Nieuwe start

14-07-2020 14:06 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga na een hoop drama en huiselijk geweld een nieuwe start maken mijn partner zijn schuldsanering is klaar en ik heb een huis wel uit mijn vertrouwde omgeving maar dichterbij mijn uithuisgeplaatste zoon.

Maar wat doe ik met de relatie dat vind ik moeilijk we hebben systeem therapie 2 keer per week. Mijn partner heeft ass verlatingsangst en een periodieke explosieve stoornis
Dumpen...

Waarom is je zoon uit huis geplaatst?

Klinkt vooral als heel veel drama.
Trien30 schreef:
14-07-2020 14:08
Dumpen...

Waarom is je zoon uit huis geplaatst?

Klinkt vooral als heel veel drama.
Mijn zoon is uithuisgeplaatst omdat er huiselijk geweld was. En ik daar zo'n wrak van was dat ik niet meer voor hem kon zorgen.

Nu inmiddels weer sterk en opgeknapt daarom ook een huisje gezocht en gevonden
regenwolk79 schreef:
14-07-2020 14:11
Mijn zoon is uithuisgeplaatst omdat er huiselijk geweld was. En ik daar zo'n wrak van was dat ik niet meer voor hem kon zorgen.

Nu inmiddels weer sterk en opgeknapt daarom ook een huisje gezocht en gevonden
Dat huiselijk geweld, werd dat veroorzaakt door dezelfde partner als waar je nu over twijfelt?
Ja dat werd door dezelfde veroorzaakt
En met de vent van het huiselijk geweld waardoor je zoon uit huis is geplaatst wil je nu een nieuwe start maken of is dit een nieuwe partner?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
Waarom het dan weer willen proberen?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Waarom blijf je bij hem?
regenwolk79 schreef:
14-07-2020 14:15
Is hij ook de vader van je zoon?
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
regenwolk79 schreef:
14-07-2020 14:15
Dan ben je niet goed wijs, je bent je zoon kwijt hierdoor!
Rosabella1 schreef:
14-07-2020 14:17
Is hij ook de vader van je zoon?
Nee hij is niet de vader van mijn zoon
Rosabella1 schreef:
14-07-2020 14:16
En met de vent van het huiselijk geweld waardoor je zoon uit huis is geplaatst wil je nu een nieuwe start maken of is dit een nieuwe partner?

Dezelfde lees ik. Dan heb je je kind niet zo 1,2,3 terug.
Waarom twijfel je dan wat je ermee aan moet?
Er was huiselijk geweld, jij was daardoor een wrak en kon daardoor niet meer voor je kind zorgen.
Hoezo je twijfel dus?
regenwolk79 schreef:
14-07-2020 14:19
Nogmaals waarom wil je het weer proberen? Wat is er veranderd?
Wat zelf kamp je nog met de gevolgen. Jouw zoon uit huis geplaatst, therapie.
Misschien verstandiger om eerst die zaken weer op orde te krijgen en dan pas weer een relatie overwegen?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
regenwolk79 schreef:
En je zoon woont die nu bij zijn vader of echt in een pleeggezin?
Rosabella1 schreef:
14-07-2020 14:20
En je zoon woont die nu bij zijn vader of echt in een pleeggezin?
Echt in een pleeggezin
Periodieke explosieve stoornis, dat is toch gewoon een geweldadige kerel met een kort lontje?
Merys schreef:
Dezelfde lees ik. Dan heb je je kind niet zo 1,2,3 terug.
Nee inderdaad,mijn prioriteit zou dan zijn om mezelf weer op de rails te krijgen zodat mijn kind weer naar huis kan komen niet om een nieuwe start te maken met de veroorzaker van het huiselijk geweld waardoor mijn kind uit huis is geplaatst.
regenwolk79 schreef:
14-07-2020 14:22
Echt in een pleeggezin
En dat omdat zijn moeder een egoïst is. Wat enorm zielig voor je zoon.
regenwolk79 schreef:
14-07-2020 14:22
Echt in een pleeggezin
Je wilt hem niet terug dan?
Echt....ik snap niet hoe jij denkt 😳. Echt niet.
Wauw.
Ah zo te lezen in je vorige topic speelde dit in 2018 ook al.
To, ik heb je vorige topic gelezen. Welke hulp heb je gehad de afgelopen jaren? Je wilde toen graag een eigen huisje. Is jouw situatie al verbeterd, zodat dat zou kunnen?
Hoe komt het dat je daar niet meer voor kiest?
En je wil je kind niet terug en liever een gewelddadige vent in je leven? Die is gek...

:bonk:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven