Automatisch Schrift
zaterdag 27 juni 2020 om 17:34
Zijn hier ook mensen die zich bezig houden met spirituele zaken?
Ik verdiep me sinds 17 jaar ongeveer in alles wat met zielen te maken heeft. Heb in die jaren ook een relatie gehad met mijn tweelingziel.
Nu ben ik sinds een tijdje bezig met 'automatisch Schrift'. Het was even oefenen (ook om geen slechte dingen op te pikken). Ik kwam in het begin die trance niet meer uit en zag de hele wereld wazig. Maar kreeg wel allemaal dingen door die ik zelf onmogelijk wist. Was heel bijzonder maar in die trance is niet handig te leven op aarde. Het is een beetje alsof je high bent de hele dag.
Nu kan ik inmiddels makkelijk in en uit de trance stappen. En we komen hele mooie teksten op papier. Dingen uit vorige levens, wijze lessen, dingen die nog komen gaan.
Ik heb nu 1 'energie' die steeds met je communiceert. Ik heb me laten vertellen dat het mijn gids is.
Maar ik ben benieuwd hoe anderen er tegenaan kijken. Wie of wat communiceert er met mij?
Ik verdiep me sinds 17 jaar ongeveer in alles wat met zielen te maken heeft. Heb in die jaren ook een relatie gehad met mijn tweelingziel.
Nu ben ik sinds een tijdje bezig met 'automatisch Schrift'. Het was even oefenen (ook om geen slechte dingen op te pikken). Ik kwam in het begin die trance niet meer uit en zag de hele wereld wazig. Maar kreeg wel allemaal dingen door die ik zelf onmogelijk wist. Was heel bijzonder maar in die trance is niet handig te leven op aarde. Het is een beetje alsof je high bent de hele dag.
Nu kan ik inmiddels makkelijk in en uit de trance stappen. En we komen hele mooie teksten op papier. Dingen uit vorige levens, wijze lessen, dingen die nog komen gaan.
Ik heb nu 1 'energie' die steeds met je communiceert. Ik heb me laten vertellen dat het mijn gids is.
Maar ik ben benieuwd hoe anderen er tegenaan kijken. Wie of wat communiceert er met mij?

zaterdag 27 juni 2020 om 18:26
Mooie teksten, wijze lessen, energie. Alsof ze het over het forum heeft.
Damned if I don’t

zaterdag 27 juni 2020 om 18:29
Nee natuurlijk niet. Die mensen hebben helemaal geen tijd, die zitten de hele dag fruit te eten.

zaterdag 27 juni 2020 om 18:33
Dat heeft toch een heel andere betekenis aan ‘dagelijks 2 stuks fruit’.Lady*Voldemort schreef: ↑27-06-2020 18:29Nee natuurlijk niet. Die mensen hebben helemaal geen tijd, die zitten de hele dag fruit te eten.

zaterdag 27 juni 2020 om 18:39
Lady*Voldemort schreef: ↑27-06-2020 18:25Oh, nou snap ik het
Die Lees Ook lui doen ook aan Automatisch Schrift!
Toch een leerzaam topic dit, uiteindelijk.

zaterdag 27 juni 2020 om 19:02
maar daarmee val je algauw in hetzelfde patroon. Ik ben van mezelf nogal negatief en mijn tweelingziel ook, dat is niet fijn zoveel negativiteit. Je kan beter op zoek gaan naar je tegenziel

zaterdag 27 juni 2020 om 20:00
Automatisch uit je onderarm geschud?
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 27 juni 2020 om 20:13
Ik wil de volgende keer geen probleem zijn ze het zelf ook niet zo heel goed dat je het toch wel een beetje van de rest van de wereld naar jouw maatstaven moet je wel inval in de rest van de wereld naar jouw maatstaven.

zaterdag 27 juni 2020 om 20:17
Die tekst slaat echt op mijn leven. Bijna eng dit.captain_hindsight schreef: ↑27-06-2020 20:13Ik wil de volgende keer geen probleem zijn ze het zelf ook niet zo heel goed dat je het toch wel een beetje van de rest van de wereld naar jouw maatstaven moet je wel inval in de rest van de wereld naar jouw maatstaven.