Zwanger worden voorjaar 2020 MET tabel

17-04-2020 13:02 1124 berichten
Schrijf hier mee voor degenen die vanaf het voorjaar 2020 zwanger proberen te worden.

Wachtwoord op aanvraag.
anoniem_638f50de917f6 wijzigde dit bericht op 29-11-2020 20:26
95.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Helaas vanmiddag al ongesteld geworden, ik had al zo'n voorgevoel. Op naar ronde 2!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Ariel, dat zijn zeker mooi donkere strepen! Hopelijk kunnen jullie er mooi gebruik van maken :-D

L261994, wat balen zeg, ook al voelde je het aankomen :(
Alle reacties Link kopieren
Zo eindelijk weer even tijd om op iedereen te reageren.
Konijntje hoe is het nu met jou? Al meer kwaaltjes? Mijn eerste zwangerschap was prima. Nooit misselijk geweest, alleen hele eerste trimester krampjes. Wel last gehad van het indalen maar verder tot de laatste dag flink kunnen wandelen, hoop dus nu ook weer zo’n goede zwangerschap :)
Aquarium super leuk een meisje, ik kan het weten ;) Hoop voor je dat de bekkeninstabiliteit weg blijft.
Nickii heb jij al wat meer kwaaltjes? Ik weet niet waarom ze het vroeg, ze vraagt het eigenlijk wel vaak. Fijn dat je je hebt ingeschreven, nog even geduld dus! Ben je dan rond de 8 weken?
Paradijsvogel en L261994 wat balen dat jullie ongesteld zijn geworden! :hug:
Lala-bloem: wat onzeker met die tests, ik heb goede ervaring met de kruidvat 2 voor €5 tests, die zijn heel gevoelig. Al je met dezelfde soort blijft testen zou hij wel moeten gaan oplopen. Hoop dat je morgen een knaller hebt! Maar laat je niet gek maken hoor, een streep is een streep en de oploop is bij iedereen anders!

Bibi en Jekeek hoe is het nu met jullie?
Hey Ariel, ik in Utrecht! ;) DMO van Defensie. Vind het wel erg wennen hoor. Tot nu toe ook best saai.. ivm Corona weinig te doen op werk. Kan niet echt goed ingeleerd worden zo..
Alle reacties Link kopieren
Hoe was je test lala bloem?
Alle reacties Link kopieren
l261994 balen zeg! Met volle moed naar de volgende ronde

sterrenmunt hier is alles nog best rustig. De kwaaltjes beginnen te komen. Zoals misselijk, bandenpijn, lage rug pijn en veel honger. Bij de eerste zwangerschap had ik al snel last van veel harde buiken waar ik genoodzaakt was om rustig aan te doen. Voor de rest een prima zwangerschap.

lala bloem ik ben ook benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Lala-bloem, ik ben ook heel erg benieuwd naar je test van vanochtend!

De verloskundige gaat er even vanuit dat ik dan 8+3 ben inderdaad. Ik heb vooral nog last van menstruatie-achtige krampen en mijn darmen zitten een beetje verstopt. Heb af en toe last van een beetje misselijk gevoel, niet zo ernstig dat ik er last van heb, maar wel zo dat ik iets minder eet over de dag heen of mezelf iets meer moet dwingen toch iets te eten, vooral in de ochtend. Als ik dan iets eet, dan vind ik het juist wel lekker, dus dan gaat het ook prima. En mijn borsten doen echt pijn. Bh's passen ook al niet goed meer eigenlijk :(
nickii wijzigde dit bericht op 01-07-2020 13:29
7.97% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een mooie test van moeder voor moeders. https://www.mupload.nl/img/ftzzyv4yuj.jpg
Toch een leuke bevestiging, voel nog steeds niks maar geloof de tests en de uitblijvende menstruatie maar
...
anoniem_638f50de917f6 wijzigde dit bericht op 01-07-2020 11:41
98.84% gewijzigd
https://www.mupload.nl/img/fcc0kj3lgp.jpeg

Testen van vanochtend.

https://www.mupload.nl/img/nvqjdpzqevjvl.jpeg Dit was die van zondag.

Maak mezelf heel erg gek! Ben er echt continu mee bezig.
Lala-bloem, Nickii en Konijntje777, (hoop dat ik niemand vergeet) Gefeliciteerd met jullie zwangerschap !!! :heart: Spannend lijkt me dat, die eerste echo!

Roanna, Paradijsvogel en L261994, bah wat balen zeg.. Hopen dat deze maand voor ons ook zo vruchtbaar is als vorige maand!

Ik had op 29 juni mijn eisprong, dus als het goed is 13 juli mijn NOD... Voelde voor de rest niet veel tijdens mijn eisprong, hele lichte steekjes maar voor de rest geen afscheiding of iets?? Hebben meer van jullie dit?

Sorry had hem weer in het verkeerde account gezet..
Alle reacties Link kopieren
Lala-bloem, ik vind die test van vanochtend wel duidelijker dan die van zondag hoor, die is wel opgelopen lijkt op de foto. En ik heb ook wel gelezen dat gynaecologen die wekentest afraden, omdat niet iedereen snel genoeg hcg aanmaakt om op de "juiste" uitslag te komen. Volgens mij wil het dus niet alles zeggen dat er staat 1-2 weken. Zolang je nog geen bloed spot, is het goed! Ik duim heel erg voor een plakker voor jou. Kan me wel helemaal voorstellen dat je er gek van wordt :hug:

Spannend Nm1, op het wachtbankje dus.

Sterrenmunt, dat is wel een hele mooie teststreep hoor! Wel fijn die bevestiging als je verder niks voelt :)
Alle reacties Link kopieren
@Sterrenmunt--- , ja he!
@Konijntje777, haha ja idd :)
@L261994, oh balen..
@Nm1, hey wat leuk, we lopen zo wat gelijk. Ik dus gister eindelijk ip CD39!
@Lala-bloem, je bent echt zwanger hoor. De één maakt dat stofje eerder en sneller aan dan de ander.

De test van 08:45 was nog steeds donkerder dan de controlestreep maar die van nu begint lichter te worden dus hij is nu echt geweest. Rugpijn en steken zijn ook inmiddels verdwenen :)

Op basis van deze gegevens zal deze cyclus dus 53 dagen hebben geduurd :-[
Ik hoop dat de volgende ronde mijn regelmatige 41 dagen zal zijn 🤞

https://ibb.co/X35RSTc Of zijn ze nog steeds positief? Ze worden wel lichter in elk geval he? Testen kunnen elk geval voorlopig wel even de kast in :)
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,
Thanks voor de lieve berichtjes☺️ Ik ga weer door voor ronde 4. Heb mijn NOD voor nu op 5 augustus gezet. Dat zou ik weer ongeveer een cyclus van 37/38 dagen hebben. Gefeliciteerd voor iedereen die zwanger is!
Ik duim voor jullie allen dat alles goed mag gaan!😀
Alle reacties Link kopieren
Lala- bloem weet je al iets meer?
Hoi Ariël! Nou vandaag weer een action test gedaan en een mooie duidelijke streep. Vergeleken met maandag echt een mega verschil. Morgen ga ik nog een keer een Kruidvat test doen & dan stop ik! (Hopen op een knaller! Maar heb al veel meer vertrouwen)
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn lala!
Hey hey,

Ik vroeg me af, hebben jullie eigenlijk vakantie plannen? En gaan jullie alsnog?

En hoe is Texel bevallen bibi30? (Of jekeek)🙈. Ben het eventjes kwijt wie ookal weer was gegaan.

Zelf gaan we naar Spanje voor een weekje, laatste vakantie met z’n 2tjes ☺️ Kunnen gelukkig bij onze tante op de camping, echt super leuk.
Alle reacties Link kopieren
Texel is echt fijn eiland. Echt even weg van huis. We hadden een fijn park. Alleen veel te kort. Haha.
Lekker hoor nog even ertussen uit. Geniet nog even met zn 2e. (Zo cliché maar zal zo veel minder relaxed worden met een kleine op vakantie)

Lala bloem wat fijn dat de action test opgelopen is! Stuur je morgen je kruidvat test even door? Kunnen we meegenieten 😘
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,

Heb helaas al even niets meer van me laten horen en zie dat ik ondertussen niet meer in de tabel sta (begrijpelijk!) maar wou jullie toch graag even op de hoogte houden :-$ De rollercoaster zorgde dat ik even niet wist of ik me nog wel thuis kon voelen in een groepje van zwanger worden. Er kwam wat veel op me af.

De medicatie is goed opgestart en buiten de eerste week heb ik er gelukkig geen bijwerkingen van gehad. Deze week mag ik terug gaan voor een bloedonderzoek en gaan ze kijken of m’n waarden goed ingesteld staan. Als dat het geval is, zijn er ook geen nadelen voor een toekomstig kindje. Anders wordt de medicatie verhoogd tot de waardes wel goed staan.

We zijn deze maand voor het eerst aan het klussen geslaan. Zoals ik al eens zei is m’n cyclus heel onregelmatig, maar lijkt het afwisselend te zijn (normale lengte +-30 dagen gevolgd door een lange cyclus +40 dagen). Deze maand zou normaal een ‘gewone’ lengte moeten worden.

Maar.. nu merk ik sinds vlak na m’n eisprong verschillende zaken op. Ik wil m’n hoofd er niet gek door laten maken, maar had de eerste dagen vaak steken/krampjes en ondertussen al 4 dagen misselijk, gisteren duizelig en vandaag een compleet vreemde huilbui zonder aanleiding waarop m’n vriend zei dat we misschien toch maar een testje moeten gaan halen :rolling: Het lijkt me veel te vroeg voor symptomen, maar het houdt me wel bezig zo... m’n NOD zou volgende vrijdag pas zijn, maar door de onregelmatige cyclussen wil ik pas de maandag nadien testen.

Sorry voor m’n lange verhaal en als er geen plek meer is, begrijp ik dat volledig. Maar anders sluit ik graag terug aan bij jullie.

In ieder geval, ik heb jullie bijgelezen en proficiat aan allen die ondertussen een wondertje verwachten :love: en heel veel sterkte voor bij wie het tegen zat. Ik denk aan jullie!
Alle reacties Link kopieren
Welkom terug @blijebeer!, wat mij betreft schrijf je gewoon weer gezellig mee.
Hopelijk zijn je waardes komende week goed, maar wat je schrijft over de misselijkheid is wel hoopvol:). Is er niks op tegen om zwanger te zijn terwijl je de waardes nog niet weet? Hopelijk is alles goed en mag je snel zwanger worden!

Hoe gaat het met alle zwangere dames?
Ik verwacht 17 juli pas mijn eisprong, dus wacht (on)geduldig af..
Alle reacties Link kopieren
Roanna, fijn dat jullie er weer voor kunnen gaan!
En Ariel, wat een lange cyclus dit keer dan zeg.

Lala-bloem, hoe was jouw test zaterdag nog?

Aquarium, wij zouden naar Tsjechië gaan deze zomer, deels al gereserveerd en zoals het er nu uit ziet, mogen we gewoon gaan. Denk dat we dat dan ook gewoon doen, hoewel ik het wel spannend vind. Verloskundige gevraagd en die zag in ieder geval geen problemen. Ze raadde wel absoluut af om in het buitenland kraanwater te drinken.

Blijebeer, leuk dat je weer iets laat horen! De symptomen klinken wel goed, ook al is het nog wat vroeg. Kan me indenken dat hormonen wat extra binnenkomen bij jou door schildklier. Hoe gaat het nu? En natuurlijk mag je wat mij betreft gewoon weer meeschrijven!

L261994, succes met wachten!
Hier gaat het goed hoor, voornamelijk last van mijn borsten maar op aanraden een zwangerschapsbh gekocht en dat scheelt echt de wereld. Beetje vroeg misschien, maar het helpt wel :-D .
Aquarium wat heerlijk lekker samen op vakantie! Wij hebben een vakantie eind sept gepland staan (verre reis in de richting van Amerika) ga er maar vanuit dat dit niet doorgaat. We willen dan wel graag iets anders nog met zn tweetjes doen.

Blijebeer; wat een goed nieuws! Natuurlijk mag je mee schrijven. Nog even afwachten dus deze maand, ik hoop het voor je!

L261994: wachten duurt lang he..

https://www.mupload.nl/img/fmwdtb7u49.jpeg
Dit is de test van zaterdag! ben nu gestopt. Dinsdag 28 juli eerste afspraak bij vk!
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel @L261994! Ik kreeg vorige keer groen licht van de arts om er voor te gaan. Kans zou enkel lager liggen dat het lukt zolang mijn waardes nog niet stabiel zijn (en ook moeilijker om zwanger te blijven), maar ze kon niet zeggen hoelang dit duurt. Het kan zomaar dat mijn waardes ondertussen al goed zijn, maar voor hetzelfde kan dit 2 jaar duren... afwachten dus. Ik verwacht eind deze week de resultaten daarvan te weten.
Voor jou nog even wachten tot de 17e dus? In tussentijd iets speciaal gepland om het wachten makkelijker uit te zitten?

@Nickii, had er nog niet bij stilgestaan wat je daar zegt. Geen idee of ik harder op hormonen reageer en daardoor mss al symptomen kan ervaren. Het voelt in ieder geval heel anders dan symptomen door m’n medicatie. Vanochtend weer misselijk en een emotioneel wrak :rolling: m’n vriend lijkt zo hulpeloos dan. Arme mannen :there: Als blijkt dat ik nu nog niet zwanger ben moet ik toch met een goed excuus gaan komen voor m’n vreemd emotioneel gedrag denk ik, haha.

@aquarium en @lala-bloem, wat leuk die geplande vakanties! Wij hebben in september samen een weekje vrij, maar nog geen plannen gemaakt.

@lala-bloem, Wat fijn, je test ziet er goed uit! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Lala-bloem, dat is een mooie test en fijn dat je de 28e bij de verloskundige terecht kunt!

Blijebeer, wel lastig hoor, zo emotioneel zijn en misselijk. Hopelijk een goed teken voor de test volgende week!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven