Mode & Beauty alle pijlers

Stoelhuur kinderkapper

05-07-2020 16:34 34 berichten
Hallo,

Ik ben een kinderkapper en kan in een winkel in Amsterdam een stoel huren. Weet iemand wat de prijzen hiervan zijn?

Dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
€132,50
Vraag je verhuurder. Maar dat wist je al van je vorige topic.

Hoe in hemelsnaam kom je erbij dat anonieme forummers dat zouden kunnen weten?
Waarom 2x hetzelfde topic?
Het is wel moeilijk he zo'n forum? :there:
Een stoel huren als in: in haal de stoel op en zet hem in mijn eigen zaak? Of ik heb een stoel/ werkplek in een bestaande kapperszaak?
Ik neem aan dat de verhuurder je de prijs kan vertellen.
https://kappersstoelhuren.nl/
https://www.ihair.nl/stoelhuur.html
“Don’t look back – you’re not going that way.”
ote=Star3 post_id=31606087 time=1593959795 user_id=397748]
Het is wel moeilijk he zo'n forum?
Ik sta er nog niet zolang op. Het verbaasd met wel dat veel mensen heel onaardig zijn als ik een graag stel.
Misschien kun je je vraag beter stellen in een forum of FB-groep voor (kinder)kappers.
Lady*Voldemort schreef:
05-07-2020 16:55
Misschien kun je je vraag beter stellen in een forum of FB-groep voor (kinder)kappers.
Of aan de verhuurder, aangezien het geen vastgestelde tarieven zijn.
Valentijn101 schreef:
05-07-2020 16:37
Een stoel huren als in: in haal de stoel op en zet hem in mijn eigen zaak? Of ik heb een stoel/ werkplek in een bestaande kapperszaak?
Ik neem aan dat de verhuurder je de prijs kan vertellen.
Dank je voor je reactie. Ik bedoel een stoel in een bestaande zaak. Een speelgoedwinkel is het waar een plekje wordt gemaakt om kinderen te knippen.
Oelie2015 schreef:
05-07-2020 16:53
ote=Star3 post_id=31606087 time=1593959795 user_id=397748]
Het is wel moeilijk he zo'n forum?
Ik sta er nog niet zolang op. Het verbaasd met wel dat veel mensen heel onaardig zijn als ik een vraag stel.
Oelie2015 schreef:
05-07-2020 16:57
Dank je voor je reactie. Ik bedoel een stoel in een bestaande zaak. Een speelgoedwinkel is het waar een plekje wordt gemaakt om kinderen te knippen.
Waarom vraag je het hier en niet aan de verhuurder?
Huh? Hoe moeten wij dat nou weten?
Oelie2015 schreef:
05-07-2020 16:57

Als ouder wil ik niet de speelgoedwinkel in om mijn kind zijn haar te laten knippen. Dat schept alleen maar verkeerde verwachtingen. Misschien denken andere ouders daar anders over, maar ik zou dat uitgezocht willen hebben voordat ik begon.
Andersom schreef:
05-07-2020 17:03
Als ouder wil ik niet de speelgoedwinkel in om mijn kind zijn haar te laten knippen. Dat schept alleen maar verkeerde verwachtingen. Misschien denken andere ouders daar anders over, maar ik zou dat uitgezocht willen hebben voordat ik begon.
Eens.
Andersom schreef:
Mwah, met een beetje geluk is je kind na de knipbeurt nooit meer met een stok de speelgoedwinkel in te krijgen :proud:
Andersom schreef:
Als ouder wil ik niet de speelgoedwinkel in om mijn kind zijn haar te laten knippen. Dat schept alleen maar verkeerde verwachtingen.
Hier idem, een kinderkapper hoort in een gewone kapsalon niet in een speelgoedwinkel. Of je kind mag na een bezoek aan de kinderkapper in die speelgoedwinkel gelijk een cadeau uitzoeken dan zal het storm lopen.
Ik zou ook nooit in een speelgoedwinkel mijn kind laten knippen. Wel in een kinderkledingzaak of kinderschoenenwinkel ofzo, of in een kinderbibliotheek of op de crèche of BSO, maar niet in een speelgoedwinkel. Want dan moet ik ook altijd speelgoed kopen als mijn kind naar de kapper gaat want anders wordt het elke knipbeurt drama.

Heb je goed onderzocht of die vraag er wel is?
Am Yisrael Chai!
Misschien heeft Mac Donalds ook nog wat knipstoelen. 2 vliegen in 1 klap elke 8 weken.
Ik heb geen antwoord op je vraag maar zou kijken of er mogelijkheden zijn een stoel te huren in bijv een kinderboekenwinkel of om op kinderdagverblijven te knippen. Ik ken zelf geen kinderkappers, dus ga naar een 'normale' kapper met mijn kinderen maar ik zou er wel gebruik van maken als het er zou zijn. Succes!
Ik zou wel gaan naar een kapper in een speelgoedwinkel. Leuk juist! Je hoeft toch niet per se wat te kopen als je in een speelgoedwinkel bent?
maze schreef:
05-07-2020 17:19
Ik zou wel gaan naar een kapper in een speelgoedwinkel. Leuk juist! Je hoeft toch niet per se wat te kopen als je in een speelgoedwinkel bent?

Dat hoeft niet, maar kind kan dat wel gaan vragen, en ik zou dan al geen zin in dat gesprek hebben.
Mijn ervaring is dat speelgoedwinkels de hel zijn als je kinderen bij je hebt.
Lady*Voldemort schreef:
05-07-2020 17:22
Mijn ervaring is dat speelgoedwinkels de hel zijn als je kinderen bij je hebt.

Ook als je die van jezelf thuis laat en er lopen andere ouders met dreinende kinderen. Leve Bol.com!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven