Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
maandag 27 april 2009 om 23:34
WM..nogmaals niemand heeft gezegd dat je moet stoppen met schrijven. Je hebt om meningen gevraagd en die gekregen..
En mij maakt het niet uit dat je hier blijft schrijven. Doe gewoon waar je je goed bij voelt zoals ik al zei op MSN. Ik hoop dat je er morgen nog op terug komt..en ik schrijf dit niet om je af te vallen.
Trusten, appel!
En mij maakt het niet uit dat je hier blijft schrijven. Doe gewoon waar je je goed bij voelt zoals ik al zei op MSN. Ik hoop dat je er morgen nog op terug komt..en ik schrijf dit niet om je af te vallen.
Trusten, appel!
maandag 27 april 2009 om 23:43
Ja WM dat denk ik ook, dat dat je makke is. Waarom zo snel van slag en verdrietig...het is gewoon een discussie die we voeren, zal je wel vaker meemaken in je leven dat iemand het niet eens is met je en/of dat je voor je eigen mening moet opkomen of dat er gewoon een discussie is met diverse meningen.
dinsdag 28 april 2009 om 00:00
En WeeEmmetje, ik zie hier een discussie die ene beetje langs elkaar heen gaat. Jij regaeert vanuit jouw stuatie, en die reactie wordt wat fel opgevat door anderen hier. En daardoor wordt jij ook wat feller, omdat je heel graag wilt dat anderen je standpunt begrijpen. Denk dat het meer een kwestie is van gevoelens even laten aankomen, rusten en overwaaien en dan weer reageren, want nu wordt er niet erg lekker op elkaar gereageerd.
Ik wil eigenlijk wel een drankje doen in de stad, maar.... niemand is vrij!!!
Morgen zou ik met een vriendin/collega haar trouwjurk passen, maar ze is ziek, dus ik kan het me nu wel permitteren om een drankje te gan doen en morgen uit te slapen.
Ik wil eigenlijk wel een drankje doen in de stad, maar.... niemand is vrij!!!
Morgen zou ik met een vriendin/collega haar trouwjurk passen, maar ze is ziek, dus ik kan het me nu wel permitteren om een drankje te gan doen en morgen uit te slapen.