Brinta tips gezocht.

zondag 12 juli 2020 om 12:16
Ik eet graag havermout als ontbijt met melk, en lekker dik laten worden. Deze week een pak brinta gehaald bij de Lidl voor de afwisseling en volgens het pak bereid maar het blijft echt dunne smaakloze soep. Dag 2 heb ik er kaneel en wat whey poeder bij gedaan met vanille smaak maar het was nog steeds soep en smaakloos ondanks dat ik er nu veel meer brinta bij heb gedaan.
Mijn vraag is, hoe krijg ik de pap wat dikker zonder al te veel extra brinta toe te voegen? Hoeft niet zo dik als de havermout maar wat dikker dan soep zou fijn zijn. En wat zijn lekkere combinaties om het goed op smaak te brengen?
Mijn vraag is, hoe krijg ik de pap wat dikker zonder al te veel extra brinta toe te voegen? Hoeft niet zo dik als de havermout maar wat dikker dan soep zou fijn zijn. En wat zijn lekkere combinaties om het goed op smaak te brengen?

zondag 12 juli 2020 om 17:30

donderdag 16 juli 2020 om 19:14
Hmm, Brinta, heerlijk! Een kom (amandel)melk met een halve banaan in stukjes en rozijnen in de magnetron tot het kookt, dan een lepel pindakaas erin en al roerend Brinta toevoegen. Om het lekker zoet te maken een paar druppels zoetstof met een smaakje (flavdrops, heerlijk, ik ben dol op de toffeevariant).