Napraattopic deel 129

11-05-2020 23:07 3172 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
DuchessMeganMarkle schreef:
25-05-2020 17:05
Jij kan er ook gewoon om heen lezen.

Dit. Flauw gezanik elke keer.
Lady*Voldemort schreef:
25-05-2020 17:26
En vol zitten met verouderde informatie. Ik stam nog uit de tijd dat liga met sinaasappelsap een onwijs gezond babyhapje was, en ik kan nog een plasgootje vouwen in een hydrofyl luier. Aan mij heb je dus helemaal niks.
Idem.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
25-05-2020 17:13
Ja dat. Hier zitten allemaal middelbare vrouwen met pubers of volwassen kinderen.
Die alles allang vergeten zijn.
Ach hou toch op joh, laat haar gewoon wat vragen, ik ben helemaal niks vergeten.
Lady*Voldemort schreef:
En vol zitten met verouderde informatie. Ik stam nog uit de tijd dat liga met sinaasappelsap een onwijs gezond babyhapje was, en ik kan nog een plasgootje vouwen in een hydrofyl luier. Aan mij heb je dus helemaal niks.

En ik altijd maar denken dat je van mijn leeftijd of zelfs jonger was :O
Jouw kinderen zijn toch net zo oud of jonger dan de mijne?

Liga met sinaasappel kon echt niet 'in mijn tijd' En met hydrofielluier heb ik m'n zus zien klooien, daar ben ik nooit aan begonnen :rofl:
Later is nu
Lady*Voldemort schreef:
juist wel, hartstikke handig als je zonder pampers zit
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Nemain• schreef:
25-05-2020 17:20
Valt wel mee toch. Maakt het nou uit of het over een baby, voetbal of eten gaat.

Dus dat. Of quasi intellectueel gewauwel of gelul waar Pump nog een puntje aan kan zuigen.
DMM schrijft 10 posts ofzo en is dan weer maanden weg.
Ahum sommigen van ons zijn zelf nog puber
Dreamer schreef:
25-05-2020 17:16
Er werd haar toch gewoon gevraagd hoe het met haar en de baby ging. Doe dat dan ook niet.
Goed dat ik weet dat er dan eigenlijk naar je 'intimiteit' gepolst wordt. Zal het nooit meer doen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Lady*Voldemort schreef:
En lekker dat dat was! Ik vond het altijd jammer dat dat kind ook wat wilde.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik heb geluidsoverlast gepleegd en nu heeft de buurman een reep chocola in mijn brievenbus gelegd. :furious: ik kan daar niet mee omgaan
Murrmurr schreef:
25-05-2020 17:39
Ik heb geluidsoverlast gepleegd en nu heeft de buurman een reep chocola in mijn brievenbus gelegd. :furious: ik kan daar niet mee omgaan
En nee ik hoef daar geen topic over te openen want het is ook meteen mijn avondeten
Wij hebben voor het eerst in 3 jaar weer eens een eigen barbecue én een afgesloten tuin én ik was vandaag vrij.

Best fijn.
aeonofwinter wijzigde dit bericht op 25-05-2020 17:45
0.40% gewijzigd
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Murrmurr schreef:
25-05-2020 17:32
Ahum sommigen van ons zijn zelf nog puber
Ja ik at zelf liga en sinaasappelsap :D
Murrmurr schreef:
25-05-2020 17:39
:HA:
Murrmurr schreef:
25-05-2020 17:23
Zolang ze geen baby's gaan eten of er tegenaan trappen want dan zeg ik er ook wat van
Of ze dan even een topic kunnen open, nog eens wat leuk om te lezen.
GreenLadyFern schreef:
25-05-2020 17:45
"Geef me paracetamol en sinasappelsap
Anti, anti, ANTIBRAK!
Geef me paracetamol en sinasappelsap
Multivitamine-B-complex!"
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Moirmel schreef:
25-05-2020 17:47
Of ze dan even een topic kunnen open, nog eens wat leuk om te lezen.
Gaan er vast weer een paar van die flauwerds lopen staffen. Of zeuren dat je je baby als voetbal gebruikt in een druk park en hoe kan dat mer corona.
Ik ben niet van middelbare leeftijd. Dat wil ik toch even gezegd hebben.
Murrmurr schreef:
25-05-2020 17:50
Gaan er vast weer een paar van die flauwerds lopen staffen. Of zeuren dat je je baby als voetbal gebruikt in een druk park en hoe kan dat mer corona.
:HA:
Lady*Voldemort schreef:
Bijzonder, mijn kind zit zo'n beetje in die van jouw kinderen wat leeftijd betreft en mocht pas met 6 maanden wat anders eten dan bv of fles en dat was dan wortel oid. We hadden ook gewoon wegwerpluiers. Ondanks dat kan ik ook keurig een hydrofielluier vouwen, want dat leerde ik ooit voor mijn pop.
Nemain• schreef:
25-05-2020 17:51
Bijzonder, mijn kind zit zo'n beetje in die van jouw kinderen wat leeftijd betreft en mocht pas met 6 maanden wat anders eten dan bv of fles en dat was dan wortel oid. We hadden ook gewoon wegwerpluiers. Ondanks dat kan ik ook keurig een hydrofielluier vouwen, want dat leerde ik ooit voor mijn pop.
ja maar LV komt van het platteland, daar heersen andere mores
les moeurs de province
Murrmurr schreef:
25-05-2020 17:52
ja maar LV komt van het platteland, daar heersen andere mores
Als we dat zeggen is. het weer discriminatie van de Achterlanders en moet Yasmijn huilen.
GreenLadyFern schreef:
25-05-2020 17:45
Voor mij is dat alleen als er iemand komt eten
Hier mocht het kind gewoon frikandel. Wel geprakt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven