Singles topic
woensdag 18 maart 2009 om 17:34
Dit is een kletstopic voor singles m/v. voor alle leeftijden.
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Hier kun je alles kwijt over je leuke leven, je kutleven, de datefase, de datestop, de prille liefde (want ben je gesetteld dan zwaaien we je ontroerd uit) etc. etc.
Een lach, een traan, een luisterend oor, de brede schouders van Q en Prikvlieg...dit is het enige echte SINGLES topic.
Het lijstje voor alle nieuwe Singles:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht m/v ?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
woensdag 29 april 2009 om 19:06
voor pop
gefeliciteerd met je moeder vleer (grappig ik woon zo dicht aan dat "lijntje" maar hier word dat dus niet gedaan he elkaar feliciteren met verjaardag van familielid, ik vind in dat opzicht nl toch leuker )
Indi toffe moeder heb jij!!!
Ik ga naailessen en werken, iedereen veel plezier op jullie Q-day
gefeliciteerd met je moeder vleer (grappig ik woon zo dicht aan dat "lijntje" maar hier word dat dus niet gedaan he elkaar feliciteren met verjaardag van familielid, ik vind in dat opzicht nl toch leuker )
Indi toffe moeder heb jij!!!
Ik ga naailessen en werken, iedereen veel plezier op jullie Q-day
woensdag 29 april 2009 om 19:19
Thnx voor de knuffels. WM, de vriendin die met me mee zou is dus dezelfde als degene die gisteren gehoord heeft dat ze een miskraam heeft gehad.
Mijn moeder belde me, en ze was best lief en ondersteunend. Daarna kwam spontaan een vriendin langs en heb ik nog een hele poos in mn bed gelegen 'met een boek' (als in: ik heb diep geslapen). Voel me weer wat beter gelukkig.
Jullie allemaal een leuke Q-night en -day. Ik zal zo nog eens even bellen om te horen wat de plannen voor morgen zijn en misschien duik ik vanavond nog wel even de kroeg in. Het centrum wordt m niet, tenzij je in een half uur 5 meter wil lopen. Het is daar zoooooooo druk en dat vind ik dan weer helemaal niet gezellig.
Mijn moeder belde me, en ze was best lief en ondersteunend. Daarna kwam spontaan een vriendin langs en heb ik nog een hele poos in mn bed gelegen 'met een boek' (als in: ik heb diep geslapen). Voel me weer wat beter gelukkig.
Jullie allemaal een leuke Q-night en -day. Ik zal zo nog eens even bellen om te horen wat de plannen voor morgen zijn en misschien duik ik vanavond nog wel even de kroeg in. Het centrum wordt m niet, tenzij je in een half uur 5 meter wil lopen. Het is daar zoooooooo druk en dat vind ik dan weer helemaal niet gezellig.
woensdag 29 april 2009 om 20:15
*ik zwaai de deur van t singlestopic open*
Hoi allemaal, ik wilde jullie allemaal ff heel veel plezier wensen met alle oranje- festiviteiten van vanaaf en morgen!!
Denk dat ik morgen als ik brak op de bank hang wel ff ga teruglezen wat er allemaal geschreven is de laatste dagen, nu geen tijd voor maar wilde toch ff snel wat posten.
Ga nu ff douchen en tutten en dan duik ik het feestgedruis in!!
Wie weet kom ik nog wat leuks tegen vanavond!
Tot snel allemaal! Toedeloe
TB
*ik zwaai de deur van t singlestopic weer dicht*
Hoi allemaal, ik wilde jullie allemaal ff heel veel plezier wensen met alle oranje- festiviteiten van vanaaf en morgen!!
Denk dat ik morgen als ik brak op de bank hang wel ff ga teruglezen wat er allemaal geschreven is de laatste dagen, nu geen tijd voor maar wilde toch ff snel wat posten.
Ga nu ff douchen en tutten en dan duik ik het feestgedruis in!!
Wie weet kom ik nog wat leuks tegen vanavond!
Tot snel allemaal! Toedeloe
TB
*ik zwaai de deur van t singlestopic weer dicht*
woensdag 29 april 2009 om 20:48
Ach pop ........ knuffel!
Voor iedereen hiero: halloo!!
Krijg met de dag meer kriebels in mn buik als ik PM denkt.... niet echt hoe het hoort te zijn he?
Naja, net op de weegschaal gestaan en die gaf zon raar laag getal aan , dat ik met een bakje chips naar 'ik hou van holland' ga kijken!
Fijne avond en dag morgen!
Voor iedereen hiero: halloo!!
Krijg met de dag meer kriebels in mn buik als ik PM denkt.... niet echt hoe het hoort te zijn he?
Naja, net op de weegschaal gestaan en die gaf zon raar laag getal aan , dat ik met een bakje chips naar 'ik hou van holland' ga kijken!
Fijne avond en dag morgen!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.

donderdag 30 april 2009 om 21:19
donderdag 30 april 2009 om 21:29
Hoi Lieverds,
Alles is ok met me!! We hebben niets zien gebeuren...
We stonden aan de kant te wachten tot de bus langs kwam met de Koninklijke familie..die kwam ook, maar niemand zwaaide en dat vonden we al vreemd..
Even later hoorden we het vreselijke nieuws. Het hele defile is afgeblazen en we zijn weer terug naar school gegaan.
Wat een drama zeg...heel gek om zo Koninginnedag mee te maken... Ben nog wel even naar de stad geweest met een vriendin en kom net thuis..
Lief dat jullie zo bezorgd waren!!!
PV bedankt voor het doorgeven!
Alles is ok met me!! We hebben niets zien gebeuren...
We stonden aan de kant te wachten tot de bus langs kwam met de Koninklijke familie..die kwam ook, maar niemand zwaaide en dat vonden we al vreemd..
Even later hoorden we het vreselijke nieuws. Het hele defile is afgeblazen en we zijn weer terug naar school gegaan.
Wat een drama zeg...heel gek om zo Koninginnedag mee te maken... Ben nog wel even naar de stad geweest met een vriendin en kom net thuis..
Lief dat jullie zo bezorgd waren!!!
PV bedankt voor het doorgeven!