Ik zag hem vandaag met iemand anders

15-06-2020 23:55 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ongeveer een jaar geleden leerde ik een leuke man kennen. Dagelijks wel even een kort berichtje en ook bijna ieder weekend spraken we af. Altijd gezellig samen en leuke gesprekken. Tot ongeveer een maand geleden. Hij stuurde niets meer uit zichzelf en deed 'vaag' over afspreken. Deed ook ineens kortaf. Ik vroeg aam hem of er iets was, volgens hem was er niets aan de hand en was hij even graag op zichzelf. Leek me prima, toch voelde ik een naar onderbuik gevoel. Ik besloot desondanks om hem even met rust te laten. Vandaag zag ik hem dan toevallig in het dorp. Met een vrouw. Niet hand in hand maar wel heel dicht bijelkaar. Ze liepen schouder aan schouder. Hij heeft mij niet gezien, dat weet ik zeker. Het voelde alsof ik een schop in mijn maag kreeg. Ik liep snel een winkel in en heb daar iets gekocht wat ik niet nodig had. Toen ik buiten stapte zaten ze met zijn twee op een bank, wederom tegen elkaar aan ze zagen er beide verliefd uit. Wat ik met dit topic wil? Van me afschrijven denk ik. We waren naar elkaar toegegroeid, zag dit niet aankomen. Ik heb sterk de indruk dat hij mij afgehouden heeft, omdat hij nu in iemand anders is geïnteresseerd en dat doet pijn.
Ugh, wat een zak hooi. >:-(
Je had die gieter trouwens over zijn kruis leeg moeten gieten, dan was het tenminste niet helemaal een miskoop.
Gatekeeper* schreef:
18-06-2020 20:27
Je had die gieter trouwens over zijn kruis leeg moeten gieten, dan was het tenminste niet helemaal een miskoop.
Eigenlijk wel ja ;)

Voel mij genaaid, maar ik ben ook opgelucht dat ik uit de onzekerheid ben. Merk ondanks mijn boosheid en verdriet dat er een last van mijn schouders is. Hoop vooral dat mijn gezondheid in orde blijkt!

Is het gepast om die andere vrouw in te lichten? Ik ken haar niet, maar wellicht dat het te achterhalen valt.

Ben geroerd door jullie reacties :redrose:
Tja gepast... ik zou het zelf wel graag willen weten maar ik weet dat veel mensen van mening zijn dat je je er niet mee moet bemoeien. Doe wat het best bij jou past zou ik zeggen.
Wat naar TO! Sterkte! :hug:
Ah wat zuur zeg dit! Inderdaad een geluk dat je hen zag. Nu heb je duidelijkheid en weet je dat het een zak hooi is.
Heb jij nog seks met hem gehad terwijl zij al aan het daten waren dan?
Vief74 schreef:
18-06-2020 21:59
Heb jij nog seks met hem gehad terwijl zij al aan het daten waren dan?
Ja, vorige week.
Wat een gore rotzak! Bah. Zou zeker haar even inlichten, onder het mom van 'wij hebben vorige week nog seks gehad dus laat je testen'. Met een beetje geluk dumpt zij z'n sneue reet ook.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
bliksemstraaltje schreef:
18-06-2020 22:00
Ja, vorige week.
Dus die lul heeft er gewoon twee tegelijk ???

Wat een klootzak :-(
En ik zou die andere vrouw gewoon per mail of whatsapp een berichtje sturen van:
Beste ..., Niet schrikken ! Ik ben niet boos op jou, maar op hem, ik heb gemerkt dat jouw / mijn vriend nu bij jou is en dus, zonder dat jij het weet, twee vrouwen er op nahoudt, ik heb het meteen verbroken. Laat een STD test doen als jullie recent sex hebben gehad.

Nou, TO, ik hoop dat je hem gauw vergeet... en sterkte. Genoeg leuke mannen die zoiets niet flikken :hug:
creativeguy schreef:
18-06-2020 22:36
Dus die lul heeft er gewoon twee tegelijk ???

Wat een klootzak :-(
En ik zou die andere vrouw gewoon per mail of whatsapp een berichtje sturen van:
Beste ..., Niet schrikken ! Ik heb gemerkt dat mijn / jouw vriend nu bij jou is en dus, zonder dat jij het weet, twee vrouwen er op nahoudt, ik heb het meteen verbroken. Laat een STD test doen als jullie recent sex hebben gehad.

Nou, TO, ik hoop dat je hem gauw vergeet... en sterkte. Genoeg leuke mannen die zoiets niet flikken :hug:
Zou ik niet doen. Ik vind dat altijd een beetje hysterisch overkomen. Gewoon niet meer mee bemoeien.

En hij was haar vriend niet (even goed een kutactie).
rumforviva schreef:
18-06-2020 22:41
Zou ik niet doen. Ik vind dat altijd een beetje hysterisch overkomen. Gewoon niet meer mee bemoeien.

En hij was haar vriend niet (even goed een kutactie).
Zeker wel doen, dit is de reden dat dit soort mannen er mee blijven wegkomen zich zo te gedragen. Hysterisch, welnee, het wordt hysterisch gevonden door veel mannen omdat het nadelig voor hun uitpakt als vrouwen niet zo over zich heen laten walsen.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Aah, dat is zo shit voor je :hug:
Sterkte TO!
Beter een half motto....
Wat verdrietig.. veel sterkte. Stijlloos dit.
Naar voor je dat die afgesproken exclusiviteit kennelijk alleen voor jou gold.
Ik zou die andere vrouw alleen contacteren als je echt een soa hebt. Waarschijnlijk gelooft ze je toch niet als hij jou wegzet als “ jaloerse ex- scharrel die niet kan verkroppen dat ze ingeruild is voor zin “ ware liefde”.
Want in zijn ogen is dat wat je was.

Heel pijnlijk voor jou om er op deze manier achter te komen, zeker als je zelf wel hoopte op een serieuze relatie . Maar dit soort halve relaties met vaagheden hebben zelden een happy end. Hoop dat je snel een echte leukerd tegenkom. En idd “ W e zien wel waar het schip strand “ is een rode vlag.
Ik zou haar wel degelijk informeren, hij loopt de boel te belazeren. Ik neem aan dat jij het ook had willen weten dat je vriend eigenlijk een klootzak is? Wat zij er verder mee doet is haar zaak
18-06-2020 17:38
Mijn eerdere reactie is verdwenen?

Ik schrik ervan dat mijn topic op Facebook schijnt te staan. Daarom hou ik het kort:

Het is over.
Hij blijkt al twee maanden met die andere vrouw te daten. In verband met herkenbaarheid houd ik de details voor me.
Aanvankelijk beweerde hij dat ze 'gewoon een vriendin' was. Dit geloofde ik niet en ik confronteerde hem nog met iets. Toen ik vroeg om zijn telefoon te laten inzien reageerde hij heel defensief. De aap kwam vervolgens uit de mouw.

Heb mijn huisarts gebeld voor een soa test, omdat ik hem niet vertrouw.

Bedankt voor de lieve reacties. Deze zijn een steun voor mij.
Pijnlijke les.

Dat je niet op hem af durfde te stappen toen hij met een andere vrouw stond, is toch wel veelzeggend. Je wist je positie na al die tijd nog niet. In een relatie ben je heel duidelijk met elkaar. Als je je vriend dan met een andere vrouw ziet kan je er gewoon op af lopen, want hij is immers je vriend. Advies: niet meer de struisvogel uithangen in een "relatie".
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
dubbel
ellerlilalinne wijzigde dit bericht op 19-06-2020 16:47
Reden: dubbelllllll
99.08% gewijzigd
18-06-2020 22:00
Ja, vorige week.
But why?? :roll:
Ik vraag me af waarom hij na een jaar relatie het niet uitmaakte ipv stiekem met een ander daten? Was het wel een relatie voor hem? Als het voor hem FWB deed hij niks fout, al zou het netjes zijn als hij liet weten dat hij nog een scharrel heeft.
Ellerlilalinne schreef:
19-06-2020 16:47
Pijnlijke les.

Dat je niet op hem af durfde te stappen toen hij met een andere vrouw stond, is toch wel veelzeggend. Je wist je positie na al die tijd nog niet. In een relatie ben je heel duidelijk met elkaar. Als je je vriend dan met een andere vrouw ziet kan je er gewoon op af lopen, want hij is immers je vriend. Advies: niet meer de struisvogel uithangen in een "relatie".
Precies, dit dacht ik ook al. TO wist heel goed dat het niet echt een vaste relatie was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven