Vreemde berichten

09-07-2020 23:35 511 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Gisteren avond was ik aan het werk en ontving een bericht op mijn werknummer. Dat komt wel vaker voor door een van mijn cliënten. Echter stonden in dit bericht details over mij die mijn cliënten echt niet van mij weten. Het bericht was gemeen en had een bedreigend karakter. “Als jij een kind krijgt, zorg ik er persoonlijk voor dat het geen fijne toekomst heeft.” Er stonden ook andere dingen in het bericht, maar die vermeld ik niet ivm herkenbaarheid. Later toen ik thuis kwam bleek mijn vriend een zelfde soort bericht te hebben ontvangen. We kunnen niet op het bericht reageren. Heel vreemd, we zien niet eens een nummer alleen een naam. Kerstman staat er bij mij en bij mijn vriend een X. Als je daarop drukt zie je niets.

Ik ben niet zwanger. Willen we wel heel graag, maar is nog niet gelukt. We hebben hier met niemand over gesproken. Dus we begrijpen niet, wie überhaupt weet dat we samen een kindje proberen te krijgen.

Later op de avond gingen de berichten naar mijn vriend toe verder. Hij kreeg berichten zoals: het was geil gisteren; geil; neuken; een beschrijving van zijn piemel; dat zijn vriendin dom en lelijk is; enzovoort. Vandaag kreeg ik een bericht met dat ik een kutwijf ben. Vriend denkt aan zijn ex. Ik zou dat heel vreemd vinden gezien het jaren gelden is.

Ik denk aan helemaal niemand in het bijzonder. Ben alleen bang dat iemand op ons let en of dat het een bekende is, iemand waar ik denk bevriend mee te zijn O.i.d.

Heb dit bij peiler relaties geschreven omdat ik even niet wist waar ik het moest plaatsen. Als het echt bekende zijn, wat ik wel vermoed, vind ik dat het met relaties te maken heeft.

Wat ik wil met dit topic? Even mijn hart luchten denk ik. Ik heb nog geen mensen bevraagd of met iemand over gehad omdat ik bang ben dat de gene die de berichten stuurt zijn/haar lol niet op kan als ik paniekerig zou overkomen. Ik wil liever dat hij/zij denkt dat het ons koud laat.

Welke stap zouden jullie ondernemen of zouden jullie gewoon helemaal niets doen?

Alvast een fijne nachtrust gewenst!
anoniem_397770 wijzigde dit bericht op 09-07-2020 23:39
0.17% gewijzigd
Je vriend kan ook een nieuw nummer nemen. En dit in delen uitdelen aan anderen, zodat jullie zicht houden op wie het nummer heeft.
Hij kan kiezen voor een dual sim, zodat hij gewoon bereikbaar blijft. Er er op een moment voor kiezen te doen alsof hij niet meer te bereiken is. Je kunt er zoveel kanten mee op, maar ooit loopt iemand tegen de lamp door het nieuwe nummer te gebruiken. Dat is dan één van de personen die het nummer heeft gekregen.

Komt er op het nieuwe nummer geen bericht meer, dan is het iemand aan wie je vriend in het verleden het nummer heeft gegeven maar waar hij nu geen nummer mee gedeeld heeft. Het kan wel even duren voordat je dit duidelijk hebt, dus ik zou goed noteren wie je wanneer het nieuwe nummer geeft en dit vooral niet te snel achter elkaar doen of algemeen bekend maken. Bij voorkeur vertel je iedereen dat er niet mag worden doorgegeven dat het het nieuwe nummer is (zonder verdere uitleg) .
..
Ik snap niet waarom TO in zo’n situatie hier zoveel details deelt op het internet, dat altijd blijft staan. Ik zou er al geen topic over openen, maar anders zou ik de specifieke dingen achterwege hebben gelaten.

Echt onbegrijpelijk, mocht er ooit iets uitkomen, dan wordt de scheiding tussen waar iemand bepaalde kennis vandaan had steeds dunner.
Hij/zij kan zichzelf herkennen in eigen daden. Wij gaan verder met ons leven wat hij/zij ook stuurt en dat mag deze persoon van mij best weten. Op het eerste bericht met dreigend karakter na, heeft het geen effect (meer) op ons. Dus heel veel succes (als hij/zij) dit leest met kansloos geld uitgeven aan smsjes. Als vriend ook een nieuw nummer heeft en hij/zij door blijft gaan weten we al helemaal in welke hoek we moeten zoeken. En echt veel details heb ik niet gegeven, want je hebt geen idee wat ik achterwegen laat :).
Verschillendesokken schreef:
11-07-2020 09:15
Hij/zij kan zichzelf herkennen in eigen daden. Wij gaan verder met ons leven wat hij/zij ook stuurt en dat mag deze persoon van mij best weten. Op het eerste bericht met dreigend karakter na, heeft het geen effect (meer) op ons. Dus heel veel succes (als hij/zij) dit leest met kansloos geld uitgeven aan smsjes. Als vriend ook een nieuw nummer heeft en hij/zij door blijft gaan weten we al helemaal in welke hoek we moeten zoeken. En echt veel details heb ik niet gegeven, want je hebt geen idee wat ik achterwegen laat :).
Goedzo meid.

En de sproet?
Ik heb bewondering voor hoe jullie ermee omgaan TO, goed bezig!
hippie_meisje schreef:
11-07-2020 09:36

En de sproet?
Die zit er nog gewoon lijkt me
hippie_meisje schreef:
Goedzo meid.

En de sproet?
Wat is daarmee?
Nou waar rook is is vuur. Ik zou hem en zijn sproet niet zomaar geloven. Mijn toenmalige vriend zijn auto was bekrast, ja door een meisje die gek op hem was maar hij wees haar af. Ik zei toen nou dan moet je haar toch aanleiding hebben gegeven zo boos te worden! En na lang doorzagen bleek hij wel degelijk wat met haar gedaan te hebben...
Oei... als het zelfs beetjegek kan overkomen dan moet het hier ook haast wel zo zijn
Verschillendesokken schreef:
11-07-2020 09:15
Nee, komt dat nog?
Luci_Morgenster schreef:
11-07-2020 11:17
Nee, komt dat nog?
Nee, natuurlijk niet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Murrmurr schreef:
11-07-2020 11:16
Oei... als het zelfs beetjegek kan overkomen dan moet het hier ook haast wel zo zijn
Dus dat
Blijft inderdaad raar dat iemand wel hele specifieke fysieke details weet. Plus dat degene die het doet een reden heeft om het te doen, gebeurt echt niet zomaar dat iemand willekeurig “lekker gek” gaat doen.
PinkDress schreef:
11-07-2020 11:48
Blijft inderdaad raar dat iemand wel hele specifieke fysieke details weet. Plus dat degene die het doet een reden heeft om het te doen, gebeurt echt niet zomaar dat iemand willekeurig “lekker gek” gaat doen.
Stttt, dat mag je niet zeggen hoor.
Logisch nadenken. Hoe durf je??
Ik dacht dat flamingo's in de mode waarde, maar blijkbaar heb ik niet goed opgelet.
Nu zijn het struisvogels.
hippie_meisje schreef:
Goedzo meid.

En de sproet?
De dader kan ook goed gegokt hebben.
Je ziet in deze topics altijd goed wie er in het verleden bedrogen is en wie in een goede relatie zitten of nog alle vertrouwen in een goede relatie hebben.

TO, vervelende situatie waarin je bent beland. Maar wat fijn dat je je niet gek laten maken over je vriend/ relatie.
whitewolves schreef:
11-07-2020 13:54
De dader kan ook goed gegokt hebben.
Nou, dat blijkt! Ik vind het knap.
RosainVietnam schreef:
11-07-2020 14:40
Je ziet in deze topics altijd goed wie er in het verleden bedrogen is en wie in een goede relatie zitten of nog alle vertrouwen in een goede relatie hebben.

TO, vervelende situatie waarin je bent beland. Maar wat fijn dat je je niet gek laten maken over je vriend/ relatie.
Precies, iedereen reageert vanuit het eigen referentiekader.
hippie_meisje schreef:
11-07-2020 14:48
Hoezo, het hele dorp weet van die sproet. Hun vriendenkring, de voetbal, zijn exen natuurlijk, de huisarts en nu ook het VIVA forum..dus ach..knap?, mwa
hippie_meisje schreef:
11-07-2020 14:48
Hij heeft daar een sproet of geen sproet. 50/50 kans dat het klopt.
Ik ken niemand die geen moedervlekken of sproeten heeft dus die gok durf ik wel te maken.
RosainVietnam schreef:

Ik ben nog nooit bedrogen. Althans, niet dat ik weet. Dus nee, geen tunnelvisie hier. Helaas, jij bent slechter in gokken dan de zgn sms'ende kerstman :gift:
whitewolves schreef:
11-07-2020 15:19
Hij heeft daar een sproet of geen sproet. 50/50 kans dat het klopt.
Ik ken niemand die geen moedervlekken of sproeten heeft dus die gok durf ik wel te maken.
:facepalm:
REALLY?!!!

Is het forum gehersenspoeld ofzo?

Hij heeft een opvallende sproet op zn piemel en de dader gokt toevállig precies in dié richting???

REALLY?????

Zij is bezig met IVF en de dader begint toevállig net over zwanger worden????

Dit forum wordt echt nog eens mijn dood :frusty:
RosainVietnam schreef:

Echt waaaaarom zou een random iemand zoiets doen? Daar zit toch wat achter!
hippie_meisje schreef:
11-07-2020 15:22
Ik ben nog nooit bedrogen. Althans, niet dat ik weet.
Dan waren jouw exen net zo slim als de vriend van TO. Hij heeft die sproet er waarschijnlijk ook gewoon zelf opgeplakt. Hier is jaren voorbereiding in gaan zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven