Heropend: maddie mccann

woensdag 3 juni 2020 om 21:29

vrijdag 12 juni 2020 om 19:54
Dus? Dus zijn de ouders niet schuldig? Omdat jij niet gelooft dat dat waar zou kunnen zijn?
Om te beginnen zijn ze onder de Engelse wet schuldig aan verwaarlozing.

vrijdag 12 juni 2020 om 19:57
Je zit te veel in een Wie is de Mol-tunnel. En ik vrees dat je de verkeerde mol hebt.ikBedoelHetGoed schreef: ↑12-06-2020 19:51het punt is dat ze zich geen zorgen maken over Madeleine. Ze maken zich vooral zorgen over henzelf en wat hen wordt aangedaan.

vrijdag 12 juni 2020 om 19:59
Misschien om te beginnen eens rondkijken op het complex zodra je ontdekt dat je kind weg is. Heeft ze niet gedaan. Dat geeft ze zelf ook toe. En verder reizen ze Europa door en halen fondsen binnen waarmee ze tegen de Portugese politie hebben geprocedeerd en waarmee ze hun hypotheek hebben afbetaald. Daar schiet Madeleine niks mee op.
vrijdag 12 juni 2020 om 20:01
Ik hoor ze dat toch regelmatig zeggen. Ook in hun statement van een paar dagen geleden zeggen ze dat ze willen weten wat er is gebeurd:hannaa45 schreef: ↑12-06-2020 19:21Of een oproep doen, dat de dader zich meldt, omdat ze hun kind zo vreselijk missen.
Ze zijn ook nooit nieuwsgierig geweest naar het lot van hun kind.
Ouders van een verdwenen kind willen altijd weten wat er gebeurd is, ook als het kind onverhoopt gestorven mocht zijn. Dan willen ze minstens weten waar het lijkje zich bevindt en of er sporen van een mogelijke dader op te vinden zijn. En hoe het kind overleden is.
Niets van dat alles bij de McCanns.
We would like to thank the police forces involved for their continued efforts in the search for Madeleine.
All we have ever wanted is to find her, uncover the truth and bring those responsible to justice. We will never give up hope of finding Madeleine alive but whatever the outcome may be, we need to know as we need to find peace.
We will be making no further comment regarding the appeal today. We would like to thank the general public for their ongoing support and encourage anyone who has information directly related to the appeal, to contact the police.

vrijdag 12 juni 2020 om 20:01

vrijdag 12 juni 2020 om 20:03
De zaken die ze van een blaadje voorlezen zeggen weinig over hen. Interessant zijn met name de interviews waar ze zelf praten, gewoon, uit hun hart.madamecannibale schreef: ↑12-06-2020 20:01Ik hoor ze dat toch regelmatig zeggen. Ook in hun statement van een paar dagen geleden zeggen ze dat ze willen weten wat er is gebeurd:
We would like to thank the police forces involved for their continued efforts in the search for Madeleine.
All we have ever wanted is to find her, uncover the truth and bring those responsible to justice. We will never give up hope of finding Madeleine alive but whatever the outcome may be, we need to know as we need to find peace.
We will be making no further comment regarding the appeal today. We would like to thank the general public for their ongoing support and encourage anyone who has information directly related to the appeal, to contact the police.
vrijdag 12 juni 2020 om 20:06
Maar ze willen het niet hebben over de sporen in het appartment. Ze zijn helaas constant tegenstrijdig.madamecannibale schreef: ↑12-06-2020 20:01Ik hoor ze dat toch regelmatig zeggen. Ook in hun statement van een paar dagen geleden zeggen ze dat ze willen weten wat er is gebeurd:
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day

vrijdag 12 juni 2020 om 20:12
Afgezien van de honden vind ik weinig bewijs bestaan voor betrokkenheid van de McCanns. En het filmpje van de honden bij de auto heeft ook dat bewijs behoorlijk afgezwakt. Deze mensen praten in de verleden tijd omdat ze hun dochter jaren geleden voor het laatst zagen, maar natuurlijk houden ze hoop dat ze nog leeft. Volkomen begrijpelijk.ikBedoelHetGoed schreef: ↑12-06-2020 20:01Nou Sherlock. Kom er maar in! Wát is er werkelijk gebeurd? En waarom praten deze ouders over hun kind in de verleden tijd terwijl ze ook zeggen zeker te weten dat ze nog leeft?
Voor mijn gevoel zijn deze mensen onschuldig. Nu wil ik daar niet op blindvaren, maar ook verstandelijk hebben de 'feiten' me niet kunnen overtuigen van het tegendeel.

vrijdag 12 juni 2020 om 20:14
Maar Gerry toch wel en de rest van de groep toch ook. Logisch dat als 1 van je kinderen weg is je bij de andere twee blijft.ikBedoelHetGoed schreef: ↑12-06-2020 19:59Misschien om te beginnen eens rondkijken op het complex zodra je ontdekt dat je kind weg is. Heeft ze niet gedaan. Dat geeft ze zelf ook toe. En verder reizen ze Europa door en halen fondsen binnen waarmee ze tegen de Portugese politie hebben geprocedeerd en waarmee ze hun hypotheek hebben afbetaald. Daar schiet Madeleine niks mee op.
vrijdag 12 juni 2020 om 20:15
ikBedoelHetGoed schreef: ↑12-06-2020 19:42Waaruit blijkt dat zij hun kind proberen terug te vinden? Serieuze vraag. Dat is namelijk het hele punt: dát doen ze nou juist niet. Net zoals ze zich bijzonder weinig zorgen maken over Madeleine.
Als dit NIET proberen je kind terug te vinden is, wat moet je als ouder WEL doen om je kind terug te vinden?
In jouw denkwereld was dit ook geen poging om Julian en Ruben te vinden?

Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
vrijdag 12 juni 2020 om 20:17
ikBedoelHetGoed schreef: ↑12-06-2020 19:54
Weten we niet, ze zijn nooit aangeklaagd.
Jij en ik zijn geen advocaat / rechts o.i.d.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.

vrijdag 12 juni 2020 om 20:21
Ze was (ook naar eigen zeggen) niet degene die buiten het meest liep rond te rennen en te roepen naar haar dochter.

vrijdag 12 juni 2020 om 20:26
Ik vraag me ook af of je niet bij bijna iedereen als je echt gaat spitten wel iets verdachts vind. Mijn jongste zoon heeft van de week een nare val gemaakt en nadat we hem hadden gepoetst en bepleisterd was de badkamer een bloedbad. Na mijn miskraam een tijd terug hebben we dit jn de tuin begraven.... en zo zijn er vast meer dingen die mij verdacht zouden maken als een van mijn kinderen verdwijnt en er wordt goed gezocht hier. Het koel en vreemd reageren zie ik zelf niet zo goed. Artsen hebben vaak wat narcistische trekjes en kunnen goed emoties verhullen. Dat je dan spreekt van “that child” omdat je de situatie vergelijkt met die van andere mensen in eenzelfde situatie of ondat je wat wilt distantieren om niet in te storten voor de camera snap ik. Er zijn wel verdachte zaken hoor... maar naar mijn idee niet genoeg om er zeker van te zijn dat ze het gedaan (of juist niet) hebben. Nalatig vind ik ze wel. Ik vraag me ook af waarom daar niks mee gedaan is; vind het wel verwaarlozing.

vrijdag 12 juni 2020 om 20:32
Ja logisch, en hoe kan het dat hij geen sporen achterliet bij die kllimpoging?hollebollegijs schreef: ↑12-06-2020 19:20Nogmaals, waar baseer je op dat de ontvoerder door het raam vertrokken is?
Dit is als waarheid aangenomen maar er is geen bewijs voor.
Omdat er verder geen sporen zijn gevonden kan hij ook via de deur vertrokken zijn voor of achter.
Dus stel het ontvoerings-verhaal klopt:
Dader komt binnen via achterdeur, doet het raam open en komt tot de conclusie dat het niet lukt en vertrekt via de achterdeur.

vrijdag 12 juni 2020 om 20:33
ze zijn officieel aangemerkt als verdachte, toen zijn ze gevlucht en konden niet uitgelverd worden. Die verdenking ging er af nadat de mccanns als gekken gingen procedureren. Ze hadden ook de strafzaak kunnen afwachten als ze zo overtuigd waren van hun onschuldhollebollegijs schreef: ↑12-06-2020 20:17Weten we niet, ze zijn nooit aangeklaagd.
Jij en ik zijn geen advocaat / rechts o.i.d.

vrijdag 12 juni 2020 om 20:38
Ja dus. Stel zij en Gerry hadden dat beide gedaan dan hadden ze hun tweeling alleen gelaten en hadden we daar weer van alles van gevonden. Ik vind het niet onlogisch dat een van hen daar bleef voor het geval ze gevonden werd en ze haar moeder dan weer gelijk kon zien.
vrijdag 12 juni 2020 om 20:38
pamelacourson schreef: ↑12-06-2020 19:43Waar speuren ze dan? Wat dat betreft doen ze juist helemaal niks.
Wat hadden ze kunnen doen dan?
vrijdag 12 juni 2020 om 20:40
Pfffffffffffff ken het boek uit mijn hoofd, dat weet ik.
Ik had het over Engeland.
Er werd hier gesteld dat ze in Portugal dingen hebben uitgespookt die in Engeland strafbaar zijn.
ikBedoelHetGoed schreef: ↑12-06-2020 19:54
hollebollegijs wijzigde dit bericht op 12-06-2020 20:42
13.02% gewijzigd
vrijdag 12 juni 2020 om 20:41