Kim K. Hoe dan??
maandag 8 juni 2020 om 15:15
Zonder waardeoordeel etc maar ik vraag me dit echt oprecht af. Ik heb ook best een smalle taille in vergelijking met mijn dikke kont en stuit er in de praktijk op dat je soms een broek niet past omdat je die niet over je kont heen krijgt terwijl de taille uiteindelijk wel goed zou zitten.
Maakt niet uit, ik kies dus andere pasvormen maar... ik zie dan dit soort plaatjes en denk echt, HOE DAN????

iemand enig idee hoe ze dit flikt?
Maakt niet uit, ik kies dus andere pasvormen maar... ik zie dan dit soort plaatjes en denk echt, HOE DAN????

iemand enig idee hoe ze dit flikt?
maandag 8 juni 2020 om 16:36
Waarom zou iemand dat willen filmen/zien?lolapaloeza schreef: ↑08-06-2020 16:26Heb je nooit een Kim K. kleedt zich aan filmpje gezien? Ze heeft daar tenminste 2 assistenten voor nodig om te trekken en te sjorren.
maandag 8 juni 2020 om 16:39
maandag 8 juni 2020 om 16:40
Volgens mij heeft ze losse heupen in die broek in laten naaien, geen implantaat maar explantaatwinkelfanaat schreef: ↑08-06-2020 16:01Misschien heeft ze de broek op maat laten maken terwijl ze hem aan had![]()
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
maandag 8 juni 2020 om 17:06
maandag 8 juni 2020 om 20:32
Wellicht is het een 'hansopje' speciaal voor haar gemaakt.
Ja, ik kreeg die ingeving op een ander topic over mooie ouderwetsche uitdrukkingen en woorden.
Kim K. heeft gewoon een goede kleermaker die fulltime hansopjes op reet en taillemaat maakt voor haar cartooneske figuur.
Ja, ik kreeg die ingeving op een ander topic over mooie ouderwetsche uitdrukkingen en woorden.
Kim K. heeft gewoon een goede kleermaker die fulltime hansopjes op reet en taillemaat maakt voor haar cartooneske figuur.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
maandag 8 juni 2020 om 20:56
maandag 8 juni 2020 om 21:04
Dit denk ik ook. De elastiek in de taille en eventuele stretch in de stof kan dat verschil niet overbruggen.
Als dat (half?)zusje ook haar spul op maat laat maken dan moet ze op zoek naar een andere kleermaker. Wat een slecht afgewerkte zijnaad.
maandag 8 juni 2020 om 21:16
Ja snap wat je zegt inderdaad hoe komen ze in die broeken met die heupen. Je zou verwachten dat hij van boven dan super wijd moet zijn.
Zelf denk ik inderdaad dat er wel een mega rits in moet zitten. En dat hun speciaal gemaakte kleding hebben.
Want Chloe heeft sowieso haar eigen spijkerbroeken merk. En Kim die laat haar kleding zeker maken door de ontwerpers van Kanye want die hebben geloof ik samen ook een eigen kledinglijn.
Maar het moet in ieder geval stretchen en een goede rits inzitten of ze kunnen het bij de taille aantrekken met iets net als een touwtje voor een joggingbroek. Je weet wel dat als je hem aantrekt dat je hebben van boven strakker kan maken.
Bij kinderbroeken zit aan de binnenkant ook iets dat je de broek strakker kan maken.
Zelf denk ik inderdaad dat er wel een mega rits in moet zitten. En dat hun speciaal gemaakte kleding hebben.
Want Chloe heeft sowieso haar eigen spijkerbroeken merk. En Kim die laat haar kleding zeker maken door de ontwerpers van Kanye want die hebben geloof ik samen ook een eigen kledinglijn.
Maar het moet in ieder geval stretchen en een goede rits inzitten of ze kunnen het bij de taille aantrekken met iets net als een touwtje voor een joggingbroek. Je weet wel dat als je hem aantrekt dat je hebben van boven strakker kan maken.
Bij kinderbroeken zit aan de binnenkant ook iets dat je de broek strakker kan maken.
maandag 8 juni 2020 om 21:33
Is haar zus. Ze hebben waarschijnlijk gewoon een afspraak gemaakt bij de cosmetische chirurg. Als ze al niet aan huis zo'n operatiekamer hebben..SallySpectra* schreef: ↑08-06-2020 21:23Dat meiske achter Kim stond anders ook niet bepaald achteraan bij het uitdelen van de bipsen en de wespentailles.
maandag 8 juni 2020 om 21:37
dinsdag 9 juni 2020 om 09:04
De broeken worden op maat gemaakt, ballonvorm met fikse figuurnaadjes er bij in.
Ik vermoed dat de licht gekleurde broek ritsen heeft ritsen zijn naad,hetstof trekt en rimpelt.
Het past slecht,ook plooien onder de tailleband, past niet goed.
De andere broek heeft ook de speciale ballonvorm en grote ritsen met klitterband.
Ik vind het stof stug, zo op de foto te zien.
De vrouwen moeten wel goede coupeuse in dienst hebben, om zulke extra ballon broeken ontwerpen en maken.
Ik vermoed dat de licht gekleurde broek ritsen heeft ritsen zijn naad,hetstof trekt en rimpelt.
Het past slecht,ook plooien onder de tailleband, past niet goed.
De andere broek heeft ook de speciale ballonvorm en grote ritsen met klitterband.
Ik vind het stof stug, zo op de foto te zien.
De vrouwen moeten wel goede coupeuse in dienst hebben, om zulke extra ballon broeken ontwerpen en maken.
dinsdag 9 juni 2020 om 09:15
Kim wordt heel vaak ingenaaid terwijl ze de kleding al aanheeft, heb ik al vaker gezien. Ze heeft ook regelmatig dat ze niet kan zitten, plassen, eten, etcetera in haar kleding.
Ik vind Kim K. heel erg leuk en ik denk dat alleen hoe ze haar kleding draagt al behoorlijk hard werken en afzien is.
Ik vind Kim K. heel erg leuk en ik denk dat alleen hoe ze haar kleding draagt al behoorlijk hard werken en afzien is.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 9 juni 2020 om 11:10
fashionvictim schreef: ↑09-06-2020 09:15Kim wordt heel vaak ingenaaid terwijl ze de kleding al aanheeft, heb ik al vaker gezien.
Echt waar? Wat bizar.
Toch apart dat dat gewoon hun werk is: publiekelijk verschijnen. Het is elke keer een hele productie.