Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
dinsdag 28 april 2009 om 19:36
Jeetje wat heftig Pop....je staat er nooit zo bij stil maar 1 op de 3 zwangerschappen eindigen in een miskraam. Wat vreselijk verdrietig voor je vriendin en haar vriend/man! Je kan alleen maar een luisterend oor aanbieden en er voor haar te zijn..... Sterkte!
Indi...Voel je je al wat beter?
Vleer....Tsja dat je niet met LRM in je hoofd loopt zegt naar mijn idee ook al genoeg. Zoiets kan je toch niet dwingen helaas...Weet LRM ook hoe je erover denkt?
MP...leuk dat je etentje met MSNkennis gezellig was!
Reiz en Vleer...bedankt voor jullie reacties. Ik denk ook dat het vanzelf zo loopt. Al zie ik PV wat minder dan normaal vanwege de afstand.
Indi...Voel je je al wat beter?
Vleer....Tsja dat je niet met LRM in je hoofd loopt zegt naar mijn idee ook al genoeg. Zoiets kan je toch niet dwingen helaas...Weet LRM ook hoe je erover denkt?
MP...leuk dat je etentje met MSNkennis gezellig was!
Reiz en Vleer...bedankt voor jullie reacties. Ik denk ook dat het vanzelf zo loopt. Al zie ik PV wat minder dan normaal vanwege de afstand.
dinsdag 28 april 2009 om 21:06
Tja, ik weet dat het een grote kans is, zo'n miskraam, maar je gunt het helemaal niemand! Ik zou na de eerste echo (deze week), als dat goed was, een rompertje willen bestellen met een foto van hun twee erop. Maar dat gaat niet meer. Dit kindje in aanleg zal het nooit aan kunnen trekken.
Ik ben er als luisterend oor, maar zou zo graag meer doen voor ze.
Fijn Indi, dat je je wat beter voelt. Vaak word je op momenten dat je lichaam en geest wat rust krijgt sneller ziek(jes).
Ik ben er als luisterend oor, maar zou zo graag meer doen voor ze.
Fijn Indi, dat je je wat beter voelt. Vaak word je op momenten dat je lichaam en geest wat rust krijgt sneller ziek(jes).

dinsdag 28 april 2009 om 21:33
dinsdag 28 april 2009 om 21:56
Hallootjes
Met een half oog bijgelezen.
Pop; wat een rotnieuws meid!
Voor de rest; hallooo en een knuffel!
Sorry voor mijn egopost van vandaag. Zal de komende tijd magertjes worden met mijn posten vanwege klussen en sociaal leven.
Even een update over mijn crush. Had hem dus gesmst dat ik hem leuk vond al was hij nu aant daten met iemand anders.
Hieronder volgt onze smswisseling; enigzins aangepast maja.
PM (pianoman)
Dat komt niet echt als un verassing moet ik zegge. Probleem is inderdaad dat de timing neet optimaal is
.
Vind je un super toffe en aardige meid! Maar momenteel is goede vriendschap het enige wat ik je kan bieden. Nog sorry voor de late reactie maar ik was druk op het werk. Hopelijk tot snel! Gr PM
Ingelke
Bedankt voor je lieve reactie. *Vriendin van Ingel* zei nog: leg het er maar dek bovenop, want PM heeft het het vast niet door . Zou graag wille zegge dat ik uberromantisch wacht tot het nix wordt met je date maar dat lijkt me niet verstandig. Eve goede vrienden X
PM
Jij ook bedankt voor je nog lievere reactie! *Vriendin* kent me ook zo goed
Conclusie: ik ben afgewezen, maar wel op een vriendelikke manier. En hij vindt me leuk!
Met een half oog bijgelezen.
Pop; wat een rotnieuws meid!
Voor de rest; hallooo en een knuffel!
Sorry voor mijn egopost van vandaag. Zal de komende tijd magertjes worden met mijn posten vanwege klussen en sociaal leven.
Even een update over mijn crush. Had hem dus gesmst dat ik hem leuk vond al was hij nu aant daten met iemand anders.
Hieronder volgt onze smswisseling; enigzins aangepast maja.
PM (pianoman)
Dat komt niet echt als un verassing moet ik zegge. Probleem is inderdaad dat de timing neet optimaal is

Vind je un super toffe en aardige meid! Maar momenteel is goede vriendschap het enige wat ik je kan bieden. Nog sorry voor de late reactie maar ik was druk op het werk. Hopelijk tot snel! Gr PM
Ingelke
Bedankt voor je lieve reactie. *Vriendin van Ingel* zei nog: leg het er maar dek bovenop, want PM heeft het het vast niet door . Zou graag wille zegge dat ik uberromantisch wacht tot het nix wordt met je date maar dat lijkt me niet verstandig. Eve goede vrienden X
PM
Jij ook bedankt voor je nog lievere reactie! *Vriendin* kent me ook zo goed
Conclusie: ik ben afgewezen, maar wel op een vriendelikke manier. En hij vindt me leuk!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.