Napraattopic deel 129
maandag 11 mei 2020 om 23:07
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

maandag 25 mei 2020 om 17:27
Dit. Flauw gezanik elke keer.
maandag 25 mei 2020 om 17:27
Idem.Lady*Voldemort schreef: ↑25-05-2020 17:26En vol zitten met verouderde informatie. Ik stam nog uit de tijd dat liga met sinaasappelsap een onwijs gezond babyhapje was, en ik kan nog een plasgootje vouwen in een hydrofyl luier. Aan mij heb je dus helemaal niks.
Geen bijzonderheden

maandag 25 mei 2020 om 17:28
Lady*Voldemort schreef: ↑25-05-2020 17:26En vol zitten met verouderde informatie. Ik stam nog uit de tijd dat liga met sinaasappelsap een onwijs gezond babyhapje was, en ik kan nog een plasgootje vouwen in een hydrofyl luier. Aan mij heb je dus helemaal niks.
En ik altijd maar denken dat je van mijn leeftijd of zelfs jonger was

Jouw kinderen zijn toch net zo oud of jonger dan de mijne?
Liga met sinaasappel kon echt niet 'in mijn tijd' En met hydrofielluier heb ik m'n zus zien klooien, daar ben ik nooit aan begonnen

Later is nu
maandag 25 mei 2020 om 17:29
juist wel, hartstikke handig als je zonder pampers zitLady*Voldemort schreef: ↑25-05-2020 17:26En vol zitten met verouderde informatie. Ik stam nog uit de tijd dat liga met sinaasappelsap een onwijs gezond babyhapje was, en ik kan nog een plasgootje vouwen in een hydrofyl luier. Aan mij heb je dus helemaal niks.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

maandag 25 mei 2020 om 17:36
maandag 25 mei 2020 om 17:37
En lekker dat dat was! Ik vond het altijd jammer dat dat kind ook wat wilde.Lady*Voldemort schreef: ↑25-05-2020 17:26En vol zitten met verouderde informatie. Ik stam nog uit de tijd dat liga met sinaasappelsap een onwijs gezond babyhapje was, en ik kan nog een plasgootje vouwen in een hydrofyl luier. Aan mij heb je dus helemaal niks.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

maandag 25 mei 2020 om 17:44

maandag 25 mei 2020 om 17:49
"Geef me paracetamol en sinasappelsap
Anti, anti, ANTIBRAK!
Geef me paracetamol en sinasappelsap
Multivitamine-B-complex!"
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

maandag 25 mei 2020 om 17:51
Bijzonder, mijn kind zit zo'n beetje in die van jouw kinderen wat leeftijd betreft en mocht pas met 6 maanden wat anders eten dan bv of fles en dat was dan wortel oid. We hadden ook gewoon wegwerpluiers. Ondanks dat kan ik ook keurig een hydrofielluier vouwen, want dat leerde ik ooit voor mijn pop.Lady*Voldemort schreef: ↑25-05-2020 17:26En vol zitten met verouderde informatie. Ik stam nog uit de tijd dat liga met sinaasappelsap een onwijs gezond babyhapje was, en ik kan nog een plasgootje vouwen in een hydrofyl luier. Aan mij heb je dus helemaal niks.

maandag 25 mei 2020 om 17:52
ja maar LV komt van het platteland, daar heersen andere moresNemain• schreef: ↑25-05-2020 17:51Bijzonder, mijn kind zit zo'n beetje in die van jouw kinderen wat leeftijd betreft en mocht pas met 6 maanden wat anders eten dan bv of fles en dat was dan wortel oid. We hadden ook gewoon wegwerpluiers. Ondanks dat kan ik ook keurig een hydrofielluier vouwen, want dat leerde ik ooit voor mijn pop.

maandag 25 mei 2020 om 17:54
Voor mij is dat alleen als er iemand komt eten