Heropend: maddie mccann

03-06-2020 21:29 2922 berichten
https://www.hln.be/nieuws/buitenland/gr ... ~aae8cd5b/

Zou het dan toch...?
Ellerlilalinne schreef:
12-06-2020 00:41
Ik zie twee buitenaardse wezens.

Hebben die er ook wat mee te maken?
Alle reacties Link kopieren
Ellerlilalinne schreef:
12-06-2020 01:06
Vanaf 6.00 hij heeft niet door dat hij gefilmd wordt, Een lol dat hij heeft.
Daarna apart gedrag tijdens interview, vervolgens aan tafel moeten ze beiden weer lachen want ze sturen elkaar bijna nooit textberichten.

6.50 Heel apart gedrag en daarna ook weer.

https://www.youtube.com/watch?v=FSO7uJ8lI48

Dit is ook shocking

https://www.youtube.com/watch?v=Ly8AMyCpfjg
Wat een sensatie filmpjes. Dat eerste filmpje met die muziek en het heet zelfs “the mccann best moments”. En dat tweede filmpje met al die suggestieve vragen tussendoor en die conclusies.
Ellerlilalinne schreef:
12-06-2020 00:09
Ik denk dat het logisch is om ze dat wel te geven. Wij zitten in onze huiskamers op het internet te Sherlock Holmes-en en met halve info van half betrouwbare en onbetrouwbare bronnen. We kunnen niet onze eigen onderzoeken doen, zijn daar niet voor opgeleid, en dan denk je dat wij met zekerheid kunnen stellen dat deze mensen betrokken zijn bij de verdwijning van hun kind. Ik kan dat niet.

Wat ik alleen wel denk is dat ALS een stel dit zou kunnen, dan is het een stel net als zij dat niet emotioneel is en erg rationeel kan handelen. Dat, in combinatie met een aantal andere tegenstrijdigheden, is de reden dat ik de ouders niet echt vertrouw. Maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet. Misschien hoop ik het ergens ook wel omdat het voor het meisje beter zou zijn dan elk ander scenario. :(
Hier zo mee eens.
snug schreef:
12-06-2020 00:38
Ik heb dat filmpje gezien. Die man veinsde zijn emoties, hij kletste alsof hij het over een uitje naar de dierentuin had. Hij mocht dan zijn woordje klaar hebben, zijn ogen deden niet mee.
Bij Gerry en Kate zie ik verlammend verdriet
Dit dus. Ik heb dat filmpje ook gezien. Ik denk dit dus ook. Gerry is misschien wel arts maar mogelijk sociaal erg onhandig. En dat is nog zacht uitgedrukt, gezien zijn uitspraken
mabelle schreef:
12-06-2020 08:44
Dit dus. Ik heb dat filmpje ook gezien. Ik denk dit dus ook. Gerry is misschien wel arts maar mogelijk sociaal erg onhandig. En dat is nog zacht uitgedrukt, gezien zijn uitspraken
hij is niet alleen arts maar ook professor. natuurlijk ben je dan niet sociaal onhandig. hij leidt artsen op
Eva1977 schreef:
11-06-2020 21:35
Dat je in zo'n situatie al aan je carriere denkt; je zou verwachten dat ze zo in shock zijn dat ze alleen maar gruwelijk veel verdriet hebben van de dood van Maddie
Ah klopt inderdaad, dank je.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Ik denk ook niet dat hij sociaal onhandig is, integendeel.

Aan de andere kant begint het verhaal over die Brückner (als hij zo heet) ook wel heel aannemelijk te worden. In het resort werkte een man die zedendelicten of op zijn minst dubieuze praktijken met kinderen op zijn naam had staan en die man zou de Duitser gebeld hebben over wanneer hij toe kon slaan. Hoe die man daar dan kon werken met zo’n verleden weet ik niet, maar met twee pedo’s zo dicht in de buurt zou het natuurlijk best kunnen dat zij het gedaan hebben.

Maar goed, dan zit ik nog steeds met alle feiten die tegen de McCanns pleiten.
hollebollegijs schreef:
11-06-2020 21:53
Het is een opmerking dat je geen kennis bezit van deze zaak :mrgreen:
Het is deze opmerking dat ik mij afvraag hoezeer jij mensen in dit topic serieus neemt.
Niet dus.

Ik heb mij aardig verdiept in de zaak: reportages gekeken, de boeken erover gelezen, van zowel de ouders als Amaral en met mij menigeen in dit topic.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
pamelacourson schreef:
12-06-2020 09:06
Ik denk ook niet dat hij sociaal onhandig is, integendeel.

Aan de andere kant begint het verhaal over die Brückner (als hij zo heet) ook wel heel aannemelijk te worden. In het resort werkte een man die zedendelicten of op zijn minst dubieuze praktijken met kinderen op zijn naam had staan en die man zou de Duitser gebeld hebben over wanneer hij toe kon slaan. Hoe die man daar dan kon werken met zo’n verleden weet ik niet, maar met twee pedo’s zo dicht in de buurt zou het natuurlijk best kunnen dat zij het gedaan hebben.

