Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

22-05-2020 11:19 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
En over hun uiterlijkheden.
Helaas vind ik ook niet dat ze echt vooraan gestaan hebben bij een of meerdere van de zeven schoonheden.
Oh-happy-day schreef:
02-07-2020 16:56
Rox en Dré zijn niet lelijk, hoe kom je daarbij? En Dré kan echt wel zingen hoor.
Drè moet heel veel moeite doen om geen valse noten te zingen. Dat kwam goed naar voren in zijn reallife soap. Hoe hij zingt is ook erg geforceerd omdat zijn stem op de stem van zijn vader moet lijken. Lijkt me heel slecht voor zijn stembanden trouwens.
Als je zijn life optredens luistert dan hoor je ook dat hij de hoge noten vaak niet haalt.
watdachtjehiervan schreef:
02-07-2020 18:27
Drè moet heel veel moeite doen om geen valse noten te zingen. Dat kwam goed naar voren in zijn reallife soap. Hoe hij zingt is ook erg geforceerd omdat zijn stem op de stem van zijn vader moet lijken. Lijkt me heel slecht voor zijn stembanden trouwens.
Als je zijn life optredens luistert dan hoor je ook dat hij de hoge noten vaak niet haalt.
Klopt. Ik was vorig jaar bij ergens bij opnames waar hij ook optrad. Live vond ik hem nou niet echt top.
vanlippebiesterveld schreef:
02-07-2020 18:24
En over hun uiterlijkheden.
Helaas vind ik ook niet dat ze echt vooraan gestaan hebben bij een of meerdere van de zeven schoonheden.
Dat was ook niet te verwachten toch als je ziet wie de ouders zijn :P

Verder lijkt Rox me eigenlijk best sympathiek, van haar muziek ken ik dan weer niks. Van André ken ik de muziek wel en dat is alleen leuk als je gedronken hebt ;-D
dolfje schreef:
02-07-2020 18:30

Verder lijkt Rox me eigenlijk best sympathiek, van haar muziek ken ik dan weer niks. Van André ken ik de muziek wel en dat is alleen leuk als je gedronken hebt ;-D
Rox is bij haar optredens in elk geval een leuk mens. Ontzettend aardig en geduldig voor de technici e.d. Zelfspot heeft ze ook. Ze is zeker niet de beste zangeres maar zingt best zuiver. Alleen als ze echt 'hard' moet gaan is het randje. Dre kan misschien wel zingen maar dat zal niemand weten zolang hij de stem van zijn vader imiteert. Dat is gewoon niet zijn eigen geluid of bereik en daardoor vaak ronduit lelijk en vals.

Die opmerking dat de familie ' lilluk' is vind ik gewoon laag bij de grond.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dolfje schreef:
02-07-2020 18:30

Wat een bagger wordt er over Dre en Rox uitgesproken. Mijn duit in het zakje: Ga er maar eens aan. Want je bent de dochter en zoon van, iedereen heeft zijn mening al klaar. Mijn mening? Van Rox vind ik weinig, leuke vrouw, mooi gezin. Dré vind ik een goeie zanger. En op die leeftijd, iedereen kende hem iedereen volgt hem om een mening te volgen, ik heb respect voor de jongen. Mooi gezin, mooie stem, misschien moet hij het hard halen bij de hoge noten ja dat kan. Maar hij doet het toch maar. En draaien we 'leef'? Dan doet iedereen mee. Ik heb op de een of andere manier een gevoel bij hem dat ie beschermd moet worden. Hij heeft nooit een normale jeugd gehad, iedereen zat er bovenop omdat hij de zoon was van. Ik hoop echt dat hij bij Monique en zijn zoon de rust krijgt, en daar geloof ik ook wel in. En ik hoor hem graag.
Ach, zo ver ik weet heeft Dré zich in ieder geval niet laten verbouwen. Dat is ook wat waard.
-Darkside- schreef:
02-07-2020 18:45
Ach, zo ver ik weet heeft Dré zich in ieder geval niet laten verbouwen. Dat is ook wat waard.
Wat is dat nou weer voor een stomme reactie. Als je niks te zeggen hebt is niks zeggen ook goed.
Oh-happy-day schreef:
02-07-2020 18:42
En draaien we 'leef'? Dan doet iedereen mee.
iedereen behalve ik
Stressed is just desserts spelled backwards
Dat kan, dan blijf jij lekker alleen zitten. Op wekl nummer sta jij op?
Oh-happy-day schreef:
02-07-2020 18:46
Wat is dat nou weer voor een stomme reactie. Als je niks te zeggen hebt is niks zeggen ook goed.
?
Ik vond het juist wel positief dat hij niet zoals de roelvinkjes facings in turkije laat doen oid.

Maar als dat blijkbaar een negatieve mening is, moet je me dat even uitleggen.
-Darkside- schreef:
02-07-2020 18:53
Ik vond het juist wel positief dat hij niet zoals de roelvinkjes facings in turkije laat doen oid.

Maar als dat blijkbaar een negatieve mening is, moet je me dat even uitleggen.
Sorry, ik begreep je verkeerd. Nou snap ik je.
jennie77 schreef:
01-07-2020 19:20
Ik schrok net ook van die Renee Vervoorn.Wat heeft die zich toegetakeld zeg.
Ze lijkt niet eens meer op zichzelf.En ze was vroeger een mooie dame.
Afbeelding
Afbeelding
Geen idee wie het is maar dat ze wat aan haar ogenleden heeft laten (moeten ) doen snap ik wel. Erg overhangende oogleden. Kun je erg last van krijgen. Jammer alleen dat de ogen nu zo ver open staan dat ze bijna uit hun kassen puilen
Ik heb het idee dat Roxeanne meer de rust heeft gevonden dan Dré.
strings-attached schreef:
02-07-2020 19:20
Geen idee wie het is maar dat ze wat aan haar ogenleden heeft laten (moeten ) doen snap ik wel. Erg overhangende oogleden. Kun je erg last van krijgen. Jammer alleen dat de ogen nu zo ver open staan dat ze bijna uit hun kassen puilen
Overhangende oogleden?? Waar dan?
minnimouse schreef:
02-07-2020 19:35
Overhangende oogleden?? Waar dan?
Ik zie het ook niet hoor.Ik vind haar ogen er juist kleiner op geworden,en haar bovenlip staat helemaal naar voren.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
juliet64 schreef:
02-07-2020 17:39
Lelijk is misschien een groot woord. Maar je kunt toch moeilijk beweren dat het uitzonderlijk knappe mensen zijn.
En Dré kan vooral heel goed galmen. Rox zingt ronduit vals.
Het kan je smaak niet zijn, maar lelijk zijn ze niet.
Rox vind ik trouwens heel mooi, behalve haar tattoos.
Dre junior is in elk geval wel een stuk knapper dan zijn vader was. En hij werkt er hard voor in de sportschool. Geloof niet dat zijn vader wist wat een sportschool was :P
Oudblond schreef:
02-07-2020 18:40
Rox is bij haar optredens in elk geval een leuk mens. Ontzettend aardig en geduldig voor de technici e.d. Zelfspot heeft ze ook.
Om de een of andere reden had ik dat ook wel van haar verwacht. Ze komt op mij in elk geval niet over als een bitch.
alfea schreef:
01-07-2020 10:36
Diana Gabriels werkt ook samen met Jessie Maya, die op de vorige pagina werd genoemd. Ik ben gestopt met haar te volgen, maar die heeft ook ongelofelijk veel laten doen ondanks dat ze zo jong is. En nu snap ik het wel, dat ze als transvrouw graag haar visie van zichzelf zoveel mogelijk wilde laten uitkomen, maar toen ze ook begon aan een heel traject voor een BBL ben ik gestopt met kijken. Het zal nooit genoeg zijn. En enerzijds denk ik, het is jouw lichaam, you do you, maar aan de andere kant... iedereen die boven de 25 is weet hoeveel je verandert tussen begin en eind twintig, spijt is een reële optie. En veel van die cosmetische chirurgie is ook echt oprecht gevaarlijk.
Ik heb haar ook een poosje gevolgd, vooral omdat ze zo open was over haar transitie.
Door dit berichtje heb ik haar weer opgezocht maar O_O O_O wat ziet ze vreselijk uit nu! Ze is ook pas 24. Over een paar jaar lijkt ze precies op Jocelyn Wildenstein, the Catwoman.
(Ik weet nog steeds niet hoe je plaatjes moet plakken :roll: )
Over welke foto heb jij het ? De eerste of de tweede ? Ik mis iets denk ik
Ik dénk dat jij de voor- en nafoto verwisselt.
vivapimpelmees schreef:
02-07-2020 20:12
Idd :rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
vivapimpelmees schreef:
02-07-2020 20:12
ik zat ook al te gniffelen :P
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven