Vraag aan de vrouwen

28-06-2020 12:10 148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag vrouwen.
Ik weet niet of dit de juiste plek is maar ik heb als man een vraag.

Ik ben samen met de allerleukste en liefste vrouw die er bestaat maar we stuiten op een discussie die nu zo ver gaat dat we er niet meer uitkomen.

Mijn vrouw ziet er altijd perfect uit, superleuke kleding en altijd verzorgt. Op dit moment zijn we ook 6 maanden zwanger van ons eerste kindje samen. Daarnaast hebben we nog 5 kinderen uit onze vorige relatie. Ze houd van haar lichaam en draagt eigenlijk altijd rokjes. Dit is geen probleem voor mij maar soms heeft ze een jurk/rok aan waarbij ze nog niet voorover kan leunen zonder dat alles te zien is. Dit gebeurt ook thuis en daar heb ik geen probleem mee, wel als er visite is. Ik verbied haar dit absoluut niet maar wijs haar er wel op dat ze in sommige kleding rekening moet houden met wat ze laat zien. Zeker omdat ze het zelf vaak niet in de gaten heeft en dat kan ik haar niet kwalijk nemen maar ben van mening dat ik als man zijnde hier wel iets van mag zeggen. Ik ben een man en weet als geen ander dat mannen iedere kans zullen benutten om een glimp onder de rok van een vrouw op te vangen. Dit is iets waar ik misschien wel jaloers op ben maar ik vind het geen prettige gedachte. Dit probeer ik haar duidelijk te maken maar stuit dan op een hele heftige reactie vanuit haar. Er worden dan dingen geroepen als dat ik ziekelijk jaloers ben, haar in haar vrijheid belemmer en de controle wil hebben. Dit is niet mijn punt dat ik wil maken.

Hoe denken jullie vrouwen over zo een kwestie?
Mag ik als man hier begrip voor vragen of is dit een taboe en moet ik maar de andere kant opkijken als ik zie dat andere mannen alles kunnen zien?
Ik ben heel benieuwd.
Alvast dank!
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
28-06-2020 14:56
‘Vragen’ of ze er rekening mee wil houden is natuurlijk gewoon een verkapt commando.
Daarbij kan ik me niet voorstellen dat ze dat allemaal tegen je zegt nav een keertje zeggen dat haar onderbroek zichtbaar is als ze bukt.

Kan ik me ook niet voorstellen, daarom vraag ik het omdat het mij toch wel heel overdreven lijkt. En hoezo is dat een commando?? Dit mag je in een relatie niet vragen? Om rekening met elkaar te houden?
Ik loop me te verbazen hoeveel mensen hier het blijkbaar compleet normaal vinden dat je iets aantrekt waar visite bij is waar je doos elke keer bij het bukken te zien is.
Bij hun krijg je niet alleen koffie maar ook een gratis peepshow.
Ordinaire toestand. Geef mijn bakkie koffie maar aan de buurman.
Mayk, het interesseert haar niet.
Niet het feit dat haar doos voor iedereen te zien is
en niet wat jij ervan vindt.
Succes ermee.
missy-81 schreef:
28-06-2020 12:35
Mijn mening is, dat je er zeker iets van mag zeggen. Jou reden vind ik ook heel legitiem. Ze is moeder en is zwanger. Dan vind ik persoonlijk dat het niet meer kan om te korte rokjes/jurkjes té dragen.

Buiten dat vind ik tekort bij,bijna, geen een vrouw echt staan. Maar dat is mijn persoonlijke mening. Dus nee ik vind dat je hier in echt wel een goed punt hebt.
Ik ben het het helemaal met je eens, behalve dat ik vind dat zwanger of niet niks uitmaakt. Een rokje waarbij je alles zit zitten/hangen als er visite is, is gewoon ordinair.
Mayk2020 schreef:
28-06-2020 14:59
Kan ik me ook niet voorstellen, daarom vraag ik het omdat het mij toch wel heel overdreven lijkt. En hoezo is dat een commando?? Dit mag je in een relatie niet vragen? Om rekening met elkaar te houden?
Ja hoor. En dan mag zij er voor kiezen dit niet te doen, maar dat is schijnbaar niet de bedoeling. Ze moet luisteren.
Wat is er sowieso erg aan een onderbroek? Waarom maak je je daar zo druk om?

Je zal vaker claimen en afdwingen denk ik, anders zou ze dat niet zeggen.
DontYouHatePants schreef:
28-06-2020 15:10
Ik loop me te verbazen hoeveel mensen hier het blijkbaar compleet normaal vinden dat je iets aantrekt waar visite bij is waar je doos elke keer bij het bukken te zien is.
Bij hun krijg je niet alleen koffie maar ook een gratis peepshow.
Ordinaire toestand. Geef mijn bakkie koffie maar aan de buurman.
Mayk, het interesseert haar niet.
Niet het feit dat haar doos voor iedereen te zien is
en niet wat jij ervan vindt.
Succes ermee.
Heeft ze geen ondergoed aan dan?
Alle reacties Link kopieren
Als het al waar is dat je alles ziet, ze heeft ondergoed aan, neem ik aan? Nou verschrikkelijk. Of is het alleen een stukje bovenbeen Mss?
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
28-06-2020 15:15
Heeft ze geen ondergoed aan dan?
Dit
Dús
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
eens met rikm dat de volgende keer dat jullie visite hebben jij er ook geen rekening mee houdt qua outfit of zij zich schaamt of niet, je kunt vast wel iets verzinnen of koop crocs, succes gegarandeerd.
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Nemain• schreef:
28-06-2020 15:14
Ja hoor. En dan mag zij er voor kiezen dit niet te doen, maar dat is schijnbaar niet de bedoeling. Ze moet luisteren.
Wat is er sowieso erg aan een onderbroek? Waarom maak je je daar zo druk om?

Je zal vaker claimen en afdwingen denk ik, anders zou ze dat niet zeggen.

Wederom, ze hoeft niet te luisteren. Ze moet doen wat ze wilt met mijn opmerking. Maar waar die woede vandaan komt snap ik niet. Dat is mijn punt. Wel lezen als je reageert. Vraag hier alleen of het normaal is dat je dit aangeeft aan je partner en of de tegenreactie dan normaal is.
Mayk2020 schreef:
28-06-2020 15:18
Wederom, ze hoeft niet te luisteren. Ze moet doen wat ze wilt met mijn opmerking. Maar waar die woede vandaan komt snap ik niet. Dat is mijn punt. Wel lezen als je reageert. Vraag hier alleen of het normaal is dat je dit aangeeft aan je partner en of de tegenreactie dan normaal is.
Daar kan toch alleen zij antwoord op geven?
Wat je normaal vindt in een relatie kan je ook alleen zelf bepalen.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
28-06-2020 15:17
Als het al waar is dat je alles ziet, ze heeft ondergoed aan, neem ik aan? Nou verschrikkelijk. Of is het alleen een stukje bovenbeen Mss?

Jij showt je ondergoed ook aan iedereen begrijp ik?
Alle reacties Link kopieren
Ligt eraan hoevaak je dit 'aangeeft'.
Life is short. Eat dessert first.
Nemain• schreef:
28-06-2020 15:15
Heeft ze geen ondergoed aan dan?
O ze toont alleen maar ongevraagd haar slipje bij het bukken?
Nou dan is het helemaal niet ordinair ineens.
Mayk2020 schreef:
28-06-2020 15:19
Jij showt je ondergoed ook aan iedereen begrijp ik?
Als het per ongeluk gebeurt zou het me niets boeien inderdaad. Of vind jij dat ze in een badpak ook aan het kutje flashen is?
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
28-06-2020 15:20
Ligt eraan hoevaak je dit 'aangeeft'.
In 2 jaar tijd misschien 4-5x voorgekomen
Alle reacties Link kopieren
Mayk2020 schreef:
28-06-2020 14:55
Ik zeg alleen; schat ik kan alles zien. Niet meer of minder. Maar de reactie die ik terug krijg kan ik dan echt niet plaatsen.
Misschien ben ik dan de enige maar als mijn vrouw mij iets aangeeft, denkik erover na, probeer rekening te houden en luister. Ben ik het er dan niet mee eens geef ik dat ook normaal aan.
Heb je haar ook ooit gevraagd waarom ze zegt dat je ziekelijk jaloers bent, een psycholoog nodig hebt, haar claimed, controle wil hebben en haar vrijheid ontneemt?

Als dat een reactie is op een doodnormaal 'Schat, ik kan alles zien', is er iets goed mis met haar. Of met jou. Het klinkt namelijk alsof jouw opmerking de druppel was die de emmer deed overlopen.
DontYouHatePants schreef:
28-06-2020 15:20
O ze toont alleen maar ongevraagd haar slipje bij het bukken?
Nou dan is het helemaal niet ordinair ineens.
Ik heb niets gezegd over wel of niet ordinair, of wel?
Alle reacties Link kopieren
Hebben we het over een doorsnee onderbroek of een kanten stringetje dan wel eetbaar ondergoed met open kruis?

Ik zou je niet druk maken trouwens. Straks met kraamverband erin kijkt er geen vent meer naar.
Alle reacties Link kopieren
Mayk2020 schreef:
28-06-2020 15:19
Jij showt je ondergoed ook aan iedereen begrijp ik?
Als je dit echt maar één keer aangegeven hebt en ze reageert zo boos dan zou je nog altijd rustig kunnen vragen waarom ze zo boos wordt.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Mayk2020 schreef:
28-06-2020 15:20
In 2 jaar tijd misschien 4-5x voorgekomen
Lange dracht
Alle reacties Link kopieren
Vraag haar gewoon of ze een witte legging aan wil doen. Schijnt ook te werken als anti-conceptie.
Nemain• schreef:
28-06-2020 15:21
Ik heb niets gezegd over wel of niet ordinair, of wel?
En, vind je het ordinair dan of niet?
DontYouHatePants schreef:
28-06-2020 15:24
En, vind je het ordinair dan of niet?
Is dat relevant dan?
Alle reacties Link kopieren
DontYouHatePants schreef:
28-06-2020 13:56
Ik snap je punt.
Sommige mannen doen extra hun best om onder een rokje te kunnen kijken, niet allemaal nee.
Maar wat ik wilde zeggen is dat vrouw van TO het erg makkelijk maakt om onder het rokje te kijken.
Sterker nog, je hebt eigenlijk geen keus. Het onder het rokje staat de vaatwasser voor je neus in te ruimen namelijk.
Sommige mannen zullen dan proberen weg te kijken inderdaad. Lijkt me erg ongemakkelijk allemaal.

Ik lees dit topic en blijf me afvragen: hoe vaak bukt een vrouw zich voor de ogen van een (zittende) man? Gebeurt dit echt zo vaak?

Ik citeer deze opmerking, omdat het hier gaat over de vaatwasser en ik me afvraag hoeveel vreemde mannen er in je keuken staan, als je de vaatwasser in- of uitpakt? En hoeveel zie je dan als man, als je langer bent?

Voor de mensen die steeds zeggen dat je een 'doos' kunt zien: nee, je ziet een onderbroek.

Voor TO: je zegt een keer "schat, weet je dat men, als je bukt, je onderbroek kan zien?" Schat weet dat dan op dat moment en doet ermee wat ze wil. Maar TO, weet je dat als ze naar het zwembad of het strand gaat of waar dan ook waar ze in bikini loopt, net zoveel en waarschijnlijk nog meer laat zien? Waar álle mannen met tong op de schoenen (slippers) naar zitten te kijken, kennelijk?

Echt, maak je niet zo druk.
Later is nu
Nemain• schreef:
28-06-2020 15:24
Is dat relevant dan?
voor mijn nieuwsgierigheid wel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven