Napraattopic 130

01-06-2020 19:24 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
charlottew88 schreef:
03-06-2020 20:47
Ja vreselijk :sick:
Ik dacht echt dat ze 13 was ofzo. Maar al 20. Maar ik zag dat dat dezelfde is van die koekjes. Die is een beetje kinderlijk. Eufemistisch gezegd.
HenrietteKlep schreef:
03-06-2020 20:48
Je hebt nog niet genoeg berichten om een bericht met afbeelding te quoten :)
yasmijn schreef:
03-06-2020 20:05
Karbonade, Caesar’s salade en gegratineerde aardappelen met veel room en kaas, gepaard gaande met een mooie chablis.
Heerlijk dat lust ik ook.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Dreamer schreef:
03-06-2020 20:36
Wat is dat toch met die ellenlange OP's met een vloedgolf aan details, die er niet toe doen? Lezen jullie dat helemaal?
Nee niet helemaal deze op was wel erg lang.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Nou hebben we ein-de-lijk een feedbacktopic van de moderators en wat gaan mensen voorstellen? Dat we gaan betalen voor gebruik van het forum. :nut:

Afbeelding
Even voor de goede orde : ik heb voorgesteld 10 cent over te maken als je een account maakt om je te verifiëren.

Er wordt geklaagd over die onnavolgbare stalkers, bedreigers, trollen en forumgekkies die account na account maken. Dat zou je daar volgens mij wel mee oplossen.
Maud*de*Braose schreef:
03-06-2020 20:50
Ik dacht echt dat ze 13 was ofzo. Maar al 20. Maar ik zag dat dat dezelfde is van die koekjes. Die is een beetje kinderlijk. Eufemistisch gezegd.
Ja ik dacht ook dat ze rond die leeftijd was.
-Shifty- schreef:
03-06-2020 21:04
Even voor de goede orde : ik heb voorgesteld 10 cent over te maken als je een account maakt om je te verifiëren.

Er wordt geklaagd over die onnavolgbare stalkers, bedreigers, trollen en forumgekkies die account na account maken. Dat zou je daar volgens mij wel mee oplossen.
Knetter.
Luci_Morgenster schreef:
03-06-2020 21:07
Knetter.

Ik snap je bezwaar ..
-Shifty- schreef:
03-06-2020 21:04

Daar gaat je anonimiteit.
En voor een duppie lekker kunnen zieken zal een gekkie niet tegenhouden hoor.
Nemain• schreef:
03-06-2020 21:40
voor een duppie lekker kunnen zieken zal een gekkie niet tegenhouden hoor.

Van de andere kant: het schijnt dat 50 cent voorkomt dat mensen winkelwagentjes jatten. Dus dat is blijkbaar de magische grens.
RikM schreef:
03-06-2020 21:49
Van de andere kant: het schijnt dat 50 cent voorkomt dat mensen winkelwagentjes jatten. Dus dat is blijkbaar de magische grens.
Lekker een betaalmuur dan. Top idee!
Nemain• schreef:
03-06-2020 21:50
Lekker een betaalmuur dan. Top idee!

Alsof ze dat werkend krijgen. :hihi:
RikM schreef:
03-06-2020 21:52
Alsof ze dat werkend krijgen. :hihi:
Zal je zien dat dat dan wel werkt ;)
Nemain• schreef:
03-06-2020 21:40
Daar gaat je anonimiteit.
En voor een duppie lekker kunnen zieken zal een gekkie niet tegenhouden hoor.

Juist wel. Het is toch geen nieuw gegeven dat volledige anonimiteit (bepaalde mensen) uitnodigt om los te gaan. Dat duppie houdt ze niet tegen; dat ze een geverifieerd persoon zijn wel.
RikM schreef:
03-06-2020 21:49
Dat is dus niet zo. Die dingen werden vroeger massaal gejat toen die 50 cent er al was. Zwierven door de straten die dingen, kinderen er mee spelen.

Pas toen er een boete van 90 euro op kwam hield het op.
-Shifty- schreef:
03-06-2020 21:53
Juist wel. Het is toch geen nieuw gegeven dat volledige anonimiteit (bepaalde mensen) uitnodigt om los te gaan. Dat duppie houdt ze niet tegen; dat ze een geverifieerd persoon zijn wel.
Net als bijna elke andere gebruiker van dit forum.
Ik schreef het eerder al: ze zouden eigenlijk óns moeten betalen. Ik heb hier ruim 500 pagina's volgeluld (12.500 berichten), hoeveel advertenties zijn dat wel niet?
RikM schreef:
03-06-2020 21:55
Ik schreef het eerder al: ze zouden eigenlijk óns moeten betalen. Ik heb hier ruim 500 pagina's volgeluld (12.500 berichten), hoeveel advertenties zijn dat wel niet?
Haha, 12.500 berichten, amateur. :roll:
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
-Shifty- schreef:
03-06-2020 21:53
De volledige anonimiteit is de kracht van dit forum.
En van hoeveel gekkies hebben we nou écht last?
Solomio schreef:
03-06-2020 21:56
Haha, 12.500 berichten, amateur. :roll:

Ik moet ook af en toe werken. :(
RikM schreef:
03-06-2020 21:55

Mijn achterliggende gedachte is dan ook dat je een account juist meer waarde geeft naar gelang je hier langer en constructief deelnemer bent. Dat betalen is een manier maar niet de enige manier; je kan ook een account opwaarderen met privileges.

Dat heeft dan wel als voorwaarde dat je moet kunnen anonimiseren (loskoppelen) zonder je account op te heffen.
Nemain• schreef:
03-06-2020 21:57

Ik denk dat het hier weleens heel saai zou kunnen zijn, zonder die gekkies.
Nemain• schreef:
03-06-2020 21:57

Jij meer dan ik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven