Entertainment alle pijlers

Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

22-05-2020 11:19 3113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
In vind André altijd wat smoezelig overkomen qua uiterlijk. Ik weet niet, komt vast ook omdat ik hem niet leuk vind. Ik houd ook niet van zijn muziek, gewoon helemaal niet hoe hij en mo zich etaleren.

Rox weet ik eigelijk heel weinig van. Ze komt op mij rustig over en happy met haar gezinnetje. Heb haar nog nooit horen zingen, tenminste niet bewust zo van” hè dat ik rox”. Komt ook omdat het genre wat zij zingen niet zo mijn ding is.
Ik heb es ff gezocht. Die kan best wel zingen :D Alleen niet de stijl die ze wil blijkbaar. Als ze wat ruigere muziek zou doen zou haar stem veel beter uitkomen.
Gek genoeg was dat bij sr ook zo. https://www.youtube.com/watch?v=K-6BYsHok94

https://www.youtube.com/watch?v=7qxQgaJaQ7k

Zo jammer dat hij niet doorgebroken is met blues maar met die slijmmuziek. Hij kon echt wel wat.
Gewoon, omdat zijn onbekende muziek toch best lekker is :D
https://www.youtube.com/watch?v=qwfyLaP4plI
Dwarrel75 schreef:
03-07-2020 02:21
In vind André altijd wat smoezelig overkomen qua uiterlijk. Ik weet niet, komt vast ook omdat ik hem niet leuk vind. Ik houd ook niet van zijn muziek, gewoon helemaal niet hoe hij en mo zich etaleren.

Rox weet ik eigelijk heel weinig van. Ze komt op mij rustig over en happy met haar gezinnetje. Heb haar nog nooit horen zingen, tenminste niet bewust zo van” hè dat ik rox”. Komt ook omdat het genre wat zij zingen niet zo mijn ding is.
Rox maakt geen volksmuziek meer.
Ik vind de muziek van Rox leuk. Echt beetje pop en jazzy. Ik was toch je meisje. En schiet mij raak. Zijn mooie nummer die lekker meezingen hoor..
Check ze maar even op Spotify
fashionvictim schreef:
02-07-2020 21:15
Ik vind het altijd zo bijzonder dat in Nederland echt de meest alledaagse of zelfs ronduit lilluke mensen dan "ster" worden. Van die Hazes clan wil je toch geen poster boven je bed als hormonale puber?

‘Ronduit lilluk’
Jij bent miss universe die door iedereen prachtig gevonden wordt? :sarcastic:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
fashionvictim schreef:
02-07-2020 22:46
Met dat verschil dat de door jou genoemde mensen ook daadwerkelijk iets kunnen / konden dat hun sterrenschap verklaart.
Ik kan heel wat van die sterren opnoemen die niets anders kunnen/konden dan hun grote ego goed te omkaderen. Of dacht je dat Madonna kon zingen?
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
himalaya schreef:
03-07-2020 11:41
‘Ronduit lilluk’
Jij bent miss universe die door iedereen prachtig gevonden wordt? :sarcastic:
Michael Jackson was ook geen schoonheid
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
03-07-2020 12:36
Michael Jackson was ook geen schoonheid
maar wel een grote kindervriend
mabelle schreef:
03-07-2020 10:30
Ik vind de muziek van Rox leuk. Echt beetje pop en jazzy. Ik was toch je meisje. En schiet mij raak. Zijn mooie nummer die lekker meezingen hoor..
Check ze maar even op Spotify
Vind ik ook.
strings-attached schreef:
03-07-2020 02:58

https://www.youtube.com/watch?v=7qxQgaJaQ7k

Zo jammer dat hij niet doorgebroken is met blues maar met die slijmmuziek. Hij kon echt wel wat.
Eens!
strings-attached schreef:
03-07-2020 03:00
Gewoon, omdat zijn onbekende muziek toch best lekker is :D
https://www.youtube.com/watch?v=qwfyLaP4plI

Deze!

https://youtu.be/Y_y5akAuIz4
Let even op de rest van de mensen, de man in het koortje :heart:
dolfje schreef:
03-07-2020 14:55
Deze!

https://youtu.be/Y_y5akAuIz4
Let even op de rest van de mensen, de man in het koortje :heart:
Jaaaaa, Henny Vrienten ❤️
-Darkside- schreef:
02-07-2020 22:48
Uh nee
Excuus, je hebt gelijk!
Zagen jullie net Anna Nooshin bij Boulevard? Haar opening van haar Instagrammuseum werd gevierd met een feestje waarbij de gasten gewoon naast elkaar aan tafels zaten, geen 1,5 m ertussen en er liepen mensen gewoon doorheen. Verslaggever maakt na een praatje over het museum een opmerking erover en de eerst overdreven vriendelijke Nooshin verandert in een pinnige ijskoningin die de vraag niet kan handelen, haar persvoorlichter (?) antwoord laat geven en vervolgens uit het gesprek wegloopt. Wat laat je jezelf dan kennen zeg, pffff.
Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
‘De vraag niet kan handelen’? :rofl:
SweetFirefly schreef:
03-07-2020 19:29
Zagen jullie net Anna Nooshin bij Boulevard? Haar opening van haar Instagrammuseum werd gevierd met een feestje waarbij de gasten gewoon naast elkaar aan tafels zaten, geen 1,5 m ertussen en er liepen mensen gewoon doorheen. Verslaggever maakt na een praatje over het museum een opmerking erover en de eerst overdreven vriendelijke Nooshin verandert in een pinnige ijskoningin die de vraag niet kan handelen, haar persvoorlichter (?) antwoord laat geven en vervolgens uit het gesprek wegloopt. Wat laat je jezelf dan kennen zeg, pffff.
Ik vind haar een beetje een verwend prinsesje
smulrol schreef:
03-07-2020 19:42
Ik vind haar een beetje een verwend prinsesje
Een beetje heel erg.
pffffff
SweetFirefly schreef:
Het gaat niet zo goed met haar.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
Ellerlilalinne schreef:
03-07-2020 20:14
Het gaat niet zo goed met haar.
Wat is er loos met ons prinsesje? Ligt er een erwt onder haar matras?
SweetFirefly schreef:
instagram museum wtf is dat nou weer :-?

heb wel is gehoord dat ze een enorm verwend kreng is :wtf:
Relax we're all crazy, it's not a competition
beetjegek schreef:
03-07-2020 20:43
Wat is er loos met ons prinsesje? Ligt er een erwt onder haar matras?

:rofl:
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Rouge__ schreef:
03-07-2020 21:51
instagram museum wtf is dat nou weer :-?

heb wel is gehoord dat ze een enorm verwend kreng is :wtf:
Zelfs het 3e instagram-museum al :O
Je moet ergens mee bekend worden he.

Ze is/was ook jurylid bij HNTM en daar was ze ook 'social-mediadeskundige' :facepalm: :bonk: Ze verzinnen tegenwoordig ook van alles.
Op de insta van Anna Nooshin geefr ze nu dan toch een reactie.

Hele goede ventilatie (want zelfde systeem als in een vliegtuig, uhh moeten we daar geen mondmasker dragen dan??), crowd control, handskin sanitizers, tijd frames..

Wat een gelul, ik hoop dat ze een boete krijgt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven