Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!
vrijdag 26 juni 2020 om 16:50
Ik ook...*TanteSjaan* schreef: ↑26-06-2020 13:43Wellicht zie ik het verkeerd, maar ik denk dat Monique helemaal niet zo lief is. Uitgekookt vind ik haar. En ontzettend ordinair.
vrijdag 26 juni 2020 om 16:56
Ik zeg narcistische trekjes, niet narcistisch en hij is zeker een heel stuk meer simpel dan 'wat simpel' maar goed, hij is ook totaal niet mijn type mens.strings-attached schreef: ↑26-06-2020 15:47Hij is idd wat simpel maar niet narcistisch. Vroeger iig echt niet. Altijd lief en behulpzaam. Volgens mij ben je narcist en wordt je dat niet met de jaren. Hij houd wel een cover op voor zijn "publiek" Daar is hij ooit mee begonnen stom genoeg en dat is zo gegroeid. Maar van binnen is hij best ok hoor. Vraag me af welke familie want ik kan me er niet zo veel bij voorstellen dus.
Ik hoor de verhalen slechts aan. Schijnbaar is het de kant van de familie die hem, en de familie, op een andere manier kent dan jij

En idd, ik ga op dit forum, waarbij sanoma alles zonder toestemming mag gebruiken om in magazines te plaatsen, geen info delen dat in vertrouwen is gedeeld. Zo iemand ben ik idd

vrijdag 26 juni 2020 om 16:59
Ik spendeer mijn pauze voor een gossip
Maar vooruit
.
https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... -williams/
Ze heeft het ook eens op tv gezegd, dar filmpje kan ik nu even niet vinden en over 3 min weer aan het werk.

https://www.shownieuws.nl/rubrieken/ste ... -williams/
Ze heeft het ook eens op tv gezegd, dar filmpje kan ik nu even niet vinden en over 3 min weer aan het werk.
anoniem_398085 wijzigde dit bericht op 26-06-2020 17:04
24.94% gewijzigd

vrijdag 26 juni 2020 om 17:23
Met Karen? Nope.
vrijdag 26 juni 2020 om 17:36
Het ligt toch ook niet aan iemands uiterlijk.Gatekeeper* schreef: ↑26-06-2020 12:37Niemand verdient om bedrogen te worden hoor hou me te goede, maar ik begrijp er geen reet van. Dan heb je zo’n mooie en lieve vrouw als Yolanthe, althans dat denk ik, en dan ga je vreemd. Je hebt toch goud in handen als je haar hebt.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
vrijdag 26 juni 2020 om 18:02
Kunnen we stoppen met vrouwen "slet" te noemen?
Ik heb trouwens ook genoeg rond geslet godzijdank. Maar hier wordt het als iets negatiefs benoemd om vrouwen af te zeiken. Dat kan toch echt niet.
Ik heb trouwens ook genoeg rond geslet godzijdank. Maar hier wordt het als iets negatiefs benoemd om vrouwen af te zeiken. Dat kan toch echt niet.

vrijdag 26 juni 2020 om 18:06
Eens....Ellerlilalinne schreef: ↑26-06-2020 18:02Kunnen we stoppen met vrouwen "slet" te noemen?
Ik heb trouwens ook genoeg rond geslet godzijdank. Maar hier wordt het als iets negatiefs benoemd om vrouwen af te zeiken. Dat kan toch echt niet.![]()
vrijdag 26 juni 2020 om 18:16
Die krullen zijn niet echt, staan haar wel goed. Vind haar verder te heftig. Ze is een energievampier.Billy_Mean schreef: ↑26-06-2020 15:03Katja heeft toch wel een heel mooi gezicht vind ik en prachtige krullen maar ze kan wel hysterisch doen hoor.
Denk niet dat zij te lang zonder aandacht kan.
Beetje de Liz Taylor van de lage landen![]()
vrijdag 26 juni 2020 om 18:20

vrijdag 26 juni 2020 om 18:26
Wat is er niet echt aan haar krullen?Ellerlilalinne schreef: ↑26-06-2020 18:16Die krullen zijn niet echt, staan haar wel goed. Vind haar verder te heftig. Ze is een energievampier.

vrijdag 26 juni 2020 om 18:29
Ik ken haar niet anders dan zo:

vrijdag 26 juni 2020 om 18:35
Die krullen zijn wel echt.Ellerlilalinne schreef: ↑26-06-2020 18:16Die krullen zijn niet echt, staan haar wel goed. Vind haar verder te heftig. Ze is een energievampier.
vrijdag 26 juni 2020 om 18:37
Wat voor cover houdt hij op?strings-attached schreef: ↑26-06-2020 15:47Hij is idd wat simpel maar niet narcistisch. Vroeger iig echt niet. Altijd lief en behulpzaam. Volgens mij ben je narcist en wordt je dat niet met de jaren. Hij houd wel een cover op voor zijn "publiek" Daar is hij ooit mee begonnen stom genoeg en dat is zo gegroeid. Maar van binnen is hij best ok hoor. Vraag me af welke familie want ik kan me er niet zo veel bij voorstellen dus.
vrijdag 26 juni 2020 om 18:43
Denk dat Hazes uitgekookter is door niet met haar te trouwen. Ik had dat als ik haar was geeist nadat hij terugkeerde van zijn avontuur met Bridget.

vrijdag 26 juni 2020 om 18:49
Goede belichting en filters.poppetje2006 schreef: ↑26-06-2020 15:53Elke keer als ik Connie Witteman (Vanessa) zie op haar insta denk ik: hoe doet ze het toch??? Er zo goed uitzien? Ook met 30 graden. Alles is perfect gestyled, make-up vlekkeloos. Elke dag weer.Ik snap het niet.

vrijdag 26 juni 2020 om 18:50
Alsof trouwen onder/op huwelijkse voorwaarden niet al heel heel lang bestaat.Sjaantje37 schreef: ↑26-06-2020 18:43Denk dat Hazes uitgekookter is door niet met haar te trouwen. Ik had dat als ik haar was geeist nadat hij terugkeerde van zijn avontuur met Bridget.
En ge-eist nog wel.
vrijdag 26 juni 2020 om 18:58
Ik weet niet beter dan dat de kapper haar helpt.
Google is your friend.
mode-beauty/haar-katja-schuurman/list_messages/99530
Katja Schuurman heeft volgens Daniëlle 'extensions'. “Ze beweerde laatst op televisie dat het haar eigen haar was. 'Kijk maar, trek maar', zei ze tegen de presentator. Maar je kunt het zien. Achter is het in het midden een dikke bos, en loopt het van onder dun uit. Dat kan niet met echt haar. En ja, je kunt eraan trekken. Het zit goed vastgeplakt en blijft maanden zitten.”
https://www.trouw.nl/nieuws/met-zwart-h ... het%20zien.

vrijdag 26 juni 2020 om 19:00
Dit is wat ik vind/vond hé. Ooit eens

Ben 'm ooit nog wel eens onverwacht tegen het lijf gelopen. Was grappig want de Ik Ben De Dries houding ebde na een paar seconden weg toen hij zag dat het een "bekende" van hem was. (zet ik expres tussen haakjes) Dit was ook alweer een aantal jaar geleden.
Wat ik nu langs zie wandelen op het scherm hier en daar is de mega vergrote versie van wat er toen al aan houding aangemeten werd.
Ik denk persoonlijk dat het nog steeds een houding is en dat hij van binnen nog steeds wel gewoon het mannetje van om de hoek is.
Hoe zou zo'n leuke vrouw als Honoria het anders met hem uithouden.
vrijdag 26 juni 2020 om 19:01
hij lijkt mij daar ook wel het type voor

een oud redactrice van de een roddelblad zei een keer in een interview dat wat er in de bladen komt, nog maar het topje van de ijsberg is.fruityjuice schreef: ↑26-06-2020 11:59Wow, best heftig zeg. Wat heeft die Wesley bezielt om z'n agressie op die lieve Yo te uiten. Mijn respect voor haar stijgt. En idd de bladen verzwijgen bewust op verzoek van de BN'ers zelf en omdat sommigen zaken voor het publiek 'te erg' zijn om gepubliceerd te worden. Het kan een imago schaden. Wat dat betreft kan er een beerput van sommige BN ers opengaan.....
mijn vriendin woont in L.A en zij zegt het is net een dorp hier, alle roddels uit L.A in bladen zijn vaak oud nieuws
Relax we're all crazy, it's not a competition

vrijdag 26 juni 2020 om 20:59
Ellerlilalinne schreef: ↑26-06-2020 18:58Ik weet niet beter dan dat de kapper haar helpt.
Google is your friend.
mode-beauty/haar-katja-schuurman/list_messages/99530
Katja Schuurman heeft volgens Daniëlle 'extensions'. “Ze beweerde laatst op televisie dat het haar eigen haar was. 'Kijk maar, trek maar', zei ze tegen de presentator. Maar je kunt het zien. Achter is het in het midden een dikke bos, en loopt het van onder dun uit. Dat kan niet met echt haar. En ja, je kunt eraan trekken. Het zit goed vastgeplakt en blijft maanden zitten.”
https://www.trouw.nl/nieuws/met-zwart-h ... het%20zien.
![]()
Dat topic is van 2010.