Ineens stilte
zaterdag 13 juni 2020 om 16:26
zaterdag 13 juni 2020 om 18:27
zaterdag 13 juni 2020 om 18:30
zaterdag 13 juni 2020 om 18:57
Moemoemoemoe hier is al een hele pijler voor, ga nou niet het hele topic hierover praten! Iedereen is zich ervan bewust. Echt.
zaterdag 13 juni 2020 om 19:06
Hier ben ik dus bang voorDontYouHatePants schreef: ↑13-06-2020 18:27Misschien heeft ie meer opties nu alles weer een beetje opstart met het corona gedoe.
Hoop vrouwen wilden niet daten tijdens de lockdown, om redenen waar jij je niet mee bezig hebt gehouden denk ik.
Lekker makkelijk voor hem dat jij wel wilde.
zaterdag 13 juni 2020 om 19:37
Alles voor het forum he
Even serieus, ik weet naast dat ik dit niet durf. Weet ik ook niet hoe ik dit moet aanpakken
zaterdag 13 juni 2020 om 19:43
Neem aan dat die 2 a 3 keer per week niet platonisch was.
Je had wel het lef het met een vreemde te doen tijdens een lockdown, maar diezelfde vent vragen hoe het zit heb je geen lef voor?
Apart hoe je dingen inschat.
Als een man interesse heeft laat ie wat horen, dus het ziet er niet hoopvol uit.
Kan je 2 dingen doen, gaan zitten wachten en hopen tot je misschien nog wat hoort of je vraagt gewoon om duidelijkheid, want je hebt namelijk wel wat beters te doen dan dat toch?
Je had wel het lef het met een vreemde te doen tijdens een lockdown, maar diezelfde vent vragen hoe het zit heb je geen lef voor?
Apart hoe je dingen inschat.
Als een man interesse heeft laat ie wat horen, dus het ziet er niet hoopvol uit.
Kan je 2 dingen doen, gaan zitten wachten en hopen tot je misschien nog wat hoort of je vraagt gewoon om duidelijkheid, want je hebt namelijk wel wat beters te doen dan dat toch?
zaterdag 13 juni 2020 om 20:03
Zo simpel. Zo elegant. Die 'of' kun je eigenlijk wel weg laten: gewoon Hee Harrie, is even geleden! Zin om een drankje te doen/te gaan bowlen/me anaal uit te wonen op een parkeerplaats? (ik weet jullie stijl van daten niet)
Ik heb me uit de naad gewerkt voor m'n vrouw! Wat betekent dit dan nou? Wat is dit voor een forumvrijenblij20220 schreef: ↑13-06-2020 19:41Ik ben kort en bondig. Als je moeite moet doen voor een man dan zit het niet goed.
Slutshaming en coronashaming in 1 zin! RespectDontYouHatePants schreef: ↑13-06-2020 19:43Je had wel het lef het met een vreemde te doen tijdens een lockdown, maar diezelfde vent vragen hoe het zit heb je geen lef voor?