Napraattopic 131
vrijdag 26 juni 2020 om 20:32
Let op! De komende 2 weken is er een ander napraattopic overig/napraat-2-0/list_messages/465266 en is dit een kletstopic. Dus in dit topic alles over eten, drinken, slapen, films, tv etc.
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
moderatorviva wijzigde dit bericht op 10-07-2020 17:08
20.00% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

zaterdag 4 juli 2020 om 19:21
En nog een paar nicks die ook al even stil zijn.
zaterdag 4 juli 2020 om 19:27
Dus hou lekker even je bek, zeg.Dana schreef: ↑04-07-2020 19:11Ja. En jij bent ook een van degenen die daar een schoolvoorbeeld van gaven.
Ik spel het nota bene zo ongeveer uit waarom die opmerking niet racistisch is.
Vervolgens kozen jij, Shifty en nog een paar ervoor om dat te negeren en jullie gezamenlijk te gaan liggen wentelen in je slachtofferschap. Met opmerkingen in de trant van: ja zo gaat het nou altijd, FV doet racistische uitlatingen en dan zegt ze dat wij dat doen.
Je komt hier zogenaamd iets neutraals posten en daarna ga je meteen ruzie zoeken.
(Dat waren ook een paar fijne bijdragen van FV in het BLM-topic. Het ging niet alleen om die uitspraak over moeders. Dat was gewoon de druppel voor veel mensen)
zaterdag 4 juli 2020 om 19:31
Gedaan en ik heb een pb

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 4 juli 2020 om 19:42
Laat me raden, jij bent vast ook een van de mensen die FV aanvallen op haar 'toon'?bethweeter schreef: ↑04-07-2020 19:27Dus hou lekker even je bek, zeg.
Je komt hier zogenaamd iets neutraals posten en daarna ga je meteen ruzie zoeken.
(Dat waren ook een paar fijne bijdragen van FV in het BLM-topic. Het ging niet alleen om die uitspraak over moeders. Dat was gewoon de druppel voor veel mensen)
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

zaterdag 4 juli 2020 om 19:47
Schrijft vandaag nog mee in het "moet je altijd rekening houden met minderheden-topic"
zaterdag 4 juli 2020 om 20:00
Soms wel soms niet.Cookielover schreef: ↑04-07-2020 19:37Krijgen jullie tegenwoordig ook weer een melding als je een PB hebt?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

zaterdag 4 juli 2020 om 20:10
Ik kreeg laatst een notificatie, ik schrok me dood. Maar nu is het weer huilen. Een paar dagen geleden kwam ik per ongeluk een PB tegen van tien dagen oud. Zo lastig altijd, wat moet je daar dan nog mee. Het was een hele lange PB ook nog, de verzender had er echt moeite voor gedaan. Maar het feit was intussen al lang verjaard.
zaterdag 4 juli 2020 om 20:15
Ik vind “dus hou even lekker je bek zeg” niet bepaald een fijne toon, nee. (Dat was overigens niet tegen mij).
Over die neutrale posts en daarna ruzie zoeken was wel tegen mij. Ik was totaal niet op ruzie uit. Dat kan je in mijn posts nalezen.
Heb je de topics gevolgd? En met name deel 3 waar het volledig uit de hand liep?
zaterdag 4 juli 2020 om 20:58
Leuk hoor ongesteld zijn en de overgang. Ik heb vandaag al 3x tranen met tuiten gehuild om plaatjes en een filmpje die ik op internet zag

zaterdag 4 juli 2020 om 21:01
Breek me de bek niet open.charlottew88 schreef: ↑04-07-2020 20:58Leuk hoor ongesteld zijn en de overgang. Ik heb vandaag al 3x tranen met tuiten gehuild om plaatjes en een filmpje die ik op internet zag![]()
Woensdag stond ik op mijn werk ineens te huilen, omdat iemand me vroeg de was uit te zoeken. Echt met snot. En intussen liep ik aan de andere kant ook zowat leeg. Kutzooi.

zaterdag 4 juli 2020 om 21:23
Overgang: zo labiel en onredelijk boos en zielig als een puber. Vol overgave janken als een kleuter. Niet vooruit te branden en het concentratievermogen van een slak in coma.
Ik wil liever de penopauze: hip leren jack kopen, motorrijlessen nemen en een veel jongere lover.
Ik wil liever de penopauze: hip leren jack kopen, motorrijlessen nemen en een veel jongere lover.
anoniem_388053 wijzigde dit bericht op 04-07-2020 21:25
0.37% gewijzigd
zaterdag 4 juli 2020 om 21:25
Briljant plan, die pijler heb ik geblokkeerd.Cookielover schreef: ↑04-07-2020 21:24Misschien moeten we maar een overgangtopic openen op de zwangerpijler![]()
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 4 juli 2020 om 21:26
Die pijler heb ik niet.Cookielover schreef: ↑04-07-2020 21:24Misschien moeten we maar een overgangtopic openen op de zwangerpijler![]()

zaterdag 4 juli 2020 om 21:27
Cookielover schreef: ↑04-07-2020 21:24Misschien moeten we maar een overgangtopic openen op de zwangerpijler![]()
Graag.

zaterdag 4 juli 2020 om 21:32
Lady*Voldemort schreef: ↑04-07-2020 21:01Breek me de bek niet open.
Woensdag stond ik op mijn werk ineens te huilen, omdat iemand me vroeg de was uit te zoeken. Echt met snot. En intussen liep ik aan de andere kant ook zowat leeg. Kutzooi.

zaterdag 4 juli 2020 om 21:34
Tja, wat zal ik zeggen: hoe weet je wanneer het klaar is?Cookielover schreef: ↑04-07-2020 21:26Zit jij nog in de overgang Solo of ben je er al helemaal klaar mee?
Ik ben er ook weleens helemaal klaar mee, maar niet helemaal zeg maar.
Maar ik herken al die klachten gelukkig niet, dus ik heb makkelijk praten.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zaterdag 4 juli 2020 om 21:35
Mannen hebben het maar makkelijk. Ik barst juist van de energie maar de rest is heel herkenbaar.Maud*de*Braose schreef: ↑04-07-2020 21:23Overgang: zo labiel en onredelijk boos en zielig als een puber. Vol overgave janken als een kleuter. Niet vooruit te branden en het concentratievermogen van een slak in coma.
zaterdag 4 juli 2020 om 21:37