Maar goed, dan zit ik nog steeds met alle feiten die tegen de McCanns pleiten.
Er is helemaal geen verhaal over die Duitser het enige dat we tot nu toe weten is dat de mensen die hem kennen hem een nare man vinden
https://www.rtlboulevard.nl/video/tv-fr ... ine-mccann

Deze video laat toch duidelijk zien dat Peter r niet gelooft in de schuld van de ouders.
Wat mij het meest opvalt bij video's als dit, zijn de commentaren. 937 mensen die de moeite hebben genomen te beschrijven wat zij denken. En wat zijn ze eensgezind.

https://youtu.be/-MKhjjeOkmo
Ik vind die moeder er wel heel verdrietig uitzien. Het verbaast me eigenlijk dat zoveel mensen dat niet zien.
S-Meds schreef:
12-06-2020 08:58
hij is niet alleen arts maar ook professor. natuurlijk ben je dan niet sociaal onhandig. hij leidt artsen op
Ik sluit niet uit dat er chirurgen zijn die Asperger hebben. Mega slim. Sociaal gedrag aangeleerd maar niet natuurlijk.
PattyJupiter schreef:
12-06-2020 09:20
Ik vind die moeder er wel heel verdrietig uitzien. Het verbaast me eigenlijk dat zoveel mensen dat niet zien.
Ja dat vind ik ook.
PattyJupiter schreef:
Dat zeker. Eigenlijk is Gerry niet ouder geworden in zijn gezicht, terwijl Kate juist veel ouder en ook intens verdrietig oogt, geraakt toont. Ik vind de theorie die hier genoemd werd dan ook niet zo heel gek dat Kate misschien ooit gaat praten.
Eigenlijk is het bizar dat zoveel mensen van mening zijn dat de ouders emotieloos zijn.
PattyJupiter schreef:
Ik zie dat ook, maar je kan ook verdrietig zijn en toch iets op je geweten hebben.
Billy_Mean schreef:
12-06-2020 09:25
Eigenlijk is het bizar dat zoveel mensen van mening zijn dat de ouders emotieloos zijn.
Ik vind ze niet emotieloos, maar hoe ze doen en wat ze zeggen komt niet overeen met hoe een ouder is als hun kind verdwenen is. Natuurlijk reageert iedereen anders, maar dit is gewoon vreemd. Gerry met zijn lachjes op de verkeerde momenten en zijn totaal verkeerde uitspraken. Spanning of niet, hoe hij doet is niet normaal.
Gerry vind ik overigens wel vrij emotieloos, Kate niet.
mabelle schreef:
12-06-2020 09:21
Ik sluit niet uit dat er chirurgen zijn die Asperger hebben. Mega slim. Sociaal gedrag aangeleerd maar niet natuurlijk.
Moest ik ook aan denken.
Ook opmerkelijk: de honden sloegen niet alleen aan bij het appartement van de McCanns, maar ook bij een al langer leegstaand appartement. Daar bleek in een koelkast rottend voedsel te liggen.
mabelle schreef:
12-06-2020 09:21
Eens. En niet alleen chirurgen, maar ook in andere disciplines. Van de hoogleraren die ik ben tegengekomen was er echt een aantal geniaal, maar ‘een beetje vreemd’. En dan bijvoorbeeld op het sociale vlak of qua humor of in het omgaan met emoties.
snug schreef:
12-06-2020 10:05
Ook opmerkelijk: de honden sloegen niet alleen aan bij het appartement van de McCanns, maar ook bij een al langer leegstaand appartement. Daar bleek in een koelkast rottend voedsel te liggen.
Bron?
Wat ik het meest vreemd vind aan deze zaak is het gedrag van Gerry en Kate in alle interviews.

Het lijkt op een bepaalde berusting, alsof ze weten dat hun dochter geen gevaar meer kan lopen, dat ze al overleden is.

Ook een soort opluchting lijkt het. Alsof er iets vreselijks is gebeurd met hun dochter, waarna ze volledig in paniek waren, en waarna iemand ze geholpen heeft dit op te lossen.
Eliza- schreef:
12-06-2020 10:16
Wat ik het meest vreemd vind aan deze zaak is het gedrag van Gerry en Kate in alle interviews.

Het lijkt op een bepaalde berusting, alsof ze weten dat hun dochter geen gevaar meer kan lopen, dat ze al overleden is.

Ook een soort opluchting lijkt het. Alsof er iets vreselijks is gebeurd met hun dochter, waarna ze volledig in paniek waren, en waarna iemand ze geholpen heeft dit op te lossen.
Het zou nogal een plottwist zijn als het nummer waarmee een half uur lang gebeld is door die Duitser het telefoonnummer van appartement 5A blijkt te zijn.

De video's met verborgen bekentenissen van dit ouderpaar maken het lastig voor mij hen niet te verdenken, zelfs nu er aanwijzingen richting die Duitse griezel zijn.
snug schreef:
12-06-2020 10:05
niet waar.
die honden zijn getraind op menselijke lijklucht niet op voedsel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven