Good Luck 2
maandag 27 april 2009 om 12:28
Hi Mamax, eet smakelijk. Herkenbaar hoor, soms is het lekker om niet achter de pc te zitten. Ik heb dat in het weekend en met dagen als de zon schijnt. Ben dan het liefst buiten.
Bam, we zetten Lianne op het potje als we naar bed gaan. Dan doet ze halfslapend een plas en redt het tot de ochtend. Ze huilt wel een beetje, wat natuurlijk niet de bedoeling is. Ik wil het nog een paar avonden proberen en anders stoppen we ermee.
Wij gaan ook eten.
Bam, we zetten Lianne op het potje als we naar bed gaan. Dan doet ze halfslapend een plas en redt het tot de ochtend. Ze huilt wel een beetje, wat natuurlijk niet de bedoeling is. Ik wil het nog een paar avonden proberen en anders stoppen we ermee.
Wij gaan ook eten.
maandag 27 april 2009 om 12:31
maandag 27 april 2009 om 13:54
aaah wat zijn sommige mensen op dit forum toch DOM. Ik kan me er nog steeds over verbazen. Gisteren al in dat Down-topic en nu weer over dat bijvoeden....
Daarmee bedoel ik jullie niet overigens maar door bepaalde topics ga ik jullie wel meer & meer waarderen
Daarmee bedoel ik jullie niet overigens maar door bepaalde topics ga ik jullie wel meer & meer waarderen
Stressed is just desserts spelled backwards
maandag 27 april 2009 om 14:18
maandag 27 april 2009 om 20:24
Hallo!!!!
Jammer Mal, dat je niet gewonnen hebt. Je had het wel verdiend hoor!
Ooooh auw een sleutelbeenbreuk. Arme CG en arme Compu.
He Bam wat onwijs naar zeg. Weer een operatie....
Star, staat ie al in elkaar? LEZEN dan heb je em zo in elkaar.
Suus, fijn dat de ab er in zit en urine schoon is.
Kokos, wat gaat het snel met Tim. Een sapje, jee, nog even en het is een biertje!
Amalia, hoe was de zangles? Veel plezier bij je ouders.
Jammer Mal, dat je niet gewonnen hebt. Je had het wel verdiend hoor!
Ooooh auw een sleutelbeenbreuk. Arme CG en arme Compu.
He Bam wat onwijs naar zeg. Weer een operatie....
Star, staat ie al in elkaar? LEZEN dan heb je em zo in elkaar.
Suus, fijn dat de ab er in zit en urine schoon is.
Kokos, wat gaat het snel met Tim. Een sapje, jee, nog even en het is een biertje!
Amalia, hoe was de zangles? Veel plezier bij je ouders.
maandag 27 april 2009 om 20:47
hai!
Jee wat een pech voor Compu! Eigenlijk voor CG natuurlijk. Sneu hoor...
Jin: haha geweldig, goeie woordenschat hoor die oudste... Veel plezier met logees! (leuke logees?)
Bam: hmmm weer nieuwe AB dus. Hij is fijn... Hopelijk blijft het dan wel steeds beter gaan. En operatie gepland dus. Nou dan staat de datum maar...
Amalia: en de hele dag al verder aan het zingen? Ging het wat?
Kokos: Ties is nu 's nachts ook droog, ging opeens vanzelf. Wij durfden hem maar niet wakker te maken 's avonds, veel te bang dat hij niet meer ging slapen... "Gelukkig" ging het vanzelf...
Vriend vond het leuk gisteren, al vond hij het de week ervoor gezelliger! Nu nog een feestje te gaan (huldiging in eigen stadion..) dan hebben we weer even rust van het voetbalgebeuren!
Jee wat een pech voor Compu! Eigenlijk voor CG natuurlijk. Sneu hoor...
Jin: haha geweldig, goeie woordenschat hoor die oudste... Veel plezier met logees! (leuke logees?)
Bam: hmmm weer nieuwe AB dus. Hij is fijn... Hopelijk blijft het dan wel steeds beter gaan. En operatie gepland dus. Nou dan staat de datum maar...
Amalia: en de hele dag al verder aan het zingen? Ging het wat?
Kokos: Ties is nu 's nachts ook droog, ging opeens vanzelf. Wij durfden hem maar niet wakker te maken 's avonds, veel te bang dat hij niet meer ging slapen... "Gelukkig" ging het vanzelf...
Vriend vond het leuk gisteren, al vond hij het de week ervoor gezelliger! Nu nog een feestje te gaan (huldiging in eigen stadion..) dan hebben we weer even rust van het voetbalgebeuren!
maandag 27 april 2009 om 22:24
quote:Suze2 schreef op 27 april 2009 @ 12:25:
Sms van Compu: Compcrash en kon dus niet bij nr's. Internet buiten deur kan niet, ben druk met madam die sleutelbeenbreuk heeft (glijbaan). 2 Weken mitella, valt mee! Hoop dat alles ok is met jullie. Heb vannacht van shoppende Star gedroomd haha. Tot gauw forums hoop ik!!
Oooo dat arme CG meisje!!! Kleine wildebras.
En dromen van shoppende Star Doet vent ook elke nacht, maar dat zijn dan nachtmerries
Sms van Compu: Compcrash en kon dus niet bij nr's. Internet buiten deur kan niet, ben druk met madam die sleutelbeenbreuk heeft (glijbaan). 2 Weken mitella, valt mee! Hoop dat alles ok is met jullie. Heb vannacht van shoppende Star gedroomd haha. Tot gauw forums hoop ik!!
Oooo dat arme CG meisje!!! Kleine wildebras.
En dromen van shoppende Star Doet vent ook elke nacht, maar dat zijn dan nachtmerries
maandag 27 april 2009 om 22:30
quote:Star schreef op 27 april 2009 @ 22:25:
[...]
Ik weet niet of ik dit nou wel als een compliment moet zien toch is het een echt compliment. Ik vind jullie allemaal heel wijs en verstandig en dat meen ik echt! Ben heel blij met ons clubje.Wij hebben hier nooit dat soort domme discussies. Oke, toen Thirs en Tjaxx er waren nog wel dan
[...]
Ik weet niet of ik dit nou wel als een compliment moet zien toch is het een echt compliment. Ik vind jullie allemaal heel wijs en verstandig en dat meen ik echt! Ben heel blij met ons clubje.Wij hebben hier nooit dat soort domme discussies. Oke, toen Thirs en Tjaxx er waren nog wel dan
maandag 27 april 2009 om 22:32
Hier even een dipje. Ik was aan het sporten en viel bijna flauw, werd helemaal duizelig enzo (nee ik ben niet zwanger > voor zover ik weet dan) het zal wel weer lage bloeddruk zijn.
Mijn ouders waren hier net en hebben de voortuin weer netjes gemaakt. Buxus geknipt enzo. Echt fijn.
Mijn ouders waren hier net en hebben de voortuin weer netjes gemaakt. Buxus geknipt enzo. Echt fijn.
maandag 27 april 2009 om 22:33
Joehoe!
Nog even snel voor het slapen gaan. Down-topic gaat echt helemaal nergens meer over. Ik heb ondertussen een mailtje van jessie gehad. Jammer dat het niet op Viev kan maar dankzij sommige mensen ben ik er wel over uitgepraat hier (niet voor het eerst dat Maxem zo tekeer gaat). Maakt niet uit! Met mij komt alles goed, met Jessie hopelijk ook.
Jullie weten dat als jullie er vragen over hebben je ze altijd gewoon mag stellen he?
Mal, ik zei het gisterenavond al: ik ben ook blij met ons!
Ik ga lekker dutten, morgen komt de grasmat met trampo. Leuheuk!!!
Nog even snel voor het slapen gaan. Down-topic gaat echt helemaal nergens meer over. Ik heb ondertussen een mailtje van jessie gehad. Jammer dat het niet op Viev kan maar dankzij sommige mensen ben ik er wel over uitgepraat hier (niet voor het eerst dat Maxem zo tekeer gaat). Maakt niet uit! Met mij komt alles goed, met Jessie hopelijk ook.
Jullie weten dat als jullie er vragen over hebben je ze altijd gewoon mag stellen he?
Mal, ik zei het gisterenavond al: ik ben ook blij met ons!
Ik ga lekker dutten, morgen komt de grasmat met trampo. Leuheuk!!!
maandag 27 april 2009 om 22:35
lief van je ouders, Mal.
Rustig aan doen maar, met sporten.
ik moet ook weer nodig eens gaan sporten.
was wel weer 4 kilo afgevallen.
Ik weet nog niet of ik het daadwerkelijk laat doen hoor, vind het zo kort op elkaar, weer een week of wat half uit de running, nachtje blijven enzo. Maar eens bedenken of ik daar zin in heb......
zow krijgen weer een leuke actie in mei.
Ik weet nog niet of ik het daadwerkelijk laat doen hoor, vind het zo kort op elkaar, weer een week of wat half uit de running, nachtje blijven enzo. Maar eens bedenken of ik daar zin in heb......
zow krijgen weer een leuke actie in mei.
maandag 27 april 2009 om 22:41
Nou ja ik snap het best Suus, ik denk dat als wij groen licht krijgen en ik raak zwanger... dat wij ook wel laten testen. Aan de ene kant zeg ik; alles is welkom, maar ik zou toch liever een kindje erbij willen die wat minder zorg (jaja, je moet altijd zorgen, dat weet ik wel) nodig heeft. Anders weet ik gewoon niet of we het wel redden samen, zoveel zorg & stress. En zou ik het ook niet fair vinden tegenover Jonathan.
Maar ik zou er heel anders over denken misschien als mijn leven anders was. Dan is het makkelijk om maar zo wat te roepen over 'dat ik dat nooit zou doen; etc wat anderen wel doen. probeer het je dus niet aan te trekken
Maar ik zou er heel anders over denken misschien als mijn leven anders was. Dan is het makkelijk om maar zo wat te roepen over 'dat ik dat nooit zou doen; etc wat anderen wel doen. probeer het je dus niet aan te trekken
maandag 27 april 2009 om 22:49
quote:bambino schreef op 27 april 2009 @ 22:35:
lief van je ouders, Mal.
zow krijgen weer een leuke actie in mei.Volgens mij moeten volwassenen langer blijven dan 1 nacht. Mijn ex moest ze eruit en die moest eigenlijk eerst 5 nachten blijven, maar mocht na 3 nachten weg.
lief van je ouders, Mal.
zow krijgen weer een leuke actie in mei.Volgens mij moeten volwassenen langer blijven dan 1 nacht. Mijn ex moest ze eruit en die moest eigenlijk eerst 5 nachten blijven, maar mocht na 3 nachten weg.