Napraattopic 132
zaterdag 11 juli 2020 om 08:59
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in overig/napraat-2-0/list_messages/465266# kan er nagepraat worden, maar zonder off-topic berichten.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598 .
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in overig/napraat-2-0/list_messages/465266# kan er nagepraat worden, maar zonder off-topic berichten.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
maandag 13 juli 2020 om 19:45
Sterkte! Fijn dat je nu (meer) hulp hebtGreenLadyFern schreef: ↑13-07-2020 18:47Nou ik weet niet wie er nu is die het heeft meegekregen een paar dagen geleden, maar voor de geinteresseerden: ik ben vandaag opgenomen. Naast alle andere emoties een flinke opluchting.
Maar het voelt echt alsof je halverwege het schooljaar een nieuwe klas in komt lopen...

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
maandag 13 juli 2020 om 19:50

maandag 13 juli 2020 om 19:55
Ik heb dit zaterdag maar eens even voorgelegd aan mijn Antilliaanse vriendin.
Ik vind namelijk zoiets als 'witte wijven' ook racistisch, maar daar ben ik hier op het forum weleens over afgemaakt, want vanwege 'onze' white privilege kan zoiets nooit racistisch zijn.
Ofzo.
Gelukkig is mijn Antilliaanse vriendin het met mij eens.
Overigens doet zij regelmatig uitspraken over verschillen tussen bijv Antillianen en witte Nederlanders waar je hier op het forum een ban voor zou krijgen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

maandag 13 juli 2020 om 20:02
GreenLadyFern schreef: ↑13-07-2020 18:47Nou ik weet niet wie er nu is die het heeft meegekregen een paar dagen geleden, maar voor de geinteresseerden: ik ben vandaag opgenomen. Naast alle andere emoties een flinke opluchting.
Maar het voelt echt alsof je halverwege het schooljaar een nieuwe klas in komt lopen...
Spannend maar ook met opluchting. Vast niet makkelijk dan, maar ik hoop dat je er veel aan hebt. Ga er voor

maandag 13 juli 2020 om 20:03
Waarom zou je iemand geen dik wit wijf mogen noemen? Ze had het toch niet tegen een andere forummer?

maandag 13 juli 2020 om 20:14
Even kijken of BGB het aan het uitleggen is.
Edit: Ja.

maandag 13 juli 2020 om 20:30
Relax, het was slechts een constatering.

maandag 13 juli 2020 om 20:33
Grappig: een goeie dweil gezocht wegens veel vogels.
viewtopic.php?f=17&t=465383&p=31641740&start=#p31641740
Soms komen er vragen naar voren voor 'problemen' waarvan ik van te voren niet had kunnen bedenken dat ze bestaan.
Soms komen er vragen naar voren voor 'problemen' waarvan ik van te voren niet had kunnen bedenken dat ze bestaan.
maandag 13 juli 2020 om 20:34
Hoe poets je dan normaal je huis?-Shifty- schreef: ↑13-07-2020 20:33Grappig: een goeie dweil gezocht wegens veel vogels.
Heb je dan écht geen simpele dweil in huis?
Zelfs ik als poets-hater heb minstens 7 van die ondingen in huis.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben

maandag 13 juli 2020 om 20:46
Ik vind het sowieso niet fijn, een vrouw een wijf noemen. Die witte dikke vrouw zou ik alweer aardiger vinden. Ik vind wijf echt een scheldwoord en denigrerend dus. Echt om jezelf als superieur af te schilderen. Zo hoeft diegene het niet bedoeld te hebben, maar zo komt het wel op mij over.
Later is nu