Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

22-05-2020 11:19 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Rouge__ schreef:
01-07-2020 18:13

persoonlijk snap ik niet waarom je als 16, 20 -jarige al aan de botox gaat...., o_o :-[ dat is toch nooit goed voor je.
dat is om de rimpels die je nog niet hebt te voorkomen natuurlijk ;-)
Yildizlar schreef:
01-07-2020 20:09
Bericht uit 2008 dat heeft ze hopelijk al wel verwerkt.
Hopelijk wel. Maar kan me voorstellen dat zoiets er na al die jaren nog behoorlijk heeft ingehakt.
dolfje schreef:
01-07-2020 19:26
Katrien Duck doet ze me nu aan denken...
Het blijft grappig dat dergelijke dames veelvuldig de health lifestyle en health food promoten, met een gezicht vol botox en lipfillers en nepborsten etc.
dolfje schreef:
01-07-2020 19:26
Katrien Duck doet ze me nu aan denken...
Het blijft grappig dat dergelijke dames veelvuldig de health lifestyle en health food promoten, met een gezicht vol botox en lipfillers en nepborsten etc.
Kwebbeltje91 schreef:
01-07-2020 20:33
Hopelijk wel. Maar kan me voorstellen dat zoiets er na al die jaren nog behoorlijk heeft ingehakt.
Nou zes jaar geleden noemde ze zich ze de gelukkigste vrouw ter wereld dus zal wel mee vallen .
Yildizlar schreef:
01-07-2020 20:36
Nou zes jaar geleden noemde ze zich ze de gelukkigste vrouw ter wereld dus zal wel mee vallen .
Ah.
Yildizlar schreef:
01-07-2020 20:36
Dat gun ik haar van harte, ik heb haar boek gelezen. Maar die foto... ze is er niet mooier op geworden. Zonde zeg.
Is dat mens nou echt zo dor en dor verrot of is ze meedogenloos of heeft ze narcistische trekjes of is ze sociaal onhandig of is het gewoon een slecht stuk van de D&D?
Enniewee het zit deze familie niet mee.

https://www.ditjesendatjes.nl/andre-bre ... er-rachel/
Maleficent schreef:
01-07-2020 20:31
dat is om de rimpels die je nog niet hebt te voorkomen natuurlijk ;-)
hahah, verval hou je echt niet tegen :bonk:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
02-07-2020 13:07
hahah, verval hou je echt niet tegen :bonk:
Maar het is wel zo hoe jonger je begint met botox hoe minder rimpels je krijgt omdat je de lamgelegde spieren niet meer gebruik maar weet niet hoe zoiets uitpakt na bijvoorbeeld 20 jaar. Denk een beetje een zombielook.
Sjaantje37 schreef:
02-07-2020 13:14
Maar het is wel zo hoe jonger je begint met botox hoe minder rimpels je krijgt omdat je de lamgelegde spieren niet meer gebruik maar weet niet hoe zoiets uitpakt na bijvoorbeeld 20 jaar. Denk een beetje een zombielook.
dat bedoel ik dus, al die moeite voor niks :bonk: :rofl:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Renee* schreef:
02-07-2020 13:02
Is dat mens nou echt zo dor en dor verrot of is ze meedogenloos of heeft ze narcistische trekjes of is ze sociaal onhandig of is het gewoon een slecht stuk van de D&D?
Enniewee het zit deze familie niet mee.

https://www.ditjesendatjes.nl/andre-bre ... er-rachel/
Wat ik weet is dat Rachel indertijd de belangen van Roxanne en Andre behartigde.
Ik vind ze allebei niet te pruimen, maar het schijnt dat Dre wat talentvoller is dan Rox. Dus als je Dre boekte kreeg je Rox erbij en daar moest je dan ook voor betalen.
Monique nam toen het management over en dus kreeg je alleen Dre. Als je terugkijkt, dan denk ik dat inderdaad de carriere van Dre een grote vlucht nam daarna.
Nu dat Rox dezelfde stunt uithaalt door haar verloofde naar voren te schuiven ipv haar moeder zit er wel een kern van waarheid in.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
D'r verdienmodelletjes worden volwassen en maken eigen keuzes dus die geldstroom droogt op. Maar ze kan nog steeds elk jaar Ouwe Andre uitmelken met Holland zingt Hazes en alle merchandiseprullaria en de royalties van al die gecoverde hits. Dus er stroomt nog zat poen binnen om sigaretjes te kopen en de zonnebank in het stopcontact te houden.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
koreana schreef:
02-07-2020 14:03

Monique nam toen het management over en dus kreeg je alleen Dre.
Nu dat Rox dezelfde stunt uithaalt door haar verloofde naar voren te schuiven ipv haar moeder zit er wel een kern van waarheid in.
Vandaar dat ze Monique niet kan luchten of zien.
Toch vind ik het zielig voor haar en ook wat ondankbaar van die koters. Zonder haar zouden ze helemaal niks zijn en al lang in de vergetelheid want zingen kunnen ze allebei niet. Het lijkt me zuur voor haar dat ze die koters eerst maakt en dat een ander vervolgens er de vruchten van plukt en zij de gebeten hond is.

Maar goed, dat neemt niet weg dat ik die hele familie ontzettend overgewaardeerd en vreselijk vind. Ze zijn allemaal lilluk, kunnen eigenlijk niks, zijn bloedordinair en toch worden ze overal door je strot gedouwd.
Am Yisrael Chai!
SweetFirefly schreef:
02-07-2020 15:43
D'r verdienmodelletjes worden volwassen en maken eigen keuzes dus die geldstroom droogt op. Maar ze kan nog steeds elk jaar Ouwe Andre uitmelken met Holland zingt Hazes en alle merchandiseprullaria en de royalties van al die gecoverde hits. Dus er stroomt nog zat poen binnen om sigaretjes te kopen en de zonnebank in het stopcontact te houden.
:HA:
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
fashionvictim schreef:
02-07-2020 15:53
Toch vind ik het zielig voor haar en ook wat ondankbaar van die koters. Zonder haar zouden ze helemaal niks zijn en al lang in de vergetelheid want zingen kunnen ze allebei niet.
Als Rachel niet met Ouwe Hazes was getrouwd zouden we haar ook niet kennen hoor.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
SombraOnline schreef:
01-07-2020 14:11
Ik snap Jessie ook wel. Ze zal vast en zeker heel erg last hebben van genderdysforie en body dysmorphia, maar ze heeft veel jonge volgers. Wat voor een beeld zet ze daarvoor neer?
Ze was al goed zoals ze was. Ik vind haar heel erg doorslaan, maar kan er echt alleen maar triest over voelen. :(
Ja, dat heb ik ook. Vooral omdat ik denk dat het uiteindelijk nooit genoeg gaat zijn om tevreden te zijn. Dat kun je niet oplossen met ingrepen. Therapie lijkt me dan beter, maar ja, wie ben ik.

Ik ben zelf, net als zij, behoorlijk getatoeëerd maar wel echt 12 jaar ouder. En ik weet ook uit ervaring dat je smaak gewoon veranderd daarin, dus daarom zou ik ook steeds willen zeggen, heb toch geduld, je lichaam hoeft niet in één keer vol...
(wat dat ook kost joh, hoe doet ze dat :P)
fashionvictim schreef:
Toch vind ik het zielig voor haar en ook wat ondankbaar van die koters. Zonder haar zouden ze helemaal niks zijn en al lang in de vergetelheid want zingen kunnen ze allebei niet. Het lijkt me zuur voor haar dat ze die koters eerst maakt en dat een ander vervolgens er de vruchten van plukt en zij de gebeten hond is.

Maar goed, dat neemt niet weg dat ik die hele familie ontzettend overgewaardeerd en vreselijk vind. Ze zijn allemaal lilluk, kunnen eigenlijk niks, zijn bloedordinair en toch worden ze overal door je strot gedouwd.
Rox en Dré zijn niet lelijk, hoe kom je daarbij? En Dré kan echt wel zingen hoor.
Oh-happy-day schreef:
02-07-2020 16:56
Rox en Dré zijn niet lelijk, hoe kom je daarbij? En Dré kan echt wel zingen hoor.
Lelijk is misschien een groot woord. Maar je kunt toch moeilijk beweren dat het uitzonderlijk knappe mensen zijn.
En Dré kan vooral heel goed galmen. Rox zingt ronduit vals.
Nothing happens for a reason
alfea schreef:
02-07-2020 16:31
Ja, dat heb ik ook. Vooral omdat ik denk dat het uiteindelijk nooit genoeg gaat zijn om tevreden te zijn. Dat kun je niet oplossen met ingrepen. Therapie lijkt me dan beter, maar ja, wie ben ik.

Ik ben zelf, net als zij, behoorlijk getatoeëerd maar wel echt 12 jaar ouder. En ik weet ook uit ervaring dat je smaak gewoon veranderd daarin, dus daarom zou ik ook steeds willen zeggen, heb toch geduld, je lichaam hoeft niet in één keer vol...
(wat dat ook kost joh, hoe doet ze dat :P)
Sponsorships op YouTube en Instagram. Kan best wat opleveren als je het goed doet...
¡Apagando las luces!
.
sombraonline wijzigde dit bericht op 02-07-2020 17:43
Reden: Dubbel
99.69% gewijzigd
¡Apagando las luces!
fashionvictim schreef:

:applause:
juliet64 schreef:
02-07-2020 17:39
Lelijk is misschien een groot woord. Maar je kunt toch moeilijk beweren dat het uitzonderlijk knappe mensen zijn.
En Dré kan vooral heel goed galmen. Rox zingt ronduit vals.
Oke, maar waarom voor lelijk uitmaken? En galmen of niet, op een feestje doet Dré het goed hoor. Ik zou willen dat ik zo kon galmen.
Oh-happy-day schreef:
02-07-2020 17:58
Oke, maar waarom voor lelijk uitmaken? En galmen of niet, op een feestje doet Dré het goed hoor. Ik zou willen dat ik zo kon galmen.
Dre doet het goed op feestjes omdat hij feestnummers maakt. Hij zal niet bij een crematie gedraaid worden.
Ik sluit me bij mening fv aan.
Ik kan ook best goed galmen, zeker in douche. Maar maakt mij niet tot goede zangeres.
Ik begrijp het echt niet waarom ze in media zo op handen gedragen worden.
Rachel zal wel weer geld nodig hebben, ze is vaak in publiciteit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven