Sölden in de zomer
woensdag 17 juni 2020 om 19:18
Wat bedoel je met weinig aan?drakenvlieg schreef: ↑17-06-2020 19:15Nope, daar dacht ik niet aan.
2 jaar terug namelijk in de zomer geweest. Stond in een dorpje in de buurt met de tent. Vond Sölden zelf weinig aan, gewoon een skidorp. Maar de omgeving om te wandelen is geweldig.
Klein of ongezellig?
Klein vind ik niet erg maar houd wel van een beetje gezelligheid.
Hoe was het weer?
woensdag 17 juni 2020 om 19:44
Er is net een topic geweest over vakantie in het Oetztal.
reizen/tztal-welke-plaats/list_messages/463086
Ik ken het dal goed en zou in de zomer niet in Sölden gaan zitten, is echt ingericht voor de wintersport. Oetz is dan gezelliger en heeft het voordeel dat je dus minder ver in het dal zit en er ook nog wat gemakkelijker uit komt.
Ik ken het dal goed en zou in de zomer niet in Sölden gaan zitten, is echt ingericht voor de wintersport. Oetz is dan gezelliger en heeft het voordeel dat je dus minder ver in het dal zit en er ook nog wat gemakkelijker uit komt.
woensdag 17 juni 2020 om 19:50
Oh, bedankt! Kijk ik daar even!spuka schreef: ↑17-06-2020 19:44Er is net een topic geweest over vakantie in het Oetztal.