Entertainment alle pijlers

Het grote : 90 days to wed/ fiancee topic

24-01-2020 22:08 3040 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom in het grote 90's to wed/fiance/the other way kletstopic :

*Aangezien TLC allerlei seizoenen door elkaar uitzendt, kun je hier over alle seizoenen/series van 90 days schrijven.*

GEEN SPOILERS S.V.P.

90 Fiance happily ever after
dinsdagavond 21.30

Elizabeth & Andrei (Moldavie)
Kalani & Ansulo (Samoa)
Angela & Micheal ( Nigeria)
Colt & Jess (Brazilië)
Larissa & ?
Paul & Karine (Brazilië)
Tania & Syngin (Z-A)

The other way S2 : vrijdagavond om 20.30

Brittany (26) & Yazan ( 24 Amman,Jordanië)
Jenny (61) & Sumit (32, Delhi India)
Deavan (23) & Jihoon (29, Zuid-Korea)
Kenneth (57) & Armando (31, Mexico)
Tim (34) & Melyza (29,Colombia)
Ariella (28) & Biniyam (29 Ethiopië)

before the 90 days : dit zijn de koppels (ook afgerond)
* Ed(54) & Rosemarie (23) (de Filipijnen)
*Lisa (52) & Usman (30) (Nigeria)
*Yolanda (51) & Williams (UK)
*Darcy & Tom (UK)
*Geoffrey (41) & Varya (30) (Moskou Rusland)
*Avery (32) & Ash (34) (Melbourne Australië)
*Stephanie (29) & Erica (24) (Port August Australië )
David (60) & Lana (Oekraïne)

voor iedereen die even bij wil lezen: entertainment/90-days-geen-spoilers-s-v ... start=3025 &
voor iedereen die vooruit kijkt/ graag roddelt over de vorige castleden het spoiler topic : entertainment/90-day-fiance-spoiler-top ... ges/433371
rouge__ wijzigde dit bericht op 25-08-2020 22:22
63.48% gewijzigd
Relax we're all crazy, it's not a competition
Droeftoeter David. Volgens mij is Lana helemaal niet blij met die telefoon. Ik gok op dat ze hem verliest, geen verbinding krijgt of zoiets.
Yildizlar schreef:
12-06-2020 20:44
Zagen jullie die blik van Ushman op het laatst ? Zij zei I love you en hij draaide zijn hoofd weg.
He verdorie ik mis ook alles :-[
Ja hoor Ed. De band met je dochter is het belangrijkste. Als Rose je niet had gedumpt had je dat dan ook gezegd?
Rouge__ schreef:
12-06-2020 21:00
He verdorie ik mis ook alles :-[
Beetje bij de les blijven he lieverd :lol: zegt degene die waarschijnlijk straks de helft in coma door brengt haha
wauw really Ed?....

je kon ook gewoon een vrouw in Amerika zoeken, :roll:

Varya gooi jezelf weg :roll: :facepalm:
Yildizlar schreef:
12-06-2020 21:03
Beetje bij de les blijven he lieverd :lol: zegt degene die waarschijnlijk straks de helft in coma door brengt haha
:HA: ik was downtown abbey aan het kijken hahahaha ben standaard een halfuur telaat op vrijdag :lol:

HAHAHAHHAHAAAHAA hou ik je aan
Wat is die Varya een misselijk wijf. Geoffrey gaat mee met degene die op dat moment bij hem is. Varya vertrouw ik niet. Als die haar green card heeft ruilt ze hem in. Ha daar hebben we ons surrogaat bi-meisje weer. En ja hoor ze gooit haar ziekte er ook nog maar weer een keertje in.
:yawnee: :yawnee:

surrogaat.. ze doet gewoon een Anne Heche :rofl: .. ookal is ze niet bi-sekueel die reactie van haar moeder is wel echt dom!

soms vergeten ouders dat kinderen hun eigen leven moeten leiden, en dat zij dat niet kunnen bepalen :roll:
Los van het feit of Steph nou echt biseksueel is, zo’n moeder is toch erg? Ze ontkent gewoon de gevoelens van haar dochter “ik denk dat je in de war bent”
niekchic schreef:
12-06-2020 21:18
Los van het feit of Steph nou echt biseksueel is, zo’n moeder is toch erg? Ze ontkent gewoon de gevoelens van haar dochter “ik denk dat je in de war bent”
zo reageren veel ouders die er niet achterstaan :nooo: ik heb geen kinderen maar als een van mijn kinderen , homo of lesbisch of bi zou ik als nog van ze houden en steunen
als Lana 28 is dan ben ik dorothy dandrige :facepalm:
Hahaha grote stap in een relatie als je uitgezwaaid wordt op het vliegveld.
David is way too much obsessed door Lana. Ik verdenk hem er bijna van dat hij net als Joe in de Netflixserie ‘You’ software heeft geïnstalleerd op de telefoon van haar om haar te traceren en te kijken met wie ze contact heeft...
niekchic schreef:
12-06-2020 21:30
David is way too much obsessed door Lana. Ik verdenk hem er bijna van dat hij net als Joe in de Netflixserie ‘You’ software heeft geïnstalleerd op de telefoon van haar om haar te traceren en te kijken met wie ze contact heeft...
ik durf er geld op te zetten :lol:
niekchic schreef:
12-06-2020 21:30
Haha wie weet !
Maar bizar toch je reist daar naar toen en mevrouw laat zich twee keer met tegenzin zien en hij heeft nog steeds dat betonnen flatgebouw voor zijn kop . Wat een koekwaus.
Rouge__ schreef:
12-06-2020 21:19
zo reageren veel ouders die er niet achterstaan :nooo: ik heb geen kinderen maar als een van mijn kinderen , homo of lesbisch of bi zou ik als nog van ze houden en steunen

Ja. Dat heb ik ook vaker van horen zeggen maar als dit daadwerkelijk allemaal gescript is, dan zou ik, als moeder van Steph, niet blij zijn als zo’n rol me zou worden opgelegd
Yildizlar schreef:
12-06-2020 21:33
Haha wie weet !
Maar bizar toch je reist daar naar toen en mevrouw laat zich twee keer met tegenzin zien en hij heeft nog steeds dat betonnen flatgebouw voor zijn kop . Wat een koekwaus.

Ik kan die stukjes van David niet meer zien. En al helemaal niet meer als hij weer in zijn potloodventerjas loopt te Calimero-en

Zijn dom/blindheid loopt de spuigaten uit :frusty:
niekchic schreef:
12-06-2020 21:34
Ja. Dat heb ik ook vaker van horen zeggen maar als dit daadwerkelijk allemaal gescript is, dan zou ik, als moeder van Steph, niet blij zijn als zo’n rol me zou worden opgelegd
nope inderdaad...
Miss Yolanda schei alsjeblief uit :facepalm: ,

echt deze 2 maken meer ruzie dan ik en mijn vriend in een jaar :-?

dat is de lelijkste jurk die ik ooit heb gezien o_o

Afbeelding
Die David is echt dom. Net als Yolanda. Wanneer geloven die nou eens dat ze opgelicht worden? Prachtige trouwjurk van Lisa. Hij staat haar eeeenig :rofl:
ririanneke schreef:
12-06-2020 21:44
Die David is echt dom. Net als Yolanda. Wanneer geloven die nou eens dat ze opgelicht worden? Prachtige trouwjurk van Lisa. Hij staat haar eeeenig :rofl:

Vooral het (ondefinieerbare) schoeisel
Afbeelding
Waarom noemt Usman zijn artiestennaam bij het trouwen?

:rofl:
Nee die slippers kan toch niet .
En idd die maken meer ruzie op een dag dan wij op een jaar vreselijk zeg .
Oh die moeder haha
Die rode jurk staat haar wel beter dan de witte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven