NIET groepje
dinsdag 28 april 2009 om 20:18
Hier ook een zonnetje, of ben ik nou het zonnetje?
Ja belachelijk dat S. verhaal. Jammer dat ze geen verhaal hier durft te halen.
Ploes, je doet mijn hart niet veel goed met die wisselingen, nou weer een bloem. Toch geen identiteitscrisis?
Ik ga even naar het toilet.
Ja belachelijk dat S. verhaal. Jammer dat ze geen verhaal hier durft te halen.
Ploes, je doet mijn hart niet veel goed met die wisselingen, nou weer een bloem. Toch geen identiteitscrisis?
Ik ga even naar het toilet.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
dinsdag 28 april 2009 om 20:38
dinsdag 28 april 2009 om 21:30
dinsdag 28 april 2009 om 23:59
Ik ga mij naar mijn bed slepen. Lag lekker op de bank - ik dacht dat ik tv aan het kijken was- KLOENK, klaar wakker was ik meteen. Zie ik Bo op een kast van 2.30 meter. Pfffff, gelukkig niet gezien hoe hij het geflikt heeft. Ja hij is er al een half jaar mee bezig, de kast van 2 meter in de slaapkamer had hij ook een half jaar over gedaan om erop te komen. En dan lag hij in de huiskamer in mijn armen, ik achter mijn pc, en dan zag ik hem kijken naar die vitrinekast. Ik schreef er laatst al over dat ik zag dat hij dat wilde. Doe je 1x je ogen even dicht op de bank, zit hij op de kast. Waar ik bang voor was is niet gebeurd, ik dacht dat de kast zou omvallen met het dure servies erin, NOT. Vrees alleen dat hij het vaker gaat doen. Toen ik ging schreeuwen dat hij eraf moest had hij nog iets leuker om mij gek te maken, van die kast sprong hij op de koelkast die 2,50 m is. Nou ja, we hadden weer een spannende avond pfff, ga snel mijn mandje in.
Tot morgen ladies.
Tot morgen ladies.
woensdag 29 april 2009 om 07:15
woensdag 29 april 2009 om 07:43
Hahahahah, ik schrijf het maar even hier hoor en niet op het topic, dat topic over die jongen die in het buitenland zit en zijn vriendin gaat verrassen door onverwachts een weekend voor haar neus te staan.
Ik moest meteen denken aan een vriend van mij van vroeger, die wilde ook zijn vriendin verrassen, zij verwachtte hem dus op dat moment niet thuis. Schat ik ben er, lag zijn vriendin met de makelaar die hun huis zou verkopen in bed. Oeps. hahahahahah.
Hopelijk zal dat deze jongen niet overkomen. Maar moest daar zo aan denken dat ik het net las.
Ik moest meteen denken aan een vriend van mij van vroeger, die wilde ook zijn vriendin verrassen, zij verwachtte hem dus op dat moment niet thuis. Schat ik ben er, lag zijn vriendin met de makelaar die hun huis zou verkopen in bed. Oeps. hahahahahah.
Hopelijk zal dat deze jongen niet overkomen. Maar moest daar zo aan denken dat ik het net las.