Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met...

22-03-2009 15:24 4931 berichten
Alle reacties Link kopieren
De Waterfiets!!

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het vorige topic: Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
Ik zie Moos al nachtskeelerend door de stad gaan
Ja, ik had dat stuk vannacht gelezen, maar door mijn persoonlijke staat was het kwartje niet echt gevallen. Snapte het bij nog een keer lezen dus goed dat ze buiten had geoefend? Ik dacht eerst binnen om in elk geval te kunnen blijven staan ofzo. Wijs besluit Drift vanavond bankhangen omnog van je vrije dagen te kunnen genieten.
Gatver elke keer als ik die beelden zie en net ook de geluiden er bij, dan word ik naar.
Tot wanneer ben jij eigenlijk vrij?
Ben vrij tot en met dinsdag. Morgen is er geen opleiding en dinsdag ben ik verplicht vrij. Hoefde dus alleen maandag vrij te nemen voor bijna een week vakantie.

Moos heeft dus vannacht op straat geoefend volgens mij.
Ik ga eens even wat te eten maken. Heb trek!
Dat is lekker!

Heb ook trek, maar wil alleen junkfood eten. Gelukkig heb ik dat niet in huis en maak ik zometeen denk ik maar iets van een soepje ofzo.
Heb je de behoefte aan junkfood kunnen weerstaan Floor?

Hier begint de dufheid een beetje op te klaren. Eten heeft geholpen denk ik zo.
Nou, ik heb eigenlijk een stokbrood met eiersalade gegeten. Een pak kaneelkoekjes, waaraan ik vannacht al was begonnen en een aantal dropjes. Verder drink ik een soort isostar achtig drankje, omdat ik er achter kwam dat ik verder weinig in huis had. Niet echt verantwoord dus. Wat heb jij gegeten?
Wat een combi aan etenswaren

Ik heb gebakken aardappels met bloemkool en vissticks gehad. Was met voorbedachte rade. Redelijk makkelijk klaar te maken maar wel enigszins vette hap zo na de koninginnenacht

Verder staat de tv al aan sinds in thuis ben.
Klinkt lekker, aangezien ik ook zin heb in vet. Wel een goed idee om altijd vissticks in de vriezer te hebben liggen, want dan heb je altijd de keuze. Tja, ik ben inspiratieloos vandaag v.w.b. eten. Echt slecht, want ik houd daardoor dus trek. Maar goed, ik ben vanaf morgen weer in het gareel... Ik zit ook de hele tijd achter de tv.
Maar een inspiratieloos onverantwoord dagje mag toch wel?

Gewoon morgen boodschappen doen en dan is het allemaal weer goed.

Moest gisteravond laat trouwens erg lachen om jullie puberale we-zitten-nu-in-de-trein sms! En afgelopen nacht kwam er ook nog een heel net geschreven berichtje binnen... Volgens mij hebben jullie het erg gezellig gehad.

Tien, niet teveel last gehad van misselijkheid?
Hai Kees weer thuis! Mijn feest was prachtig! Vandaag nog schoonmaken (brak poetsen en nabespreken is half de pret) nog een rondje lelijke meuk gekeken en de lange treinreis huiswaarts aangegaan. Nu gegeten en op de bank.
Ja we hebben vooral samen errug gelachen toen we in de trein zaten. Ik heb Tien geadviseerd om een spa blauw flesje te vullen met gin-tonic. Voor het geval ze in de trein dorst zou krijgen. Dat heeft ze braaf opgedronken. Verder liepen we eenmaal aangekomen een beetje te zwalken en hebben we aan het eind van de avond nog wat slappe gesprekken gevoerd. We voelden ons dus niet alleen pubers, maar hebben ons ook een beetje zo gedragen .

En een inspiratieloos dagje kan best. Vond nog zo'n stokbrood waar al kruidenboter in zit, dus die eet ik zo nog even op
quote:Mevrouwdekees schreef op 30 april 2009 @ 20:19:

Hai Kees weer thuis! Mijn feest was prachtig! Vandaag nog schoonmaken (brak poetsen en nabespreken is half de pret) nog een rondje lelijke meuk gekeken en de lange treinreis huiswaarts aangegaan. Nu gegeten en op de bank.Krijgen we geen details te horen?
Goed een tipsje van de sluier...

Het pand hadden we versierd met honderden papieren spermazoiden en 1 eicel, vriendinnetje die vandaag(!!) is uitgerekend was er ook gewoon bij (nou ja tot een uur of 22:00) Ondanks ongelooflijke chaos in de voorbereiding kwam alles in orde. Het was druk, gezellig en alle oude garde uit mijn studententijd was er weer dus net als vroegah.

Verder ehm ik heb een overall (dispuutskleding van een 'concurrerend' dispuut) geruild voor mijn bh en daarna gejat (mijn vriendinnetjes hebben mijn bh weer ontvreemd dus die heb ik ook weer terug). Dat soort details bedoel je?
Ah, was het zo'n soort feestje Keesie Die ken ik wel...

Klinkt leuk!
Krijgt ie wel weer terug hoor, met een fraai logo erbij, Dit dispuut werd mede mogelijk gemaakt door 'dispuut MDK'
Erwt meldt zich weer

Wij waren dus in oud Erwtenstad, maar daar was niet zo heel veel aan eigenlijk. Wel even geëxperimenteerd met m'n camera natuurlijk (inzoomen, foto's van snel bewegende voorwerpen):

Daarna door naar zee (Bloemendaal aan Zee), heerlijk op terras bij strandtentje gezeten en zeemeeuwen gespot

Jammer alleen dat die zeemeeuw niet de hele tijd wilde meewerken :

Peas on earth!
Vinden jullie het goed als ik voortaan mijn dag in beeldmateriaal uitbeeld?

MdK, Flora en Tien hebben 't dus in ieder geval leuk gehad. Nog even teruglezen wat Drift heeft gedaan vandaag en waar Moos is gebleven
Peas on earth!
Lijkt me gezellig Erwt elke dag in beeldcolumn! Jij ook een lekker dagje dus? Lijkt me mooi weer voor aan zee! Ik zit inmiddels gedouched in een badjasje op de bank, hoewel af en toe studentikoos met je vrienden doen wel heel leuk is heb ik wel meer tijd nodig om er van bij te trekken tegenwoordig.
Lijkt me leuk Erwt, iedere dag een paar foto's!

Die meeuw

Kees, ik heb ook veel langer nodig bij te trekken na een avondje ouderwets stappen dan een paar jaar geleden.
Fijn dat iedereen zo'n leuke avond heeft gehad!

Ik ben nog steeds een beetje katerig van dat ongeluk. Brought back some very unpleasant memories, zal ik maar zeggen. Gelukkig moest ik vanmiddag meteen aan het werk, dat leidde leuk af

Daarna met een vriendin gaan eten in de stad. Kwam nog iemand tegen die ik helemaal niet tegen wilde komen, lang leve de grote planten hahaha.

Nu zo maar even op tijd mijn mandje in, ik geloof dat ik de enige ben die morgen wel gewoon moet werken. Floor, je oplader ligt hier nog steeds!

Trusten!
Ik zie een google-add 'Ik alcoholist?'

Hoe zou dat nou komen??

Slaap lekker Tien!
Ik zie 'm ook

Truste Tien
Peas on earth!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven