Zwanger worden voorjaar 2020 MET tabel

17-04-2020 13:02 1124 berichten
Schrijf hier mee voor degenen die vanaf het voorjaar 2020 zwanger proberen te worden.

Wachtwoord op aanvraag.
anoniem_638f50de917f6 wijzigde dit bericht op 29-11-2020 20:26
95.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gewoon je tijd nemen toch Bibi30 :) Je moet het gewoon even allemaal laten bezinken, het is niet niks.
@ Bibi, dat kan ik me goed voorstellen, je hebt een hoop meegemaakt de laatste maanden! Ik hoop dat je wat tot rust komt deze maand!
@Nickii, gefeliciteerd! Mooie streep hoor!
@Paradijvogel, spannend hè die wachtweken😣

Bedankt Iedereen voor de lieve berichtjes, het geeft me nog een beetje moed dat het nog niet verloren is. Ik ga nu denk wel wat langer wachten met nog een keer testen, want anders maak ik mezelf helemaal gek. Geen idee wanneer mijn eisprong precies wat. Wel flinke steken gehad 2 weken geleden dus ik dacht dat dat hem geweest moest zijn. Maar nu ik zo nadenk had ik dat 2 maanden geleden ook met toen ook een positieve ovulatie test en toen bleek de sprong toch ook 3/4 dagen later geweest te zijn en hadden we hem gemist. Dus ik denk nu: misschien is die kramp/steken niet van het springen maar van het rijpen. Dan zou mijn eisprong na die krampen nog een paar daagjes op zich hebben laten wachten en is mijn NOD 29 juni. Dan was ik wel erg vroeg met testen. Ach ik haal me maar van alles in mijn hoofd om het te verklaren maar eind van het verhaal is dat ik het gewoon niet weet😂 Komen we bij: geen 🩸 is goed! Wel balen want vandaag is al dag 37, als ik altijd zo’n lange cyclus heb duurt het elke keer wel weer heel lang voordat mijn eisprong weer komt🥺 Al vind ik ongesteld zijn ook geen feestje, maar om zwanger te worden knaagt het wel aan mijn geduld.
Dankjewel allemaal :)

Paradijsvogel, bij jou ook heel spannend! De symptomen klinken wel goed, jammer van de (tot nu toe) witte test.

Bibi, lastig hoor :hug: . Neem de tijd, het is ook belangrijk dat je je goed voelt voor je er weer aan begint inderdaad!

Roanna, dat zou best kunnen ja. Dan was de test inderdaad nog wel vroeg en kan het prima nog komen! Wil je nu wachten met testen tot 29 juni? Inderdaad vreselijk balen hoor, zo'n lange cyclus!
sterrenmunt volgens mij is het 3 maart, maar laat maar staan hoor!

nickib gefeliciteerd!! Wat een vruchtbare maand zeg :-D

bibi ik kan mij voorstellen dat je even een maand rust neemt!

roanna wat ontzettend spannend zeg! Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid. Want niet weten waar je aan toe bent is echt stressvol!
Toch één laatste testje gedaan en vanmorgen ook maar de action testen en die andere lopen nu echt terug van kleur hoor, bijna geen streep. Dus ik hou echt die 22ste aan :hyper:

@Nickii, we gaan duimen voor je!
ariel fijn dat je in ieder geval weet dat de eisprong geweest is. Wanneer is dan je nod ?
6 of 7 juli.... Ben heel benieuwd of ik gelijk heb 🤞
Hoe is het op het wachtbankje?
Ik ben net ongesteld geworden. Kutzooi!😭
Oh neee roanna wat balen!! Knuffel voor jou. Even Door die zure appel heen dit weekend en dan koppie weer op voor de volgende ronde :couple:
Roanna dat is heel erg balen!! Knuffel.

Hier: vanochtend test gedaan. Erg licht streepje. Maandag NOD naar mijn weten. Dus er bestaat een kans, ik weet het niet.. haha
Oh nee Roanna... Het is even klote maar snel weer met goede moed naar de volgende ronde!

Lala-bloem, spannend!

Ik heb overigens totaal geen rugpijn en steekjes meer de afgelopen dagen. En baarmoedermond ligt nu ook meer naar beneden...
Roanna, nee, wat balen!

Lala-bloem, dat is veelbelovend! Spannend! Ik duim voor een plakker

Ariel, dat klinkt echt wel alsof hij geweest is ja. Ik ga voor je duimen

Ik heb vanochtend nog een test gedaan, lijkt niet per se donkerder dan gisteren maar nog steeds duidelijk positief (volgens mij las ik ook dat hcg elke twee dagen vermeerderd, dus dat kan kloppen :)). Wel af en aan menstruatiekramp gevoel, maar dat kan ook de baarmoeder zijn, dacht ik?
roanna bleghh balen zeg!!

lala bloem dat klinkt heel goed! Dat is gewoon zwanger toch ?. :-)

nickii ja hoor krampjes horen er gewoon bij. Ik had het bij mijn eerste zwangerschap de eerste weken ook heel erg. Deze keer niet, maarja alles is ook al een keer uitgerekt geweest ;-)

Vandaag is de eerste dag dat ik echt wat kwaaltjes voel. Vanmorgen was ik flink duizelig en heb weinig energie vandaag. Mijn buik heeft steeds zo'n zeurend gevoel.
Roanna neeee wat balen zeg! Wees maar even lief voor jezelf!
lala-bloem je krijgt alleen een streep (hoe licht ook) als je HcG aanmaakt en dus (pril) zwanger ben. Dus ik ga je gewoon voorzichtig feliciteren!!
Nickii dat klinkt heel normaal hoor. Ik had dat precies zoals Konijntje beschrijft ook bij mijn eerste zwangerschap. Hele eerste trimester gehad eigenlijk
Konijntje grappig dat jij die krampen nu ook niet hebt. Ik dus ook niet, schrijf het ook toe aan dat dit natuurlijk de 2e keer is en dus al een keer uitgerekt is geweest maar wordt er toch wel een beetje onzeker van. Voel gewoon helemaal niks, vergeet zelfs steeds dat ik zwanger ben. Hoe zat het ook alweer met jouw 1e zwschap? Had je toen veel kwaaltjes? Hoop dat je niet te veel last krijgt.
Mijn moeder vroeg gister wel op de man af of ik zwanger ben. Voelde me er een beetje naar over maar heb het toch maar ontkend, het is me nog iets te pril...
sterrenmunt--- wijzigde dit bericht op 28-06-2020 21:59
0.11% gewijzigd
sterrenmunt ja ik word er soms ook onzeker van dat ik vrij weinig voel. Maar heb mij voorgenomen om niet te veel te stressen. Bij de eerste had ik veel stress over of het wel goed zou gaan. Je hebt het niet in de hand dus probeer nu vooral te genieten dat het na 5 maanden gelukt is :-D
Mijn eerste zwangerschap is de redelijk goed verlopen. Wel al snel veel harde buiken waardoor ik al vroeg halve dagen moest gaan werken. En de laatste loodjes waren heel zwaar omdat het steeds bovende 30 graden was. En de bevalling zal ik maar niet over beginnen ;-)
Hoe was jou eerste zwangerschap ?
Kan heel goed hoor Nikkii. Vooral met een eerste zwangerschap..

@Konijntje777, Ik had met mijn eerste zwangerschap echt HELEMAAL niks. Met de 8 weken zag ik wel een vruchtje maar toen moest ik daarna wachten tot de 12 weken echo.... Wat duurde dat lang zeg!
Ik voelde nog steeds niks dus ik zei ook echt tegen mijn vriend van het zit niet goed hoor, ik voel niks....

Geloofde het pas echt toen ik met 12 weken twee armen en beentjes zag wiebelen 😇
En de bevalling van een baby van 8,5 pond voelde ik overigens wel hoor 😂😂
Ooh wat spannend voor iedereen!😍

Wij krijgen een meisje 🎀❤️
Fijn die bevestiging dat dat goed zou kunnen :)

Oef, dat zal een behoorlijke bevalling geweest zijn, Ariel!

Sterrenmunt en Konijntje, lastig dat je nog geen/weinig kwaaltjes hebt, kan me voorstellen dat het daardoor onzekerder voelt. Hier dus heel licht kwaaltjes maar vind het echt super spannend.
Sterrenmunt, was dat om een speciale reden dat je moeder dat zo vroeg?

Aquarium, leuk zeg!
Wat leuk Aquarium1301 🥰

Ik zou ook wel graag een meisje willen nu 😇
Maar goed, weer een jongen is ook leuk, als het maar gezond is!

Haha dat klopt Nikkii. Ik was veel bloed verloren, rugweeen (de ergste die je kan hebben) en allemaal zonder medicatie en ben ook geknipt omdat hij er niet doorheen kon dus ik kon 1,5 maand niet lopen na de bevalling. Ik was helemaal bont en blauw daar beneden van het persen 😂
De volgende gaan ze met 39 weken halen want ze willen niet weer lang wachten.. Ik was 41+5 toen ik ben bevallen.

Ik heb overigens echt nergens last meer van. Geen rugpijn en steekjes ook niet 👍
Ik hoop dat ik gelijk heb gehad (eisprong 22 juni) en dat de ongesteldheid snel komt (6 of 7 juli) dan kunnen we snel beginnen aan de volgende ronde 😇
Oh, heftig Ariel! Lijkt me dan een heel goed plan om niet weer te wachten tot 41+5. Hopelijk komt je menstruatie nu snel (of blijft hij gewoon lekker weg en ben je toch zwanger!).

Ik zag trouwens dat het topic waar jij in schrijft de tabel gesloten is, Sterrenmunt :(. Ik heb een nieuwe aangemaakt voor dames uitgerekend in maart, moet nog wel goedgekeurd worden :).
Wat leuk aquarium!

ariel klinkt een beetje als mijn bevallingsverhaal. Alleen geen 8,5 pond maar een vacuümpomp o_o met zelfde resultaat wat jij beschrijft.

nickki ahh fijn dat je een nieuwe hebt aangemaakt! Ik zag het ook dat die vol was. Dan sluit ik mij ook aan bij dat forum! En blijf ook nog gezellig hier!
https://ibb.co/BzRBc1k zo zien ze er dus uit. De 22ste klopt dus denk ik echt 😇
Testen zijn op en ik ga lekker geen nieuwe halen haha

Konijntje777 uiteindelijk bij mij ook een vacuümpomp gebruikt. Na het knippen ging het alsnog niet en mijn zoontje zijn hartslag daalde dus ze moesten snel ingrijpen.
Nicki de derde op rij deze maand, fantastisch! Van harte!! :cheer2: :cheer2:

Hier nog alles rustig. Gister wat menstruatieachtige krampen maar nog geen bloed. Weet ook niet precies wanneer mijn eisprong was. Kan me herinneren dat ik het vruchtbare slijm op het werk spotte, dat moet doordeweeks zijn geweest dus ergens deze week zou mijn NOD moeten zijn schat ik. Test van vanmorgen was (nog) wit. Dus moet sowieso ff geduld hebben nog!

Borsten staan wel heel strak gespannen. Heb ze wel eens wat pijnlijk, maar dit is wel net een tandje erger, haha. Ik voel me gelukkig redelijk ontspannen nog.

Wat super leuk Aquarium dat jullie een meisje krijgen! Voel je je goed?
Ja mwah, de verloskundige is bang dat ik bekkeninstabiliteit aan het krijgen ben. Iemand hier ervaring mee? En met het werken?

Ik heb een kantoorbaan bij Defensie, en dus geen intensief werk gelukkig maar wel 3u reistijd per dag. Ik kan hopelijk nadat ik 100% ben ingewerkt thuis gaan werken.

Heb veel last in mijn onderrug en de vermoeidheid gaat ook niet weg helaas. Af en toe ook pijn aan schaambeen maar meer onder in m’n rug.

Qua misselijkheid is het helemaal over gelukkig!😍

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven