Vraag aan de vrouwen

28-06-2020 12:10 148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag vrouwen.
Ik weet niet of dit de juiste plek is maar ik heb als man een vraag.

Ik ben samen met de allerleukste en liefste vrouw die er bestaat maar we stuiten op een discussie die nu zo ver gaat dat we er niet meer uitkomen.

Mijn vrouw ziet er altijd perfect uit, superleuke kleding en altijd verzorgt. Op dit moment zijn we ook 6 maanden zwanger van ons eerste kindje samen. Daarnaast hebben we nog 5 kinderen uit onze vorige relatie. Ze houd van haar lichaam en draagt eigenlijk altijd rokjes. Dit is geen probleem voor mij maar soms heeft ze een jurk/rok aan waarbij ze nog niet voorover kan leunen zonder dat alles te zien is. Dit gebeurt ook thuis en daar heb ik geen probleem mee, wel als er visite is. Ik verbied haar dit absoluut niet maar wijs haar er wel op dat ze in sommige kleding rekening moet houden met wat ze laat zien. Zeker omdat ze het zelf vaak niet in de gaten heeft en dat kan ik haar niet kwalijk nemen maar ben van mening dat ik als man zijnde hier wel iets van mag zeggen. Ik ben een man en weet als geen ander dat mannen iedere kans zullen benutten om een glimp onder de rok van een vrouw op te vangen. Dit is iets waar ik misschien wel jaloers op ben maar ik vind het geen prettige gedachte. Dit probeer ik haar duidelijk te maken maar stuit dan op een hele heftige reactie vanuit haar. Er worden dan dingen geroepen als dat ik ziekelijk jaloers ben, haar in haar vrijheid belemmer en de controle wil hebben. Dit is niet mijn punt dat ik wil maken.

Hoe denken jullie vrouwen over zo een kwestie?
Mag ik als man hier begrip voor vragen of is dit een taboe en moet ik maar de andere kant opkijken als ik zie dat andere mannen alles kunnen zien?
Ik ben heel benieuwd.
Alvast dank!
lilalinda schreef:
28-06-2020 14:00
Ligt er ook wel aan, wat jij zei
Schat, weet je dat je wat inkijk hebt is toch anders dan

Schat wil je je kut niet aan de hele buurt tonen??
:cheers:
Ik mag toch hopen dat mijn man me er op wijst als je mn kont ziet als ik buk met een rokje aan.
veensteker schreef:
28-06-2020 13:52
Heeft ze wel in de gaten hoeveel ze laat zien als ze bukt? Misschien denkt ze dat je overdrijft. Maak eens een foto hoe het eruit ziet als ze bukt en laat haar dat zien.

Ja, dat gaat vast helpen.
Draag de volgende keer dat jullie visite krijgen een hele strakke zwemslip en een snorkel. Als ze dan commentaar geeft dan zeg je dat je toch zeker zelf wel mag bepalen wat je draagt.
missy-81 schreef:
28-06-2020 12:35
Ze is moeder en is zwanger. Dan vind ik persoonlijk dat het niet meer kan om te korte rokjes/jurkjes té dragen.
.
Oh joepie, ik ben niet zwanger en geen moeder, dus mag ik korte rokjes dragen :cheer2: :cheer2:

Wat een idiotie dat je als moeder je anders zou moeten gaan kleden.

To, je kunt haar erop wijzen dat ze onbedoeld meer laat zien. Vervolgens mag je vrouw zelf beslissen of ze iets met je opmeting doet of niet.
Nice try ;)
Alle reacties Link kopieren
DontYouHatePants schreef:
28-06-2020 13:49
waar maakt ze je dan allemaal voor uit als je er wat van zegt?

Tuurlijk heeft ze het recht om aan te trekken wat ze wil.
Net zoals dat anderen het recht hebben er wat van te vinden.

Mijn mening, ik vind het niet kunnen om iedereen te flashen.
Ik zou er ongemakkelijk door worden als ik ongevraagd iemands doos te zien kreeg nietsvermoedend bij een kopje koffie op visite.
Waarom is dat nodig, krijgt ze niet genoeg aandacht?

Ik krijg inderdaad naar mijn hoofd dat ij ziekelijk jaloers ben, een psycholoog nodig heb, haar claimed, controle wil hebben en haar vrijheid ontneem.

Nogmaals, Ik word niet boos, verbied haar niks en zal haar altijd laten dragen wat ze wilt. Ik wijs haar alleen op het feit dat als ze bukt (en dat doet ze veel zonder dat ze het blijkbaar in de gaten heeft) de complete achterkant te zien is. En vraag alleen of ze hier rekening mee wilt houden.

Ordinair is ze zeker niet, ze ziet er juist altijd super uit. En ik heb geen moeite met korte rokjes of jurken. Ze heeft het gewoon niet in de gaten als ze bukt. Maar het gaat mij puur en alleen om haar reactie. Ze kan en mag het niet met me eens zijn en dat mag ze ook zeggen op een normale manier zoals ik het haar ook op een normale manier aangeef. Maar ik snap de boosheid niet.
Alle reacties Link kopieren
Dit heb je al eens gevraagd ouwe fappert.
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren
RikM schreef:
28-06-2020 14:09
Draag de volgende keer dat jullie visite krijgen een hele strakke zwemslip en een snorkel. Als ze dan commentaar geeft dan zeg je dat je toch zeker zelf wel mag bepalen wat je draagt.
Er bestaat de kans dat jij daar dan met je gele strakke zwemslip met string de koffie in staat te gieten gebukte houding bijgiet en zij het met haar ordinaire inslag het hartstikke mooi vindt.
En dan? Wat wordt dan de de volgende move?
babbeleo schreef:
28-06-2020 14:21
Er bestaat de kans dat jij daar dan met je gele strakke zwemslip met string de koffie in staat te gieten gebukte houding bijgiet en zij het met haar ordinaire inslag het hartstikke mooi vindt.
En dan? Wat wordt dan de de volgende move?
Stomende zwemslip seks natuurlijk, duh :lol:
Alle reacties Link kopieren
Deze vraag is niet zo lang geleden al eens geweest. Ik ben niet goed in zoeken maar ga het proberen.
Alle reacties Link kopieren
Maar dat bukken en spreiden in te korte rokken en jurkjes, doet ze dat ook als ze de auto staat te wassen?
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
apestaartje30 schreef:
28-06-2020 14:27
Deze vraag is niet zo lang geleden al eens geweest. Ik ben niet goed in zoeken maar ga het proberen.
Niet door mij. Ben sinds vandaag pas geregistreerd... heb hier nog nooit gezeten.
Alle reacties Link kopieren
Als ik dit topic zo lees, denk ik dat TO zich inderdaad niet echt bemoeit met hoe zijn vrouw zicht kleedt. Dat maakt zij zelf wel uit.
Maar ik kan me voorstellen dat als ze bukt als er bezoek is en dan ook nog een kort rokje en een string aan heeft, dat hij zich daaraan stoort. Maar ja ik ben man, vrouwen kunnen dat beter beoordelen.
babbeleo schreef:
28-06-2020 14:21
Er bestaat de kans dat jij daar dan met je gele strakke zwemslip met string de koffie in staat te gieten gebukte houding bijgiet en zij het met haar ordinaire inslag het hartstikke mooi vindt.
En dan? Wat wordt dan de de volgende move?

Dan kun je met een gerust hart de scheiding aanvragen.
RikM schreef:
28-06-2020 14:09
Draag de volgende keer dat jullie visite krijgen een hele strakke zwemslip en een snorkel. Als ze dan commentaar geeft dan zeg je dat je toch zeker zelf wel mag bepalen wat je draagt.
:lol:
creativeguy schreef:
28-06-2020 14:34
Als ik dit topic zo lees, denk ik dat TO zich inderdaad niet echt bemoeit met hoe zijn vrouw zicht kleedt. Dat maakt zij zelf wel uit.
Maar ik kan me voorstellen dat als ze bukt als er bezoek is en dan ook nog een kort rokje en een string aan heeft, dat hij zich daaraan stoort. Maar ja ik ben man, vrouwen kunnen dat beter beoordelen.
Want alle vrouwen zijn net als hij? Of jij? Of andere vrouwen?
Alle reacties Link kopieren
Geen idee wat jij bedoelt met dat je het haar op een normale manier aangeeft. Maar als je haar zo boos maakt, was het vast niet alleen de opmerking 'Ik zie je onderbroek'. Haar advies om eens met een psycholoog te gaan praten over je eigen onzekerheid, vind ik zo gek nog niet.
Dubbel
anoniem_354676 wijzigde dit bericht op 28-06-2020 14:45
99.14% gewijzigd
diyer schreef:
28-06-2020 14:39
Je mag er een mening over hebben, maar daar houdt het op. Mijn ex had niet hetzelfde probleem, want ik droeg niet echte korte rokjes. Maar ik was niet echt heel erg bezig met zichtbaarheid en zat gemakkelijk te ‘mannelijk’ of deed spelletjes mee met de kinderen, waardoor ik ook met een rok in bijzijn van visite over dingen heenklom met de koters. Mijn ex vond me vaak niet Lady like. En ik probeerde er heus wel aan te denken, maar als het niet altijd lukte, jammer dan. Als mijn ex daar een hoog oplopende ruzie voor over gehad zou hebben, dan had hij toch wel een probleempje.
Dus laat het los, je woont godzijdank in Nederland en het is vooral aan die mannen om dan maar niet te gleuren. Ik ga ook niet naar een vent z’n kruis staren als ze met een balletpanty wielrenbroekje voor me staan. Is ook nogal in your face, maar dan wél geaccepteerd. Tis uiteindelijk maar een onderbox hoor. Als een vent daar niet mee kan omgaan is dat zijn issue
Persoonlijk snap ik TO wel. Ik zie het ook als een vorm van respect naar je partner, dat je geen aandacht gaat zitten vragen door zulke korte rokjes/jurkjes aan te trekken. Nog los van de mannen, het staat gewoon ordinair. En daar mag best wat van gezegd worden.
Mayk2020 schreef:
28-06-2020 14:16
Ik krijg inderdaad naar mijn hoofd dat ij ziekelijk jaloers ben, een psycholoog nodig heb, haar claimed, controle wil hebben en haar vrijheid ontneem.

Nogmaals, Ik word niet boos, verbied haar niks en zal haar altijd laten dragen wat ze wilt. Ik wijs haar alleen op het feit dat als ze bukt (en dat doet ze veel zonder dat ze het blijkbaar in de gaten heeft) de complete achterkant te zien is. En vraag alleen of ze hier rekening mee wilt houden.

Ordinair is ze zeker niet, ze ziet er juist altijd super uit. En ik heb geen moeite met korte rokjes of jurken. Ze heeft het gewoon niet in de gaten als ze bukt. Maar het gaat mij puur en alleen om haar reactie. Ze kan en mag het niet met me eens zijn en dat mag ze ook zeggen op een normale manier zoals ik het haar ook op een normale manier aangeef. Maar ik snap de boosheid niet.
Als dat haar reactie is na een heel terloopse opmerking dat ze wat inkijk heeft, dan heeft zij een probleem. Waarbij zwangerschapshormonen wel een verzachtende omstandigheid zijn qua al te fel gedrag.
Maar als de manier waarop jij haar jouw mening probeert op te dringen een oorzaak is voor haar reactie, dan heb jij een probleem. En hoezeer jullie kennelijk samen zwanger zijn, ik vermoed dat de zwangerschapshormonen geheel bij haar liggen.
lilalinda schreef:
28-06-2020 14:00
Ligt er ook wel aan, wat jij zei
Schat, weet je dat je wat inkijk hebt is toch anders dan

Schat wil je je kut niet aan de hele buurt tonen??
Schat, ik kan nog niet zo goed liplezen... blijf nog even zo staan, dan zoek ik het even op op internet
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
28-06-2020 14:39
Geen idee wat jij bedoelt met dat je het haar op een normale manier aangeeft. Maar als je haar zo boos maakt, was het vast niet alleen de opmerking 'Ik zie je onderbroek'. Haar advies om eens met een psycholoog te gaan praten over je eigen onzekerheid, vind ik zo gek nog niet.

Ik zeg alleen; schat ik kan alles zien. Niet meer of minder. Maar de reactie die ik terug krijg kan ik dan echt niet plaatsen.
Misschien ben ik dan de enige maar als mijn vrouw mij iets aangeeft, denkik erover na, probeer rekening te houden en luister. Ben ik het er dan niet mee eens geef ik dat ook normaal aan.
‘Vragen’ of ze er rekening mee wil houden is natuurlijk gewoon een verkapt commando.
Daarbij kan ik me niet voorstellen dat ze dat allemaal tegen je zegt nav een keertje zeggen dat haar onderbroek zichtbaar is als ze bukt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven