Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

zaterdag 27 juni 2020 om 17:03
Oudste zoon van Rosanna Kluivert? Rachel en Rosanna zijn heel dikke vriendinnen.watdachtjehiervan schreef: ↑27-06-2020 15:05Ik moest even google wie Nino is. Ik had nog nooit van hem gehoord.

zaterdag 27 juni 2020 om 17:12
Geen idee. Een mens kan veranderen in de loop der tijd. Toen ze elkaar leerden kennen waren ze gemaakt voor elkaar. Maar hoe het nu is geen idee.
zaterdag 27 juni 2020 om 19:02
Jazeker. Bij beau.watdachtjehiervan schreef: ↑27-06-2020 14:03Als hij dat laatste echt heeft gezegd dan is het een eng naar mannetje.
zaterdag 27 juni 2020 om 22:30
Er is iets met hem. Ik vind hem heel eng. Denk dat hij Rachel veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te oud vind zeg maar.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
zondag 28 juni 2020 om 11:03
Wesley over Yolanthe:
Wesley had al een zoon, Jessey, uit een eerdere relatie. Het contact tussen vader en zoon was echter niet goed. Yolanthe bracht daar verandering in door met Jesseys moeder te praten. "Zonder haar had ik hem misschien jaren niet gezien. Ze vloog van land naar land om hem op te halen en na een paar dagen weer veilig thuis te brengen. Niets was haar te veel."
Wesley had al een zoon, Jessey, uit een eerdere relatie. Het contact tussen vader en zoon was echter niet goed. Yolanthe bracht daar verandering in door met Jesseys moeder te praten. "Zonder haar had ik hem misschien jaren niet gezien. Ze vloog van land naar land om hem op te halen en na een paar dagen weer veilig thuis te brengen. Niets was haar te veel."
zondag 28 juni 2020 om 11:26
Berouw komt na de zonde....echt een eikel eerste klas. En dan ook nog geld verdienen aan haar verdriet. Hoop echt dat ze slimmer is dan Mo en gewoon gaat scheiden.minnimouse schreef: ↑28-06-2020 11:03Wesley over Yolanthe:

zondag 28 juni 2020 om 13:48
minnimouse schreef: ↑28-06-2020 11:03Wesley over Yolanthe:
Wat een verschrikkelijke domme man is het dat hij yo zo heeft behandeld.
Ik had al een hele goede indruk van haar na die RL serie. En natuurlijk was zij zich bewust van de camera's maar ze kwam op mij heel lief en oprecht over maar ook haar schoonfamilie was lief naar haar toe. Kon niets ontdekken wat niet echt was aan hun.
zondag 28 juni 2020 om 14:40
Ik heb gisteren gekeken. Ik vond dat stuk over de uitzending van Beau best heftig/bizar. Wie bedenkt dan zo n item denk ik dan ? En die zus en moeder zouden toch ook beter moeten weten ?vivapimpelmees schreef: ↑27-06-2020 10:41Iemand de docu van Fred van Leer gezien?
Aanrader.
Maar wat ik té grappig vond... Fred laat zien dat hij naar een kliniek gaat om botox te krijgen, en wie komt ie daar tegen? Frans Bauer! Die ook ruiterlijk toegaf al jaren te botoxen.

zondag 28 juni 2020 om 15:15
Ja, ik heb de docu vanmiddag gekeken. Ik stond er ook wel even van te kijken dat ie Frans Bauer daar tegenkwam!vivapimpelmees schreef: ↑27-06-2020 10:41Iemand de docu van Fred van Leer gezien?
Aanrader.
Maar wat ik té grappig vond... Fred laat zien dat hij naar een kliniek gaat om botox te krijgen, en wie komt ie daar tegen? Frans Bauer! Die ook ruiterlijk toegaf al jaren te botoxen.
De docu is trouwens ook echt een aanrader. Ik herken mezelf ook wel in bepaalde dingen waar hij zelf ook mee worstelt/worstelde.
zondag 28 juni 2020 om 17:20
Ja dat denk ik wel
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.

zondag 28 juni 2020 om 17:27
De docu is alleen op Videoland te zien toch?Kwebbeltje91 schreef: ↑28-06-2020 15:15Ja, ik heb de docu vanmiddag gekeken. Ik stond er ook wel even van te kijken dat ie Frans Bauer daar tegenkwam!
De docu is trouwens ook echt een aanrader. Ik herken mezelf ook wel in bepaalde dingen waar hij zelf ook mee worstelt/worstelde.
zondag 28 juni 2020 om 17:30
Dan is ze echt gek
zondag 28 juni 2020 om 17:32
Ik heb dat idd eerder gelezen dat hij in het echt iets heel aantrekkelijks heeft.

zondag 28 juni 2020 om 18:06
Ja klopt.
Maar je kan 2 weken gratis kijken

Dat wilde ik eerst ook doen maar er staan best leuke dingen op. Ook series van vroeger.

zondag 28 juni 2020 om 18:07
Je kan videoland 2 weken gratis bekijkenIntotheunknown schreef: ↑28-06-2020 17:27Die docu over Fred is alleen via Videoland te zien hè? Wel jammer! Zou hem ook graag kijken

zondag 28 juni 2020 om 19:13
Ben de documentaire van Fred van Leer aan het bekijken. Ook wel grappig om Rotterdam zo te zien. En zijn opmerking de volgende keer mag ik de vakantie uitzoeken tegen zijn beste vriend.
Gaan we naar Terschelling, nee beter we gaan naar Rotterdam-Zuid, goed eten en lekker dichtbij...hahahahaha...
En wat iemand hier eerder opmerkte ik herken ook veel in zijn worsteling en eerlijk gezegd geeft het mij ook wel kracht om de dingen door te zetten die ik zo graag wil doen.
Echt een aanrader die Fred!
Gaan we naar Terschelling, nee beter we gaan naar Rotterdam-Zuid, goed eten en lekker dichtbij...hahahahaha...
En wat iemand hier eerder opmerkte ik herken ook veel in zijn worsteling en eerlijk gezegd geeft het mij ook wel kracht om de dingen door te zetten die ik zo graag wil doen.
Echt een aanrader die Fred!

zondag 28 juni 2020 om 19:41
Ja ik ook. Ik kijk nu ook.Kwebbeltje91 schreef: ↑28-06-2020 19:40Fred is echt tof
Toen ie net bekend werd vond ik hem best irritant, maar de laatste jaren ga ik hem steeds meer waarderen.