Vreemde berichten
donderdag 9 juli 2020 om 23:35
Hallo allemaal,
Gisteren avond was ik aan het werk en ontving een bericht op mijn werknummer. Dat komt wel vaker voor door een van mijn cliënten. Echter stonden in dit bericht details over mij die mijn cliënten echt niet van mij weten. Het bericht was gemeen en had een bedreigend karakter. “Als jij een kind krijgt, zorg ik er persoonlijk voor dat het geen fijne toekomst heeft.” Er stonden ook andere dingen in het bericht, maar die vermeld ik niet ivm herkenbaarheid. Later toen ik thuis kwam bleek mijn vriend een zelfde soort bericht te hebben ontvangen. We kunnen niet op het bericht reageren. Heel vreemd, we zien niet eens een nummer alleen een naam. Kerstman staat er bij mij en bij mijn vriend een X. Als je daarop drukt zie je niets.
Ik ben niet zwanger. Willen we wel heel graag, maar is nog niet gelukt. We hebben hier met niemand over gesproken. Dus we begrijpen niet, wie überhaupt weet dat we samen een kindje proberen te krijgen.
Later op de avond gingen de berichten naar mijn vriend toe verder. Hij kreeg berichten zoals: het was geil gisteren; geil; neuken; een beschrijving van zijn piemel; dat zijn vriendin dom en lelijk is; enzovoort. Vandaag kreeg ik een bericht met dat ik een kutwijf ben. Vriend denkt aan zijn ex. Ik zou dat heel vreemd vinden gezien het jaren gelden is.
Ik denk aan helemaal niemand in het bijzonder. Ben alleen bang dat iemand op ons let en of dat het een bekende is, iemand waar ik denk bevriend mee te zijn O.i.d.
Heb dit bij peiler relaties geschreven omdat ik even niet wist waar ik het moest plaatsen. Als het echt bekende zijn, wat ik wel vermoed, vind ik dat het met relaties te maken heeft.
Wat ik wil met dit topic? Even mijn hart luchten denk ik. Ik heb nog geen mensen bevraagd of met iemand over gehad omdat ik bang ben dat de gene die de berichten stuurt zijn/haar lol niet op kan als ik paniekerig zou overkomen. Ik wil liever dat hij/zij denkt dat het ons koud laat.
Welke stap zouden jullie ondernemen of zouden jullie gewoon helemaal niets doen?
Alvast een fijne nachtrust gewenst!
Gisteren avond was ik aan het werk en ontving een bericht op mijn werknummer. Dat komt wel vaker voor door een van mijn cliënten. Echter stonden in dit bericht details over mij die mijn cliënten echt niet van mij weten. Het bericht was gemeen en had een bedreigend karakter. “Als jij een kind krijgt, zorg ik er persoonlijk voor dat het geen fijne toekomst heeft.” Er stonden ook andere dingen in het bericht, maar die vermeld ik niet ivm herkenbaarheid. Later toen ik thuis kwam bleek mijn vriend een zelfde soort bericht te hebben ontvangen. We kunnen niet op het bericht reageren. Heel vreemd, we zien niet eens een nummer alleen een naam. Kerstman staat er bij mij en bij mijn vriend een X. Als je daarop drukt zie je niets.
Ik ben niet zwanger. Willen we wel heel graag, maar is nog niet gelukt. We hebben hier met niemand over gesproken. Dus we begrijpen niet, wie überhaupt weet dat we samen een kindje proberen te krijgen.
Later op de avond gingen de berichten naar mijn vriend toe verder. Hij kreeg berichten zoals: het was geil gisteren; geil; neuken; een beschrijving van zijn piemel; dat zijn vriendin dom en lelijk is; enzovoort. Vandaag kreeg ik een bericht met dat ik een kutwijf ben. Vriend denkt aan zijn ex. Ik zou dat heel vreemd vinden gezien het jaren gelden is.
Ik denk aan helemaal niemand in het bijzonder. Ben alleen bang dat iemand op ons let en of dat het een bekende is, iemand waar ik denk bevriend mee te zijn O.i.d.
Heb dit bij peiler relaties geschreven omdat ik even niet wist waar ik het moest plaatsen. Als het echt bekende zijn, wat ik wel vermoed, vind ik dat het met relaties te maken heeft.
Wat ik wil met dit topic? Even mijn hart luchten denk ik. Ik heb nog geen mensen bevraagd of met iemand over gehad omdat ik bang ben dat de gene die de berichten stuurt zijn/haar lol niet op kan als ik paniekerig zou overkomen. Ik wil liever dat hij/zij denkt dat het ons koud laat.
Welke stap zouden jullie ondernemen of zouden jullie gewoon helemaal niets doen?
Alvast een fijne nachtrust gewenst!
anoniem_397770 wijzigde dit bericht op 09-07-2020 23:39
0.17% gewijzigd

zaterdag 11 juli 2020 om 15:33
Jij had toch die zogenaamde geheim agent? Of was jij dat niet?hippie_meisje schreef: ↑11-07-2020 15:22Ik ben nog nooit bedrogen. Althans, niet dat ik weet. Dus nee, geen tunnelvisie hier. Helaas, jij bent slechter in gokken dan de zgn sms'ende kerstman![]()
Ik vind het overigens ook opmerkelijk allemaal, wat TO hier beschrijft. Ik zou nergens mijn hand voor in het vuur steken. (Ook niet dat die man wel vreemdgaat trouwens)

zaterdag 11 juli 2020 om 15:42
RosainVietnam schreef: ↑11-07-2020 14:40
TO, vervelende situatie waarin je bent beland. Maar wat fijn dat je je niet gek laten maken over je vriend/ relatie.
Ze moet zich inderdaad niet gek laten maken, maar wel haar ogen en oren openhouden en niet de kop in het zand steken.
Ik zal niet beweren dat waar rook is, ook altijd vuur is... maar vaak wel!
Ik zou in ieder geval niet prat gaan op zijn mooie ogen want kom op! Een half dorp dat afweet van een typisch kenmerk op je geslachtsdeel??
Natúúrlijk!
zaterdag 11 juli 2020 om 15:49
Deze moet je nog ff opzoeken het spreekwoordenboek voor je m weer gebruikt.Pindakaasjes schreef: ↑11-07-2020 15:42Ze moet zich inderdaad niet gek laten maken, maar wel haar ogen en oren openhouden en niet de kop in het zand steken.
Ik zal niet beweren dat waar rook is, ook altijd vuur is... maar vaak wel!
Ik zou in ieder geval niet prat gaan op zijn mooie ogen want kom op! Een half dorp dat afweet van een typisch kenmerk op je geslachtsdeel??
Natúúrlijk!

zaterdag 11 juli 2020 om 15:50
Nou YagaBaba, wij hebben daar nog pbtjes over gestuurd naar elkaar, dus je zult heus wel onthouden dat ik dat ben. Hij werkte voor de NAVO. Geen "geheim agentje" dus.
Maar lief van je, dat je dat nog even op een irrelevant moment in de groep gooit, omdat mijn antwoorden je niet aanstaan!

zaterdag 11 juli 2020 om 16:08
Honingdropje2 schreef: ↑11-07-2020 15:49Deze moet je nog ff opzoeken het spreekwoordenboek voor je m weer gebruikt.
Hoezo?
Ze vertelt toch heel fier dat ze zo op hem en zijn verhaal vertrouwt?

zaterdag 11 juli 2020 om 16:26
Maar ze is niet trots op zijn blauwe ogen.Pindakaasjes schreef: ↑11-07-2020 16:08Hoezo?
Ze vertelt toch heel fier dat ze zo op hem en zijn verhaal vertrouwt?
Jij bedoelde ws "afgaan op".

zaterdag 11 juli 2020 om 16:31
hippie_meisje schreef: ↑11-07-2020 16:26Maar ze is niet trots op zijn blauwe ogen.
Jij bedoelde ws "afgaan op".
Ja, dat is waar. Het klopt inderdaad niet wat ik geschreven heb.
Alle sproeten nog aan toe zeg!
zaterdag 11 juli 2020 om 16:35
De enige andere persoon die weet dat jullie bezig zijn om een kindje te krijgen is hij...
Maar goed, ik ben ook vrij paranoïde naar partners toe wegens eng gedrag vanuit die hoek in mijn omgeving. Mijn ex verzon altijd rare verhalen over soppende buurvrouwen waarvan achteraf bleek dat hij hen lastig viel, hij verzon een hartafwijking inclusief nep-hartaanvallen en hij kreeg zogenaamd berichten van mannen waarmee ik vreemdging (nooit gedaan).
De ex van een vriendin van me verzon ook een stalking-plot om haar zo gestresst te krijgen dat ze van hem wegging. Het viel hem toch wat tegen, kinderen. Gewoon praten was vondst geen optie dus toen maakte hij haar nog een keer zwanger en verzon dat de stalker het kind zou doden als zij bij hem bleef Toen dat niet werkte verzon hij een ontvoering om te verdoezelen dat hij bij zijn minnares zat.
Oh en bij een andere vriendin was het geld altijd kwijt en de mysterieuze rekeningen en schulden kwamen door identiteitsfraude, echt waar! Tot aangifte doen aan toe hield hij dit verhaal vol. De geile berichtjes die hij kreeg waren van een stalker, niet zijn n**kertje. Drie keer raden wie er uiteindelijk met de schulden bleef zitten en wie er inmiddels twee vriendinnen verder is.
Maar goed, ik ben ook vrij paranoïde naar partners toe wegens eng gedrag vanuit die hoek in mijn omgeving. Mijn ex verzon altijd rare verhalen over soppende buurvrouwen waarvan achteraf bleek dat hij hen lastig viel, hij verzon een hartafwijking inclusief nep-hartaanvallen en hij kreeg zogenaamd berichten van mannen waarmee ik vreemdging (nooit gedaan).
De ex van een vriendin van me verzon ook een stalking-plot om haar zo gestresst te krijgen dat ze van hem wegging. Het viel hem toch wat tegen, kinderen. Gewoon praten was vondst geen optie dus toen maakte hij haar nog een keer zwanger en verzon dat de stalker het kind zou doden als zij bij hem bleef Toen dat niet werkte verzon hij een ontvoering om te verdoezelen dat hij bij zijn minnares zat.
Oh en bij een andere vriendin was het geld altijd kwijt en de mysterieuze rekeningen en schulden kwamen door identiteitsfraude, echt waar! Tot aangifte doen aan toe hield hij dit verhaal vol. De geile berichtjes die hij kreeg waren van een stalker, niet zijn n**kertje. Drie keer raden wie er uiteindelijk met de schulden bleef zitten en wie er inmiddels twee vriendinnen verder is.
zaterdag 11 juli 2020 om 16:38
Goh, wat bijzonder allemaal, ik ken helemaal niemand bij wie zoiets gebeurd islotus77 schreef: ↑11-07-2020 16:35De enige andere persoon die weet dat jullie bezig zijn om een kindje te krijgen is hij...
zaterdag 11 juli 2020 om 16:39
Een kennis van mij kreeg op een gegeven moment ook rare meldinngen van onbekende accounts op social media, de accounts tagde haar op foto’s wat te maken had met vreemdgaan oid. Dit werd ook maar een beetje weggelachen en de accounts werden geblokkeerd. Kennis is nu niet meer samen met haar parnet want jawel, hij was zeker vaak vreemd gegaan en had zelfs een heel dubbel leven met drugsgebruik etc. Ook een kind samen en jaren een relatie.
Een beetje offtopic maar zo kan het natuurlijk ook gaan. Ik hoop het niet voor je en dat dit gewoon een stomme ‘grap’ is.
Een beetje offtopic maar zo kan het natuurlijk ook gaan. Ik hoop het niet voor je en dat dit gewoon een stomme ‘grap’ is.
zaterdag 11 juli 2020 om 16:58
Dat is ook het punt, de meeste mensen zijn te normaal om te denken dat een partner dit zou kunnen doen.Honingdropje2 schreef: ↑11-07-2020 16:38Goh, wat bijzonder allemaal, ik ken helemaal niemand bij wie zoiets gebeurd is
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

zaterdag 11 juli 2020 om 16:59
Nou zo leip ken ik ze echt niet in mijn omgeving gelukkig .viva-amber schreef: ↑11-07-2020 16:58Dat is ook het punt, de meeste mensen zijn te normaal om te denken dat een partner dit zou kunnen doen.
zaterdag 11 juli 2020 om 17:01

zaterdag 11 juli 2020 om 17:33
Volgens mij hoeft er niets (logisch) achter te zitten. Een stalker/ gekkie heeft vaak waanideeën die niet op de feiten of waarheid berusten.
Ik kreeg ooit ook eens allerlei vreemde sms’jes waarin stond dat mijn partner vreemd ging. Met allerlei details. Ik
had alleen geen partner. Wat als ik die wel had gehad? En hem geloofde? Was ik dan ook naïef?
Ik begrijp dan weer oprecht niet hoe een sms’je van een gekkie (want dat is het sowieso) plotsklaps voor een vertrouwensbreuk kan zorgen. Het ene moment is die man alles voor je, wil je kinderen met hem en het andere moment weet je zeker dat hij vreemd gaat op basis van een sms’je van een gekkie. Hoe stabiel is je relatie dan?
zaterdag 11 juli 2020 om 17:37
Inderdaad!

zaterdag 11 juli 2020 om 17:37
Nou, ik zal ongetwijfeld wat gekkies in mijn omgeving hebben, maar in mijn vriendenkring gebeurt dit echt niet hoor. En zeker niet aan de lopende band. En dat komt niet omdat ik mn kop in het zand steek of naïef ben. Wel zoek ik mn vrienden heel zorgvuldig uit.viva-amber schreef: ↑11-07-2020 17:01Je kent ze wel, maar je weet niet alles van iedereen die je kent.
Echt: omdat het jou overkomt, betekent niet dat het dan normaal is en veel voorkomt (deze opmerking is in het algemeen)

zaterdag 11 juli 2020 om 17:39
Dan nog, hij ging gewoon vreemd. Hoe naïef kun je zijn!RosainVietnam schreef: ↑11-07-2020 17:33Ik kreeg ooit ook eens allerlei vreemde sms’jes waarin stond dat mijn partner vreemd ging. Met allerlei details. Ik
had alleen geen partner.

zaterdag 11 juli 2020 om 17:45
Het overkomt mij niet en is mij ook nooit overkomen, maar ze bestaan wel. Bij ons op het werk zeggen we altijd 1 op 50 heeft trekjes van een psychopaat. Wanneer je op een afdeling van 80 man rond loopt is dat al snel 1,5.RosainVietnam schreef: ↑11-07-2020 17:37Nou, ik zal ongetwijfeld wat gekkies in mijn omgeving hebben, maar in mijn vriendenkring gebeurt dit echt niet hoor. En zeker niet aan de lopende band. En dat komt niet omdat ik mn kop in het zand steek of naïef ben. Wel zoek ik mn vrienden heel zorgvuldig uit.
Echt: omdat het jou overkomt, betekent niet dat het dan normaal is en veel voorkomt (deze opmerking is in het algemeen)
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.