Gezelligheids, onzin en discuzeurtopic 3

woensdag 6 mei 2020 om 22:29
Wees allen welkom bij weer een nieuw discuzeurtopic, nummertje 3 alweer!

Wat wij zijn, gewoon gezellige mensen die kletsen over van alles en nog wat en zo nu en ook lekker nutteloos discuzeuren
Uiteraard is iedereen welkom om mee te kletsen of te mopperen.
Happy new topic

Link naar oude topic (thnx to Watervrouw vanwege digitale blackout TO
)
overig/onzin-klets-en-zeurtopic-part-de ... ges/452714

Wat wij zijn, gewoon gezellige mensen die kletsen over van alles en nog wat en zo nu en ook lekker nutteloos discuzeuren

Uiteraard is iedereen welkom om mee te kletsen of te mopperen.
Happy new topic

Link naar oude topic (thnx to Watervrouw vanwege digitale blackout TO

overig/onzin-klets-en-zeurtopic-part-de ... ges/452714
anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 09-05-2020 08:01
20.63% gewijzigd

vrijdag 3 juli 2020 om 19:43
Ik realiseer me dat ook, en warempel is me dat ook gelukt vandaag, veel tijd vrij maken voor mijzelf.
Heerlijk.... en nu lekker in sweatpants de grootste Netflix-trash-show ever bingen...
(The real B.H. housewives... wat een nepwereld, enorm fascinerend gewoon... Het grootste bewijs i.m.o dat geld niet gelukkig maakt... Die meiden hebben nu ruzie over iets stomszinnigs en gaan lekker bekvechten ipv sorry te zeggen en zijn vervolgens erg verdrietig hierover.. ook met hun grote huizen, auto's met chauffeurs, aangeklede Paris Hilton hondjes (mijn katten liggen op de grond vsn het lachen...) glamourparty's en designkleding....
)
Heerlijk.... en nu lekker in sweatpants de grootste Netflix-trash-show ever bingen...

vrijdag 3 juli 2020 om 20:26
Rust nemen ben ik ook niet goed in, ben veels te actief, heb de afgelopen 2 dagen ''rustig'' aan gedaan.... werd er erg chagrijnig van.
@kwebbel, heb wel is gehoord dat met je verjaardag op vakantie gaan is het leukste wat er is.
heb het een paar keer geprobeerd mhja in de winter moet je echt ver weg want het is overal koud of saai. misschien over 2 jaar L.A proberen is toch altijd warm
mijn schoonfamilie aan de ene kant houd ook niet van koken, sommige hebben kooktrauma's
@dolfje
goed bezig ik ga volgende week
ben ook een lastige eter, ik ben geen fan van de meeste groente. hollandse pot komt mijn huis ook niet in
@phoebes food is live! dat is een van mijn motto's
als je die leuk vind moet je die van Atlanta ook even checken
maar die zijn wel trashy
ik ben dol op reality tv
is mijn guilty plessure
kan niet wachten tot de andere seizoenen komen
ik hou wel van koken, in mijn familie tel je niet mee als vrouw als je niet kan koken, en als je man het beter kan dan jij... probleeem
@kwebbel, heb wel is gehoord dat met je verjaardag op vakantie gaan is het leukste wat er is.
heb het een paar keer geprobeerd mhja in de winter moet je echt ver weg want het is overal koud of saai. misschien over 2 jaar L.A proberen is toch altijd warm

mijn schoonfamilie aan de ene kant houd ook niet van koken, sommige hebben kooktrauma's

@dolfje

@phoebes food is live! dat is een van mijn motto's

als je die leuk vind moet je die van Atlanta ook even checken

ik hou wel van koken, in mijn familie tel je niet mee als vrouw als je niet kan koken, en als je man het beter kan dan jij... probleeem

Relax we're all crazy, it's not a competition

vrijdag 3 juli 2020 om 20:42
Ik vind het wel lekker in de winter een weekje naar de Canarische eilanden. Toch meestal een graad of 20 wat een stuk lekkerder is dan hier.
Maar voor echt tropisch moet je minimaal naar Gambia, Kaapverdië of Caribisch gebied denk ik.
vrijdag 3 juli 2020 om 20:45
Canarisch eilanden is een goeie

misschien volgend jaar

vrijdag 3 juli 2020 om 20:47
Wij hadden in oktober eens dik over de 30 graden op Tenerife. Toen waaide er ook een of andere warme wind vanaf Afrika. Je moet in de maanden januari-maart beetje geluk hebben maar wij hebben in die 4 keer dat we in die periode op de eilanden zijn geweest volgens mij 1 keer een buitje gehad. Het is wel fris in de avond. Zodra de zon onder gaat moet je een vest en lange broek aan.

vrijdag 3 juli 2020 om 21:12

vrijdag 3 juli 2020 om 21:18

vrijdag 3 juli 2020 om 21:31
Phoebemeaculpa schreef: ↑03-07-2020 21:12![]()
![]()
ik zit in mn eentje een schaal met mini roze koeken op te eten...
![]()
Waarom heb ik die dingen ook in huis gehaald ..
Ik heb er nog 1, nu vraag ik me af of ik die laatste voor morgen bewaar of ook maar opeet....![]()
Die laatste bewaar je voor mij natuurlijk!

vrijdag 3 juli 2020 om 21:50
Ja hier ook. Ik heb vanmiddag zowat een halve reep chocola op. Ik ben iemand die altijd maar een klein stukje reep pakt maar nu.. Een aangebroken reep kan hier gerust een paar weken in de koelkast liggen hoor.
vrijdag 3 juli 2020 om 21:53
haha ik ben ook zo met de meeste chocolade repen neem meestal een klein stukje heb er snel genoeg van.Kwebbeltje91 schreef: ↑03-07-2020 21:50Ja hier ook. Ik heb vanmiddag zowat een halve reep chocola op. Ik ben iemand die altijd maar een klein stukje reep pakt maar nu.. Een aangebroken reep kan hier gerust een paar weken in de koelkast liggen hoor.
snoep kan ik ook makkelijk laten liggen, maar als ik ongesteld moet worden vreet ik alles op

vrijdag 3 juli 2020 om 21:59

vrijdag 3 juli 2020 om 22:51
:proud:

(Die is in de prullenbak beland om te voorkomen dat ik me ziek vreet aan die gore dingen maar heb nog een white chocolate chip ding liggen... Soms heb ik gewoon zin in koek en snoep...)
Ja zeg als jullie er om gaan bekvechten vreet ik hem op want als ik um in 3 stukken moet breken blijft er weinig van over

Nou vooruit wie het eerst komt krijgt dat witte chocoladeding...
Ook voor mij wel herkenbaar... ook al ben ik aan de pil... (nog steeds geklier met hormonen)
Kwebbeltje, ik vind Kees en Co ook erg leuk... te vaak gezien inmiddels maar het blijft zeer geestig...

zaterdag 4 juli 2020 om 08:30
Ik hou niet van witte chocola. Als het nou melkchocola was met karamel/zeezout, dan wordt het een ander verhaalPhoebemeaculpa schreef: ↑03-07-2020 22:51:proud:![]()
![]()
Uiteraard!!
(Die is in de prullenbak beland om te voorkomen dat ik me ziek vreet aan die gore dingen maar heb nog een white chocolate chip ding liggen... Soms heb ik gewoon zin in koek en snoep...)
Ja zeg als jullie er om gaan bekvechten vreet ik hem op want als ik um in 3 stukken moet breken blijft er weinig van over![]()
![]()
Nou vooruit wie het eerst komt krijgt dat witte chocoladeding...
Ook voor mij wel herkenbaar... ook al ben ik aan de pil... (nog steeds geklier met hormonen)
Kwebbeltje, ik vind Kees en Co ook erg leuk... te vaak gezien inmiddels maar het blijft zeer geestig...

Ik ben jarenlang aan de pil geweest maar ik kreeg er de laatste jaren steeds meer klachten van. Dat viel me nog niet eens zozeer op totdat ik dat pilletje zo zat was en aan de spiraal ben gegaan. Had het veel eerder moeten doen, ik heb veel minder klachten

Vandaag een huishouddagje. En heel misschien nog even naar de stad, maar dat ligt eraan hoe de rest van de dag verloopt zegmaar

zaterdag 4 juli 2020 om 10:10
Erg he? Verbaast mij ook enorm.. ik ben overigens al bij seizoen 2

Wat ik trouwens wel mooi vind aan deze serie is dat ze laten zien dat ook met veel poen niet alles van een leien dakje gaat en je ook problemen en stress hebt.
Zit net te denken dat je misschien best wel ongelukkig word van een gouden kooi... Ze hebben ook overal mensen voor in dienst... dat lijkt relaxed maar ik persoonlijk vind van die alledaagse dingen en in huis rommelen zo nu en dan best wel chill.. misschien is het wel helemaal niet goed als je dat soort dingen nooit doet en altijd uitbesteed.
En al die feestjes, ik word al moe als ik er naar kijk....dan heb je toch gewoon zin om in een oude joggingbroek op de bank te ploffen?
Ik zou in ieder echt niet met ze willen ruilen, geld is handig maar meer ook niet i.m.o...
Staat TRHO Atlanta ook op Netflix Rouche? Dan binge ik gelijk door als ik dit uit heb...
Ik ga bijna hopen dat de 'maybe meet today' mensen vandaag niet kunnen...

anoniem_386798 wijzigde dit bericht op 04-07-2020 10:25
5.92% gewijzigd

zaterdag 4 juli 2020 om 10:25
Dat heb ik ook met dit weerPhoebemeaculpa schreef: ↑04-07-2020 10:10Erg he? Verbaast mij ook enorm.. ik ben overigens al bij seizoen 2.
Wat ik trouwens wel mooi vind aan deze serie is dat ze laten zien dat ook met veel poen niet alles van een leien dakje gaat en je ook problemen en stress hebt.
Zit net te denken dat je misschien best wel ongelukkig word van een gouden kooi... Ze hebben ook overal mensen voor in dienst... dat lijkt relaxed maar ik persoonlijk vind van die alledaagse dingen en in huis rommelen zo nu en dan best wel chill.. misschien is het wel helemaal niet goed als je dat niet hebt...
En al die feestjes, ik word al moe als ik er naar kijk....dan heb je toch gewoon zin om in een oude joggingbroek op de bank te ploffen?
Staat TRHO Atlanta ook op Netflix Rouche? Dan binge ik gelijk door als ik dit uit heb...
Ik ga bijna hopen dat de 'maybe meet today' mensen vandaag niet kunnen...![]()

Ik hoop toch dat het met mijn verjaardag beter weer is..