Roddel, achterklap & riooljournalistiek deel 1!
woensdag 8 juli 2020 om 16:10
Een kapsel wat je droegen je jonge jaren kan op een wat hogere leeftijd meer een flater zijn. Daar zijn zowel Leontien als schoonmoeder een voorbeeld van.
Dat in combi met kleuren die net teveel zijn en filters en Botox in het gezicht maakt zelfs de mooiste gezichten lelijk.
Jammer ja, dat ook Leontien zo vasthoudt aan de eeuwige jeugd.
woensdag 8 juli 2020 om 16:33
woensdag 8 juli 2020 om 16:35

They call me the Wild Rose, but my name was Elisa Day
Why they call me it I do not know, for my name was Elisa Day
woensdag 8 juli 2020 om 16:36
Hij is de schuldige ben ik bang.
woensdag 8 juli 2020 om 16:38
Heel jammer. Dan lijk je juist oud, heeft iets treurigs.vanlippebiesterveld schreef: ↑08-07-2020 16:10Een kapsel wat je droegen je jonge jaren kan op een wat hogere leeftijd meer een flater zijn. Daar zijn zowel Leontien als schoonmoeder een voorbeeld van.
Dat in combi met kleuren die net teveel zijn en filters en Botox in het gezicht maakt zelfs de mooiste gezichten lelijk.
Haar dochter gebruikt zo jong al net zoveel make up als mama. Was vroeger zo een mooie frisse meid.

woensdag 8 juli 2020 om 17:57
Misschien drinkt ze?

woensdag 8 juli 2020 om 18:03
woensdag 8 juli 2020 om 18:06
‘Vroeger’Ellerlilalinne schreef: ↑08-07-2020 16:38Heel jammer. Dan lijk je juist oud, heeft iets treurigs.
Haar dochter gebruikt zo jong al net zoveel make up als mama. Was vroeger zo een mooie frisse meid.

Ze is 16 ofzo.

woensdag 8 juli 2020 om 18:18
Ja, ik vind het ook een kater hoofd.
Die haarkleur vind ik dan wel weer erg mooi.

woensdag 8 juli 2020 om 18:26
Nou omdat ik het gekat vind om een vrouw van 52 het zusje te noemen van een vrouw van 75.Billy_Mean schreef: ↑08-07-2020 17:49Hoezo is deze mening nou weer naar gekat? Dat mag hier juist toch?
En ik zie de vergelijking ook hoor.
woensdag 8 juli 2020 om 19:23
Toch vind ik Leontiens gezicht op die bewuste foto geen voorbeeld van mislukte fillers of botox. Ze zal het heus wel gebruiken maar ik zie geen overdreven strakgetrokken of opgevulde misstanden. Eerder een kater inderdaad.vanlippebiesterveld schreef: ↑08-07-2020 16:10Een kapsel wat je droegen je jonge jaren kan op een wat hogere leeftijd meer een flater zijn. Daar zijn zowel Leontien als schoonmoeder een voorbeeld van.
woensdag 8 juli 2020 om 19:29
Eens.Turtlerain schreef: ↑08-07-2020 19:23Toch vind ik Leontiens gezicht op die bewuste foto geen voorbeeld van mislukte fillers of botox. Ze zal het heus wel gebruiken maar ik zie geen overdreven strakgetrokken of opgevulde misstanden. Eerder een kater inderdaad.
woensdag 8 juli 2020 om 19:40
jij ziet de gelijkenis tussen de twee niet?
Dat jij het opvat alsof het over leeftijd gaat wil natuurlijk niet zeggen dat ik dat bedoel. Ik bedoel gewoon dat ze op elkaar lijken.
Am Yisrael Chai!
woensdag 8 juli 2020 om 20:29
hahah nouu ze is geen drinker dus ze zitten nog vol

Relax we're all crazy, it's not a competition

woensdag 8 juli 2020 om 21:07
Als als man zijnde Bassie of Adriaan je schoonvader is, zou diezelfde vlieger van op elkaar gaan lijken dan ook opgaan?fashionvictim schreef: ↑08-07-2020 19:40jij ziet de gelijkenis tussen de twee niet?
Dat jij het opvat alsof het over leeftijd gaat wil natuurlijk niet zeggen dat ik dat bedoel. Ik bedoel gewoon dat ze op elkaar lijken.

donderdag 9 juli 2020 om 08:51
https://www.ditjesendatjes.nl/glee-actr ... boottocht/
Actrice Naya Rivera, vooral bekend dankzij haar rol in hitserie Glee, is vermist. De 33-jarige Rivera verdween woensdagmiddag tijdens een boottochtje met haar zoontje op Lake Piru, een groot stuwmeer in Californië.
De politie trof het jongetje alleen aan in de boot. Hij vertelde dat zijn moeder in het water was gesprongen, maar niet meer terug was gekomen, meldt TMZ.
De lokale autoriteiten zijn een grote zoekactie gestart. Er zijn onder meer duikers ingezet die in het meer zoeken naar Rivera. Ook speurt de politie met helikopters naar Rivera.
De actrice speelde in de serie, die tussen 2009 en 2015 werd uitgezonden, de rol van Santana Lopez.
Ik vrees met grote vrezen.
Actrice Naya Rivera, vooral bekend dankzij haar rol in hitserie Glee, is vermist. De 33-jarige Rivera verdween woensdagmiddag tijdens een boottochtje met haar zoontje op Lake Piru, een groot stuwmeer in Californië.
De politie trof het jongetje alleen aan in de boot. Hij vertelde dat zijn moeder in het water was gesprongen, maar niet meer terug was gekomen, meldt TMZ.
De lokale autoriteiten zijn een grote zoekactie gestart. Er zijn onder meer duikers ingezet die in het meer zoeken naar Rivera. Ook speurt de politie met helikopters naar Rivera.
De actrice speelde in de serie, die tussen 2009 en 2015 werd uitgezonden, de rol van Santana Lopez.

donderdag 9 juli 2020 om 08:59
Glee is wel vervloekt zeg. Zoveel acteurs daarvan die gewoon dood zijn of andere narigheid hebben.Gatekeeper* schreef: ↑09-07-2020 08:51https://www.ditjesendatjes.nl/glee-actr ... boottocht/
anoniem_64c147b399965 wijzigde dit bericht op 09-07-2020 18:43
0.21% gewijzigd

donderdag 9 juli 2020 om 10:17
Ik wilde er net een topic over openen!Gatekeeper* schreef: ↑09-07-2020 08:51https://www.ditjesendatjes.nl/glee-actr ... boottocht/
Wat een afschuwelijk bericht weer. Ik was van plan een topic te openen met als titel De vloek van Glee, want dat is de derde hoofdrolspeler die de 40 niet eens haalt.
Am Yisrael Chai!
donderdag 9 juli 2020 om 10:24
Ik vond Naya altijd de leukste in Glee. Nu wel creepy dat ze daar al "If I Die Young" zong.
https://youtu.be/8lmAcEmWxCg
Am Yisrael Chai!
donderdag 9 juli 2020 om 10:30
Ik vind het dus creepy dat ze dit op 3 juli op twitter plaatste:fashionvictim schreef: ↑09-07-2020 10:24Ik vond Naya altijd de leukste in Glee. Nu wel creepy dat ze daar al "If I Die Young" zong.
''no matter the year, circumstance, or strifes everyday you're alive is a blessing. make the most of today and every day you are given. tomorrow is not promised''
¡Apagando las luces!