Napraattopic 132
zaterdag 11 juli 2020 om 08:59
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in overig/napraat-2-0/list_messages/465266# kan er nagepraat worden, maar zonder off-topic berichten.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in overig/napraat-2-0/list_messages/465266# kan er nagepraat worden, maar zonder off-topic berichten.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 13 juli 2020 om 18:59
Ah, ik dacht een alias van Hats.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
maandag 13 juli 2020 om 19:00

maandag 13 juli 2020 om 19:04
Ik las het ookCookielover schreef: ↑13-07-2020 19:03Oh gezellig, ik lees ergens weer over 'dikke witte wijven'.
Pasta pesto en nu naar Een Huis Vol kijken.

maandag 13 juli 2020 om 19:05
Sterkte, fijn dat het toch ook als een flinke opluchting voelt.GreenLadyFern schreef: ↑13-07-2020 18:47Nou ik weet niet wie er nu is die het heeft meegekregen een paar dagen geleden, maar voor de geinteresseerden: ik ben vandaag opgenomen. Naast alle andere emoties een flinke opluchting.
Maar het voelt echt alsof je halverwege het schooljaar een nieuwe klas in komt lopen...

maandag 13 juli 2020 om 19:06
Succes GreenLadyFern, ik hoop dat je er veel aan zult hebben. Is niet makkelijk.GreenLadyFern schreef: ↑13-07-2020 18:47Nou ik weet niet wie er nu is die het heeft meegekregen een paar dagen geleden, maar voor de geinteresseerden: ik ben vandaag opgenomen. Naast alle andere emoties een flinke opluchting.
Maar het voelt echt alsof je halverwege het schooljaar een nieuwe klas in komt lopen...
maandag 13 juli 2020 om 19:06
Waar?Cookielover schreef: ↑13-07-2020 19:03Oh gezellig, ik lees ergens weer over 'dikke witte wijven'.
Pasta pesto en nu naar Een Huis Vol kijken.
David Dunning
David Dunning

maandag 13 juli 2020 om 19:08
maandag 13 juli 2020 om 19:09
Thx, ik heb het gelijk weer weggeklikt, wil daar echt helemaal niks over lezen.Cookielover schreef: ↑13-07-2020 19:08Hier, Solo: viewtopic.php?f=9&t=465193&p=31641245&start=#p31641245
David Dunning
David Dunning

maandag 13 juli 2020 om 19:26
Ik vind haar heel moeilijk lezen, omdat ze altijd overdreven fel is.
Ik heb haar voor het eerst meegemaakt in BLM topic.
Daar riep ze echt van alles. " jullie witten moeten nu maar eens een stapje terug doen want wij hebben dat jaren gedaan"
Echt elk bericht ging over jullie witten, en dat "jullie" dingen zeggen als ga terug naar je eigen land.
Vervolgens antwoord je en zegt.. Ja hallo.. Ok prima sommige mensen zeggen dat. maar daarom zeg ik dat nog niet. En dan antwoord ze, ja je bent toch wit. dus als ik jullie zeg val jij daar ook onder.
En dat beeld heeft ze niet echt weggenomen. Ze schrijf constant zo.." Jullie Nederlanders"
"De meeste mannen in Nederland laten de vrouw in de steek en betalen niet voor het kind"
Ze schrijft steeds in termen dat veel irritatie opwerkt. polariserend.
Misschien bedoelt ze het goed. Maar waarom niet wat minder.. Minder "jullie", en "wij vrouwen", en "zwarten" dit en dat.
Het is wel heel erg verongelijkt zijn. Beetje nuance mag wel.
Daar riep ze echt van alles. " jullie witten moeten nu maar eens een stapje terug doen want wij hebben dat jaren gedaan"
Echt elk bericht ging over jullie witten, en dat "jullie" dingen zeggen als ga terug naar je eigen land.
Vervolgens antwoord je en zegt.. Ja hallo.. Ok prima sommige mensen zeggen dat. maar daarom zeg ik dat nog niet. En dan antwoord ze, ja je bent toch wit. dus als ik jullie zeg val jij daar ook onder.
En dat beeld heeft ze niet echt weggenomen. Ze schrijf constant zo.." Jullie Nederlanders"
"De meeste mannen in Nederland laten de vrouw in de steek en betalen niet voor het kind"
Misschien bedoelt ze het goed. Maar waarom niet wat minder.. Minder "jullie", en "wij vrouwen", en "zwarten" dit en dat.

maandag 13 juli 2020 om 19:36
Helemaal mee eens.Abyss schreef: ↑13-07-2020 19:26Ik vind haar heel moeilijk lezen, omdat ze altijd overdreven fel is.

maandag 13 juli 2020 om 19:43
Ik ben er hoor

maandag 13 juli 2020 om 19:44