Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Wauw..dan vind ik je moeder nog veel stoerder! Helemaal alleen...

Mijn avond is/was gezellig..
Echt heel stoer van je mams, helemaal alleen op reis!!

Ik was met paar collega's ...broertje van collega is erg leuk maar echt te jong (21 lentes) maar zo'n leuk ding! We hebben tijd op het terras gezeten en ik heb genoeg leuks voorbij zien komen.
Hallo hier ben ik weer!!

Ben zaterdag ontvoerd, ik ging na men werk slapen tot 14.00 en dan kwamen ze me ophalen om sponsers voor kpj te zoeken. Komt die vriendin me halen zegt ze nu ik hier toch ben ik rij effe langs J moet men trui daar nog ophalen. J woont nog maar pas samen en aan huisje zijn 2 achterdeuren iedere probeerd deur ik heb de juiste ga ik binnen komt iedereen tevoorschijn gesprongen "verassing"... Hebben we gister men verjaardag al gevierd (Xen ik verjaar ook 4 mei )

Eerst minigolf in park maar daar wast kermis dus ist plan gewijzigd, daarna lekker gegeten en moest ik me verkleden. Hadden ze roze prinssenjurk voor me genaaid (boord met rozen afgezet, lange witte handschoenen, kroontje,...

Zijn we zo naar fuif geweest (de andere 9 meiden in roze shirts) was echt supperleuk!!

Reden van dat verkleden was ze vinden dat ze te lang moeten wachten op een vrijgezellenfeestje voor me (+ ik ben voor samenwonen niet voor trouwen) dus hebben ze der vrijgezellige verjaardag van gemaakt.

Met veel leuke mannen op de foto eentje heeft me zelfs al toegevoegd op hyves

JK was er ook deed beetje raar, ik had zoiets van tja zie je wel is echt teveel J...

Kom ik hem daarstraks tegen op cafe, doet hij terug normaal, complimentjes geven, over vanalles en nog wat zeveren,... nu weet ik het weer nie meer haha

Ik ga slapen was vermoeiend weekendje had daarstraks niet veel tijd om van kater te bekomen want moest naar kpj activiteit, dan lekker koken met vriendinnen, cafe,...

Weet niet meer wie het hier zei maar idd wat hebben we het toch mooi gewoon genieten
Reiz wat tof en wat goed dat je zulke vrienden hebt! Een roze prinsessenjurk, wat een mafkezen, en die reden voor het feestje ook, geweldig!
Ha Reiz,

Wat lief van je vriendinnen zeg! Klinkt als een heel leuk feestje!

Volgens mij moet je nu wel even bijkomen of niet?? Vanavond weer aan het werk?

Wat een druilerig weer is het hier zeg Hoop dat de zon nog even te voorschijn komt..Verder een lekker rustig dagje vandaag.
Klinkt als een super feest Reiz! Wat lief zeg dat ze dat helemaal voor je regelen! Wees maar blij met zulke vrienden!

Zo de vakantie begint toch wel ultiem.....lekker nog in bedje liggen op de maandagochtend. Straks maar eens kijken wat ik ga doen, wil wel even lekker gaan sporten! (denk ik)

Ow ja...sinds gisteravond zijn PV en ik een setje

Heb netjes gevraagd of hij mijn "vriendje" wilt zijn.....en hij zei JA!
Wat leuk WM! Wanneer zien jullie elkaar weer?

Ik ben ook nog in pyjama..ga zo maar eens even lekker douchen en een beetje puinruimen hier...
Over 2 daagjes

Puinruimen....is toch bij jou helemaal niet nodig? Je bent al zo netjes! Heb je nog leuke plannen in de vakantie?
met een kat in huis moet er toch wel vaker stof gezogen worden..en ik heb 2 konijntjes die heel graag een schoon hok willen en ik wil ook wel graag een schoon bed

Ik heb niet echt hele bijzondere plannen hoor..de aankomende dagen eigenlijk niets. Koninginnedag zit wel vol Het weekend daarna ook en dan is de vakantie ook alweer zowat om

Wat gaan jullie doen over 2 daagjes?
http://www.youtube.com/wa ... w&feature=player_embedded

Geweldig!
Was dat weer een filmpje van Britains got talent?

Hij doet het namelijk niet meer..

Ik heb het al wel gezien, wat is dat meisje goed zeg!
Zoooo ff mijn nieuwe avatarretje testen!!
Hahaha is leuk Appel!!!
Hij doet ut, Appel! En hij is leuk!
bloed, zweet en tranen is er in gaan zitten

Heb zo'n zin in koninginnedag! Jullie ook?

Shipz...ben net 2,5 uur te laat om mee te kunnen doen aan de avatar verkiezing
Ik heb alleen zin in Queensday als het droog blijft
Ik heb er ook zin in..vind het wel speciaal om bij het defile te mogen zijn..

En daarna lekker feesten met zuslief..Ik hoop ook dat het droog blijft...
na tig bier merk ik toch niet meer dat het regent
Wat leuk Indi het defilé!
Hahaha..appel!

ik kan tot een uur of 4 toch geen bier drinken..
Hé..ik mis mn onderschriftje gelijk?! Weer ff intikken dan maar...
Waarom doet dat accent op de e het niet bij mij

oh..wacht ik weet het!

jazeker leuk het defilé'!!
Zo hèhè.

Ik moet eigenlijk werken, maar heb zoooo geen zin!
quote:winkelmandje schreef op 27 april 2009 @ 10:05:

Ow ja...sinds gisteravond zijn PV en ik een setje

Heb netjes gevraagd of hij mijn "vriendje" wilt zijn.....en hij zei JA! Wat leuk WM en PV! Maarreh...moeten we nu afscheid van jullie gaan nemen? Tis tenslotte een singles-topic

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven