2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
Rossia huh???? Hij lijkt ook wel wat op Floorman hoor, alleen wat langer haar. Ik vind het in ieder geval wel een knappe vent.
Was een grapje Floor

Het is inderdaad een lekker hapje!
Teddy ben je alweer bijgeslapen?? Mijn NOD mag trouwens naar (ehm wat zullen we er eens van maken) 23 mei, thanks!
een beetje floortje...vanavond maar vroeg naar bed en dan hopen dat ik morgen weer beetje fris ben.

Zal de tabel aanpassen
Hoi allemaal,

Mijn 1e echo is op 14 mei. En waarschijnlijk ben ik op 2 jan 2010 uitgerekend. Teddy, wil jij dat aub in het schema aanpassen? Dank je wel.

Liefs,

Gorgi
he gorgi

een nieuwjaarsbaby dus! Ik ga het aanpassen. Hoe is het op de roze wolk?
He meiden,

Ik weet even niet meer wat te doen, door het johannesbroodpitmeel drink mini zijn flessen helemaal leeg en hoeft hij tussendoor ook niet meer te stoppen. Dit is een hele vooruitgang en scheelt een hoop tijd aan flessen geven.

Maar het zuurbranden na de fles wordt er maar niet minder op. Mannetje is dan ontzettend verdrietig en heeft echt pijn. Het is zo zielig en mijn moeder hart breekt dan want ik kan echt niets voor hem doen.

Is er iemand van jullie die nog een tip heeft? Misschien naar de ha gaan? Ik weet niet of hij veel voor ons kan doen.

Heb er aan zitten denken om nog meer jhbpitmeel toe te voegen maar dan krijgt hij het niet door de speen. We hebben al een grotere speen gekocht..

Ik ga even snel douchen en een was draaien, hij is even in slaap.

Fijne dag meiden! Liefs
mimpje. je hebt ook speciale voeding voor reflux. Nutrilon A. R. Misschien is dat een idee. Maar anders kan je altijd even bellen met de huisarts of het CB. Zij kunnen je hierin beter adviseren denk ik. Dat kan nooit kwaad en misschien hebben zij wel de gouden tip. Heb ook wel eens iets gelezen over druppels toevoegen, maar dat weet ik niet zeker.

Zo'n huilend mannetje is ook ontzettend zielig.
meiden, goedemorgen!

Mimpje, wat ontzettend verdrietig dat de jbpm niet het gewenste effect heeft. Misschien toch nog een x langs de ha of consultatiebureau? Succes meid!!

Jobje, wat fijn dat je geen zw.diabetes hebt! Een hele opluchting inderdaad, lijkt me!

En zo te lezen dus een gezellige housewarming achter de rug?! Beetje bijgekomen intussen??

Over bijkomen gesproken, Teddy, jij ook intussen weer in t land der levenden? Je verslag klonk ontzettend leuk!! En nog gefeliciteerd met je tanteschap, ben je al wezen kijken??

Vriendin van mij is ook van de week bevallen en had net zo'n horror-bevalling als jij.. ik had zo met haar te doen!

Ohja, wil je in de tabel zetten dat ik 19 mei weer naar de vlk mag?

Gorgi, spannend, de eerste echo!!

Oh Floortje, (sommige ) Zweedse mannen zijn inderdaad niet te versmaden.. heb jaaaaren terug een Zweeds vriendje gehad. Werkte niet door de afstand, maar wat was hij leuk (en aatrekkelijk!!!) zeg!

Ellein, jij had dus ook een gezellig feestje dit weekend!? Was het nog tuinweer zaterdagmiddag bij jullie? En inmiddels ook weer bijgekomen?

Mamadeb, heb je al rsi van het smeren? Hoe gaat t intussen met de uitslag, al beter?

Rossia, hoe voel je je, lekker weekend gehad? Zenuwachtig voor morgen? Hoe laat ben je aan de beurt?

Voor de rest een *zwaai*!

Ziggie, hoe'st eigenlijk met jou?

Mijn weekend was lekker, gisteren mama over de vloer en gezellig samen staan schilderen in de gang.. ik wil graag nog wat losse eindjes afmaken voordat we straks aan de babykamer gaan beginnen..

Nu nog ruim 2 dagen hard werken en dan heelijk vakantie.. wat kijk ik daar naar uit zeg, heb al een stapel boeken klaarliggen en die ga ik allemaal uitlezen!
ja ben weer in het land der levenden hoor missc. Wel wat lui nog, maar neem vanmiddag vrij (tis rustig hier...) dus dan hoop ik wat bij te slapen. Ik ben nog niet bij mijn nichtje geweest. Schoonzusje heeft nog veel pijn en wil eerst rustig bijkomen. Dus we gaan deze week langs als ze weer thuis is uit het ziekenhuis.

mimpje heb wat gegoogeld voor je en het lijkt me toch verstandig naar de huisarts te gaan. Er zijn medicijnen voor te krijgen en misschien ligt de oorzaak wel ergens anders en kunnen ze dat onderzoeken. lees ook allemaal enge dingen als aangetaste slokdarm enzo. Dus ik zou geen risico nemen.
Teddy, fijn dat je vanmiddag naar huis kan.. lekker een middagje luieren!
goedemorgen allemaal

zo ben d'r ook weer.

Mimpje, wat vervelend dat je kleine nog steeds zo'n last van zuur heeft. Ik zou idd net als Teddy zegt even langs de HA gaan hoor. Laten ze maar even uitsluiten dat er niets engs aan de hand is.

Mamadeb hoe is het met de uitslag van kleine man?

Teddy, lekker vanmiddag vrij, kom je op de thee? Oh nee je moest slapen. Laat schoonzus idd maar even bijkomen, na een paar dagen is zo'n kindje nog net zo leuk.

Missc voor mij ook na maar 3 dagen en dan vakantie. Net even het weer opgezocht en dat is helemaal niet slecht. Ok niet heel warm zo'n 10 graden (gaan ook niet voor de warmte) maar wel zonnig. De bloemen komen op ed dus moet vast heel mooi zijn. Oh ik heb er zo'n zin in.

Gorgi hihi een nieuwjaarsbaby! Ik vind dat altijd heel bijzonder om een bevalling met kerst of oud en nieuw te begeleiden.

Rossia je hoort morgen pas over de bevruchting toch?? Spannend hoor! Ik duim voor mooie embryo's.

Hier verder geen nieuws. Moet vandaag starten met de clomid maar de postbode is nog niet geweest met het recept. Als het vandaag niet komt moet ik een recept gaan halen in het ziekenhuis. En laat ik daar nu echt geen zin in hebben (is ziekenhuis waar ik die 4 dagen gewerkt heb). Dus duim voor me dat de postbode snel komt!

Verder wassen wassen wassen vandaag, alles lekker schoon en fris mee op vakantie. Oh ik kan niet wachten!!!

x Floortje
Bedankt Teddy! Ik ga ook naar de HA vanmiddag, heb gebeld. Hij houdt ook zijn adem in als er zuur/ melk omhoog komt, best eng gezicht. Ben blij dat ik vandaag nog terecht kan.

Floortje al bijna op vakantie, heerlijk vooruitzicht. Kan me voorstellen dat je even geen zin hebt in terug gaan naar dat ziekenhuis.

Hoop dat de postbode snel komt.

Missc ook al op vakantie, zalig. Wij gaan over twee/drie weken een weekend weg, en van de zomer nog een weekje. Denk dat ik dan wil vliegen, dus ben benieuwd naar de ervaringen van Vera.
floortje ik stap zo op de trein hoor. Mini zit toch op het kdv. slaap ik wel in de trein.

ik hoop dat de postbode komt. niet echt fijn om weer naar die idioten te moeten.

mimpje goed dat je gebeld hebt. hopelijk kan ie je helpen. En je niet laten afschepen met 'het gaat wel weer over'.
Wow Gorgi! Wat mag je snel kindje kijken en nieuwjaarsbaby. Wat leuk! Hoe gaat het verder, kun je een beetje genieten?

Mimpje, het kindje van mijn vriendin had ook een zeer ernstige vorm van reflux. Zij is ervoor in het ziekenhuis geweest en heeft medicijnen gekregen en inderdaad speciale dikkere voeding geloof ik. Fijn dat je straks al bij de ha terecht kan.

Teddy! je bent weer behoorlijk bijgeslapen dus. Nu nog lekker nagenieten van het grote feest. Wat heerlijk dat je vanmiddag vrij bent. Even een momentje voor jezelf.

Missc, jij klussert!! Wat ben je goed bezig. Die vakantie heb je straks dik verdiend. Zal enorm genieten worden.

Floortje ook zo'n lekker vakantie vooruitzichtje! Is de postbode al geweest.

Ellein, hoe was jouw big party?

Hier gaat het goed. Ben heel benieuwd naar hoe mijn baby's het doen. Wordt morgen tussen 16.00 en 17.00 uur gebeld, dus nog even duimen draaien.
Rossia nee nog geen postbode hier, grrrr wel stapel folders maar daar word ik niet zwanger van.

Ik wacht to 14.00 uur ofzo en dan bel ik toch maar naar het ziekenhuis. Moet namelijk wel vandaag starten.

Duim voor jou nog even verder hoor. Weet je eigenlijk al of ze straks 1 of 2 babies terug plaatsen? Ze beginnen meestal toch met 1?
Hoe laat komt de postbode normaal dan? Vermoed ook een ritje naar het ziekenhuis voor je.

Ik krijg er dit keer 1 terug. Omdat het slagingspercentage zo hoog ligt en de kans bij 2 emmy's terugplaatsen op een meerling te groot is. Ze willen liever geen meerlingen zwangerschappen, dus vandaar.
Floor, postbode al geweest?

Rossia, ZE willen geen meerlingzwangerschappen...... en jullie dan? Niet belangrijk ? Ik ben echt benieuwd wat de resultaten zijn! Wat doen ze met de andere bevruchte eitjes (ga er even van uit dat er meer goede tussen zitten)?

Teddy, kan me voorstellen dat je brak bent.

Mimpje, wat zielig voor de kleine vent. Kijken wat de huisarts zegt vanmiddag.

Missc, hoor ik al iets van nesteldrang tussen de regels door ?

Hier gaat alles prima. Gisteren wel een geslaagd feestje gehad. Mooi weer, dus heerlijk buiten kunnen zitten. Uk heeft zich voorbeeldig gedragen dus dat is ook fijn . Gisteravond de laatste voeding vervroegd naar 21.30 en dat ging uitstekend. Vanavond ga ik om 21.00 voeden en dan denk ik morgenavond ook en woensdag wil ik dan proberen of hij ook zonder kan.
nee nog geen postbode hier, zucht. Had nu bedacht dat ik ziekenhuis ga vragen om recept naar apotheek te faxen. Dan hoef ik niet op een neer te rijden, en lost probleem op van bepaalde mensen niet willen zien. Hopelijk lukt dat gewoon.

Ellein lekker dat uk zich zo goed gedraagt. Geeft je ook weer wat meer vrijheid toch...

Rossia, ja dat van die meerlingen wist ik (dat ze dat liever niet willen) maar dacht dat je daar zelf ook een mening in had. Gyn wilde van mij wel weten of ik dat risico wil lopen vanwege de clomid. Heb toen wel even gevraagd of risico over tweelingen gaat of ook over 3-4lingen want dat wil ik echt niet dus. Maar geen zorgen gaat alleen over 2lingen.

Ga maar eens kijken of ziekenhuis al te bereiken is, net telefonisch te druk. Zucht.

x Floortje
zoo lekker thuis! net even de stad in geweest en nu een pot thee gezet. Twijfel nog of ik mini eerder zal ophalen.

Rossia, spannend hoor morgen. En wat bellen ze pas laat. Moet je nog de hele dag wachten.

ellein klinkt als een geslaagd feest! en fijn dat je die voeding kon vervroegen. zou mooi zijn als hij straks het klokje rond gaat slapen.

floortje al een recept gescoord?

mimpje hoe was het bij de ha?
Teddy we moeten nog! We gaan zo weg, daarna gelijk door naar vrienden. Daar zouden we eigenlijk nu al moeten zijn maar de gezondheid van mini gaat even voor.

Als ik vanavond beetje op tijd terug ben laat ik weten hoe het is.

Rossia spannend morgen!!! Ik duim voor je.

Ellein gezellige dag gehad dus, lekker dat het vervroegen van de voeding goed ging. Straks heb je misschien wel heerlijke lange avonden voor de boeg!

Nou ik ga de spullen van uk bij elkaar zoeken, goh wat moeten ze toch een hoop mee als je even een avondje weg gaat.... maxicosi, wandelwagenbak om eventueel in te slapen, flesje, voeding, reserve kleding, genoeg luiers etc

Nee even snel in de auto stappen is voorbij!
bah even mopperen hoor. Meer dan uur geleden naar ziekenhuis gebeld of ze recept kunnen faxen. Geen probleem zeggen ze. Ik net gebeld naar apotheek of recept er al is... Nee hoor tuurlijk niet.

Bah hoe moeilijk is het nou om het even te doen??

Mopper de mopper de mopper!
Floortje, wat balen van dat recept, zeker als je eigenlijk vandaag moet beginnen. Inmiddels toch nog gelukt?

En wat heerlijk zo'n vakantie in het vooruitzicht!

Teddy, wat een gave dag heb je gehad zeg, las ik op de mail. Echt super!

Nog wat bijgeslapen vanmiddag?

Mimpje, ben benieuwd hoe het bij de HA was, maar dat horen we straks wel.

Missc, jij houdt dus lekker thuis vakantie?

Oh ja, wat gaaf dat je je kindje al zo goed voelt. Ik vind dat ook heel leuk om te voelen. Jobman communiceert elke avond in bed met het kindje door zijn hand op mijn buik te leggen.

Ellein, leuk feestje gehad dus. Fijn om te weten dat dat dus nog kan met een ukje. Maar ja, die van jou is misschien ook wel heel makkelijk...
Jobje, hoe was je echo vandaag??

Ik heb eindelijk het recept binnen hoor. 3 keer moeten bellen naar het ziekenhuis en uiteindelijk een beetje boos geworden, en zowaar toen lag het recept bij de apotheek. Snap niet waarom ze pas wat doen als je boos wordt? Dat vind ik namelijk helemaal niet leuk om te doen.

lijkt me trouwens ook heerlijk om je kindje te kunnen voelen bewegen. Kan niet wachten.
Angel, hoe gaat het nu met jou?

En Maki, jou heb ik al heeeel lang niet meer gezien hier. Alles goed? Lees je nog wel eens mee of heb je daar echt geen tijd meer voor?

Nog 2 daagjes werken!! Morgen ga ik taart uitdelen als afscheid.

Verder moet ik nog een subsidieaanvraag schrijven morgen waar ik heel erg tegen opzie en woensdag nog de laatste dingen met mijn vervangster doornemen.

Ik had vandaag een paar keer bij het plassen wat bruin bloedverlies en ook een beetje buikpijn. Daar schrok ik wel van. Maar ik moest vanmiddag toch weer voor de hartecho en gesprek gyn naar het ziekenhuis en de gyn deed er heel relaxt over. Zei dat het wel vaker voorkomt. Jullie ervaring daarmee?

Verder zei de kindercardioloog dat de hartritmestoornis die ons kindje heeft heel zeldzaam is. Dit beeld komen ze bijna nooit tegen. Dit was weer een andere cardioloog en die dacht niet aan een infectie, maar meer aan een geleidingstoornis in het hart. Na de bevalling kunnen ze het hartje pas goed bekijken en dan wordt bepaald of medicijnen of heel misschien zelfs een pacemakertje nodig is. Dat laatste hoop ik echt niet, want volgens mij moet het kindje dat dan van de rest van zijn leven in zijn lichaam houden...

Nou ja, volgende week maandag weer terug en ben benieuwd wat ze dan weer te vertellen hebben.

Oh ja, het kindje komt na de geboorte op de medium care afdeling te liggen en slaapt dus niet bij mij. Het kan zelfs zijn dat ik eerder naar huis moet en dat het kindje dan alleen in het ziekenhuis achterblijft... Niet leuk...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven