Lush!
zaterdag 24 maart 2007 om 22:01
Hoi allemaal,
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
zaterdag 25 april 2009 om 20:09
Leuk dat jullie elkaar hebben gezien! Kennen jullie elkaar van het forum, of daarvoor ook al?
Elle, wat vind je van de producten? En van de geur van soft coeur? Ikzelf ben daar helemaal verliefd op, soft coeur is zelfs de reden van mijn lushverslaving (ben naar de winkel gegaan om meer producten met die geur te halen, en toen kwam ik erachter dat er nog heeeel veel andere lekkere dingen waren)
Elle, wat vind je van de producten? En van de geur van soft coeur? Ikzelf ben daar helemaal verliefd op, soft coeur is zelfs de reden van mijn lushverslaving (ben naar de winkel gegaan om meer producten met die geur te halen, en toen kwam ik erachter dat er nog heeeel veel andere lekkere dingen waren)
zaterdag 25 april 2009 om 20:48
zaterdag 25 april 2009 om 21:48
We kennen elkaar van het Vivaforum Pepernoek, en het was heel gezellig!
Die soft coeur, gebruik je die na het douchen of alleen als massagebar?
Ik lees net dat er echte chocolade inzit, lijkt mij als "bodylotion" nogal snel opgaan op een natte huid na het douchen.
Ga zo douchen en zal Godiva gebruiken, verslag breng ik morgen uit!
Die soft coeur, gebruik je die na het douchen of alleen als massagebar?
Ik lees net dat er echte chocolade inzit, lijkt mij als "bodylotion" nogal snel opgaan op een natte huid na het douchen.
Ga zo douchen en zal Godiva gebruiken, verslag breng ik morgen uit!
zondag 26 april 2009 om 01:42
Hier nog een Soft Coeur addict ik masseer er niet mee hoor, al die poespas... Gewoon lekker zelf opeten verbrassen, na het douchen inderdaad. Heb vandaag trouwens de Heavanilli massage bar gekocht, die ruikt overigens een beetje hetzelfde.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zondag 26 april 2009 om 18:23
zondag 26 april 2009 om 18:24
quote:Very Cherry schreef op 26 april 2009 @ 01:42:
Hier nog een Soft Coeur addict ik masseer er niet mee hoor, al die poespas... Gewoon lekker zelf opeten verbrassen, na het douchen inderdaad. Heb vandaag trouwens de Heavanilli massage bar gekocht, die ruikt overigens een beetje hetzelfde.
Oh dan vind ik 'm wel fijn VC, want die Heavannilli is ook lekker!
Maar hij is wel heel klein die Soft Coeur, is wel zo op natuurlijk
Oh dan vind ik 'm wel fijn VC, want die Heavannilli is ook lekker!
Maar hij is wel heel klein die Soft Coeur, is wel zo op natuurlijk
maandag 27 april 2009 om 10:09
elle, jij moet ook nog vertellen wat je van je nieuwe dingetjes vindt he!!
check effe de engelse site voor de nieuwe dingen: die spot cream heet ´grease lighning spot treatment´, staat bij gezichtsverzorging. de scrubs staan op de startpagina.
I loooove my soft coeur! Ik gebruik m zowel voor massage (heeerlijk) als na het douchen. En als lekker ruikend object naast mn bed
. Heb ook al de tip gekregen om het laatste beetje in bad te gooien.
Hij is wel heel klein, maar bij mij gaatie toch al een massage of tien en een douche of 5 mee en hij is nog niet echt op. Wel komt de choco nu echt goed tevoorschijn, denk dat ik die mee met het laatste restje in bad mik.
check effe de engelse site voor de nieuwe dingen: die spot cream heet ´grease lighning spot treatment´, staat bij gezichtsverzorging. de scrubs staan op de startpagina.
I loooove my soft coeur! Ik gebruik m zowel voor massage (heeerlijk) als na het douchen. En als lekker ruikend object naast mn bed
Hij is wel heel klein, maar bij mij gaatie toch al een massage of tien en een douche of 5 mee en hij is nog niet echt op. Wel komt de choco nu echt goed tevoorschijn, denk dat ik die mee met het laatste restje in bad mik.
maandag 27 april 2009 om 10:25
Goed.......even een update van mijn laatste gekregen lushspulletjes:
Godiva: ruikt heeeeeeeeeerlijk, maar maakt mijn haar springerig!
Woosh: heerlijk frisse jelly
AOSB: blijf ik gebruiken!!
Coalface: 1x gebruikt nu, en lijkt ook wel goed.
Moet nog even uitzoeken wat ik het beste kan gebruiken.
Alleen AOBS ? Of AOBS samen met Coalface of Dark Angels?
Zou het niet weten!
Godiva ruikt echt superlekker, maar mijn haar zit volgens mij beter met Trichomania. ( wat ook een heerlijke geur is! )
Soft Coeur nog niet gebruikt, ik denk vanavond!
Godiva: ruikt heeeeeeeeeerlijk, maar maakt mijn haar springerig!
Woosh: heerlijk frisse jelly
AOSB: blijf ik gebruiken!!
Coalface: 1x gebruikt nu, en lijkt ook wel goed.
Moet nog even uitzoeken wat ik het beste kan gebruiken.
Alleen AOBS ? Of AOBS samen met Coalface of Dark Angels?
Zou het niet weten!
Godiva ruikt echt superlekker, maar mijn haar zit volgens mij beter met Trichomania. ( wat ook een heerlijke geur is! )
Soft Coeur nog niet gebruikt, ik denk vanavond!
maandag 27 april 2009 om 10:47
leuk bericht elle!
AOBS is fijn he! Ik heb hem ook besteld. Wil de dark angels ook wel eens uitproberen, hoewel ik geen vette huid heb.
Trochomania is echt super he! Ik heb nu ook BIG besteld, en soft. Big kende ik al van proefje, soft is een experiment.
Ik zit met mn laptop voor het raam op de DHL te wachten!
AOBS is fijn he! Ik heb hem ook besteld. Wil de dark angels ook wel eens uitproberen, hoewel ik geen vette huid heb.
Trochomania is echt super he! Ik heb nu ook BIG besteld, en soft. Big kende ik al van proefje, soft is een experiment.
maandag 27 april 2009 om 10:51
quote:Pepernoek schreef op 27 april 2009 @ 10:47:
leuk bericht elle!
Je voelt je net een kind hè, wachtend op een pakje
Big wil ik ook nog proberen, weet eigenlijk nog steeds niet of het geschikt is voor zwart geverfd haar, weet jij het pepernoek?
leuk bericht elle!
Je voelt je net een kind hè, wachtend op een pakje
Big wil ik ook nog proberen, weet eigenlijk nog steeds niet of het geschikt is voor zwart geverfd haar, weet jij het pepernoek?
maandag 27 april 2009 om 11:03
Volögens mij wordt Big afgeraden voor geklerud haar, omdat er heel veel zeezout in zit. Alles met zeezout en citrus zou je kleur kunnen aantasten, dacht ik.
Ikzelf heb na meer dan 10 jaar verven mn eigen kleur weer terug en ben er erg blij mee
. En ik 10 jaar lang maar denken dat mn eigen kleur lelijk was...
Ikzelf heb na meer dan 10 jaar verven mn eigen kleur weer terug en ben er erg blij mee
maandag 27 april 2009 om 11:12