Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!
zaterdag 4 juli 2020 om 01:23
Oh god deze bedoelen jullie: https://youtu.be/Sff_TYdSfg4
ja wel vreemd dat dit blijkbaar gewoon kan.

zaterdag 4 juli 2020 om 08:10
Zijn dat niet de maatregelen voor het klootjesvolk dat dit museum zal gaan bezoeken?Zebra123 schreef: ↑03-07-2020 22:31Op de insta van Anna Nooshin geefr ze nu dan toch een reactie.
Hele goede ventilatie (want zelfde systeem als in een vliegtuig, uhh moeten we daar geen mondmasker dragen dan??), crowd control, handskin sanitizers, tijd frames..
Wat een gelul, ik hoop dat ze een boete krijgt.
Want op het openingsfeestje was volgens mij geen crowd control of tijdframes aangezien ze met zijn alleen aan volle tafels zaten
Edit, voor bezoekers van dat Experience gedoetjes dus (telegraaf)
Volgens het management van Nooshin zijn er allerlei voorzorgsmaatregelen genomen om de openingsdag coronaproof te laten verlopen. Zo waren er tijdslotten voor bezoekers, was er speciale ventilatie, een vastgelegde looproute en waren overal desinfectiegels voor de handen neergezet. Ook waren er zogeheten ’floor angels’ die in de gaten hielden of mensen niet te dicht bij elkaar kwamen. Of die floor angels er tijdens het diner ook waren? Daar wil Anna Nooshin niet op antwoorden. het gesprek is afgelopen.

zaterdag 4 juli 2020 om 09:59
Wat een giller die video. Halverwege roepen dat je er niet over wil praten en vervolgens quasi-professioneel weer verder kletsen over sennietaizurs en floor angels en vervolgens opnieuw afkappen.
Wat een flatergedrag.
Wat een flatergedrag.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
zaterdag 4 juli 2020 om 10:17
Haha nee, die zat altijd aan de bar van mijn tennisclub bier te drinken. En dan die lach, die schalde door het hele centrum heen. Ik vond het als tiener altijd facinerend om naar te kijken hoeveel bier iemand in een uur achterover kon slaan.
tanteslankie wijzigde dit bericht op 04-07-2020 10:30
0.21% gewijzigd
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-
zaterdag 4 juli 2020 om 10:28
Infuenzerschocolol schreef: ↑04-07-2020 01:23Oh god deze bedoelen jullie: https://youtu.be/Sff_TYdSfg4

Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
-Albert Einstein-
zaterdag 4 juli 2020 om 10:39
Ik vond die wisseling van gezicht/houding ook interessant. Eerst heel vrolijk en enthousiast en op het moment dat er een kritische vraag komt, slaat ze om.
zaterdag 4 juli 2020 om 10:40
Dat zeker! Eerst knap staaltje acteerwerk, dan boos, dan weer Oscarwaardig gedrag, en vervolgens de knop weer om.....
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.

zaterdag 4 juli 2020 om 10:41
Bizar he. Tijdje terug de film Bloed Zweet en Tranen gezien. Ik heb ook een alcoholist in mijn familie gehad, echt bizar wat die wegdronk op een dag.tanteslankie schreef: ↑04-07-2020 10:17Haha nee, die zat altijd aan de bar van mijn tennisclub bier te drinken. En dan die lach, die schalde door het hele centrum heen. Ik vond het als tiener altijd facinerend om naar te kijken hoeveel bier iemand in een uur achterover kon slaan.
zaterdag 4 juli 2020 om 10:58
chocolol schreef: ↑04-07-2020 01:23Oh god deze bedoelen jullie: https://youtu.be/Sff_TYdSfg4

Ze hebben ‘floorangels’ die de ‘creative’ mensen die komen ‘exploren’ kunnen besprayen met de ‘sanitizers’.
Man, man, man.
zaterdag 4 juli 2020 om 11:00

zaterdag 4 juli 2020 om 11:07
Het nummer is geschreven door Edwin van Hoevelaak, Koen Jansen, Chiel Ottink en Arno Krabman. Het handelt over een ontmoeting die Hazes zou hebben gehad in een kroeg met een terminale patiënt. Die heeft spijt van hoe hij zijn leven heeft geleefd; veel te hard gewerkt en mede daardoor in de problemen geraakt (echtscheiding etc.). Op het eind van zijn leven adviseert de man Hazes vooral (meer) te leven en minder te werken.

zaterdag 4 juli 2020 om 11:33
Candy2020 schreef: ↑04-07-2020 11:07Het nummer is geschreven door Edwin van Hoevelaak, Koen Jansen, Chiel Ottink en Arno Krabman. Het handelt over een ontmoeting die Hazes zou hebben gehad in een kroeg met een terminale patiënt. Die heeft spijt van hoe hij zijn leven heeft geleefd; veel te hard gewerkt en mede daardoor in de problemen geraakt (echtscheiding etc.). Op het eind van zijn leven adviseert de man Hazes vooral (meer) te leven en minder te werken.
De tekst is nog sterker, de man heeft nog maar een paar dagen.
Logisch ook dat je dan in de kroeg zit

Categorie frans duijts die zingt dat zijn gedachten zo'n pijn doen.
Toen ik dat de eerste keer hoorde pieste ik bijna in mijn broek van het lachen.
zaterdag 4 juli 2020 om 11:44
Ze weet gewoon niet wat ze moet antwoorden.chocolol schreef: ↑04-07-2020 01:23Oh god deze bedoelen jullie: https://youtu.be/Sff_TYdSfg4

Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
zaterdag 4 juli 2020 om 11:46
En er zelf niet op reageren hé, lekker door je woordvoerder laten doen.chocolol schreef: ↑04-07-2020 01:23Oh god deze bedoelen jullie: https://youtu.be/Sff_TYdSfg4
En die kop die ze daarbij trekt

zaterdag 4 juli 2020 om 11:48
Anna zegt
Ik koos er bewust voor de vraag niet te beantwoorden, niet omdat deze niet te beantwoorden was, maar omdat dit niet de insteek was van het interview en ik daardoor totaal werd overrompeld door de negatieve toon", aldus Nooshin in haar Instagram Story.
Ik koos er bewust voor de vraag niet te beantwoorden, niet omdat deze niet te beantwoorden was, maar omdat dit niet de insteek was van het interview en ik daardoor totaal werd overrompeld door de negatieve toon", aldus Nooshin in haar Instagram Story.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
zaterdag 4 juli 2020 om 11:57
Nogal ja. Het hele concept van het instragram museum is ook nog eens gekopieerd.
They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
zaterdag 4 juli 2020 om 11:59
Ze zit/zat tegen een burnout aan. Ze vindt haar 'werk' niet meer leuk maar kan niks anders.
zaterdag 4 juli 2020 om 12:07
Ze is zo onverantwoord als influencer. Je ziet nu echt een verschuiving dat steeds meer jongeren Corona krijgen en dan gaat zij hier nonchalant mee om. Ze zal het waarschijnlijk pas serieus nemen als ze hierdoor sponsors kwijtraakt, dan komt ze met een verplicht mea culpa bericht.

zaterdag 4 juli 2020 om 12:28
Het lijkt mij heel leuk! Voor mijn dochters dan.Keuken1987 schreef: ↑04-07-2020 11:47Lijken jullie dat museum van Anna Nooshin leuk?
Mij lijkt het geen leuk museum, maar ik heb dan ook niks met instagram enzo.