Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
even gechecked, ik had het goed. Wauw.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Ga je schamen Erwt.

Inad, gefeliciteerd met nichtje
jamaarjamaarjamaar, ik heb nou eenmaal geen voetbalman
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 26 april 2009 @ 20:46:

jamaarjamaarjamaar, ik heb nou eenmaal geen voetbalman Ik dus wel blijkt net.
Arme Vish.

Ach, Nemo past nog steeds wel goed bij Ceetje, want die is gek op rugby
Slecht excuus Erwt
Ik zie het al, het juiste excuus is: ik heb geen kind
Peas on earth!
Teeeeeeeeeeeeeeeeeeeering nu zingt Fransie.
*is blij dat ze naar Wegmisbruikers kijkt*
Peas on earth!
Het maakt niet uit wat ik kijk Erwt
Ik moet eerlijk zeggen dat die Koos Spe ook een irritant mannetje is trouwens, maar goed
Peas on earth!
tadadadadadadadaaaaaaaaaaaa ff naar boven halen...weekend gehad zonder kind...das ook niet leuk eigenlijk :s
Haai!

Zeg, wil iedereen even duimen? Eowman heeft vandaag een sollicitatiegesprek in de tweede ronde gehad.....

Verder kick ik nog steeds af, al lukt het vandaag wat minder

Haai Moon! Wat een veranderingen allemaal bij jou! Leuk om je weer te zien en goed om te zien dat het goed met je gaat!
Oh wat spannend Eow! Is het een leuke baan? Schrijf es even in NS?

En euh... afkicken waarván eigenlijk?

Ik heb heel slecht geslapen, enkel en alleen omdat ik zo stuiterig werd van het idee van mijn nieuwe toekomstige camera, hele dag daarop googlen en prijzen vergelijken, etc etc
Peas on earth!
*duimt...haaaaaaaaaai Eow, alles goed met u ook?

got Erwt heeft een camera obsessie, alles wat bloeit en ademt komt straks op de kiek :D

Van het weekend met vent naar moeders geweest..bbq...ex was er ook, en het was gewoon gezellig, dan ben ik echt blij dat ex en ik weer samen door 1 deur kunnen ipv achter elkaar.
Afkicken van hier Erwtje

Redelijk leuke baan, niet super, maar het betaald, en het is ook niet afschuwelijk. Dus ik hoop dat hij het krijgt. Maar ben beetje bang dat hij te hoog opgeleid is, kwam in gesprek aantal keren naar voren.

Cameraafkicken lijkt me ook geen slecht plan voor jou Erwtje
Moon, fijn dat dat contact inderdaad zó is dat jullie op een normale manier met elkaar om kunnen gaan. Da's fijn. Hoe hebben nieuwe liefde en jij elkaar eigenlijk ontmoet? (zei zij nieuwsgierig )

Hmmm, stom van te hoog opgeleid zijn... lastig als dat zo tegenwerkt. Hopelijk krijg hij die baan, zou mooi zijn! Hoewel, jij vond het ook wel handig toch, zo'n huisman?

Afkicken van cameraplannen lijkt me wel slim inderdaad. Heb bedacht dat de enige oplossing is dat ik er vandaag eentje ga bestellen, anders kan ik vannacht vast wéér niet slapen . Straks even bij de Mediamarkt kijken (want daar kun je ze vasthouden en bekijken) en dan (volgens mij heel veel goedkoper) bestellen op internet
Peas on earth!
Wil je dat echt weten? hahahaha

Ben je niet te hoog dan wel te laag opgeleid...tis verdorie ook nooit goed! Eowman moet gewoon die baan, klaar basta en puntjes.
Te hoog opgeleid ook kolder, want hij heeft MBO, en nog geen HBO diploma, hij moet nog afstuderen. Dus het is niet alsof hij met een universitaire graad solliciteert op een baan als putjesschepper. Maar bedrijf bang dat hij binnen 6 maanden weer weg is als er een betere functie langskomt.

Deze baan juist wel goed om te doen naast afstuderen.

Huisman is geweldig, ik wil hem wel inhuren, maar brengt zo weinig geld binnen
Kijken en daarna bestellen plan is heel verstandig Erwtje.
Ik zag net je cameratopic, Erwt! Leuk, je gaat er echt één kopen! En je hebt je al grondig ingelezen, helemaal goed! Je hebt gelijk hoor: nu kopen is de enige manier om van je obsessie af te komen. Bijkomend voordeel is dat je de camera dan al een beetje doorhebt vóór je op vakantie gaat, wat ongetwijfeld prachtplaatjes op gaat leveren.

* duim, duim, duim *

Ja, ik wil ook weten hoe jullie elkaar ontmoet hebben, Moon! Nu!

* duim, duim, duim *

Ik heb gisteren voor het eerst van mijn leven gestreken!

* duim, duim, duim *
Loretta is De Mol. Punt.
Tja eehm, lang verhaal hahaha....

Ik kon de laatste weken van mijn huwelijk niet goed slapen, zeg maar gewoon niet. Ging op een zaterdagavond beetje surfen, en kwam in een chatbox waar ik jaren geleden nog wel eens kwam. Daar kwam vent ook omdat hij niet kon slapen, was al 36 uur op ofzo, en we raakten aan de praat over onze insomnianachten.

Die nacht doorgehaald en eigenlijk de hele situatie uitgelegd waarin ik zat, en voorlopig echt niet aan een relatie moest denken. Hij vertelde ook zijn verhaal en dat hij ook niet aan een nieuwe partner moest denken. De klik zat er wel, en we konden echt over alles praten. Na 54 uur wakker is hij toch gaan slapen en sindsdien hebben we 4 nachten doorgehaald, terwijl vent's wekker elke ochtend om kwart over 5 afging

Ex heeft het allemaal meegekregen, en zag hoe ik opbloeide door ons contact. Ex en vent kunnen ook heel erg goed samen, moet ik er wel bijvertellen. 4 dagen lang heb ik de boot proberen af te houden ondanks dat ik toch wel gevoelens voor vent kreeg. Toen hij na 4 dagen vertelde dat hij verliefd op me begon te worden, heb ik het ook maar niet tegengehouden, ook al twijfelde ik nog heel erg. Een week na ons 1e contact was vent jarig, en ex zei dat ik er heen moest gaan, om zo misschien duidelijkheid te krijgen, wat ik voelde en of de keus makkelijker zou worden, dus met twijfels en al ben ik die zaterdag gegaan. Twijfels waren gelijk weg toen de deur openging...ik geloofde nooit zo in liefde op het eerste gezicht, maar verrekes ut bestaat

Dochterlief was er ook, en dat klikte meteen! Gelijk knuffelen en kussen enzo, was er wel heul bang voor wat dat met me zou doen, maar het ging allemaal heel natuurlijk. Daarna nog alleen de weekenden gekomen, en toen werd ik heel erg ziek. Hart deed raar wegvallen griep etc, dus ben toen een week gebleven, en eigenlijk niet meer weggegaan, dus nu woon ik bij vent, en het gaat gewoon echt super. Gevoelens gaan zo diep, en die ken ik niet, dus maakt me soms wel wat onzeker, maar als je elke dag hoort dat je een schoonheid bent, en dat er van je gehouden wordt, en dat dit voor altijd is...nou dat werkt wel

Ex heeft trouwens ook een nieuwe vriendin, en dat vind ik ook heel erg leuk voor hem. Als vrienden kunnen we ontzettend goed met elkaar, alleen als partners kunnen we niet zo goed met elkaar.

Dus ja Moon is supergelukkig met haar gezinnetje, en eerlijk gezegd heb ik me nog nooit zo goed in mijn vel en gelukkig gevoeld, dus ja, de keus was goed.

eehm krijg er vast commentaar op hahaha
Poeh, wat een verhaal. En commentaar, ik vind het erg snel, maar het is jouw leven, enzo
tja, dat vinden wij ook nog steeds, maar soms hou je dingen niet tegen
wow wat een verhaal, en wat een bijzondere houding van je ex zeg! ben je nu wel echt officieel gescheiden? En denk je dat je ook gescheiden was zonder ontmoeting met nieuwe liefde? bijzonder toch hoe het leven soms loopt! en wat goed dat jij en ex en nieuwe liefde het nog zo goed kunnen vinden!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven