Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!
woensdag 1 juli 2020 om 20:31

woensdag 1 juli 2020 om 20:36
Nou zes jaar geleden noemde ze zich ze de gelukkigste vrouw ter wereld dus zal wel mee vallen .Kwebbeltje91 schreef: ↑01-07-2020 20:33Hopelijk wel. Maar kan me voorstellen dat zoiets er na al die jaren nog behoorlijk heeft ingehakt.

woensdag 1 juli 2020 om 21:04

donderdag 2 juli 2020 om 13:02
Is dat mens nou echt zo dor en dor verrot of is ze meedogenloos of heeft ze narcistische trekjes of is ze sociaal onhandig of is het gewoon een slecht stuk van de D&D?
Enniewee het zit deze familie niet mee.
https://www.ditjesendatjes.nl/andre-bre ... er-rachel/
donderdag 2 juli 2020 om 13:07
hahah, verval hou je echt niet tegenMaleficent schreef: ↑01-07-2020 20:31dat is om de rimpels die je nog niet hebt te voorkomen natuurlijk![]()

Relax we're all crazy, it's not a competition
donderdag 2 juli 2020 om 13:14
donderdag 2 juli 2020 om 13:30
dat bedoel ik dus, al die moeite voor niksSjaantje37 schreef: ↑02-07-2020 13:14Maar het is wel zo hoe jonger je begint met botox hoe minder rimpels je krijgt omdat je de lamgelegde spieren niet meer gebruik maar weet niet hoe zoiets uitpakt na bijvoorbeeld 20 jaar. Denk een beetje een zombielook.

Relax we're all crazy, it's not a competition
donderdag 2 juli 2020 om 14:03
Wat ik weet is dat Rachel indertijd de belangen van Roxanne en Andre behartigde.Renee* schreef: ↑02-07-2020 13:02Is dat mens nou echt zo dor en dor verrot of is ze meedogenloos of heeft ze narcistische trekjes of is ze sociaal onhandig of is het gewoon een slecht stuk van de D&D?
Ik vind ze allebei niet te pruimen, maar het schijnt dat Dre wat talentvoller is dan Rox. Dus als je Dre boekte kreeg je Rox erbij en daar moest je dan ook voor betalen.
Monique nam toen het management over en dus kreeg je alleen Dre. Als je terugkijkt, dan denk ik dat inderdaad de carriere van Dre een grote vlucht nam daarna.
Nu dat Rox dezelfde stunt uithaalt door haar verloofde naar voren te schuiven ipv haar moeder zit er wel een kern van waarheid in.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
donderdag 2 juli 2020 om 15:43
D'r verdienmodelletjes worden volwassen en maken eigen keuzes dus die geldstroom droogt op. Maar ze kan nog steeds elk jaar Ouwe Andre uitmelken met Holland zingt Hazes en alle merchandiseprullaria en de royalties van al die gecoverde hits. Dus er stroomt nog zat poen binnen om sigaretjes te kopen en de zonnebank in het stopcontact te houden.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
donderdag 2 juli 2020 om 15:45
Vandaar dat ze Monique niet kan luchten of zien.
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 2 juli 2020 om 15:53
Toch vind ik het zielig voor haar en ook wat ondankbaar van die koters. Zonder haar zouden ze helemaal niks zijn en al lang in de vergetelheid want zingen kunnen ze allebei niet. Het lijkt me zuur voor haar dat ze die koters eerst maakt en dat een ander vervolgens er de vruchten van plukt en zij de gebeten hond is.
Maar goed, dat neemt niet weg dat ik die hele familie ontzettend overgewaardeerd en vreselijk vind. Ze zijn allemaal lilluk, kunnen eigenlijk niks, zijn bloedordinair en toch worden ze overal door je strot gedouwd.
Maar goed, dat neemt niet weg dat ik die hele familie ontzettend overgewaardeerd en vreselijk vind. Ze zijn allemaal lilluk, kunnen eigenlijk niks, zijn bloedordinair en toch worden ze overal door je strot gedouwd.
Am Yisrael Chai!
donderdag 2 juli 2020 om 15:54
SweetFirefly schreef: ↑02-07-2020 15:43D'r verdienmodelletjes worden volwassen en maken eigen keuzes dus die geldstroom droogt op. Maar ze kan nog steeds elk jaar Ouwe Andre uitmelken met Holland zingt Hazes en alle merchandiseprullaria en de royalties van al die gecoverde hits. Dus er stroomt nog zat poen binnen om sigaretjes te kopen en de zonnebank in het stopcontact te houden.

Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
donderdag 2 juli 2020 om 15:58
Als Rachel niet met Ouwe Hazes was getrouwd zouden we haar ook niet kennen hoor.fashionvictim schreef: ↑02-07-2020 15:53Toch vind ik het zielig voor haar en ook wat ondankbaar van die koters. Zonder haar zouden ze helemaal niks zijn en al lang in de vergetelheid want zingen kunnen ze allebei niet.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
donderdag 2 juli 2020 om 16:31
Ja, dat heb ik ook. Vooral omdat ik denk dat het uiteindelijk nooit genoeg gaat zijn om tevreden te zijn. Dat kun je niet oplossen met ingrepen. Therapie lijkt me dan beter, maar ja, wie ben ik.SombraOnline schreef: ↑01-07-2020 14:11Ik snap Jessie ook wel. Ze zal vast en zeker heel erg last hebben van genderdysforie en body dysmorphia, maar ze heeft veel jonge volgers. Wat voor een beeld zet ze daarvoor neer?
Ze was al goed zoals ze was. Ik vind haar heel erg doorslaan, maar kan er echt alleen maar triest over voelen.![]()
Ik ben zelf, net als zij, behoorlijk getatoeëerd maar wel echt 12 jaar ouder. En ik weet ook uit ervaring dat je smaak gewoon veranderd daarin, dus daarom zou ik ook steeds willen zeggen, heb toch geduld, je lichaam hoeft niet in één keer vol...
(wat dat ook kost joh, hoe doet ze dat

donderdag 2 juli 2020 om 16:56
Rox en Dré zijn niet lelijk, hoe kom je daarbij? En Dré kan echt wel zingen hoor.fashionvictim schreef: ↑02-07-2020 15:53Toch vind ik het zielig voor haar en ook wat ondankbaar van die koters. Zonder haar zouden ze helemaal niks zijn en al lang in de vergetelheid want zingen kunnen ze allebei niet. Het lijkt me zuur voor haar dat ze die koters eerst maakt en dat een ander vervolgens er de vruchten van plukt en zij de gebeten hond is.
donderdag 2 juli 2020 om 17:39
Lelijk is misschien een groot woord. Maar je kunt toch moeilijk beweren dat het uitzonderlijk knappe mensen zijn.Oh-happy-day schreef: ↑02-07-2020 16:56Rox en Dré zijn niet lelijk, hoe kom je daarbij? En Dré kan echt wel zingen hoor.
En Dré kan vooral heel goed galmen. Rox zingt ronduit vals.
Nothing happens for a reason
donderdag 2 juli 2020 om 17:42
Sponsorships op YouTube en Instagram. Kan best wat opleveren als je het goed doet...alfea schreef: ↑02-07-2020 16:31Ja, dat heb ik ook. Vooral omdat ik denk dat het uiteindelijk nooit genoeg gaat zijn om tevreden te zijn. Dat kun je niet oplossen met ingrepen. Therapie lijkt me dan beter, maar ja, wie ben ik.
Ik ben zelf, net als zij, behoorlijk getatoeëerd maar wel echt 12 jaar ouder. En ik weet ook uit ervaring dat je smaak gewoon veranderd daarin, dus daarom zou ik ook steeds willen zeggen, heb toch geduld, je lichaam hoeft niet in één keer vol...
(wat dat ook kost joh, hoe doet ze dat)
¡Apagando las luces!

donderdag 2 juli 2020 om 17:44
fashionvictim schreef: ↑02-07-2020 15:53Toch vind ik het zielig voor haar en ook wat ondankbaar van die koters. Zonder haar zouden ze helemaal niks zijn en al lang in de vergetelheid want zingen kunnen ze allebei niet. Het lijkt me zuur voor haar dat ze die koters eerst maakt en dat een ander vervolgens er de vruchten van plukt en zij de gebeten hond is.

donderdag 2 juli 2020 om 17:58
Oke, maar waarom voor lelijk uitmaken? En galmen of niet, op een feestje doet Dré het goed hoor. Ik zou willen dat ik zo kon galmen.
donderdag 2 juli 2020 om 18:22
Dre doet het goed op feestjes omdat hij feestnummers maakt. Hij zal niet bij een crematie gedraaid worden.Oh-happy-day schreef: ↑02-07-2020 17:58Oke, maar waarom voor lelijk uitmaken? En galmen of niet, op een feestje doet Dré het goed hoor. Ik zou willen dat ik zo kon galmen.
Ik sluit me bij mening fv aan.
Ik kan ook best goed galmen, zeker in douche. Maar maakt mij niet tot goede zangeres.
Ik begrijp het echt niet waarom ze in media zo op handen gedragen worden.
Rachel zal wel weer geld nodig hebben, ze is vaak in publiciteit.