2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
ik hoop dat je geduld ook beloond wordt. Ik duim met je mee.
Hahaha, Floor! Inderdaad met Gorgi erbij, praten we zo een aflevering vol!

Kennismaken is altijd goed. Kun je later een beslissing nemen. Eerst lekker op vakantie!

Teddy, wat voor een broodje is het geworden?
oh wat goed floortje weer een sollicitatie. Knap hoor. En bij de bloedbank? jij was toch bang voor naalden?

rossia, ben aan het genieten van croisantjes met oude kaas. jammie!!
Rossia hou je het wachten nog een beetje vol?

We gaan morgen pas naar de kinderarts, vandaag doet mini het redelijk. Gelukkig maar!

Floortje wel weer fijn uitzicht op een baan, maar eerst lekker genieten van een welverdiende vakantie.

Overstappen naar een andere huisarts kan niet, ook al zou ik nog zo graag willen, je wordt hier per postcode ingedeeld bij een praktijk en de huisarts die plek heeft daar wordt je geplaats. Goh en laat dit nou de enige ha zijn met plaats, drie maal raden hoe dat kan!

Missc ik ben benieuwd waar je naar toe gaat, dus ik ga even naar de mail!
Mimpje, fijn dat t vandaag beter gaat met mini. En wat stom eigenlijk hè dat je niet naar een ha kan naar eigen keuze.. zit je met zo'n oelewapper opgezadeld!

Teddy, jammie, een croissantje!!! De laatste dagen ik heb ik zoveel trek steeds, ik blijf eten! Veel gezonde dingen hoor, maar m.n. zoetigheid trekt enorm! Ik geef er niet al te veel aan toe hoor..

Rossia, nog n paar uurtjes meid!

Floortje, prachtige foto idd je avatar. En wat goed zeg dat je na je vakantie alweer een gesprek hebt!

Pfff... heb helemaal geen zin meer! Ga lekker op tijd naar huis, mag van mezelf na die overuren van afgelopen week!
foto's van zaterdag op de mail...
oh, leuk!!
nog een half uurtje rossia...
Rossia, ik wacht ook met je mee!

Mimpje, wat vervelend zeg, dat uk er zo'n last van heeft. Hopelijk kan de kinderarts morgen helpen! Lekker zeg, zo'n hark als huisarts...wij hebben gelukkig een aardige huisarts, maar wel van het type: 'wat denk je zelf dat het is?' Kan ook erg irritant zijn... (ik zeg/denk dan altijd maar: geen idee, daarom kom ik toch naar jou, jij hebt hiervoor gestudeerd?!)

Floortje, aan de Clomid? Gelukkig heb je (nog?) geen last van bijwerkingen. Nu maar hopen op een super-ei! (al lijkt een struisvogel-ei mij ook niet echt lekker zitten hoor...) Nog even en dan lekker naar Zweden, bofkont!!

Teddy, een leuk vrijgezellenfeest gehad dus! Lekker brak geweest en nu op naar de grote dag! Met mijn bekken is het trouwens momenteel echt weer k#@ met p@#ren (sorry, ben het gewoon erg beu) en de fysio heeft vakantie...

Jobje, gelukkig geen zwangerschapsdiabetes, maar dus wel weer nieuwe ontwikkelingen m.b.t. jouw mini... Hopelijk blijft alles goed gaan!

Missc, klinkt goed, die vakantie van jou! Neem je een beetje zon mee terug? Dat kunnen we hier wel weer gebruiken!

De rest: druk aan het werk?

Mini heeft zijn eerste fruit-/ groentehapjes op. Nou ja...op.....uhmmmm...ze zijn richting zijn mond gegaan en hebben daar even rondgedwaald zullen we maar zeggen... Tip: koop slabbetjes in de kleuren van de verschillende soorten groente en fruit...banaan en worteltjes krijg je er niet zo makkelijk uit...
Kliederfoto's op de mail!!!
Hey Meiden,

Ik was net om tien voor vijf naar jullie aan het typen dat ze nog niet gebeld hadden, ging de telefoon....

Oke, wel een behoorlijke teleurstelling, maar ook positief nieuws. Van de 12 eicellen, waren er 8 rijp voor bevruchting. Uit die 8 zijn er 5 embryo's komen te ontstaan en van die 5 zijn er maar 2 gaan doordelen en invrieswaardig.... Behoorlijke teleurstelling. Denk je er met 12 een hele hoop te hebben, blijven er maar 2 over. MAARRRRRR!!!!! 1 van die twee is de mooiste embryo, die het ziekenhuis ooit gezien heeft. Die is echt van AA kwaliteit. Dus dat biedt weer goede vooruitzichten. Die andere kaptein Iglo is van iets mindere kwaliteit maar ook goed.

Toen begon ze over een rustcyclus. Begreep niet zo goed wat ze bedoelde. Ik vroeg of ze nou bedoelde dat we in juni pas een terugplaatsing kregen of in mei. Ze bedoelde in juni.... Toen werd ik helemaal verdrietig. Ik vertelde dat ons was uitgelegd dat ik hem in mei terug zou krijgen. Was het geen probleem en nu krijg ik hem toch in mei. Krijg allemaal formulieren thuis met hoe en wat, dus ben benieuwd.

Nou, ga nu even een hapje eten en dan even sporten. Even de zenuwen eruit!
wauw rossia! een super seabert dus! wel jammer dat er zo weinig overblijft, maar 2 is eerst goed toch? en volgende maand terugplaatsing, spannend!
Rossia wat spannend allemaal zeg! En ontzettend goed dat er een super embryo tussen zit.

Wanneer ergens in mei krijg je dan de terug plaatsing? Hangt dat van je cyclus af? Hoe gaat dat?

Sportze!!
Rossia, jammer dat het er niet meer dan 2 zijn, maar wel heel fijn dat er in ieder geval 1 van hele goede kwaliteit bij zit. Dat moet hem dan worden!!

Ff schrikken dat ze zei dat jullie pas in juni konden starten, maar gelukkig dus toch in mei! Wanneer is dan precies de terugplaatsing? En moet je dan ook weer hormonen slikken?

Missc, wat een lekkere vakantiebestemming, wij zijn er in juli ook geweest. De vulkaan is ook echt de moeite waard, maar het strand staat natuurlijk op nr 1!

Floortje, heel erg bedankt voor de uitleg.

Gisteravond werd ik toch wel weer emotioneel door alles wat ik bij deze laatste echo gehoord had en toen las ik de berichtjes van Mimpje en Teddy. Vooral wat Teddy schreef, dat jij de eerste nachten met mini in je armen hebt geslapen. Toen kwamen de tranen echt los.

Daarna gelukkig bij mijn lief in zijn armen gelegen en vandaag gaat het wel weer. Maar ik zag het gewoon even voor me dat mijn mini het helemaal niet zou overleven, omdat het hartje zou stoppen en dat ik dan met lege handen naar huis zou gaan...
Ach lieve Jobje, ik kan me je angst zo goed voorstellen. ik wou dat ik wat voor je kan doe.

Dat je emotioneel wordt is denk ik heel normaal in zo'n situatie, dat zou iedereen hebben. Ook al weet je dat je kleintje straks in goede handen is, het blijft spannend.

Kom lekker hier van je af schrijven als je daar behoefte aan hebt, wij leven ontzettend met je mee! En hopen dat je straks een prachtig gezond kindje in je armen hebt.

Liefs
Jobje, even een hele dikke voor jou! Volgens mij kun je die wel gebruiken...

Rossia, wel jammer natuurlijk dat er maar 2 goede tussen zitten, maar dat zijn dan ook wel weer 2 echt goede. Waarschijnlijk maak je daarmee meer kans op een zwangerschap dan met een heleboel mwa-embryo's (als je begrijpt wat ik bedoel?!) Gelukkig maar dat je alsnog gewoon in mei de terugplaatsing krijgt, ik kan me heel goed voorstellen dat je niet wilt wachten tot juni.

Net mini weer een fruithapje gegeven. Dit keer stond er peer op het menu. (en ja, ik heb natuurlijk wel even verse peren gehaald, die van een paar weken terug waren inmiddels op). Toen ik het hem gaf, ging het maar zo-zo. Maar toen OGG-man daarnet ook nog even probeerde, had mini opeens de smaak te pakken en hopsa, daar ging nog eens een halve peer
Hey meiden...

Rossia 2 mooie embryo's waarvan 1 super embryo dus. Kan me je teleurstelling wel voorstellen maar als het embryo zoooo goed is gaan we er toch gewoon heel erg voor duimen dat deze over 9 maanden jullie kindje is???? 70% kans toch? Gelukkig wel in mei terugplaatsing en niet pas in juni, kan me voorstellen dat je daar niet op zat te wachten.

Jobje, lijkt me helemaal niet gek hoor dat je emotioneel bent. Het is niet niks allemaal.

mimpje, ok vervelend dat je niet kan switchen van ha. Hopelijk hoef je er niet vaak heen dan maar.

Teddy ik ben niet bang voor naalden, ik ben zelf bloedonor. Ik heb alleen een hekel aan iemand een injectie geven. Bloedafnemen is dan weer geen probleem, stom he. Maar ook injecties geven doe ik gewoon hoor, word er ook steeds beter in

Ik word trouwens morgen nog even gebeld over een andere baan. Daar zit meer perspectief dus daar hoop ik wat meer op. Ga zo even mijn 2de pil pakken...

Oh ja en heb een sms van Ziggie gehad. Allemaal een dikke knuffel van haart, het gaat beter met haar. Ze heeft alleen nog geen internet. Met de kleine meid gaat het ook goed!

Zo ga nu even poes naar het logeeradres brengen. Morgen ben ik er weer.

x Floortje
Jobje,

Rossia, . Gelukkig krijg je hem in mei al terug en hoef je niet te wachten tot juni. Kan me je teleurstelling voorstellen, maar gelukkig is die ene wel top!

Tot later, even uk voeden....
jobje heb me niet gerealiseerd dat het voor jou heel moeilijk was om dat te moeten lezen. sorry. huil maar flink hoor. Het is allemaal niet niks hoor. Heel logisch dat je heel erg emotioneel bent. En lieverd, ga je nou geen enge scenario's in je hoofd halen. Het komt echt goed met die kleine van jou en je neemt hem of haar lekker met je mee naar huis.
Rossia!! Joepie de poepie meid! sorry oudste is beetje fan van Ome Willem, (rappapaaaaaaaaa rappapaaaaaaaaaaa)

1 Super ei! Dat moet m gewoon zijn dan toch en helemaal vol vertrouwen als ze zeggen dat t het beste is wat ze ooit hebben gezien daar! Spannend hoor.

Verder ff kort, met ukkie gaat t beter met de uitslag, trekt ietsje weg dus schijnbaar werkt al dat gesmeer wel.

Meiden dikke knuffel! En een hele hele dikke voor jou Jobje!

En Mimpje succes morgen bij de kinderarts!
Teddy, haha, een superseabert die houden we erin. Momenteel is hij/zij nog gebombadeerd tot kapitein Iglo. Zou het geslacht al bekend zijn??

Mimpje, het is nu afhankelijk van mijn eigen cyclus, wanneer ik hem terug krijg. Nu eerst ongesteld worden en dan ongeveer 2 weken erna. Succes bij de kinderarts. Ik hoop dat ze kunnen helpen.

Jobje, het is ook allemaal niet makkelijk en je moet het er af en toe echt even uithuilen. Weet dat het aan het einde allemaal goed komt!!

OGG, wat een prachtige kliederfoto's op de mail. Wat eens schatje en die slabbertjes zijn echt om te gieren!

Floortje, wat lief dat we wat van Ziggie hebben gehoord.Fijn dat het beter met haar gaat. Doe je de groetjes van ons? Pil 2 erin, hoe gaat het, groeit dat struisvogelei al?

Ellein, WEEKEND!!!!!!!!!!!!

Mamadeb, fijn om te horen dat het beter gaat met de uitslag. Wordt het deze week een balade of een swingie liedje voor naamgenoot??

Zo ga maar eens richting werk!

Fijne dag meisjes!
Lieve Jobje, een dikke knuffel voor jou!!! Kan me voorstellen dat t effe niet makkelijk is allemaal.

Rossia, super zeg een Kapitein Iglo ei van AA kwaliteit! Als daat geen mooi kindje uit gaat komen...??? Jammer dat er inderdaad van die 12 maar 2 overblijven, maar goed, je hebt er uiteindelijk maar 1 succesvolle nodig. Fijn dat de terugplaatsing in mei is ipv juni.. dat zou nog wel erg lang duren!

OGG wat een geweldige foto's op de mail van dat kliederventje :-)

Floortje, spannend, misschien nog een andere baan in het verschiet?

Fijn dat je Ziggie effe gesms't hebt, en om te horen hoe t gaat.

Mimpje, succes vandaag bij de kinderarts. Hoe laat ben je aan de beurt?

Mamadeb, fijn dat t smeren niet voor niets is! De uitslag dus bijna weg.. had uk ook last van de uitslag?

Ellein, lekker al weekend he??

Ik heb ook bijna vakantie.. nog even iets afronden (gewoon thuis hoor, kan hier ook werken) en dan lekker even t dorp in voor de laatste vakantie-boodschappen. Maar ga nu eerst even douchen.. tot later!
voor rossia:

Hoi meiden

Jobje hoe is het nu?

Rossia aha wachten dus op wat je lijf gaat doen. Spannend hoor, maar dus geen pregnyl prikken enzo voor jou. Dat doen ze soms toch ook?

Missc jeeeeeh bijna vakantie!! Wij gaan morgen weg!

Mamadeb fijn om te horen dat de uitslag minder wordt. Nog even doorsmeren dus.

mimpje, succes bij de kinderarts! Hopelijk valt het allemaal wel mee.

OGG ik ga zo even je foto's op de mail bekijken, klinkt in ieder geval erg grappig.

Teddy ook voor jou ga ik de foto's bekijken, ik ben erg benieuwd!

Ik ga ook nog even wat op de mail zetten. ivm privacy kan en mag dat niet hier, Maar zal even zeggen waar het over gaat. Ik zat gisteren naar missers te kijken (tv programma) en daar schrok ik nogal van!

x Floortje
Goodmorning . Uk heeft geslapen van 20.00 tot 7.30 . Geen late voeding meer!!!!!! Wel was hij om 6.00 wakker en kletste er vrolijk op los, maar hij is na een half uur weer in slaap gevallen. Ons ukje

Jobje, hoe voel je je nu? Ik kan me voorstellen dat het echt een rotsituatie is. Je weet dat er iets niet klopt, maar wat kunnen ze pas zien op het moment dat ukje geboren is. En dan gaan natuurlijk ook de meest erge scenario's door je hoofd. Maar dat wil niet zeggen dat dat dan ook zo gaat gebeuren! En als je jullie ukje niet meteen bij je mag hebben dan pak je die genietmomenten op een later tijdstip

Floor, staan ze al op springen? Oh, ik wil ook wel naar Zweden! Lijkt me prachtig, alleen vind ik die reizen zo duur. Misschien is dat ook wel wat voor ons dit jaar. Ik weet niet of ik het wel zo fijn vind om met uk richting middellandse zee te gaan ivm de warmte. Dan is Zweden natuurlijk een goede optie! En super dat je een sms naar ziggie hebt gestuurd van ons. En gelukkig gaat het wat beter met haar. Tja, forummen zonder internet is errug lastig .

Rossia, lekker geslapen? Ik tot 6.00, daarna wakker, maar wel van 7.00 tot 7.30 nog weer geslapen. Valt mee toch ? Weinig last van het spiegiese gedoe .

Mimpje, succes vandaag! Ik hoop dat er niks raars gevonden wordt en dat ze DE oplossing voor jullie hebben.

Teddy, weer lekker aan het werk? Zit je al weer helemaal in het ritme? Lukt het 's ochtends om op tijd te komen en mini op tijd, aangekleed en gevoederd af te leveren?

Missc, ook al bijna vakantie. Heeeeeerlijk! Even snel de laatste dingetjes en dan koffers pakken . Ik wil wel daarna een buikfoto in bikini zien hoor!

OGG, heerlijk aan fruit en groente begonnen voor uk. Zo leuk om ze dat weg te zien werken. Ik ga zo maar weer een peertje pureren, of meloen, dat vindt hij ook vast lekker! Slaapt jullie ukje ook al de hele nacht door zonder late voeding? Jij was toch ook die voeding aan het vervroegen om hem daarna te laten vervallen?

Michigan, hoe is het met jullie? Heb je al een keuze gemaakt wat betreft het kolven op je werk?

Mamadeb, fijn dat het wat beter lijkt te gaan met de eczeem. Zo zielig als ze daar last van hebben.

Gorgi, hoe gaat het met jou? Voel je je al zwanger? Last van :puke: bijvoorbeeld?

Oh ja, uk is vandaag een half jaar . Wat gaat de tijd toch snel, een half jaar geleden zat ik hier te puffen, en nu rolt hij alle kanten op in de box, kan al bijna alleen zitten en kletst er wat af. Ons kleine kereltje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven