Singles topic

18-03-2009 17:34 5518 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.

Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.

Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.

Het lijstje voor alle nieuwe Singles:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht m/v ?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Waarom huilt dat meisje nou? Heb ik even gemist
Nou nee, Jordanie trekt me niet 1-2-3. Wil het liefst richting Azie of Zuid-Amerika, maar denk niet dat ik dat financieel red..plan B is Italie of Portugal, maar heb ook nog plan C t/m Z hoor...en zal wel Z worden ben ik bang (my hometown, maar dan wel in een huis dat af is)
nou moe... wees hij haar nou af?
Is ook heel moeilijke beslissing geweest, want wil natuurlijk wel heel graag mn vrienden daar weer zien, maar ik moet aan mijzelf denken..ga voor 2010!
@Appel; Ja...Hoe zielig is dat voor haar

@Xen: Ik snap dat het een moeilijke keus is geweest!

kom je echt niet zaterdag?? Lijkt me zo leuk je eens te zien!
Xen kan me voorstellen dat lastige beslissing was, maar inderdaad in 2010!!!
Wat lief van je Indi, maar ik kom echt niet....ik vind het zo heel erg prima!
Snap ik hoor..ik had het echt heel leuk gevonden!
Snap je keuze om niet te gaan helemaal Xen
Eykah: jij had ook een heel leuk weekend he?

Wat ga jij/jullie met Beadag doen?

vorig jaar was het in mijn stad heel leuk, dus denk dat ik hier lekker blijf. Als t goed is ben ik vrijdag ook vrij (is weer es onder voorbehoud wegens onderbezetting, maar iig wel 4 mei (ben ik jarig) en 5 mei ben ik vrijwilliger op befrijdingsfestival. Doe de catering van de artiesten op een bepaalde locatie, had vorig jaar superdag, dus verheug me er alweer op! Met mn verjaardag ben ik er nog steeds niet uit, ga zondag sowieso met vriend die dan jarig is iets doen en verder zie ik t wel. Geef liever spontaan een feest.
Wat een engerd die middelste gozer...brrrrrrr
Wie had haar nou afgewezen bij dateninhetdonker? Dat ze gaat huilen...je kent iemand helemaal niet??

Ik had ook super gevonden Xen maar zo is het ook helemaal goed!

Ik blijf het bijzonder vinden wat voor band je met elkaar hier opbouwt en hebt. En zoals met Appeltje...is echt zo grappig gegaan en we zijn nu echt vriendinnen geworden (toch Appel )...echt helemaal leuk!
..

voor al mn lieve forumvriendinnetjes!
Inderdaad een engerd!!!! Goed dat ze 'm afwijst!

En een terug, Xen!
wat een walgelijke vent die Michael!
quote:Erykah schreef op 27 april 2009 @ 22:25:

En zoals met Appeltje...is echt zo grappig gegaan en we zijn nu echt vriendinnen geworden (toch Appel )...echt helemaal leuk!Ja tuurlijk!! Het is echt gezellig met Erykah, behalve lachen kunnen we ook zo lekker serieus beppen...heel fijn is dat!
oh had je al gezegd he Indi! spuit elf....
quote:Erykah schreef op 27 april 2009 @ 21:24:

Ik heb gewoon geen zin in Pode en Xan-praktijken die hier soort adviesburo begonnen omdat ze dachten de wijsheid in pacht te hebben omdat ze relatie hebben....
Geeft niets hoor Xen!

Haa Miran..

Enne op Beadag ga ik Bea in het echt zien! met het defile en daarna lekker zuipen met mij zusje en vriendinnetje

Me=happy!
Ik heb zeker leuk weekend gehad Xen...vrijdag met Appel naar borrel geweest en zaterdag in Utrecht uitgeweest met collega's (was wel ok niet echt supergezellig)

Ik ga met Appel de Beadag vieren maar waar is nog niet bekend. Ik moet helaas vrijdag gewoon werken....echt kut.

En wat leuk dat je op een bevrijdingsfestival de catering doet.....komen er allemaal bekende artiesten op dat festival?
quote:appeltje72 schreef op 27 april 2009 @ 21:24:

<----------------- Hier spreekt uw koningin tot u!
Heeee Miran...how are u?
Heyyy Miran!

Ik zit ff vol spaning naar daten in het donker te kijken
ik moet artiesten begeleiden naar kleedkamer en voorzien van drank en hapjes. dit jaar niet veel bekenden geloof ik. vorig jaar gepraat en gezoend (netjesnetjes) met mn jeugdidool Ernst Jansz!
quote:appeltje72 schreef op 27 april 2009 @ 21:31:

Ik wil eigenlijk advies over hoe ik van iemand af kom! Zoals van sukkels op Hyves

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven