Geld & Recht alle pijlers

Bijverdienen met panels/enquetes vanuit huis deel 2

10-05-2020 13:49 3655 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Omdat het vorige deel al is volgekletst, kletsen we hier vrolijk verder. Voor degenen die mee willen schrijven of ervaringen willen lezen: lees/schrijf gezellig mee.

Deel 1

Hieronder een overzicht van een aantal panels. Dit zijn allemaal betrouwbare panels, in de zin dat je de uitbetaling ontvangt als je die aanvraagt. In de tabel staat of ze in cash of bonnen uitbetalen en of je naar verhouding snel of langzaam een beloning kunt verdienen.

Snel/langzaam?
EUpanelCashLangzaam/gemiddeld
EuroclixCashGemiddeld
GfK PanelBonnenLangzaam/gemiddeld
KantarBonnenLangzaam
JBB*CashLangzaam/gemiddeld
LadycashbackCashLangzaam
LifePointsBonnenGemiddeld
OpiniemetersCashRedelijk snel
PrizeRebelBon/CashRedelijk snel
QT*BonnenLangzaam/gemiddeld
TolunaBonnenLangzaam
WM*BonnenSnel

JBB = JijBentBelangrijk
QT = QuickThoughts (app)
WM = Waardevollemening

Verwacht geen gouden bergen, zoals soms wordt beloofd, je kan er niet van leven, maar het is wel een leuk extra voor dat ene item wat je anders nooit zou kopen bijvoorbeeld.
panelviva wijzigde dit bericht op 23-03-2021 18:13
73.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Krijg jij die mail niet in je Prizerebel account? Want bij mij staat ie niet in het rijtje enquêtes.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kan QT eindelijk op de iPhone?! Yay!
Ga ik binnenkort aanmelden, kan ik eindelijk met jullie meepraten!
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
suzy1977 schreef:
30-05-2020 13:08
Krijg jij die mail niet in je Prizerebel account? Want bij mij staat ie niet in het rijtje enquêtes.
Dat weet ik niet zeker, heb gisteren net alle berichtjes verwijdered, dacht dat die alleen over daily survey gingen, die van van 75 punten dus.

Maar die Dynata onderzoeken staan echt op de homepage (https://www.prizerebel.com/members.php)
Heb even een screenshot gemaakt:
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh, met deze account heb ik nog geen plaatjesplak rechten
Even gewoon als link
https://ibb.co/9HXF1VP
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat zie ik niet Lumineon!

Oh, ik zie nu dat dat op de homepage staat, ik klik altijd op surveys.
Maakt op zich niet uit, want je doet ze nog steeds allebei. Maar zo'n overzichtspagina is ook wel handig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oke nu wil ik me nog bij 2 panels aanmelden. Stempunt en dan toch maar prizerebel als jullie beide zo goed verdienen.

Ik begin wel een beetje lui te worden met enquetes invullen. Hebben jullie dat ook dat je minder fanatiek wordt? Ik check elke dag wel meerdere malen hoor. Maar ik zie wel verschil tussen in het begin en nu. Al kan het misschien ook aan het aanbod liggen, dat weet ik niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik wilde me aanmelden bij stempunt. Maar wanneer ik de "begin" vragenlijst moet invullen, laadt hij gewoon niet. Hebben jullie daar last van gehad? Want andere internetsites werken wel gewoon.

Dan maar prizerebel proberen.

Edit: aangemeld bij prizerebel maar ik kon alleen maar 1 daily enquete invullen? Terwijl er echt heel rijtje stond. Beetje jammer haha

Edit2: Oke de enquete bij stempunt lukte niet. De beginvragenlijst wel. En daar lijkt idd geen einde aan te komen :"-(
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vul dus niet die enquetes in bij dat rijtje, wat daar val ik altijd af.
Ik ga dus naar de homepage: https://www.prizerebel.com/members.php
En daar doe ik Your Daily Survey (75 pt),die kan ik elke dag wel 1 keer, soms ook 2 keer doen.
En vanaf die hoofdpagina pak ik dan ook Dynata Daily Survey (50Pt) die kan je vaak meerdere doen op dezelfde dag.
Dus vandaag heb ik die 4 verschillende gedaan ,dus dat is 200pt en 1 xdie van 75, dus 275 punten. En gisteren had ik 2x75 en 4x 50= 350 pt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Shiverrr schreef:
30-05-2020 18:06
Oke nu wil ik me nog bij 2 panels aanmelden. Stempunt en dan toch maar prizerebel als jullie beide zo goed verdienen.

Ik begin wel een beetje lui te worden met enquetes invullen. Hebben jullie dat ook dat je minder fanatiek wordt? Ik check elke dag wel meerdere malen hoor. Maar ik zie wel verschil tussen in het begin en nu. Al kan het misschien ook aan het aanbod liggen, dat weet ik niet.
Dat lui worden heb ik ook wel hoor, vooral omdat veel enquetes toch wel veel van hetzelfde zijn. Via Prizerebel krijg ik best enquetes van StakeholderWatch, dan krijg je eerst een rijtje bedrijfsnamen en dan wordt er gevraagd welke je kent, al is het maar van naam.
Vervolgens krijg je voor 1 van die bedrijven hele uitgebreide vragen, waarvan je vaak echt niks kan zeggen als je het bedrijf alleen maar van naam kent.. Enquete duurt maar 5 minuten, dus snel verdiend maar ik kan die vragen wel dromen, want ik heb die inmiddels al gehad voor verschillende banken, verzekeringsmaatschappijen, pensioenfondsen, ziekenhuizen en supermarkten
Alle reacties Link kopieren Quote
Lumineon schreef:
30-05-2020 13:01
Inderdaad die Daily survey, voor 75 punten. DIe kan ik meestal wel 2 per dag doen en die Dynata survey, die krijg ik niet per mail. Ik klik op de link die ergens onder Daily Survey staat, en die kan ik dan meestal ook wel 2-4 doen per dag voor 50 punten per keer. Ik doe ze altijd 's avonds, en dan het inderdaad zo zijn dat bijv. om 18uur ik die Dynata niet kan doen en dan om 21 uur wel 2 of 3 achter elkaar.

Dat Peanutlab en Tap Research werkt inderdaad allemaal niet, dus die probeer ik niet meer
Doe jij dat op de computer?
Want op de tablet is het bij mij drie keer niks.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb eindelijk weer even bijgelezen. Heel druk privecdoor de verbouwing. Nu start de aannemer dus wat meer rust hoop ik.
Ik heb bij QT ook een bol bon aangevraagd, thanks voor de tip!
Leuk dat jullie zo actief zijn en nog aanmeldem voor meer panels, waarneer heb jij het gesprek van een half uur shiver? Hier krijg ik ineens heel veel via opiniemeters ook.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij QT
Zijn er weer bol.com bonnen
Alle reacties Link kopieren Quote
RainyDays schreef:
30-05-2020 02:03
Ik heb elke keer een liedje in mijn hoofd als ik La_Cucaracha zie.

https://youtu.be/_VILr1xH3io

Omg ik keek dus even op youtube (ik wist niet of ik dit deuntje nou zelf had verzonnen of dat het bestaat) en het bestaat gewoon.
Ha, waar dacht je dat mijn onderschrift vandaan kwam? :D ;-)

Maar om maar even in de muzieksfeer te blijven hangen: naar die bon van Take a Break kan ik fluiten denk ik. Helaas... vooral niet aan dit panel beginnen dus!
Ya no puede caminar
Alle reacties Link kopieren Quote
@Lumineon: Hmm oke, dan ga ik daar morgen eens naar kijken of ik op die manier ook punten kan halen.

Ja saai he als je na een tijdje alle vragen al kent. Al krijg je soms nog wel eens een originele enquete erbij. Maar sommige zijn zo standaard of gewoon echt heel slecht gemaakt. Ik skip nu wel de lange, terwijl ik in begin bijna alles maakte.

@Noa: Voor dat telefoongesprek heb ik me niet aangemeld. Ik ben wel geselecteerd om van 8 tot 14 juni mee te doen aan een online iets. Dat kost je 30 minuten per dag en uiteindelijk krijg je 30 euro. Gaat over goede doelen dus dat vind ik oprecht wel interessant.

Stempunt werkt bij mij niet goed op safari. Ik heb nu EINDELIJK die profielvragenlijst af. Die boodschap kreeg ik iig, maar dan ga je naar home en dan staat er gewoon nog dat het niet compleet is. Druk ik erop, doet hij vervolgens niets. Dus dat schiet niet op haha.
Alle reacties Link kopieren Quote
Die hele lange skip ik ook vaak Shiverr.
Ik vind vooral de zoveelste vragenlijst over banken en verzekeringen saai, die doe ik ook lang niet allemaal.

Wat ik irritant vind is dat ik bij WM, Life points, QT en Toluna echt moet kijken of er iets staat. Vind het fijner als ik gemaild word. Daar heb ik steeds minder zin in.
Alle reacties Link kopieren Quote
@Suzy: Lifepoints mailt mij wel regelmatig, maar idd je moet af en toe nog wel zelf kijken. Ik heb een rondje enquete panels in mijn ochtend routine zitten :rofl:

Ik ben per ongeluk via een andere enquete panel lid geworden van ipsoslive. Meer mensen die daar lid van zijn?
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee, ik ken het ook niet. Maar ik vind dat ik nu lid ben van genoeg panels. Zijn er best veel. Maar scheelt dat ik van ruim de helft maar 1 of 2 keer per week een enquete krijg.
Alle reacties Link kopieren Quote
@Suzy: Haha ja ergens vind ik ook wel dat ik genoeg panels heb. Maar idd wat jij zegt, niet alle panels zijn even actief. Ik heb maar paar echt actieve panels die ik elke dag bekijk.

@Lumineon: Heb jij ook regelmatig dat je niet in aanmerking komt voor daily en dyna?

Krijg je bij stempunt mail of moet je zelf kijken?
shiverrr wijzigde dit bericht op 31-05-2020 08:40
17.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Je krijgt mail, toevallig gisteren eentje gehad.

Ik heb deze maand veel enquetes gedaan, ben mijn totalen lijstje aan het maken.
Alle reacties Link kopieren Quote
@Suzy: Oke fijn dat je niet heel de tijd hoeft te kijken!

Ben idd wel benieuwd naar jouw aantal. Ik zag regelmatig dat je veel enquetes had gedaan die dag. Ben benieuwd wat ik voor aantal heb deze maand. Ik heb serieus geen idee.
Alle reacties Link kopieren Quote
Shiverrr schreef:
30-05-2020 18:06

Ik begin wel een beetje lui te worden met enquetes invullen. Hebben jullie dat ook dat je minder fanatiek wordt? Ik check elke dag wel meerdere malen hoor. Maar ik zie wel verschil tussen in het begin en nu. Al kan het misschien ook aan het aanbod liggen, dat weet ik niet.

Ik verlies ook mijn motivatie maar dat wist ik al van tevoren...ben al van plan om rustig af te bouwen. Aantal panels gaan weg nadat ik eindelijk een uitbetaling heb aangevraagd. Vooral de klikmails site’s. (Veel te vermoeiend voor 0,001 cent) :@@:
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Jane-Ice schreef:
31-05-2020 08:54
Ik verlies ook mijn motivatie maar dat wist ik al van tevoren...ben al van plan om rustig af te bouwen. Aantal panels gaan weg nadat ik eindelijk een uitbetaling heb aangevraagd. Vooral de klikmails site’s. (Veel te vermoeiend voor 0,001 cent) :@@:
Jij was er ook wel van heel veel lid he. Voor zo weinig cent zou ik ook niet gaan klikken op mails haha.
Ik wil nog niet stoppen hoor, het is veel te leuk dat je zoveel euro per maand 'gratis' kan krijgen. Zo kan ik ook mn dure niet nodige aankopen goed praten :rofl: En ik heb nog steeds tijd over. Alleen ik laat het wel eerder liggen als ik bijv. drukke dag heb gehad ipv snel nog wat enquetes invullen zoals eerst.

Wil jij er wel helemaal mee stoppen of dat ook weer niet?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga morgen van Mei optellen.
Ben ook benieuwd hoeveel vragenlijsten jullie hebben gemaakt en uiteraard hoeveel bonnen en cash!

Shiver ik ben ook per ongeluk lid geworden van ipsoslive (een week geleden) maar heb nog niets van hun gekregen. Deze tel ik niet mee want ik ga afmelden.
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga voorlopig nog niet stoppen, maar ik merk dat ik lange lijsten of saaie onderwerpen sneller laat liggen. Omdat ik van best wat panels lid ben pak je al snel 6-7 enquetes per dag. In het weekend doe ik meestal niets.
Alle reacties Link kopieren Quote
Shiver, ik ga nog niet helemaal stoppen. Mijn doel is tot einde van het jaar vragenlijsten maken.
(Ik hoop dat ik het haal)


Ik moest nog 0,25 cent voor een bon bij WM en gisteren heb ik eindelijk een vragenlijsten dus ik heb een bon aangevraagd. Yay! :cheer2:
Prrrr, mauw miawwwww.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven