Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!

donderdag 2 juli 2020 om 20:34
Zo hé, die heb ik even opgezocht. Mamma mianimue_iparis schreef: ↑02-07-2020 19:50Ik heb haar ook een poosje gevolgd, vooral omdat ze zo open was over haar transitie.
Door dit berichtje heb ik haar weer opgezocht maar![]()
wat ziet ze vreselijk uit nu! Ze is ook pas 24. Over een paar jaar lijkt ze precies op Jocelyn Wildenstein, the Catwoman.
(Ik weet nog steeds niet hoe je plaatjes moet plakken)

donderdag 2 juli 2020 om 20:44
Ja dat vrees ik ook dan is ze er wel op vooruit gegaan ja

donderdag 2 juli 2020 om 21:15
Ik vind het altijd zo bijzonder dat in Nederland echt de meest alledaagse of zelfs ronduit lilluke mensen dan "ster" worden. Van die Hazes clan wil je toch geen poster boven je bed als hormonale puber?Oh-happy-day schreef: ↑02-07-2020 17:58Oke, maar waarom voor lelijk uitmaken? En galmen of niet, op een feestje doet Dré het goed hoor. Ik zou willen dat ik zo kon galmen.
Am Yisrael Chai!
donderdag 2 juli 2020 om 21:18

donderdag 2 juli 2020 om 21:22
Is uiterlijk dan het meest belangrijke als je 'ster' wil worden?fashionvictim schreef: ↑02-07-2020 21:15Ik vind het altijd zo bijzonder dat in Nederland echt de meest alledaagse of zelfs ronduit lilluke mensen dan "ster" worden. Van die Hazes clan wil je toch geen poster boven je bed als hormonale puber?
Ik vind een mooie prestatie neerzetten belangrijker. En André jr zal vast niet de beste zanger zijn, maar hij heeft zeker wel uitstraling en maakt er op het podium een feestje van.
En ja, Leef zing ik zo mee. Ligt makkelijk in het gehoor enzo. Maar dat is meer de verdienste van de schrijver.
donderdag 2 juli 2020 om 21:29
Geen idee wie dat is!fashionvictim schreef: ↑02-07-2020 21:18Dat komt natuurlijk ook omdat ie eigenlijk het kind van Marco van Eijk is![]()
donderdag 2 juli 2020 om 21:37
Dat is een crimineel die Rachel's tweede grote liefde was en van wie al jaren het verhaal gaat dat ze er een affaire mee had toen Andre verwekt werd.

Hij is in 2004 geliquideerd en Rachel heeft voor Hazes een relatie met hem gehad en naar verluidt dus tijdens de relatie met Hazes ook een paar keer. Ze heeft ooit de gevleugelde uitspraak gedaan "Mensen noemen me golddigger maar als ik geld belangrijk had gevonden was ik wel bij Marco gebleven, die was pas echt rijk."
Am Yisrael Chai!
donderdag 2 juli 2020 om 21:39
Dre junior is geen lelijke jongen om te zien . Er is er nog zo een, kom even niet op de naam, ook jonge vent nog met bekende vader. Als ik stuk jonger was kan ik me voorstellen dat ik daar wel op zou vallen (ben bijna veertiger) (al valt hij daar wel op
). Dat ze air hebben ja oké. Lelijk zijn ze zeker niet. Vind ik dan wel weer van bv een Ronny flex enzo. Qua uiterlijk vind ik daar geen zak aan.
donderdag 2 juli 2020 om 21:45
Nou dit is de eerste keer dat ik dat lees! Kan goed natuurlijkfashionvictim schreef: ↑02-07-2020 21:37Dat is een crimineel die Rachel's tweede grote liefde was en van wie al jaren het verhaal gaat dat ze er een affaire mee had toen Andre verwekt werd.
Hij is in 2004 geliquideerd en Rachel heeft voor Hazes een relatie met hem gehad en naar verluidt dus tijdens de relatie met Hazes ook een paar keer. Ze heeft ooit de gevleugelde uitspraak gedaan "Mensen noemen me golddigger maar als ik geld belangrijk had gevonden was ik wel bij Marco gebleven, die was pas echt rijk."

donderdag 2 juli 2020 om 22:09
Bram Koning.-Darkside- schreef: ↑02-07-2020 21:22Is uiterlijk dan het meest belangrijke als je 'ster' wil worden?
Ik vind een mooie prestatie neerzetten belangrijker. En André jr zal vast niet de beste zanger zijn, maar hij heeft zeker wel uitstraling en maakt er op het podium een feestje van.
En ja, Leef zing ik zo mee. Ligt makkelijk in het gehoor enzo. Maar dat is meer de verdienste van de schrijver.

donderdag 2 juli 2020 om 22:18
fashionvictim schreef: ↑02-07-2020 21:15Ik vind het altijd zo bijzonder dat in Nederland echt de meest alledaagse of zelfs ronduit lilluke mensen dan "ster" worden. Van die Hazes clan wil je toch geen poster boven je bed als hormonale puber?
Hoezo in Nederland. Zal best aan mij liggen maar komt bij mij denigrerend over.
Wat uiterlijk met zingen te maken heeft snap ik ook even niet. Zou bijna zeggen wees blij dat er een beroep te vinden is met zoveel diversiteit. Dik, dun, lelijk, knap, zwart, blank kan allemaal.
Heb even wat buitenlandse zangers opgesomd omdat ik zelden mensen bash op hun uiterlijk en ik er van uit ga dat deze nog nooit van het viva forum hebben gehoord maar deze vind ik dan niet bijzonder qua uiterlijk maar zijn wel sterren geworden.
Elton John, Er Sheeran, Barry White, JayZ, Percy Sledge, Prince, lady Gaga, Amy Winehouse zijn of waren allemaal sterren. En van dit rijtje vind ik zelf niemand er echt uit springen als het gaat om schoonheid. Sommigen hebben niet eens uitstraling.
donderdag 2 juli 2020 om 22:20
Tsja je mist wel eens wat.
donderdag 2 juli 2020 om 22:33
Nou ik geef fv gelijk, vind ze ook allemaal niet om aan te gluren.Oh-happy-day schreef: ↑02-07-2020 16:56Rox en Dré zijn niet lelijk, hoe kom je daarbij? En Dré kan echt wel zingen hoor.
Always look on the bright side of life

donderdag 2 juli 2020 om 22:35
donderdag 2 juli 2020 om 22:46
Met dat verschil dat de door jou genoemde mensen ook daadwerkelijk iets kunnen / konden dat hun sterrenschap verklaart.Renee* schreef: ↑02-07-2020 22:18Hoezo in Nederland. Zal best aan mij liggen maar komt bij mij denigrerend over.
Wat uiterlijk met zingen te maken heeft snap ik ook even niet. Zou bijna zeggen wees blij dat er een beroep te vinden is met zoveel diversiteit. Dik, dun, lelijk, knap, zwart, blank kan allemaal.
Heb even wat buitenlandse zangers opgesomd omdat ik zelden mensen bash op hun uiterlijk en ik er van uit ga dat deze nog nooit van het viva forum hebben gehoord maar deze vind ik dan niet bijzonder qua uiterlijk maar zijn wel sterren geworden.
Elton John, Er Sheeran, Barry White, JayZ, Percy Sledge, Prince, lady Gaga, Amy Winehouse zijn of waren allemaal sterren. En van dit rijtje vind ik zelf niemand er echt uit springen als het gaat om schoonheid. Sommigen hebben niet eens uitstraling.
Am Yisrael Chai!

donderdag 2 juli 2020 om 22:52
Ik sluit mij hier volledig bij aan.Oh-happy-day schreef: ↑02-07-2020 18:42Wat een bagger wordt er over Dre en Rox uitgesproken. Mijn duit in het zakje: Ga er maar eens aan. Want je bent de dochter en zoon van, iedereen heeft zijn mening al klaar. Mijn mening? Van Rox vind ik weinig, leuke vrouw, mooi gezin. Dré vind ik een goeie zanger. En op die leeftijd, iedereen kende hem iedereen volgt hem om een mening te volgen, ik heb respect voor de jongen. Mooi gezin, mooie stem, misschien moet hij het hard halen bij de hoge noten ja dat kan. Maar hij doet het toch maar. En draaien we 'leef'? Dan doet iedereen mee. Ik heb op de een of andere manier een gevoel bij hem dat ie beschermd moet worden. Hij heeft nooit een normale jeugd gehad, iedereen zat er bovenop omdat hij de zoon was van. Ik hoop echt dat hij bij Monique en zijn zoon de rust krijgt, en daar geloof ik ook wel in. En ik hoor hem graag.
Hij heeft ook niet bepaald een normale jeugd gehad met n normale ouders
Frankly my dear, I don"t give a damn

donderdag 2 juli 2020 om 23:09
fashionvictim schreef: ↑02-07-2020 22:46Met dat verschil dat de door jou genoemde mensen ook daadwerkelijk iets kunnen / konden dat hun sterrenschap verklaart.
Dat Hazes niet jouw genre is dat kan ik nog wel begrijpen. Ik heb ook geen cd van hem.
Maar mooi toch, een nog bredere diversiteit want naast dik, dun, knap, lelijk, blank en zwart, ook nog eens niet zo goed kunnen zingen maar wel goed kunnen entertainen met zijn meezingers. Want hij heeft Ahoy toch een paar keer vol gekregen. Dus ook hij zal wel iets hebben wat zijn sterrrenschap verklaart.

donderdag 2 juli 2020 om 23:19
Betty_Slocombe schreef: ↑02-07-2020 22:35Ik vind Roxeanne prima, maar ik heb een zwak voor rondere, volkse vrouwen. Tsja, hoe zou dat nou komen![]()
In elk geval vind ik haar leuk en beeldschoon en als ze de lijn doorzet met haar liedjes (ruig en Nederlands) komt ze vast verder dan haar broer, die ik vooral heel onvolwassen vind.
Ik vind Rox dan weer helemaal niet mooi zingen en ik denk niet dat ze verder komt dan Dre (hoewel ik hem nog wel eens keihard van de ladder naar benee zie vallen) maar uitstraling heeft ze zeker wel, er is helemaal niets mis met haar uiterlijk en ze staat met beide voeten op de grond.
En ik vind haar gezin heel leuk.