Vind mijn vader heel erg vies!!

28-04-2009 19:58 317 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo... om met dit onderwerp maar even met de deur in huis te vallen.

Ik weet even niet wat ik moet voelen en denken, vandaar dat ik het even van me afschrijf en hoop dat er mensen zijn die hetzelfde hebben meegemaakt en hoe hun ervaring is/was.

Ik kom uit een gezin, huisje boompje beestje. Vader en moeder gescheiden toen ik ongeveer 6 jaar was. Vader had een ander, jonge kip aan de haak geslagen en mijn moeder zat met mij en mijn zus op de camping omdat we het huis uit moesten. Vader zat in een riant appartement met zijn jonge kippetje. Gelukkig daar als kind weinig van meegekregen. Wonder boven wonder, zijn mijn ouders na 3 jaar pauze weer bij elkaar gekomen en daardoor heb ik verder een vrij normale jeugd gehad. Toen ik uit huis ging stond mijn moeder een keer aan de deur, nu had zij een ander, vond het helemaal niet zo erg. Mijn moeder is een charmante lieve knappe vrouw, die heel d'r leven voor mij en mijn zusje heeft gezorgd en nu we uit huis waren haar vleugels weer heeft uitgeslagen. Vader bleef alleen achter, vond hem wel zielig maar ook weer niet. Mijn vader is nl wel iemand die al heel zijn leven goed voor zichzelf zorgt. Vervolgens is mijn vader best losgeslagen, vriendinnen, op stap. Ik vond het allemaal prima. Tot op een dag hij thuis kwam met een poolse vriendin. Niet om te discrimineren,maar vond het echt een goedkope geblondeerde opgespoten "mevrouw" en daar zie je je vader natuurlijk niet graag mee. Al met al een heel raar mens, nogal zeeeeer overdreven sexy en raar gedrag, mijn vader is verhuisd naar polen. Ook prima. Nou zie ik hem ongeveer 1x in de 3 maanden en is hij ook geregeld op het internet te vinden. Nu was ik gisteren mijn hotmail aan het opstarten op het werk en kreeg ik de schrik van mijn leven. Op mijn hotmail kun je voortaan op de 1e bladzijde zien wie wat heeft gereageerd/geschreven enz. Nu stond mijn vader er met commentaar op een foto tussen bij een of andere Kim. Zijn commentaar: schatje wil je ook weer zien, ben deze week in NL. Toen ik op Kim haar foto keek, werd ik lijkbleek. Een hele nare travestiet. Een onwijze gay met rokjes aan en een blonde pruik met tig zwoele erotische foto's op haar pagina. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het prima dat deze mensen er zijn, iedereen heeft andere gevoelens. Maar dit soort types vind ik vrij smerig en wat the hell moet mijn vader hiermee?! Ik ga hier zo van over mijn nek. Mijn vader is in mijn ogen een vies oversext mannetje, die van alles wat snoept. Heb een klein kindje en de 2e is onderweg, heb helemaal geen zin meer in die man in mijn leven en vind hem zoooo vies. Wil niet meer dat hij aan mijn kinderen komt, weet ik veel wat voor ziektes hij met zich meebrengt. Ik ken tig mensen om me heen homo of lesbi, no problemo, maar ook deze mensen vinden dit soort mannetjes vies. Wie o wie heeft ook een vader die zich ook met dit soort dingen bezig houdt? Of wie snapt mijn frustratie/overgeefneigingen?
Ik ben pas op pagina een dus misschien mosterd, maar ik vind iedereen wel vrij mild reageren. Ja, tuurlijk, het is zijn leven en hij moet er vooral mee doen wat hij wil. Maar als hij niet wil dat zij er wat over zegt of er vragen over stelt moet hij het niet open en bloot op internet gooien. Dat doet hij wel, dus is het ook logisch dat anderen het lezen en daar misschien commentaar op hebben.

Ik zou het absoluut niet leuk vinden zoiets van mijn vader te lezen, in elk geval, en dat gaat dan niet om het feit dat hij geile neukseks heeft, hoewel ik dat ook al behoorlijk ranzig vind voor mijn vader, maar dat hij dat dan ook voor iedereen zichtbaar tentoon wil stellen.
quote:Mamasaar schreef op 28 april 2009 @ 23:05:

Kaas of een bitterbal? Zeg het maar.Bitterbal graag, komtumaar.
quote:prinseszonderpaard schreef op 30 april 2009 @ 04:27:

Dushi ik vraag me daadwerkelijk af wat voor asociaal persoon jij bent, jammer dat er personen bestaan zoals jij, bijna pijnlijk voor jezelf zo te zijn, Bahh ik walg echt van jouw reacties om iemand nog eens meer de put in te praten...ik vind jou voornamelijk het minst ruimdenkend, maar dat zal wel komen door het kleine wereldje waarin je leeft, want met zo'n karakter zijn er maar weinig die het leven met jou willen delen...Ik had een bericht voor je getypt. Maar je bericht is zo misplaatst en dom alswel kortzichtig. Dat ik eigenlijk deze zinnen niet eens zou moeten typen voor je.
Dus "troosten" kan alleen door in iemands straatje mee te praten? Ik mag toch hopen dat vriendinnen me confronteren met de werkelijkheid en niet mijn (irreële) gedachtengangen waarin ik me in de emotie verloren heb.
Kennelijk Ivy, maar pas op. Voor je het weet krijg je een dergelijke posting zoals die speciaal voor mij gemaakt is.

Ik snap alleen niet wat er asociaal is aan mijn posting, laat staan het minst ruimdenkend...over de rest zal ik het maar even niet hebben.
Jullie vinden het kortzichtig als TO haar vader veroordeelt over hoe hij zijn leven leidt.

Jullie veroordelen haar. Best kortzichtig.
Ik heb niemand veroordeeld. Ik heb alleen gezegd hoe ik tegen de situatie aan kijk. En dat ik het niet oke vind dat TO dr pa vies vind en al niet meer (want alle postings vallen na te lezen inclus uitleg daarover)

Maar goed....ik vind het prima dat men vind van mij wat men vind.
Een praktische tip is misschien om eens een bakkie koffie te doen met Kim, en de mens achter de foto's te leren kennen. Misschien is het wel een mooier mens dan jij nu denkt. En een vader die geniet van het leven is mooi toch?

Leef en laat leven.
Zonnekindje (bij die nick stel ik me een totaal ander persoon voor, maar goed) leest alleen wat ze wil lezen. Wil alleen de bevestiging dat ie een viezerik is. Toevallig ook nog andere dingen uitgezocht over je vader, misschien is ie nog wel veel viezer dan je denkt.
He bah Fleurtje, wat heb jij toch een ontzettend bevuilde geest. Wat een kreng bij jij bah! Neem van mij aan dat je in andere opzichten veeeel viezer bent dan mijn vader met al zijn escapades. Hoop niet dat je kinderen hebt, zo'n moeder lijkt me nog erger!
Ja, ik ben me dr eentje.
Het feit dat jij het escapades noemt, zegt toch eigenlijk al wel weer genoeg?
quote:zonnekindje schreef op 30 april 2009 @ 22:31:

He bah Fleurtje, wat heb jij toch een ontzettend bevuilde geest. Wat een kreng bij jij bah! Neem van mij aan dat je in andere opzichten veeeel viezer bent dan mijn vader met al zijn escapades. Hoop niet dat je kinderen hebt, zo'n moeder lijkt me nog erger!??????????? :puke:
Ach meid, je leest wat je wilt lezen.

Moest net ook weer zo hard lachen om je uitspraken op het koninginnedagforum dat er allemaarl ramptoeristen aan de tv gekluisterd zitten. En wat doe jij dan? Dag in dag uit, hier de ramptoerist uithangen en smullen van andermans problemen en verdriet. Zoooo VIES!
En dan komt er weer zo'n vriendin de hoek omkijken, een of andere Zamirah, nog nooit van gehoord. Wel fijn dat jullie hier een vast clubje hebben, in het dagelijks leven zullen jullie weinig tijd over hebben voor echte vriendschappen.
Wat je zegt ben jezelf.
Jij spoort echt niet
...
anoniem_55085 wijzigde dit bericht op 30-04-2009 22:57
Reden: mwah, toch maar niet
% gewijzigd
quote:zonnekindje schreef op 30 april 2009 @ 22:40:

Ach meid, je leest wat je wilt lezen.

Moest net ook weer zo hard lachen om je uitspraken op het koninginnedagforum dat er allemaarl ramptoeristen aan de tv gekluisterd zitten. En wat doe jij dan? Dag in dag uit, hier de ramptoerist uithangen en smullen van andermans problemen en verdriet. Zoooo VIES!

Ik smul idd van jouw gezeik over je vader. Dit valt in mijn optiek niet onder problemen hoor, dit is gewoon gezeik. Kleutergezeik, om precies te zijn. En ja, daar lach ik om. Heel hard zelfs. Omdat je je wel heel erg laat kennen.

Als mensen échte problemen hebben, dan smul ik niet hoor. Maar dit, dit is toch vermaak!
fijn dat jullie je meteen aangesproken voelen, jullie bedoelde ik nl. ook, mis er nog een paar... zullen zo wel om de hoek komen kijken. nou vriendinnen, ik trek de stekker er weer uit, ga lekker met manlief nog ff een wijntje drinken. zouden jullie ook eens moeten doen. een hele fijne avond hier op het forum!
quote:zonnekindje schreef op 30 april 2009 @ 22:42:

En dan komt er weer zo'n vriendin de hoek omkijken, een of andere Zamirah, nog nooit van gehoord. Wel fijn dat jullie hier een vast clubje hebben, in het dagelijks leven zullen jullie weinig tijd over hebben voor echte vriendschappen.Nee kuttekop, natuurlijk heb je nog nooit van Zamirah gehoord, je bent ook nog maar twee dagen lid. Hoe kun je Zamirah dan kennen? Sjongejongejonge.
Daarom vind ik je ook zo vies Fleurtje, omdat je hier van smult en dit als vermaak ziet. Dat is precies wat ik bedoel.
quote:zonnekindje schreef op 30 april 2009 @ 22:50:

fijn dat jullie je meteen aangesproken voelen, jullie bedoelde ik nl. ook, mis er nog een paar... zullen zo wel om de hoek komen kijken. nou vriendinnen, ik trek de stekker er weer uit, ga lekker met manlief nog ff een wijntje drinken. zouden jullie ook eens moeten doen. een hele fijne avond hier op het forum!

Trek de stekker er idd maar uit, is voor iedereen beter. Veel plezier met je manlief, pas goed op dat ie ook niet een postorderbruidje koopt; ik zou er begrip voor hebben.

Groeten aan je vader, kan me niet voorstellen dat dat net zo'n naar persoon is als jij. Eigenlijk lijkt ie me wel leuk.
Oh en niet gaan schelden he? Laat je jezelf wel heel erg kennen
quote:zonnekindje schreef op 30 april 2009 @ 22:52:

Daarom vind ik je ook zo vies Fleurtje, omdat je hier van smult en dit als vermaak ziet. Dat is precies wat ik bedoel.Dit is ook vermaak. Interessanter dan GTST. Maar verwar dit niet met wat ik als probleem zie, ok?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven