ben! Nou waar ligt die zak chips?

On topic: TO, maak je geen zorgen :)
Yes. Bewijs geleverd. Ik word een influencer! Ik start een Instagram, nodig mezelf uit bij op1 en ga er geld mee verdienen.
Oh. Oeps. Ben zelf ook te dik. Dan ga ik deze kennis gebruiken om te staat aan te klagen en de fabrikanten, want alle 802.x protocollen hebben ervoor gezorgd dat ik te dik ben!

On topic; zo snel gaat het dus met valse informatie. Haal adem, ga een rondje lopen en laat het van je af glijden.
Ik vind wel fijn als er ook gewoon serieus op geantwoord kan worden, ik zet het hier niet neer voor de lol.
ietsiepietsie45 schreef:
24-05-2020 11:19
Ik vind wel fijn als er ook gewoon serieus op geantwoord kan worden, ik zet het hier niet neer voor de lol.
Ik geef toch serieus antwoord.
Ik noem alle opleidingen en ervaringen van de door jou genoemde arts.
Wat is daar niet serieus aan?
ietsiepietsie45 schreef:
24-05-2020 11:15
We hebben het over dit filmpje toch? Helemaal onderaan

https://youtu.be/7x7qXthpU6E
Hij praat over elektromagnetische straling. Geen radiogolven... Ja elektromagnetische straling in te hoge dosis kan gevaarlijk zijn. Echter word u dagelijks door enorm veel straling beschenen... Die zijn niet afkomstig van 5G palen maar van de zon. Die verdomde zon ook.
ietsiepietsie45 schreef:

Serieus als in jouw straatje passend bedoel je.
Ik bedoelde het niet naar jou granny71.
Wijndruifje schreef:
24-05-2020 11:17
Ik dacht dat sommige overheden tegen 5G waren omdat het door Huawei was uitgebouwd en dus mogelijk spionage van China kon gebeuren. Niet vanwege gezondheidsproblemen. Maar misschien klopt dat intussen niet meer.
Amerika wil niet dat zij en Europese landen door Chinese staatsrelatwerde bedrijven hun communicatie netwerk laten maken. Deze valt immers te kapen. Beter gezegd je geeft veel macht uit handen.

De reden dat telefoonpalen in de fik gaan zijn de gezondheidsrisico’s.
ietsiepietsie45 schreef:
24-05-2020 11:23
Ik bedoelde het niet naar jou granny71.
Wat voor bewijs heeft u dat u dat zou denken? Behalve dan die mr van Tilburg?
Nee hoor Eurus, het hoeft niet in mijn straatje te passen. Ik heb gewoon serieuze vragen hierbij.
Echt: get a room!

Lees je eens echt in alsjeblieft op echte wetenschappelijke sites. Want 5 G doet niks met je. Je merkt het niet eens.
ietsiepietsie45 schreef:
Wat voor concrete wetenschappelijke onderbouwing van je zorgen heb je dan? Die arts is dus alvast niet wetenschappelijk onderbouwd.
ietsiepietsie45 schreef:
Er wordt toch serieus op gereageerd? Er worden linkjes naar wetenschappelijke artikelen geplaatst, en de doopceel van die arts die iets over 5G beweerde wordt gelicht. Veel serieuzer kan het volgens mij niet,

Of laat ik het zo vragen: wanneer zou jij het gevoel hebben dat er serieus op je werd gereageerd? Als iemand je gelijk geeft? Dit lijkt me nou juist een onderwerp waarbij je blij bent als je angsten worden ontzenuwd, of niet?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven