Zwanger worden voorjaar 2020 MET tabel

17-04-2020 13:02 1124 berichten
Schrijf hier mee voor degenen die vanaf het voorjaar 2020 zwanger proberen te worden.

Wachtwoord op aanvraag.
anoniem_638f50de917f6 wijzigde dit bericht op 29-11-2020 20:26
95.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@Bibi30, het gerommel is ondertussen al weken bezig dus nu pas eisprong lijkt me vreemd. Vandaag toch maar opnieuw getest (Laatste keer was maandag) en nog steeds negatief maar ook nog geen ongesteldheid. Kans lijkt me nu wel erg klein worden dus denk gewoon lange cyclus, maar vanwaar al m’n klachten dan komen is een raadsel. Nu test ik niet meer..

@aquarium, mooie echo gewenst en een ontspannende vakantie!

@lala-bloem, weet je al meer? Zo niet, heel veel succes vandaag!!
Hoi! Hier net een zwangerschapstest gedaan en die is zo enorm teruggelopen (amper nog een streepje) dat mijn gevoel eigenlijk wel bevestigd is dat het niet goed is. Zal vanmiddag vk nog bellen of het zin heeft om langs te komen eind vd middag. Ik zal mezelf dus weer in de tabel zetten. Hopelijk snel weer zwanger..
Wat vreemd @blijebeer , heb je vaker een lange cyclus? Wel frustrerend..

Succes bij de echo en een fijne vakantie @aquarium!

Wat verdrietig @lalabloem als het mis is hoop ik dat het snel achter de rug is, zodat je weer voor een nieuwe zwangerschap kunt gaan :hug:
Oh nee dat is idd dan wel duidelijk ja met die test😥 ik zal idd even afwachten wat de vk zegt heb je al erg buikpijn en bloedverlies?
Ik hoop dat het dan maar gauw achter de rug is. Sterkte meis wees lief voor jezelf
blije beer, jammer dat er nog geen nieuws is.

Ariel, ik duim voor een vruchtbare maand!

Aquarium, leuk die 20 weken echo alweer! En fijne vakantie :)

Lala-bloem, heel veel sterkte! Ben je uiteindelijk nog bij de verloskundige geweest? Ik duim op snel een plakker voor jou :hug:
Ben naar de verloskundige geweest. Zoals ik al vermoed had een miskraam. Lichaam heeft het al zelf opgelost dus bloedverlies gaat hopelijk niet al te lang door.
We gaan weer voor een vruchtbare maand!
Sterkte lala bloem :rose:
Wat een naar nieuws.. Sterkte lala-bloem! 🌹
Hoe gaat het met jullie?

Ik heb sinds gisterenavond flinke buikkrampen, alsof ik ongesteld moet worden. Ben nu 7 DPO, verder geen symptomen.. we wachten 'geduldig' af! Zondag mijn NOD, twijfel of ikmisschien zaterdag zal testen, of gewoon mijn NOd afwachten..
Oh L261994, spannend! Ik duim voor een tweede teststreepje voor je ;-)

Hier nog altijd geen nieuws... ondertussen al 10 dagen na NOD en nog steeds niet ongesteld. Laatste test (negatief) was donderdagochtend. Ik ben echt niet te genieten de laatste dagen van de onzekerheid. 🙈
Hoi hoi,

Wij zijn alweer terug in NL. Eenmaal in Spanje kreeg ik veel last van bloedingen en gewoon ziek in het algemeen, misselijk rugpijn hoofdpijn buikpijn etc.. dus besloten terug te rijden. Verloskundige kon geen verklaring vinden voor het bloed dus woensdag naar de gynaecoloog. Verder alleen nog buikkrampjes voor de rest is het wel gezakt. Denk de hitte die verkeerd viel
Jeetje wat onzeker blijebeer, lijkt me echt moeilijk. Dan wil je toch liever gewoon ongesteld worden en door naar de volgende ronde..

Oh wat balen aquarium! Wat naar dat je je zo slacht voelde. Verstandig om naar huis te gaan maar wel jammer van je vakantie. Hoe voel je je nu? Heb je wel een aantal fijne dagen gehad?
Ai @aquarium, wat jammer! Hopelijk gaat het al wat beter nu? Veel succes morgen!

Hier sinds vandaag ein-de-lijk ongesteld. Wel veel harder en pijnlijker dan anders dus misschien is er toch wel iets aan de hand geweest? Klinkt mss vreemd, maar is echt een opluchting nu na al die negatieve testen en kwaaltjes. Nu kunnen we tenminste weer vol goede moed vooruit! :yes:

Op een rustige, vruchtbare maand 🙏🍀
Fijn dat het eindelijk doorgebroken is Blijebeer! Op naar een mooie vruchtbare maand nu.

L261994, spannend! Ik duim voor je!

Aquarium, wat balen zeg! Hopelijk kwam het door de warmte inderdaad en is er verder niets aan de hand. Goed teken dat verloskundige in principe niets kon vinden lijkt me. Wel erg naar hoor en balen van de vakantie! Succes bij de gyn morgen!

Paradijsvogel, jij zit denk ik ook op het bankje? Hoe gaat het bij jou?
Lala-bloem, hoe gaat het nu met jou?
En hoe is het met de rest?
Oh dat moet toch wel een soort opluchting zijn @blijebeer ?! Inderdaad, nu vol goede moed naar de volgende ronde, ik duim voor je!🍀

Hoe gaat het met jou nickii? Last van kwaaltjes?
Hey, Jaa af en toe heb ik koorts, vooral in de nachten krijg ik ineens verhoging. Verder wel een gevoelige onderbuik maar dat is niks nieuws. Rugpijn ook nogsteeds maar wel minder als in Spanje, gingen bij mijn oom en tante en neefjes een weekje slapen. Dus kan ook komen door het luchtbed daar.

Bloedverlies is nu gelukkig zo goed als niks meer.
Blijebeer fijn dat je nu weet waar je aan toe bent naar jeetje wat een rare cyclus dan ineens. Hopelijk deze ronde weer normaal en dan gewoon zwanger! Hoe gaat het verder met je aandoening en medicatie?
Wat vreselijk rot lala-bloem. Ergens wel fijn dat je lichaam het zelf heeft opgelost. Hoe voel je je nu?
L261994 klinkt veelbelovend. Ik had flinke krampen op 7 en 8 dpo. Ik duim voor je! :popcorn:
Jeetje Aquarium wat naar! Gelukkig zag alles er nog goed uit, maar dat bloedverlies is wel spannend zeg! Hoop dat je je gauw beter voelt!!

Ik heb morgen mijn eerste afspraak bij de gyn. Vindt het best spannend. Rond week 6 was is geregeld misselijk maar nu eigenlijk nauwelijks, zo nu en dan een vlaag. Zou morgen 8+2 zijn. We gaan het zien!
Afgelopen weekend ook met onze ouders gedeeld. Mijn moeder reageerde direct met 'IK WIST HET!!'. Schoonouders hadden gedacht dat we nog even zouden wachten met een 2e dus die waren super verrast en blij. Erg leuk om te delen, nu hopen dat alles morgen goed is!
Oh wat leuk dat je het hebt gedeeld sterrenmunt, kan niet wachten op dat momemt🙈. Hoop dat die krampen een teken zijn maar heb er een hard hoofd in, heb verder geen enkel symptoom.
Succes morgen bij de gyn, laat je weten hoe het was?
Gynaecoloog dacht dat het van mijn baarmoedermond af kwam. Blijft toch een beetje ongemakkelijk vind ik als je daar zo ligt met je benen wijd😂
.
anoniem_637a886e2b1aa wijzigde dit bericht op 22-07-2020 10:40
Reden: Foute inlog
97.87% gewijzigd
Spannend Sterrenmunt vandaag, laat je weten hoe het ging?

L261994, ik had rond 7 a 8 dpo ook die krampen, vind het ook positief klinken. Ik duim in ieder geval hoor!

Aquarium jeetje zeg, echt vervelend hopelijk voel je je snel weer beter. Kan me voorstellen dat dat nogal raar is zo bij de gyn.

Met mijn misselijkheid gaat het gelukkig ook beter, maar soms vind ik dat ook heel spannend juist omdat ik denk dat het daardoor mis is. En zou gewoon kunnen dat het beter gaat doordat ik nu beter in de gaten houdt om elk uur iets te eten. Wel nog snel moe en mijn borsten blijven erg pijnlijk, verder gaat het eigenlijk prima.
Volgende week echo, nog een weekje in spanning.
.
anoniem_637a886e2b1aa wijzigde dit bericht op 22-07-2020 11:03
Reden: Raar brein, nog een keer foute inlog
99.35% gewijzigd
Mooi kloppend hartje gezien. Volgens gyn ben ik rond de 8 weken, klopt wel aardig met wat ik zelf denk; 8+2 . Over 3 weekjes weer :hyper:
Oh en Nickii ik ben ook nauwelijks meer misselijk dacht ook dat dat misschien niet goed was, maar het ziet er hier toch echt goed uit. Dus het zegt allemaal niks!
Fijn, Sterrenmunt, een mooi hartje :heart:! En termijn die overeenkomt met wat je denkt is ook erg prettig lijkt me.
En fijn dat jij dat ook had, stelt toch weer wat gerust :)
Wat fijn een hartje! Is fijn om te horen 🥰. Geeft toch weer geruststelling

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven